Ik denk dat Frummel nog wel ff blijft zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:02 schreef Nijna het volgende:
Heb je ook nog iets om me moed in te spreken?
Renniesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geloof ik iets te enthousiast een tweede kop koffie gedronken. Ik ben kotsmisselijk nu en mijn maag krampt helemaal samen.
dat hoe eigenwijzer ze zijn ook veel liever en leuker en mooier en schattiger en gewoon lekker frummelig zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:02 schreef Nijna het volgende:
Heb je ook nog iets om me moed in te spreken?
kijk maar Frummel Is geboren!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
dat hoe eigenwijzer ze zijn ook veel liever en leuker en mooier en schattiger en gewoon lekker frummelig zijn![]()
oh, maar icicle, dat heb ik ook best vaak hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:25 schreef lcicle het volgende:
Nijna, *cliche* geniet nog maar even van je buik![]()
Vanmorgen waren de rompertjes op, dus er moest weer een wasje gedraaid worden. Bij het leeghalen van de wasmand dacht ik nog: wat gaat dat snel met die rompertjes.. Dacht dat ik er laatst toch een zwik gewassen had.
Wasje gedraaid, ik weer naar boven om alles in de droger te doen..
Ah, daar waren de (andere, schone) rompertjes dus
Hoezo zwanger!?
Wat ik me af zat te vragen, maar mss weet je dat wel helemaal niet, kan die blaas ook nog 'te groot' worden? Ik bedoel, echt dusdanig dat het in je buik nare consequenties voor je kindje kan hebben?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:16 schreef Tan het volgende:
Het is een strohalm inderdaad.
De baby kan niet 'normaal' plassen, daarvoor was de blaas veel te groot, en aangezien het nierbekken van de meest gezonde nier ook verstopt lijkt te zitten (in ieder geval vergroot is), is dat nog steeds een slecht teken. Maar het feit dat er normaal vruchtwater is, is een combinatie van het feit dat ik vruchtwater aanmaak (de moeder zorgt normaal voor 10% van het vruchtwater) en dat de baby toch een klein beetje kan plassen.
Mijn zwager had iets vergelijkbaars, maar minder erg en kon niet in een straal plassen maar 'sproeide', mede daaraan zagen ze bij zijn geboorte dat het niet goed zat. Mogelijk heeft onze baby dat ook zo, geen goede urinestraal maar wat 'nevel' of druppels. Maar dat is kennelijk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |