Jammer dat je er zo tussenuit piept.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Is goed hoor jongen, ik ben klaar met je.
Datgene waar ik om vroeg gaat er toch niet komen en dus hoef je van mijn kant ook weinig meer te verwachten.
Sla me aub om de oren met de feiten waaruit blijkt dat ik ongelijk hebquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:59 schreef Fastmatti het volgende:
Ons linkse zuigertje is weer flink bezig![]()
Ah, TomTancr3do dopet de rechtse huilie-verdwijntruc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:08 schreef TomTancr3do het volgende:
Is goed hoor jongen, ik ben klaar met je.
Datgene waar ik om vroeg gaat er toch niet komen en dus hoef je van mijn kant ook weinig meer te verwachten.
Over het Franse staatsbedrijf dat op gaat draaien bij kostenoverschrijdingen in Finland.quote:Het project ligt intussen ver achter op schema, de kosten dreigen hoger uit te vallen dan geraamd. Landtman weet wel wie daarvoor opdraait. Niet TVO. Want de 3 miljard euro voor de centrale is een fixed price, overeengekomen met Areva. Die zal dus de eventuele extra kosten moeten betalen. „Maar het is nog geen 2009”, zegt Landtman. „We gaan proberen de achterstand van negen maanden in te lopen.” Erg overtuigd van zijn eigen uitspraak lijkt hij echter niet.
Die tekentjes naast dat blauwe ''+'-je van je post. Zie je dat lampje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat leren lezen? 3.141592653589793etc. ?
Ooohhw, Post Icoon. Die afkorting had ik niet zo snel uitgehaald.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:16 schreef gronk het volgende:
Die tekentjes naast dat blauwe ''+'-je van je post. Zie je dat lampje?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat leren lezen? 3.141592653589793etc. ?
Grote wetenschappers als Al Gore en Hysterische Heks Cramer zeker?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:22 schreef Monidique het volgende:
Nee, je zegt alleen dat de mensheid er geen of nauwelijks invloed op heeft, waarmee je lijnrecht tegenover de wetenschap staat.
Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:06 schreef Elseetje het volgende:
Als je wat verder zou lezen dan je neus lang is, zou je weten dat ik niet veel op heb met du_ke, en dat ik dus ook geen reden heb om het voor hem op te nemen.
Je manier van 'discussiëren' is gewoon een beetje van laag niveau, door het zo te doen.
Neehoor. Ik probeerde je niet te beledigen, ik bracht alleen de waarheid over je even aan het licht. Dat het de waarheid was blijkt eens te meer uit deze post. Je kunt wel 100x roepen dat du_ke je GroenLinkse bomenknuffelmaatje niet is, er is toch niemand die je gelooft.quote:En met deze post bewijs je dat meteen weer, door proberen me te beledigen, in een hoekje te drukken, en je vooroordelen kenbaar te maken. Beetje sneu.
En, heb je hem al?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ooohhw, Post Icoon. Die afkorting had ik niet zo snel uitgehaald.
Ah, daar hebben we die linkse 'boehoe ik kan niet aan werk komen want ik ben een kneus zonder rijbewijs'-huilie ook weer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, TomTancr3do dopet de rechtse huilie-verdwijntruc.
Kan er niks aan doen, maar Nederlandse vrouwen zijn gewoon lompe boerinnen. Ben er nog maar een handjevol tegengekomen die dat niet warenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geen goed excuus, vooral niet als je alle Nederlandse vrouwen ondertussen ook nog op één hoop gooit.
Klopt helemaalquote:Generalist.
Volwassen worden is nog best moeilijk, he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:24 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we die linkse 'boehoe ik kan niet aan werk komen want ik ben een kneus zonder rijbewijs'-huilie ook weer.
Tuurlijk, maar du_ke wordt al op z'n manier van posten aangesproken. Meer dan dagelijks.quote:
Dat heeft niks met waarheid te maken, maar met je zelfingenomen vooroordelen. Maakt het geheel alleen maar extra triest, dat je denk dat je eriets aan hebt om zo te denken.quote:Neehoor. Ik probeerde je niet te beledigen, ik bracht alleen de waarheid over je even aan het licht. Dat het de waarheid was blijkt eens te meer uit deze post. Je kunt wel 100x roepen dat du_ke je GroenLinkse bomenknuffelmaatje niet is, er is toch niemand die je gelooft.
Ik huil niet hoor.quote:Overigens zocht je zelf de persoonlijke confrontatie met mij op, door op een kinderachtige en eenzijdige manier partij te kiezen in een uit de hand lopende discussie, waar beide partijen schuld aanhebben. En in deze post ga je gewoon nog even verder. Allemaal prima, maar ga dan niet huilen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:26 schreef Fastmatti het volgende:
Kan er niks aan doen, maar Nederlandse vrouwen zijn gewoon lompe boerinnen. Ben er nog maar een handjevol tegengekomen die dat niet waren![]()
Het was een herhaling van een constatering, geen nieuwe constatering.quote:Klopt helemaal
Sterk. Heel inhoudelijk. Ik ben compleet overrompeld door je inzicht en je manier van overdachtelijk maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:28 schreef TomTancr3do het volgende:
Is goed hoor juffie, wat jij wilt.
Tom, je weet toch dat de linksen doodongelukkig zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:24 schreef TomTancr3do het volgende:
Ah, daar hebben we die linkse 'boehoe ik kan niet aan werk komen want ik ben een kneus zonder rijbewijs'-huilie ook weer.
Moet jij nodig zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Volwassen worden is nog best moeilijk, he?
Ik vind dat soort reacties vooral erg vermoeiend, omdat het al heel snel in een standaard-totaal-oninteressant bekvecht-dingetje wordt. Je zou ze bijna kunnen gaan nummeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:26 schreef Elseetje het volgende:
Ik huil niet hoor.Jij verdedigt je manier van posten, met verve, en in je verdediging maak je het alleen maar steeds erger. Ik heb er verder geen problemen mee, het is alleen zonde als mensen denken op zo'n manier een discussie moeten voeren, met een overdaad aan '
' wanneer ze erachter komen dat de ander, net zoals jijzelf, niet van plan is te buigen naar de mening van de opponent.
Het allerergste vind ik trouwens de kleding. Bijvoorbeeld allochtone vrouwen zijn doorgaans veel beter gekleedquote:
Ja, dat heb ik laatst ook ergens gelezen. Doodongelukkig en verzuurd tot op het bot.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tom, je weet toch dat de linksen doodongelukkig zijn?
Waarom geef je dan zo'n reactie? Of vind je het stiekem toch wel leuk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind dat soort reacties vooral erg vermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |