tja ik had geen inspiratie dan maar iets verzinnen over de CLquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:17 schreef Againzender het volgende:
Niet zulke lastige TT's maken borisz
Lang niet gezien Legoquote:
ja nu ja al.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:56 schreef dndiek het volgende:
Kan ik me dan al inschrijven?
Nou ja, jammer dan
Hebben ze tegenwoordig een geneesmiddel voor blindheid?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Terug naar het oude vertrouwde Fok!Silver
[..]
Lang niet gezien
Tuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Messenga het volgende:
Boske, heb je nog een mooie signature zin voor me?
Ik heet geen Boske, maar dit is misschien een leuke.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Messenga het volgende:
Boske, heb je nog een mooie signature zin voor me? :P
1 2 3 | Boske, heb je nog een mooie signature zin voor me? :P [/quote] |
Matig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heet geen Boske, maar dit is misschien een leuke.
[ code verwijderd ]
Ik slaap met een oog open, dus misschien heb ik wat gemist.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig een geneesmiddel voor blindheid?
Ik heb die quote niet gekocht hoor.quote:
"Nee, ik ruim mijn rotzooi nooit op!"quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Messenga het volgende:
Boske, heb je nog een mooie signature zin voor me?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:40 schreef golfer het volgende:
Lekker na een bezoek aan een opdrachtgever rechtstreeks door gereden naar huis, dus lekker vroeg thuis.
Aan het eind wel een kutloterij, als er gelijkwaardige stacks zijn. Beetje onpoker.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:23 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk die Extreme Turbo Sit 'n Go's, gaat echt ontzettend snel.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan het eind wel een kutloterij, als er gelijkwaardige stacks zijn. Beetje onpoker.
Ja hoor. Die had het zelfs voorgesteld om het zo te doen.quote:
In mij?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is in Grulez, denk ik.
Omdat hij in het donker misschien wel zijn benen breekt.?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:32 schreef Eilanden het volgende:
Waarom moet [afbeelding] nou lampen kopen
Is dat Brabants? Een '.' en '?' ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat hij in het donker misschien wel zijn benen breekt.?
quote:
MIjn favoriete feminist is er ook weerquote:
Mijn lekkere boekhoudertjequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIjn favoriete feminist is er ook weer![]()
kan me voorstellenquote:
jij ziet hem regelmatig in een kast in het parkquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast?
Dan hoef je in het park ook niet telkens zo weg te duiken![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij ziet hem regelmatig in een kast in het park
Hetzelfde als wat je met vrouwen hebt, bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:15 schreef Againzender het volgende:
Goddomme, de enige computer die ik plat wil hebben vandaag wil niet plat
Met het kraagje omhoog en de rest al omlaag?quote:
hhhmmmmmm.....klinkt goedquote:
computers zijn idd vrouwelijk. wat een kutdagquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat je met vrouwen hebt, bedoel je?
ik vind het wat tegenvallen eigenlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:26 schreef Grulez het volgende:
Het is wat.
Ik wil uiteraard foto's zien. En badeenden.quote:
Wat ga je daar doen?quote:
een 3fm meet houdenquote:
Oh, dat is wel coolquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
een 3fm meet houden. uitgenodigd door maricha en michiel omdat MM 2 jaar bestaat.
![]()
Neem er ook een voor mij meequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef borisz het volgende:
ja juist tijdens de uitzending![]()
ohja en badeenden plunderen
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wil uiteraard foto's zien. En badeenden.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
zoiets als dit:quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef borisz het volgende:
ja juist tijdens de uitzending![]()
ohja en badeenden plunderen
Hij was erg goed inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
Vorige week was er een autistische jongen die "begin de dag met het dansje" moest zingen om hafl 8 in de ochtend. Deed ie leuk, kreeg ie complimneten voor maar hij riep er hard doorheen:
MAG IK EEN BADEEND![]()
Die quote ken ik ergens van.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Verspilling van bandbreedtequote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeah, het Idols 4 forum is er weer!
"You said I must eat so many lemonsquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeah, het Idols 4 forum is er weer!
Slopenquote:
ik word er in Hools meestal niet mee lastig gevallen, maar ik ga dus de komende tijd helemaal Giel negeren, want die gaat allicht weer de hele meuk doorzagen in z'n programmquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank allemaal, ik vermaak me er wel als een van de weinige VBL-ers.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank allemaal, ik vermaak me er wel als een van de weinige VBL-ers.
Giel negeer ik meestalquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word er in Hools meestal niet mee lastig gevallen, maar ik ga dus de komende tijd helemaal Giel negeren, want die gaat allicht weer de hele meuk doorzagen in z'n programm![]()
ik heb sinds 11 augustus ook een wekker die veel minder irritant isquote:
ja, het is wel weer baggertijd iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten golfert. Ik blijf nog even baggeren
verspilling van zendtijdquote:
komt tegenwoordig op hetzelfde neerquote:
zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:37 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat zijn die vliegende panters on leuk
Sterkte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:00 schreef Againzender het volgende:
Axel werd net opeens wakker, dit wordt een hele slechte nacht denk ik
sterkte, beetje jonge geven ofzo! Slaapt hij vast beter doorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:00 schreef Againzender het volgende:
Axel werd net opeens wakker, dit wordt een hele slechte nacht denk ik
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:14 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zin om m'n pc helemaal in elkaar te trappen. Kennen jullie dat gevoel?
ik heb meestal de neiging om de boel uit het raam te flikkeren of een muis richting de muur te werpenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:14 schreef RayMania het volgende:
ik probeer al de hele avond een server op het werk tot de orde te roepenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:14 schreef RayMania het volgende:
vanaf vrijdag 90'squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer al de hele avond een server op het werk tot de orde te roepen
Maar Supergrass op 3FM
je kan met die laserdiodes leuke dingen doen hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:23 schreef RayMania het volgende:
Muizen gooi ik genoeg tegen de muur, maar nu heb ik gewoon zin om vooral op m'n brander te springen.
Het feest is al begonnen bij de reguliere requests. Als het goed is gaat Roosmarijn straks Kelly watch the stars draaienquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:24 schreef Suijk het volgende:
Hai. Hoe is het hier?
Ook prima! Lekker druk, dus genoeg te doen.quote:
Nee hoor, ik ben er ook wel blij meequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:52 schreef Ole het volgende:
Ik ben trouwens de enige geloof ik die de nieuwe lauy out mooi vindt...
Was bij de vorige wijzigingen ook zo, eerst moest niemand er iets van hebben, en later was je suf als je de oude layout nog had ingesteld :p
ooh, dus ik ben niet helemaal gekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er ook wel blij mee
Ik heb alleen nog even een donkere achtergrondkleur ingesteldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:03 schreef Ole het volgende:
[..]
ooh, dus ik ben niet helemaal gek![]()
Vind het wel strak!
alles wel met je nieuwe huis?quote:
Ik zie alleen wel allemaal oude icoontjes, en ik heb toch echt webicons aanstaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog even een donkere achtergrondkleur ingesteld
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie alleen wel allemaal oude icoontjes, en ik heb toch echt webicons aanstaan
hmm.. geen verschil ...quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef dndiek het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio dat hier en daar een buitje zou vallen, dus bij jullie regent het, Suijk en Sientje
Neem Monopoly dan ook mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee hoor... daar bij Suijk regent het
iemand een goede 'handleiding' voor pokeren? we gaan over 3 weken met de vrienden/innen een weekend weg... en dan gaan we ook pokerenmaar ik heb het nog nooit gespeeld
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed hoor.
Net wakker
Vandaag weer werken en morgen lekke een dagje vrij.
En met u?
Waterig zonnetje op het moment.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
iemand een goede 'handleiding' voor pokeren? we gaan over 3 weken met de vrienden/innen een weekend weg... en dan gaan we ook pokerenmaar ik heb het nog nooit gespeeld
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waterig zonnetje op het moment.
Maar poker handleiding? Wat doet jou denken dat wij daar enig verstand van hebben?
Onderschat "Ga verder naar kalverstraat" en "U ontvangt de 2e prijs bij een kruiswoordpuzzel" niet hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Runner-runner flush, gutshot straightdraw, under the gun. Klinkt eng, ik zou mooi monopoly spelen.
Wekker vergeten te zetten?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
'Ga direct naar de gevangenis, ga niet naar af, sjimz wacht je op met een kop koffie'. T valt best mee sjimz, met meer voorkennis.
ik wilde uitslapen... maar niet tot zo langquote:
goede investering dus voor je collectie !quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:03 schreef pascalheister het volgende:
gisteravond nog 7 dvd's besteld bij cdwow voor het mooie totaalbedrag van ¤ 12,80
's Avonds of wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:42 schreef borisz het volgende:
[..]
half 12 is ook mijn PR qua uitslapen![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
...ik zou mooi monopoly spelen.
Geen last vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:54 schreef RayMania het volgende:
Ik ga ook maar definitief wisselen. Als je naar de laatste post wilt moet je uren wachten, elke post komt één voor één tevoorschijn. En dat elke keer als je een topic opent. Je zou denken dat het allemaal al gedownload is.
Axel klonk ook ongeveer zo vannacht. En vanochtend was alles weer overquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
De 2 mascottes hier nog steeds ziek, vooral Kady, die klinkt meer als een trabant met kapotte startmotor.
Het wordt nooit morgen. Want zelfs als deze dag om is, is het nog geen morgen, want die begint weer 24 uur laterquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:19 schreef clauwheee het volgende:
Is het al morgen, is het al morgen, is het al morgen??????Florence
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef Messenga het volgende:
Fontysnieuws Naar overzicht Print artikel
In memoriam Wesley de Wit
dinsdag 2 oktober 2007, door Redactie
Gistermorgen kregen we het droevige nieuws dat Wesley de Wit- student van Hogeschool Financieel Management uit klas FM1F- van het weekend door een tragisch ongeval is overleden.
Er is door Hogeschool Financieel Management een ruimte ingericht voor studenten en medewerkers om samen te zijn. Tevens is er de mogelijkheid om het condoleanceregister te tekenen. De ruimte is 236 R4 in Eindhoven en voor iedereen die een bericht wil achterlaten toegankelijk.
Daar zit je dan als eerstejaars
gelukkig niet mijn locatie/opleiding
Ik ook net gedaan. En eerstequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:05 schreef borisz het volgende:
zo maar het 1$ toernooitje spelen op unibet.
exitquote:
Dat had ik ook ooit eens, maar toen de winst weer verspeeld met AA tegen JJquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:47 schreef VoreG het volgende:
Cashgames verdienen beter dan toernooitjes. Ben nu 5 mins bezig en sta al +5.
Mooi, dan kun je dat geld mooi besteden aan een rondje voor ons.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook wat aan het cashgamen nu, sta op +2,70.
Idd. Ik heb ook wel dorst.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je dat geld mooi besteden aan een rondje voor ons.
Nou, ik liep op een plein buiten, en je kijkt toch wat raar op. Nu zijn hier voor de rest toch alleen maar weer Duitsers, dus die snappen toch al niet veel...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik las het net
Geschrokken?
* Bluezz heeft een megasupervetteleukeachterlijkdrukkedagmetengedingendieikvoorheteerstmoestdoendag achterderug
Voor Inter - psv toch nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:30 schreef Aanvoerder het volgende:
wedstrijdspanning.
Je zou denken dat die het luchtalarm zouden kennenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, ik liep op een plein buiten, en je kijkt toch wat raar op. Nu zijn hier voor de rest toch alleen maar weer Duitsers, dus die snappen toch al niet veel...
Ik vermoed wel dat veel oude mensen de ramen en deuren dicht hebben gedaan en Omroep Zeeland hebben aangezet.
ach van alles een 1e keer hequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik las het net
Geschrokken?
* Bluezz heeft een megasupervetteleukeachterlijkdrukkedagmetengedingendieikvoorheteerstmoestdoendag achterderug
ik heb altijd fok forum_dark gehad, van Silver werd ik gewoon depresiefquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:52 schreef Ole het volgende:
Ik ben trouwens de enige geloof ik die de nieuwe lauy out mooi vindt...
Was bij de vorige wijzigingen ook zo, eerst moest niemand er iets van hebben, en later was je suf als je de oude layout nog had ingesteld :p
tadaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:03 schreef pascalheister het volgende:
gisteravond nog 7 dvd's besteld bij cdwow voor het mooie totaalbedrag van ¤ 12,80
wij gaan over 2 weken met de vaste pokergroep weg, een weekend lang alleen maar pokeren in een villa met zn 14enquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach het kan ergerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat had ik ook ooit eens, maar toen de winst weer verspeeld met AA tegen JJ.
quote:We gaven ook een supertoffe inklapbare pokertafel weg, beschikbaar gesteld door Seven Deuce en daarvoor hebben we ook een winnaar. The one and only
Ascaroth
jeetje heb jij vrienden op fokquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou zit ik dus binnekort waarschijnlijk wel een keertje aan de tafel te spelen die op de FP te winnen was
elke ochtend op Lowlands was zowat een FOK! meetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jeetje heb jij vrienden op fok![]()
Koffer al gepakt?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
De beste Nooit Grappig van vandaag was trouwens geniaal.
In een of ander land kun je voor drie euro een gesimuleerde vlucht meemaken, met alles er op en eraan, behalve dan het vliegen zelf...
"Een kaper die dreigt dat het vliegtuig de lucht in gaat, is nooit grappig"
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Zlatan Ibrahimovic!
Hé dat is mijn locatiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef Messenga het volgende:
Fontysnieuws Naar overzicht Print artikel
In memoriam Wesley de Wit
dinsdag 2 oktober 2007, door Redactie
Gistermorgen kregen we het droevige nieuws dat Wesley de Wit- student van Hogeschool Financieel Management uit klas FM1F- van het weekend door een tragisch ongeval is overleden.
Er is door Hogeschool Financieel Management een ruimte ingericht voor studenten en medewerkers om samen te zijn. Tevens is er de mogelijkheid om het condoleanceregister te tekenen. De ruimte is 236 R4 in Eindhoven en voor iedereen die een bericht wil achterlaten toegankelijk.
Daar zit je dan als eerstejaars
gelukkig niet mijn locatie/opleiding
quote:
Ook dezelfde opleiding of andere richting dan FM?quote:
FM bevat Fiscaal Recht en Economie, Accountancy en Bedrijfseconomie geloof ik voor de eerstejaars. na dat jaar maak je pas een keuze.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dezelfde opleiding of andere richting dan FM?
Doe ik nu, hehe.quote:
Whehequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Doe ik nu, hehe.is zelfs naar de studie geweest vandaag en nu aan het trainen, allemaal als afleiding. Beide skipt ie normaal nog wel eens
Ja, dat weet ik. Ik heb 2 jaar op die opleiding gezeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
FM bevat Fiscaal Recht en Economie, Accountancy en Bedrijfseconomie geloof ik voor de eerstejaars. na dat jaar maak je pas een keuze.
Dat denk ik ook, 1914 Groningers mee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe.
Nou, een mooie trip zal het wel worden denk ik zo.
Ga je niet meer spreken voordien, veel plezier enzo daarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, 1914 Groningers mee!
Prima weer ook nog eens. Hopen dat ze zich net zo kranig houden als de thuiswedstrijd.
Maar sowieso leuk, weet ik zeker!
Dat dacht ik eigenlijk al gezien je vorige opleiding.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:50 schreef dndiek het volgende:
FM ja
Ok, spreken we elkaar daarna!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je niet meer spreken voordien, veel plezier enzo daar,
!
Die was geweldig jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
De beste Nooit Grappig van vandaag was trouwens geniaal.
In een of ander land kun je voor drie euro een gesimuleerde vlucht meemaken, met alles er op en eraan, behalve dan het vliegen zelf...
Uni-hockey?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die was geweldig ja
Training weer achter de rug
2 tegelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Nog freerollers?
Al op 4000quote:
ikke op 2710quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:24 schreef RayMania het volgende:
Dank je wel Bruce. Wat moeten we zonder jou!.
Voetbalkijken vanavond, had weinig zin in de freeroll.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Nog freerollers?
Heeft in z'n hele Ajax-carriere niet 2x tegen PSV gescoord, geloof ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32 schreef dndiek het volgende:
Doe maar een rondje azijn op kosten van Zlatan
Haalt ie toch mooi even de schade in.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:35 schreef Bjoro het volgende:
Heeft in z'n hele Ajax-carriere niet 2x tegen PSV gescoord, geloof ik
8160 op het momentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voetbalkijken vanavond, had weinig zin in de freeroll.
NIks azijn, gewoon bierquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:32 schreef dndiek het volgende:
Doe maar een rondje azijn op kosten van Zlatan
Tja had 88. Iemand ging de heletijd all in. en die had 57quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt genieten he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daniel met wat cijfers of iemand andersquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja had 88. Iemand ging de heletijd all in. en die had 57en maakt een straat
kijk....echte brabo's pluk je er zo tussenuitquote:
Hij is nu zelfs chipleaderquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daniel met wat cijfers of iemand anders
Daar heb ik ook bij aan tafel gezetenquote:
de keren dat ik ver in een freeroll kwam ben ik ook zo gestart, lekker een paar dubbelen en de hele tafel frustreren, dat werkt perfectquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja had 88. Iemand ging de heletijd all in. en die had 57en maakt een straat
richting de moniesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
Zo, nog steeds in freeroll. Derde uur gaat zo in.
Geen geld helaas, 1e negen plaatsen stromen door naar een ander toernooi.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
richting de moniesalleen gaan die blinden als een achterlijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |