tja ik had geen inspiratie dan maar iets verzinnen over de CLquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:17 schreef Againzender het volgende:
Niet zulke lastige TT's maken borisz
Lang niet gezien Legoquote:
ja nu ja al.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:56 schreef dndiek het volgende:
Kan ik me dan al inschrijven?
Nou ja, jammer dan
Hebben ze tegenwoordig een geneesmiddel voor blindheid?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Terug naar het oude vertrouwde Fok!Silver
[..]
Lang niet gezien
Tuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Messenga het volgende:
Boske, heb je nog een mooie signature zin voor me?
Ik heet geen Boske, maar dit is misschien een leuke.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Messenga het volgende:
Boske, heb je nog een mooie signature zin voor me? :P
1 2 3 | Boske, heb je nog een mooie signature zin voor me? :P [/quote] |
Matig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heet geen Boske, maar dit is misschien een leuke.
[ code verwijderd ]
Ik slaap met een oog open, dus misschien heb ik wat gemist.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig een geneesmiddel voor blindheid?
Ik heb die quote niet gekocht hoor.quote:
"Nee, ik ruim mijn rotzooi nooit op!"quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Messenga het volgende:
Boske, heb je nog een mooie signature zin voor me?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:40 schreef golfer het volgende:
Lekker na een bezoek aan een opdrachtgever rechtstreeks door gereden naar huis, dus lekker vroeg thuis.
Aan het eind wel een kutloterij, als er gelijkwaardige stacks zijn. Beetje onpoker.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:23 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk die Extreme Turbo Sit 'n Go's, gaat echt ontzettend snel.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan het eind wel een kutloterij, als er gelijkwaardige stacks zijn. Beetje onpoker.
Ja hoor. Die had het zelfs voorgesteld om het zo te doen.quote:
In mij?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is in Grulez, denk ik.
Omdat hij in het donker misschien wel zijn benen breekt.?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:32 schreef Eilanden het volgende:
Waarom moet [afbeelding] nou lampen kopen
Is dat Brabants? Een '.' en '?' ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat hij in het donker misschien wel zijn benen breekt.?
quote:
MIjn favoriete feminist is er ook weerquote:
Mijn lekkere boekhoudertjequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIjn favoriete feminist is er ook weer![]()
kan me voorstellenquote:
jij ziet hem regelmatig in een kast in het parkquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom je eindelijk uit de kast?
Dan hoef je in het park ook niet telkens zo weg te duiken![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij ziet hem regelmatig in een kast in het park
Hetzelfde als wat je met vrouwen hebt, bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:15 schreef Againzender het volgende:
Goddomme, de enige computer die ik plat wil hebben vandaag wil niet plat
Met het kraagje omhoog en de rest al omlaag?quote:
hhhmmmmmm.....klinkt goedquote:
computers zijn idd vrouwelijk. wat een kutdagquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat je met vrouwen hebt, bedoel je?
ik vind het wat tegenvallen eigenlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:26 schreef Grulez het volgende:
Het is wat.
Ik wil uiteraard foto's zien. En badeenden.quote:
Wat ga je daar doen?quote:
een 3fm meet houdenquote:
Oh, dat is wel coolquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
een 3fm meet houden. uitgenodigd door maricha en michiel omdat MM 2 jaar bestaat.
![]()
Neem er ook een voor mij meequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef borisz het volgende:
ja juist tijdens de uitzending![]()
ohja en badeenden plunderen
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wil uiteraard foto's zien. En badeenden.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
zoiets als dit:quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef borisz het volgende:
ja juist tijdens de uitzending![]()
ohja en badeenden plunderen
Hij was erg goed inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
Vorige week was er een autistische jongen die "begin de dag met het dansje" moest zingen om hafl 8 in de ochtend. Deed ie leuk, kreeg ie complimneten voor maar hij riep er hard doorheen:
MAG IK EEN BADEEND![]()
Die quote ken ik ergens van.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |