Beter goed gekopieerd dan goed bedacht.quote:
Werkt toch best?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik denk dat best veel mensen braafjes meegaan met de nieuwe layout.
Voor mij is het voorlopig even foksilver, totdat Danny leert hoe hij moet schrijven; dan kan ik misschien thuis op fatsoenlijke wijze het forum zien.
Voor hoelang?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
De nationale knuffelallochtoon is weer terug.
* Knuffel geeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
De nationale knuffelallochtoon is weer terug.
Ies graties heh.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef PJORourke het volgende:
Wat is dit voor ranzige nieuwe layout?
Bull-shit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef TomTancr3do het volgende:
Dat hangt er natuurlijk maar net vanaf hoe hoog je bent opgeleid en in welke richting. Er zijn zat universitair geschoolden en zelfs gepromoveerden die met bijzonder veel gemak en binnen een week tijd aan een baan op niveau komen, bijvoorbeeld in de technische hoek. Dat is gewoon een kwestie van iets kiezen dat goed in de markt ligt, bij bedrijven met een snelle, no-nonsense instelling.
Ach wat maakt het uit. De Nederlandse staat is toch klauwen geld kwijt aan dat gedrocht. Of ze in het buitenland zit of niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat moet die muts van een Hirsi Ali weer in .nl ?
yup, immers iezlaam iez lifdequote:Op maandag 1 oktober 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. De Nederlandse staat is toch klauwen geld kwijt aan dat gedrocht. Of ze in het buitenland zit of niet.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef PJORourke het volgende:
Ben jij een techneut?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef PJORourke het volgende:
zal ik ff moeten sjekken of jij je zakken ook aan het vullen bentquote:
Met snot.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zal ik ff moeten sjekken of jij je zakken ook aan het vullen bent![]()
Dat klopt, maar ik ben niet gepromoveerd en haal m'n neus ook niet op voor (tijdelijk) werk dat ietwat onder m'n niveau is of ver buiten mijn opleidingsstraatje ligt. Ik ben erg flexibel wat dat betreft, vind het juist wel leuk om eens wat anders te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:09 schreef gronk het volgende:
Maar jij zult ongetwijfeld binnen een week aan de bak zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |