abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53619192
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nou ja, ik vermoedde een typo, ik typ zelf vrijwel nooit een trema omdat het bij mijn toetsenbordinstelling lastig is en soms toont het forum die tekens vreemd, dus het was geen oordeel.
Ik gebruik ze wel waar nodig, heb toch iets van taalpurisme in me, ook al stoor ik me totaal niet aan andermans taalfouten. Maar blijkbaar soms iets te vaak.

Als je je toetsenbord instelt op 'United States-International', dan gaat het invoegen van dergelijke leestekens heel eenvoudig.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_53619228
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:30 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Dat krijg je, als je zo'n stukje site vrijgeeft aan commerciële aanbieders... Daar heb je dan weinig greep meer op.
True. Maar die Peugeotbanner was naast een enorme draak ook een enorme uitzondering. Het is nou niet dat dit forum maandenlang aan één stuk geplaagd wordt door banners van dat twijfelachtige kaliber.
pi_53619257
Hmmmm, die nieuwe banners, door de topictekst heen, zijn inderdaad vet irritant. Is eigenlijk voor het eerst in jaren dat reclame op internet me daadwerkelijk opvalt.
pi_53619286
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:41 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

True. Maar die Peugeotbanner was naast een enorme draak ook een enorme uitzondering. Het is nou niet dat dit forum maandenlang aan één stuk geplaagd wordt door banners van dat twijfelachtige kaliber.
De site van Peugeot is ook genoeg om menig (oude) pc over de hik te laten gaan.

Maar het kan natuurlijk vaker gebeuren.
pi_53619290
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:42 schreef TomTancr3do het volgende:
Hmmmm, die nieuwe banners, door de topictekst heen, zijn inderdaad vet irritant. Is eigenlijk voor het eerst in jaren dat reclame op internet me daadwerkelijk opvalt.
Door de topictekst heen
pi_53619478
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:43 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Door de topictekst heen
Ja.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53619491
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:43 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Door de topictekst heen
Zo te zien alleen bovenaan elke pagina, onder de eerste post van die pagina. Valt dus nog mee, maar het is wel weer een flinke stap opdringeriger geworden.
pi_53619556
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:51 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Zo te zien alleen bovenaan elke pagina, onder de eerste post van die pagina. Valt dus nog mee, maar het is wel weer een flinke stap opdringeriger geworden.
Oh die, die kan je uitzetten.
pi_53619647
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:54 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Oh die, die kan je uitzetten.
tx

(belachelijke optie overigens, zet het dan meteen uit)
pi_53619661
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:59 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

tx

Graag gedaan.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand 'm aan laat staan, die optie.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:01:05 #186
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53619678
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:59 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

tx

Het idee is dat mensen die FOK! willen helpen die optie aan kunnen zetten. Niet dat ik dat, overigens, ik heb na twee minuten de hele lay-out weer teruggezet naar het oude.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:01:16 #187
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53619683
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef Floripas het volgende:

Ik open drie arbeidsopties per dag. Dat zou toch uiteindelijk iets bevredigends op moeten leveren.
Oh, daar ga ik wel van uit.

Overigens, jouw ervaring bevestigt weer een klein irritatiepuntje van mij jegens domme rechtse rukkertjes: voor hogeropgeleiden beweegt de arbeidsmarkt *veel* trager, en als je wilt dat hogeropgeleiden sneller aan de bak komen, dan schiet je er niet zo gek veel mee op om alle risico's bij de werkzoekenden neer te leggen (door uitkeringen drastisch in te korten), maar dan heb je er veel meer aan als alle PZ-afdelingen bij bedrijven eens wat sneller zouden werken. Twee maanden wachten voor je eens uitsluitsel hebt over een sollicitatie is vooroorlogs.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:02:54 #188
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53619719
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:01 schreef Reya het volgende:

[..]

Het idee is dat mensen die FOK! willen helpen die optie aan kunnen zetten. Niet dat ik dat, overigens, ik heb na twee minuten de hele lay-out weer teruggezet naar het oude.
Als danny kan tellen hoeveel mensen de oude layout gebruiken, dan denk ik dat-ie zich nou zit te verbijten over twee maanden werk wat door niemand wordt bekeken...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:05:19 #189
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53619772
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:02 schreef gronk het volgende:

[..]

Als danny kan tellen hoeveel mensen de oude layout gebruiken, dan denk ik dat-ie zich nou zit te verbijten over twee maanden werk wat door niemand wordt bekeken...
Nou ja, bezoekers zien natuurlijk nu wel de nieuwe nieuwe layout, en nieuwe users blijven die waarschijnlijk ook gebruiken. Bij de herinvoering van de oude oude en oude nieuwe layout schakelden ook veel users daarop terug, maar foksilver wordt volgensmij ook nog best veel gebruikt.
pi_53619783
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:02 schreef gronk het volgende:

[..]

Als danny kan tellen
.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:07:39 #191
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53619825
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat moet die muts van een Hirsi Ali weer in .nl ?
Als ze nou bij Ehsan Jami intrekt scheelt dat weer beveiligingskosten.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:09:33 #192
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53619855
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef Reya het volgende:

[..]

Nou ja, bezoekers zien natuurlijk nu wel de nieuwe nieuwe layout, en nieuwe users blijven die waarschijnlijk ook gebruiken. Bij de herinvoering van de oude oude en oude nieuwe layout schakelden ook veel users daarop terug, maar foksilver wordt volgensmij ook nog best veel gebruikt.
FokSilver is relaxt, maar deze is bijna gelijk.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:12:06 #193
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53619917
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:07 schreef Reya het volgende:

[..]

Als ze nou bij Ehsan Jami intrekt scheelt dat weer beveiligingskosten.
2 op 1 cel.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:13:46 #194
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53619963
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

2 op 1 cel.
En geen televisie, het blijft tenslotte op kosten van de belastingbetaler.
pi_53619995
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:01 schreef gronk het volgende:

[..]

Oh, daar ga ik wel van uit.

Overigens, jouw ervaring bevestigt weer een klein irritatiepuntje van mij jegens domme rechtse rukkertjes: voor hogeropgeleiden beweegt de arbeidsmarkt *veel* trager
Dat hangt er natuurlijk maar net vanaf hoe hoog je bent opgeleid en in welke richting. Er zijn zat universitair geschoolden en zelfs gepromoveerden die met bijzonder veel gemak en binnen een week tijd aan een baan op niveau komen, bijvoorbeeld in de technische hoek. Dat is gewoon een kwestie van iets kiezen dat goed in de markt ligt, bij bedrijven met een snelle, no-nonsense instelling.
pi_53620007
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

2 op 1 cel.
Zelfplagiaat.
pi_53620022
De nationale knuffelallochtoon is weer terug.
pi_53620034
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:01 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd de nieuwste layout, ga graag met m'n tijd mee. Maar ik kan me de vorige-vorige-vorige layout nog herinneren, die was eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.
pi_53620059
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
De nationale knuffelallochtoon is weer terug.
Welkom.
pi_53620134
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik denk dat best veel mensen braafjes meegaan met de nieuwe layout.

Voor mij is het voorlopig even foksilver, totdat Danny leert hoe hij moet schrijven; dan kan ik misschien thuis op fatsoenlijke wijze het forum zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')