Ik gebruik ze wel waar nodig, heb toch iets van taalpurisme in me, ook al stoor ik me totaal niet aan andermans taalfouten. Maar blijkbaar soms iets te vaak.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoedde een typo, ik typ zelf vrijwel nooit een trema omdat het bij mijn toetsenbordinstelling lastig is en soms toont het forum die tekens vreemd, dus het was geen oordeel.
True. Maar die Peugeotbanner was naast een enorme draak ook een enorme uitzondering. Het is nou niet dat dit forum maandenlang aan één stuk geplaagd wordt door banners van dat twijfelachtige kaliber.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je zo'n stukje site vrijgeeft aan commerciële aanbieders...Daar heb je dan weinig greep meer op.
De site van Peugeot is ook genoeg om menig (oude) pc over de hik te laten gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:41 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
True. Maar die Peugeotbanner was naast een enorme draak ook een enorme uitzondering. Het is nou niet dat dit forum maandenlang aan één stuk geplaagd wordt door banners van dat twijfelachtige kaliber.
Door de topictekst heenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:42 schreef TomTancr3do het volgende:
Hmmmm, die nieuwe banners, door de topictekst heen, zijn inderdaad vet irritant. Is eigenlijk voor het eerst in jaren dat reclame op internet me daadwerkelijk opvalt.
Zo te zien alleen bovenaan elke pagina, onder de eerste post van die pagina. Valt dus nog mee, maar het is wel weer een flinke stap opdringeriger geworden.quote:
Oh die, die kan je uitzetten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:51 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Zo te zien alleen bovenaan elke pagina, onder de eerste post van die pagina. Valt dus nog mee, maar het is wel weer een flinke stap opdringeriger geworden.
txquote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:59 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
tx
(belachelijke optie overigens, zet het dan meteen uit)
Het idee is dat mensen die FOK! willen helpen die optie aan kunnen zetten. Niet dat ik dat, overigens, ik heb na twee minuten de hele lay-out weer teruggezet naar het oude.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:59 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
tx
(belachelijke optie overigens, zet het dan meteen uit)
Oh, daar ga ik wel van uit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef Floripas het volgende:
Ik open drie arbeidsopties per dag. Dat zou toch uiteindelijk iets bevredigends op moeten leveren.![]()
Als danny kan tellen hoeveel mensen de oude layout gebruiken, dan denk ik dat-ie zich nou zit te verbijten over twee maanden werk wat door niemand wordt bekeken...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het idee is dat mensen die FOK! willen helpen die optie aan kunnen zetten. Niet dat ik dat, overigens, ik heb na twee minuten de hele lay-out weer teruggezet naar het oude.
Nou ja, bezoekers zien natuurlijk nu wel de nieuwe nieuwe layout, en nieuwe users blijven die waarschijnlijk ook gebruiken. Bij de herinvoering van de oude oude en oude nieuwe layout schakelden ook veel users daarop terug, maar foksilver wordt volgensmij ook nog best veel gebruikt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:02 schreef gronk het volgende:
[..]
Als danny kan tellen hoeveel mensen de oude layout gebruiken, dan denk ik dat-ie zich nou zit te verbijten over twee maanden werk wat door niemand wordt bekeken...
Als ze nou bij Ehsan Jami intrekt scheelt dat weer beveiligingskosten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat moet die muts van een Hirsi Ali weer in .nl ?
FokSilver is relaxt, maar deze is bijna gelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, bezoekers zien natuurlijk nu wel de nieuwe nieuwe layout, en nieuwe users blijven die waarschijnlijk ook gebruiken. Bij de herinvoering van de oude oude en oude nieuwe layout schakelden ook veel users daarop terug, maar foksilver wordt volgensmij ook nog best veel gebruikt.
2 op 1 cel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ze nou bij Ehsan Jami intrekt scheelt dat weer beveiligingskosten.
Dat hangt er natuurlijk maar net vanaf hoe hoog je bent opgeleid en in welke richting. Er zijn zat universitair geschoolden en zelfs gepromoveerden die met bijzonder veel gemak en binnen een week tijd aan een baan op niveau komen, bijvoorbeeld in de technische hoek. Dat is gewoon een kwestie van iets kiezen dat goed in de markt ligt, bij bedrijven met een snelle, no-nonsense instelling.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:01 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik wel van uit.
Overigens, jouw ervaring bevestigt weer een klein irritatiepuntje van mij jegens domme rechtse rukkertjes: voor hogeropgeleiden beweegt de arbeidsmarkt *veel* trager
Ik gebruik altijd de nieuwste layout, ga graag met m'n tijd mee. Maar ik kan me de vorige-vorige-vorige layout nog herinneren, die was eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het idee is dat mensen die FOK! willen helpen die optie aan kunnen zetten. Niet dat ik dat, overigens, ik heb na twee minuten de hele lay-out weer teruggezet naar het oude.
Welkom.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
De nationale knuffelallochtoon is weer terug.
Ik denk dat best veel mensen braafjes meegaan met de nieuwe layout.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, bezoekers zien natuurlijk nu wel de nieuwe nieuwe layout, en nieuwe users blijven die waarschijnlijk ook gebruiken. Bij de herinvoering van de oude oude en oude nieuwe layout schakelden ook veel users daarop terug, maar foksilver wordt volgensmij ook nog best veel gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |