Hoezo, ben je zo lelijk?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geil.
Neem je wel een vriendje mee voor het echte werk?
Maar je verwacht wel dat ik geweldige vrienden heb?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, niet overtuigd van je capaciteiten.
Een mens kan hopen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar je verwacht wel dat ik geweldige vrienden heb?
nu.nlquote:HARKEMA - Sjoerd Groenhof uit Harkema gaat via de rechter in Den Haag proberen zijn Nederlandse nationaliteit in te ruilen voor de Friese. Groenhof zegt dat het volgens Europese regels mogelijk moet zijn Nederlands staatsburger te zijn en tegelijk de Friese nationaliteit te hebben.
Dat meldde Groenhof op zijn website, zo bleek maandag.
Groenhof verwijst onder meer naar de inschrijving van Doekele Brouwer bij het handelsregister van de Kamer van Koophandel in 1951. Brouwer liet zich als Nederlands staatsburger met de Friese nationaliteit inschrijven. Na een rechtszaak kreeg Brouwer volgens Groenhof van de kantonrechter in Leeuwarden gelijk.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:24 schreef NJ het volgende:
Banners zijn de inkomstenbron die FOK! draaiende houdt. Buschetta blockt ze, dus blocken wij hem.
Zo had Bilderdijk moeten dichten.quote:Op zondag 30 september 2007 22:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In een tweetal punten zie ik geen verraad, Fries.
En niet zo:quote:
Volgens mij leveren die banners ook alleen maar wat op als je erop klikt. Als je er nooit op klikt (of er door jarenlang internetmisbruik immuun voor geworden bent en ze dus niet eens meer ziet, zoals ik) dan kun je ze dus net zo goed blocken. Of niet, want in dat geval maakt het ook eigenlijk niet meer uit.quote:
Het werkt ook zo toppie, als Peugeot weer 's met een banner langs komt rijden...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:10 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Volgens mij leveren die banners ook alleen maar wat op als je erop klikt. Als je er nooit op klikt (of er door jarenlang internetmisbruik immuun voor geworden bent en ze dus niet eens meer ziet, zoals ik) dan kun je ze dus net zo goed blocken. Of niet, want in dat geval maakt het ook eigenlijk niet meer uit.
De beste remedie tegen banners is dus véél méér en lànger internetten, net zolang tot je immuun geworden bent voor reclameuitingen op internet.
Du hast recht.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:13 schreef Sidekick het volgende:
ü?
Gij kunt weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:19 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Du hast recht.
"Bij meer dan twee klinkerletters wordt geen trema gezet direct na de i en krijgt alleen de e of de i een trema"
Die Peugeotbanner was inderdaad een enorme draak, die dit forum alleen maar geld gekost heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het werkt ook zo toppie, als Peugeot weer 's met een banner langs komt rijden...
Zei ik tochquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:21 schreef Floripas het volgende:
Dan solliciteer je zo (en dat mag dan nu ook per mail) en dan zit je ieder half uur in je mail te kijken of je al antwoord hebt.
"Ik heb verdomme gisteren alles al opgestuurd, waarom hebben ze me nu nog geen vast contract aangeboden?"
Nou ja, ik vermoedde een typo, ik typ zelf vrijwel nooit een trema omdat het bij mijn toetsenbordinstelling lastig is en soms toont het forum die tekens vreemd, dus het was geen oordeel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:19 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Du hast recht.
"Bij meer dan twee klinkerletters wordt geen trema gezet direct na de i en krijgt alleen de e of de i een trema"
Dat wist jij natuurlijk allang!
Dat krijg je, als je zo'n stukje site vrijgeeft aan commerciële aanbieders...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:21 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Die Peugeotbanner was inderdaad een enorme draak, die dit forum alleen maar geld gekost heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |