quote:Op zondag 30 september 2007 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
in Amerika is ie echt veel en veel beterFatsoenlijke stukken vlees op je broodje steak & cheese ipv die kleine vlees snippertjes.
2,65 toch?quote:Op zondag 30 september 2007 20:20 schreef Remzz het volgende:
Ff uit het vorige topic, van 15 naar 30 centimeter() kost trouwens maar 1.65 extra dus je betaald niet 2x zoveel.
als het echt goed belegd is en de nederlandse franchisenemers. niet op alleen de naam maar ook de faam zouden teren, vind ik het best betaalbaar voor 30 cm.quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dus een broodje van 30cm kost ongeveer 7 euro?
wtf is er eigenlijk dan zo goed aan subways? het brood, dat vind ik namelijk niet aantrekkelijk op hun foto's? soort goor slap amerikaans zoet half vet croissantdeeg.quote:Op zondag 30 september 2007 22:34 schreef Wooldoor het volgende:
je moet sowieso altijd dubbelvlees en dubbel kaas nemen anders kan je er een tweede bij bestellen om vol te raken.
McDonalds heeft geen mondiale standaard. Big Macs zijn overal verschillend.quote:Op zondag 30 september 2007 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
wel, tijdens het wachten op een trein, naar burgerking en mcdonalds geweest. gelukkig hebben die wel een mondiale standaard en ik vind het eigenlijk te dol voor woorden dat ze in nederland zo karig beleggen. misschien een mail naar subway international?
maar niet in gewicht. u is bekend met de bigmac-index?quote:Op zondag 30 september 2007 23:04 schreef Lestat het volgende:
[..]
McDonalds heeft geen mondiale standaard. Big Macs zijn overal verschillend.
In Amerika krijg je ten eerste meer, en ten tweede zijn de ingredienten gewoon beter... als je hier steak haalt, dan krijg je hier echt groffe stukken, fatsoenlijk vlees en een double stack denk je niet eens aan omdat er dan echt teveel op zit.quote:Op zondag 30 september 2007 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
is subway in nederland echt zo anders dan in het buitenland?
In gewicht varieren ze ook wel wat. Maar vooral in calorieen, dat betekent: ingredienten.quote:Op zondag 30 september 2007 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar niet in gewicht. u is bekend met de bigmac-index?
Nog nooit zulk brood gehad in zowel Dordrecht, Rotterdam of Breda. Maar neem eens een spicy italian getoast met BBQ saus en kom hier dan nog eens terugquote:Op zondag 30 september 2007 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wtf is er eigenlijk dan zo goed aan subways? het brood, dat vind ik namelijk niet aantrekkelijk op hun foto's? soort goor slap amerikaans zoet half vet croissantdeeg.
of is het in het buurmans buitenland allemaal echt 3x groener?
zal ik doen. maar wel in het buitenland. 'nederlandse' pakistaanse franchisenemers fucken de boel op, net als febo. geen kwaliteit voor een keiharde prijs. nee dank je.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:43 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nog nooit zulk brood gehad in zowel Dordrecht, Rotterdam of Breda. Maar neem eens een spicy italian getoast met BBQ saus en kom hier dan nog eens terug
Tja dat kan ik helaas niet maar laten we het erop houden dat het voor Nederlandse broodjeszaken begrip de beste is voor mij.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal ik doen. maar wel in het buitenland. 'nederlandse' pakistaanse franchisenemers fucken de boel op, net als febo. geen kwaliteit voor een keiharde prijs. nee dank je.
Extra toppings kosten in Hengelo altijd extra geld...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:13 schreef Curiosity het volgende:
Als ik een menu neem, komt er dan nog extra geld bij voor extra toppings, dat snap ik niet helemaal.
Ik heb er 1 keer gegeten de BMT, met extra saus en rauwkost, maar kost dat nu meer. ( ik had toen alleen een broodje)
Extra toppings kosten geld, maar als ik een BMT neem en hij vraagt wil je er nog wat salade ed. op, moet ik het apart betalen of hoort het dan bij de standaard BMT?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Extra toppings kosten in Hengelo altijd extra geld...
(behalve als ze het vergeten, wat nogal eens gebeurd is)
Volgens mij is het in principe zo dat sla, tomaat, komkommer, augurk, olijven, pepers, paprika en rode uit basis toppings zijn. Die krijg je gewoon erop als je wilt. Net als een dressing trouwens...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Extra toppings kosten geld, maar als ik een BMT neem en hij vraagt wil je er nog wat salade ed. op, moet ik het apart betalen of hoort het dan bij de standaard BMT?
Oke, wat ik daar dan nog bij wil zie ik dan als extra, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Ik krijg hier in Groningen bij beide subways gratis extra groenten op mijn broodje...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is het in principe zo dat sla, tomaat, komkommer, augurk, olijven, pepers, paprika en rode uit basis toppings zijn. Die krijg je gewoon erop als je wilt. Net als een dressing trouwens...
Maar wil je extra kaas bijvoorbeeld dan kost het meer... net als meer dan de normale hoeveelheid sla, tomaat etc
Ja dat is altijd gratis... maar EXTRA kan in rekening gebracht worden...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:47 schreef Quispi het volgende:
[..]
Ik krijg hier in Groningen bij beide subways gratis extra groenten op mijn broodje...
Oeh.. waar?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:13 schreef Sylvana het volgende:
Jaaaa, ik ben echt blij dat er over 2 weken in Deventer ook een Subway komt![]()
![]()
quote:Méér dan een broodje bij Subway Deventer
door Jan Meester
DEVENTER - Broodjesketen Subway opent in de Deventer Lange Bisschopstraat een van de grootste vestigingen van Nederland.
Op vrijdag 25 januari is de officiële opening en een dag daarna gaan de eerste sandwiches over de toonbank.
De uitbaters laten houden het niet bij de verkoop van broodjes. "Wij barsten van de ideeën", zegt Rik Zwiers. Samen met zijn vrouw Margot en zijn zwager Shawn McKay, gaat hij de vestiging exploiteren. Het echtpaar Zwiers wilde, net als McKay, altijd al een eigen zaak runnen. De ondernemers gaan zich ook bezighouden met bedrijfscatering. Daarnaast worden er yogalessen gegeven en speciaal voor studenten wordt de zaak voorzien van een internetverbinding. Studeren onder het genot van een broodje, dus.
Eerst was het de bedoeling dat de zaak volgende week vrijdag al open zou gaan. "Maar doordat de loodgieter niet op tijd kan beginnen is de opening een week uitgesteld", legt Rik Zwiers uit.
De verbouwing werd ook bemoeilijkt door de brand die vorig jaar in een bovenwoning van het pand woedde. "De vloer en de elektriciteitsleidingen waren doorweekt met bluswater. Dat moest allemaal worden vervangen."
Subway komt uit Amerika en is wereldwijd een succes. Momenteel heeft het franchise-onderneming ongeveer 29.000 vestigingen in 86 landen. Klanten van Subway geven eerst aan wat ze op hun sandwich willen. Als het goed is, hebben zij binnen twee minuten een op maat gemaakt broodje in handen.
de Stentor
Ja maar EXTRA groenten worden bij mij dus nooit in rekening gebracht. Een dubbele portie groenten is dus gewoon wel gratis in tegenstelling tot kaas en vlees....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat is altijd gratis... maar EXTRA kan in rekening gebracht worden...
Heeft iemand een idee waar 'ie heen gaat? Staat er niet bij op de poster op de deurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:18 schreef royjn het volgende:
Ik weet dat hij in nijmegen tijdelijk gesloten is. Gaat naar een nieuwe lokatie.
Je bedoelt die ene naast zo'n Orange cafe in het centrum? Zeg maar vlakbij de Burger King?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:19 schreef Flashwin het volgende:
Subway
Behalve die ene bij Rotterdam centraal. Ik liep er altijd langs en dacht, waarom zijn er nooit klanten??
...
Omdat het extreem lekker is mischien?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:03 schreef syf het volgende:
Ik eet liever een broodje bij popov of pasta di mama dan die fastfood onzin van subway, ik snap niet dat mensen geld neer tellen voor slechte kwaliteit vlees, nep kaas en naar niets smakend brood, het is net of iedereen het voor de merk 'subway' koopt en eet, eigenlijk net zoiets als starbucks fans.
Nee, dat is Stadhuisquote:Op zondag 13 januari 2008 16:24 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene naast zo'n Orange cafe in het centrum? Zeg maar vlakbij de Burger King?
Hebben ze een commercial dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:11 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vind de subway geweldig, maar die tv-reclame is wel erg lame
Die is echt extreem slecht jaquote:Op maandag 14 januari 2008 23:11 schreef Brentmeister het volgende:
valt nog best mee.. voor een Australische reclame.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:11 schreef Brentmeister het volgende:
Ja dan bellen ze zo'n andere zaak op "Hebben jullie dit en dat en gratis groenten en lekkere broodjes?? NEE?? whaaat wij wel bij SUBWAY"quote:
EDIT: ik vergat nog te vermelden dat ik die rotzooi ook gewoon echt niet te VRETEN vind. Ik zie hier zoveel mensen die in een click-whirrr yellen "lekker, yummie", en zo: ben ik dan de enige met smaak? De enige die zegt "wat een goedkope Amerikaanse baggerzooiquote:
Broodjes bij de Nederlandse subway zijn ook lang zo lekker neit als die in Amerika. Daar is de subway wel gewoon erg lekker.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:27 schreef Potjebier het volgende:
[..]
EDIT: ik vergat nog te vermelden dat ik die rotzooi ook gewoon echt niet te VRETEN vind. Ik zie hier zoveel mensen die in een click-whirrr yellen "lekker, yummie", en zo: ben ik dan de enige met smaak? De enige die zegt "wat een goedkope Amerikaanse baggerzooi![]()
![]()
"?
Zomaar een vraagje
Wat vind je er vies aan dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:27 schreef Potjebier het volgende:
[..]
EDIT: ik vergat nog te vermelden dat ik die rotzooi ook gewoon echt niet te VRETEN vind. Ik zie hier zoveel mensen die in een click-whirrr yellen "lekker, yummie", en zo: ben ik dan de enige met smaak? De enige die zegt "wat een goedkope Amerikaanse baggerzooi![]()
![]()
"?
Zomaar een vraagje
In Amerika is hij beter te doen inderdaad, maar na een maand lang iedere dag subway had ik er echt genoeg vanquote:Op zondag 20 januari 2008 15:20 schreef Weird- het volgende:
[..]
Broodjes bij de Nederlandse subway zijn ook lang zo lekker neit als die in Amerika. Daar is de subway wel gewoon erg lekker.
noem maar een beter alternatief dan subway in nederland.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:27 schreef Potjebier het volgende:
[..]
![]()
"?
Zomaar een vraagje
Je hebt dus nog nooit een lekker broodje gegeten voordat er een subway in nederland was?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
noem maar een beter alternatief dan subway in nederland.
Tja, dat komt omdat subway amerikaans is en in amerika zijn ze niet gewend aan echte kaas en echte vleeswaren, daarom zijn die slices gewoon een kraft cheeseproduct en geen kaas, net als de vleeswaren wat gewoon processed en geconserveerde rotzooi is.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind het vlees, en dan vooral de steak, echt matig tot slecht. Dunne, laffe lapjes wat ze 'steak' durven te noemen.
Helemaal mee eens. Het enige wat ze daar vreten is smakeloze cheddar en swiss cheese waar, wonderbaarlijk maar waar, nog minder smaak aan zitquote:Op maandag 21 januari 2008 00:39 schreef syf het volgende:
[..]
Tja, dat komt omdat subway amerikaans is en in amerika zijn ze niet gewend aan echte kaas en echte vleeswaren, daarom zijn die slices gewoon een kraft cheeseproduct en geen kaas, net als de vleeswaren wat gewoon processed en geconserveerde rotzooi is.
Maar ja, als je niets gewend bent dan kan het zijn dat een plakje kaas en wat olijven op een stokkie idd iets nieuws is.![]()
en waar ga je nu dan eten?quote:Op maandag 21 januari 2008 07:33 schreef Fratz het volgende:
ik ben totaal afgekicked van subways.
te lang wachten omdat personeel gewoon traag is en de broodjes worden altijd heel karig belegd.
dingen als tomatenschijfjes en augurkenschijfjes worden gewoon geteld.
Tja broodje ham, kaas kan je overal halen maar dat is saai. Het gaat juist om de combinaties van verschillende soorten vlees/groenten/saus en dat dan toasten. Daar kan geen simpel broodje ham/kaas tegenop. Olijven boeien mij niet maar pepers welquote:Op maandag 21 januari 2008 00:39 schreef syf het volgende:
[..]
Je hebt dus nog nooit een lekker broodje gegeten voordat er een subway in nederland was?
Er zijn echt zoveel plekken waar je wel gewoon een echt lekker broodje kan eten, met echte kaas, ham, en alle andere zooi wat hier vermeld word alsof het een nieuwe wereld wonder is, olijven krijg je elders ook wel op een broodje, daar is het megamerk ' subway' echt niet voor nodig.
[..]
Oooh... de Italian BMT, op een parmasan oregano broodje met alle groenten behalve olijven en pepers en een cocktailsaus...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:32 schreef Enfermera het volgende:
Heeeerlijk. Meestal neem ik een bruin broodje met een veggie burger, errug lekker! Of anders de Italian BMT ^^
xD Haha, idd, op een parmasan oregano broodje is ie het lekkerst. Of anders wit sesam, dat smaakt ook goed ^^quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooh... de Italian BMT, op een parmasan oregano broodje met alle groenten behalve olijven en pepers en een cocktailsaus...
Deze bijvoorbeeldquote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
http://www.wittebroodje.nl/quote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
quote:
ja, daar was ik ook achtergekomen ondertussen. Weet iemand al meer nu?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:59 schreef morgane het volgende:
[..]
Heeft iemand een idee waar 'ie heen gaat? Staat er niet bij op de poster op de deur
Ziet er inderdaad wel aardig uit maar toch geen subway kwa ingredienten. Ook zullen die broodjes niet zelf gemaakt zijn.quote:
Nee, gelukkig niet!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
[quote]
Ziet er inderdaad wel aardig uit maar toch geen subway kwa ingredienten.
Ook hier, gelukkig niet- die komen van iemand die er verstand van heeft, een bakker.quote:Ook zullen die broodjes niet zelf gemaakt zijn.
Je weet dat de opening is uitgesteld?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Sylvana het volgende:
Iemand al bij de nieuwe Subway in Deventer geweest? Ik ga er van de week maar eens langs
Nee, dat wist ik niet. Hoezo is het uitgesteld dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Je weet dat de opening is uitgesteld?
Opening is nu a.s. vrijdag 1 februari. Schijnt een briefje op de ramen te hangen.
De verbouwing duurde blijkbaar iets langer dan verwacht. Maar inmiddels zijn ze wel open.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Hoezo is het uitgesteld dan?
Das ook mijn favorietquote:Op maandag 4 februari 2008 23:21 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Oeeehhw de gegrilde kipfilet met Parmesan Oregano broodje....![]()
Ik ben fan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |