http://www.wittebroodje.nl/quote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
noem maar een beter alternatief dan subway in nederland.
quote:
ja, daar was ik ook achtergekomen ondertussen. Weet iemand al meer nu?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:59 schreef morgane het volgende:
[..]
Heeft iemand een idee waar 'ie heen gaat? Staat er niet bij op de poster op de deur
Ziet er inderdaad wel aardig uit maar toch geen subway kwa ingredienten. Ook zullen die broodjes niet zelf gemaakt zijn.quote:
Nee, gelukkig niet!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
[quote]
Ziet er inderdaad wel aardig uit maar toch geen subway kwa ingredienten.
Ook hier, gelukkig niet- die komen van iemand die er verstand van heeft, een bakker.quote:Ook zullen die broodjes niet zelf gemaakt zijn.
Je weet dat de opening is uitgesteld?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Sylvana het volgende:
Iemand al bij de nieuwe Subway in Deventer geweest? Ik ga er van de week maar eens langs
Nee, dat wist ik niet. Hoezo is het uitgesteld dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Je weet dat de opening is uitgesteld?
Opening is nu a.s. vrijdag 1 februari. Schijnt een briefje op de ramen te hangen.
De verbouwing duurde blijkbaar iets langer dan verwacht. Maar inmiddels zijn ze wel open.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Hoezo is het uitgesteld dan?
Das ook mijn favorietquote:Op maandag 4 februari 2008 23:21 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Oeeehhw de gegrilde kipfilet met Parmesan Oregano broodje....![]()
Ik ben fan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |