Ja maar EXTRA groenten worden bij mij dus nooit in rekening gebracht. Een dubbele portie groenten is dus gewoon wel gratis in tegenstelling tot kaas en vlees....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat is altijd gratis... maar EXTRA kan in rekening gebracht worden...
Heeft iemand een idee waar 'ie heen gaat? Staat er niet bij op de poster op de deurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:18 schreef royjn het volgende:
Ik weet dat hij in nijmegen tijdelijk gesloten is. Gaat naar een nieuwe lokatie.
Je bedoelt die ene naast zo'n Orange cafe in het centrum? Zeg maar vlakbij de Burger King?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:19 schreef Flashwin het volgende:
Subway
Behalve die ene bij Rotterdam centraal. Ik liep er altijd langs en dacht, waarom zijn er nooit klanten??
...
Omdat het extreem lekker is mischien?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:03 schreef syf het volgende:
Ik eet liever een broodje bij popov of pasta di mama dan die fastfood onzin van subway, ik snap niet dat mensen geld neer tellen voor slechte kwaliteit vlees, nep kaas en naar niets smakend brood, het is net of iedereen het voor de merk 'subway' koopt en eet, eigenlijk net zoiets als starbucks fans.
Nee, dat is Stadhuisquote:Op zondag 13 januari 2008 16:24 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene naast zo'n Orange cafe in het centrum? Zeg maar vlakbij de Burger King?
Hebben ze een commercial dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:11 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vind de subway geweldig, maar die tv-reclame is wel erg lame
Die is echt extreem slecht jaquote:Op maandag 14 januari 2008 23:11 schreef Brentmeister het volgende:
valt nog best mee.. voor een Australische reclame.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:11 schreef Brentmeister het volgende:
Ja dan bellen ze zo'n andere zaak op "Hebben jullie dit en dat en gratis groenten en lekkere broodjes?? NEE?? whaaat wij wel bij SUBWAY"quote:
EDIT: ik vergat nog te vermelden dat ik die rotzooi ook gewoon echt niet te VRETEN vind. Ik zie hier zoveel mensen die in een click-whirrr yellen "lekker, yummie", en zo: ben ik dan de enige met smaak? De enige die zegt "wat een goedkope Amerikaanse baggerzooiquote:
Broodjes bij de Nederlandse subway zijn ook lang zo lekker neit als die in Amerika. Daar is de subway wel gewoon erg lekker.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:27 schreef Potjebier het volgende:
[..]
EDIT: ik vergat nog te vermelden dat ik die rotzooi ook gewoon echt niet te VRETEN vind. Ik zie hier zoveel mensen die in een click-whirrr yellen "lekker, yummie", en zo: ben ik dan de enige met smaak? De enige die zegt "wat een goedkope Amerikaanse baggerzooi![]()
![]()
"?
Zomaar een vraagje
Wat vind je er vies aan dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:27 schreef Potjebier het volgende:
[..]
EDIT: ik vergat nog te vermelden dat ik die rotzooi ook gewoon echt niet te VRETEN vind. Ik zie hier zoveel mensen die in een click-whirrr yellen "lekker, yummie", en zo: ben ik dan de enige met smaak? De enige die zegt "wat een goedkope Amerikaanse baggerzooi![]()
![]()
"?
Zomaar een vraagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |