quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, \'s-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam \'Westland\' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er \'s nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema \'Westland\'. Er wordt dan besloten dat het bandje \'Bakkie pleur\' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in \'Kromme jongens\'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als \'Rond van boven\', \'Ronde mis\' en \'Schuurfeest\' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk \'k wil weer naar het Westland gaan\', met als dubbele A-kant \'Julia\'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
Heeft de constatering dat die vent een Turk was toegevoegde waarde aan dit bericht?quote:Op zondag 30 september 2007 19:09 schreef dubidub het volgende:
Vorige week, was er een turk in de winkel, die met vervalsd geld betaalde.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 30 september 2007 19:25 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Heeft de constatering dat die vent een Turk was toegevoegde waarde aan dit bericht?
Nou, ik had het nog dommer gevonden als het een Westlander was geweestquote:Op zondag 30 september 2007 19:25 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Heeft de constatering dat die vent een Turk was toegevoegde waarde aan dit bericht?
Ja, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:35 schreef Thrackan het volgende:
Kwestie van terugzetten naar foksilver in opties...
En dat hoeft niet meer nu je het plaatje gepost hebt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:06 schreef keijz het volgende:
De enige reden waarom nog veel users de nieuwe lay-out blijven gebruiken:
[afbeelding]
Ik heb hem ook weer op foksilver staan, misschien dat ik later over stap ofzo, maar nu vind ik er nog niet veel aan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Helemaal niks die nieuwe opmaak van het forum... Gr...
En tvp natuurlijk.
Verandermanagementquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef dubidub het volgende:
Oe, verandering! ENG!
Nah ik vond Vanessa Ferlito in Death Proof beterquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:54 schreef dubidub het volgende:
Voor de mannen, om de tijd te doden
Voor de vrouwen heb ik niets
http://www.youtube.com/watch?v=OvJwSSPZm30quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:03 schreef dubidub het volgende:
Pics or it didn't happen.
Barre film is dat ook, en wat is die cheerleader toch een lekker ding zegquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:15 schreef keijz het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=OvJwSSPZm30
Death Proof
Nooit opgevallen. Vandaag maar effe een proefabbo op nrc.next aanvragen, 4 weken, 5 eu, met op zaterdag een 'normale' nrc. Toffe krant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:27 schreef Thrackan het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat zoveel kranten, zoals bijvoorbeeld het AD, standaard "Westland" zeggen ipv "Het Westland"?
Dat is bloedirritant inderdaad, maar dat komt omdat het de gemeente Westland is en niet de gemeente Het Westland...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:27 schreef Thrackan het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat zoveel kranten, zoals bijvoorbeeld het AD, standaard "Westland" zeggen ipv "Het Westland"?
Als ik het over Het Westland heb, heb ik het óók niet over Schiplap, Maasland of de Hoek... Het is gewoon nutteloos en bloedirritantquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dat is bloedirritant inderdaad, maar dat komt omdat het de gemeente Westland is en niet de gemeente Het Westland...
Dus als het gaat over "In Westland dit en dit en dat" bedoelen ze de gemeente en niet eventueel Hoek van Holland, Maasland of Schipluiden erbij volgens mij.
Ik zou zeggen: stuur een ingezonden briefquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Als ik het over Het Westland heb, heb ik het óók niet over Schiplap, Maasland of de Hoek... Het is gewoon nutteloos en bloedirritant
Neeee, de regiobijlage is liev, altijd "dronken mensen aangehouden" in de maandag-editie, en dan komen de flashbacks weer, goudquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:30 schreef Thrackan het volgende:
Of verbrand elke ochtend ritueel de regiobijlage van het AD
Schipluiden en Maasland zijn toch echt het Westland hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Als ik het over Het Westland heb, heb ik het óók niet over Schiplap, Maasland of de Hoek... Het is gewoon nutteloos en bloedirritant
Zoveel gebeurd er niet in het Westland.. dus ja.. dan maar dronken mensen aangehouden als krantenkopquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:29 schreef Slurfminder het volgende:
[..]
Neeee, de regiobijlage is liev, altijd "dronken mensen aangehouden" in de maandag-editie, en dan komen de flashbacks weer, goud![]()
Da's Midden-Delfland man!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:28 schreef keijz het volgende:
[..]
Schipluiden en Maasland zijn toch echt het Westland hoor
Dat wil nog niet zeggen dat ik als Westlander die dorpen als Westland zie!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:37 schreef keijz het volgende:
[..]
Het Westland bestaat al iets langer dan de gemeente hoor
Ze horen gewoon bij de streek het Westland, of je het nou wil of nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:38 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik als Westlander die dorpen als Westland zie!
Dat was voordat de Haagsche Courant en de Westlandsche Courant opgeslokt werden door het AD ook al zo.. (In de AD dan )quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef dubidub het volgende:
Ik vind de regionale editie van het AD zwaar kansloos. Op de middelste pagina's staat soms gewoon haags nieuwsEn dan over de achterpagina nog maar te zwijgen, een zooitje zichzelf elitair benoemde bobo's die met elkaar op de foto gaan bij een socialize-event
AD
Kortom:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was voordat de Haagsche Courant en de Westlandsche Courant opgeslokt werden door het AD ook al zo.. (In de AD dan )
Als ik straks weer terug ben in Nederland ga ik daar ook meer eens een abonnement op nemen.quote:
Waarom niet? Het is niet alsof er in Schipluiden bijvoorbeeld een Westland-gevoel is... Maasland dan misschien nog een beetje... Is al jaren zo, kan ik ook niet helpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef keijz het volgende:
[..]
Ze horen gewoon bij de streek het Westland, of je het nou wil of niet
Waarom doe je er zo moeilijk over?
Het heeft ook verder niks met gevoel te maken, het is gewoon zo dat de historisch streek "Het Westland" het gebied is tussen Den Haag, Delft, Maassluis...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:08 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet alsof er in Schipluiden bijvoorbeeld een Westland-gevoel is... Maasland dan misschien nog een beetje... Is al jaren zo, kan ik ook niet helpen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:27 schreef Thrackan het volgende:
Juist... Maar ze mogen wat mij betreft die stukjes als afgestoten beschouwen
Fokblack!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:09 schreef Thrackan het volgende:
Discriminatie!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:54 schreef dubidub het volgende:
Voor de mannen, om de tijd te doden
Voor de vrouwen heb ik niets
Je hebt tijd over?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:46 schreef KnorrV het volgende:
Hahaaaaaaaa, KnorrV is back ;.;
*Fok! is faaacking traag nu![]()
Op mijn stage hadden ze het echt niet erg gevondenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:36 schreef Thrackan het volgende:
Mwah, op werk is het redelijk normaal
Thuis werken vandaag! En vanmiddag even niet buiten komen, ik ga de weg weer op...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op mijn stage hadden ze het echt niet erg gevonden
Ik vind het knap als je straks hier de straat onveilig maaktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:08 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Thuis werken vandaag! En vanmiddag even niet buiten komen, ik ga de weg weer op...
Ten eerste val ik dan onder die 5%quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je straks hier de straat onveilig maaktZweden houden namelijk van hun regeltje.. 95% van alle automobilisten houden ze netjes aan de snelheid.. en de overige 5% zijn meestal buitenlanders
.
Daarom staat er ook zo'n grote blauw vierkant met een witte letter L boven op de autoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:18 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ten eerste val ik dan onder die 5%
Ten tweede kén ik de regeltjes nog niet zo goed
Bij mij is het andersom. Op school zit ik in een omgeving waar ik neit anders kan, thuis kan je ff tv kijken, radio d'rbij.... op school ben ik veel productiever. Vandaar dat ik als enige de autocadopdrachten van vandaag af hebquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Thrackan het volgende:
Das wel tof!
...ik werk thuis harder als op mn werk men, das vaag
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:02 schreef Heinekenner het volgende:
heeuj! 19 jaar![]()
![]()
![]()
Maar helaas niks te bereiken met deze leeftijd...
Alles is leuker als je 18 bent...![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:02 schreef Heinekenner het volgende:
heeuj! 19 jaar![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:02 schreef Heinekenner het volgende:
heeuj! 19 jaar![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:37 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bereid je maar voor 19, 20 en 21 zijn ook verschrikkelijk
Maar gefeliciteerd.
En Amsterdam bij nacht was echt weer geweldig. Maar waarom rijden er $#@%^# toch geen bussen 's nachts het Westland in in het weekend. Helemaal gestoord word ik er van.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:57 schreef GotC het volgende:
20 vind ik wel weer een redelijke leeftijd, aangezien je dan EINDELIJK een tig-er bent
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dat blijf je nog wel een tijdje.. mits je 100 wordt
Gefeliciteerd kieft!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:29 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik moet nog 3 dagen wachten
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef ThaRooP het volgende:
En ik had lekker rustig weekend en genoeg uitgerust![]()
en ik ben jarig vandaag![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef ThaRooP het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef ThaRooP het volgende:
Veel succesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Toempf het volgende:
Morgen afrijden, ben benieuwd. Ik ben in ieder geval niet zenuwachtig, misschien dat dat nog komt. Maar we zien wel hoe het loopt.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Fokblack!
[..]
Discriminatie!![]()
[..]
Je hebt tijd over?Ga werken ofzo!
![]()
Ik zit trouwens nog steeds geduldig te wachten tot die fokker moet solliciteren
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:27 schreef KnorrV het volgende:
[..]
![]()
NEE![]()
Gefeliciteerd trouwens, had ik je nog niet eens gefeliciteerd![]()
Wie is die fokker dan?![]()
Is het al binnen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Toempf het volgende:
Morgen afrijden, ben benieuwd. Ik ben in ieder geval niet zenuwachtig, misschien dat dat nog komt. Maar we zien wel hoe het loopt.![]()
Nee. gezakt. Het ging 2x een beetje fout met invoegen, en ik sneed een keer een bocht afquote:
Jammer, maar zaterdagochtend vroeg is een rare tijdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:46 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nee. gezakt. Het ging 2x een beetje fout met invoegen, en ik sneed een keer een bocht afMaarja, 16.00 afrijden in Rotterdam vind ik een kuttijd, herkansing is in ieder geval zaterdag 27 oktober om negen uur 's ochtends
Dus er is geen hond op de weg.
Zo heet ik ook, maar ik ben het niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Nja, ik over 2 uurtjes wel alweerMaar ik hoef niks te vullen tot 6 uur
!
En ik ben zondag pas jarig, maar toch bedankt
En die fokker..ik weet z'n foknaam effe niet meer, maar hij gaat op de groente en heet Jeffrey!!
Ik ook, maar tijdens mijn stage raakte ik er gewoon gewend aan.. en na 1 week na mijn stage te hebben afgerond stond ik automatische om 6:30 op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:44 schreef Thrackan het volgende:
Getverdemme ik heb zo'n ontieglijke grafhekel aan vroeg opstaan elke dag
Gvd ben verrot, bijna 4,5 uur in de auto gezeten ofzo. Kutfiles, kutbestuurder die verdwaalt raakt. Niet eens zin meer om weg te gaan, wil me nest inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:08 schreef dubidub het volgende:
Zo, ik zit weer aan m'n quotum gehaktstaaf & patatje oorlog met ui
Morgen effe een uitstapje naar Nuon, in Almere, voor schoolproject, dan weer met piepende banden naar huis om bieg te drinken
Nééh, je moet naar school vanavond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gvd ben verrot, bijna 4,5 uur in de auto gezeten ofzo. Kutfiles, kutbestuurder die verdwaalt raakt. Niet eens zin meer om weg te gaan, wil me nest in
Toch maar gecombineerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:57 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Nééh, je moet naar school vanavond.
Die goochelaar was tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Toch maar gecombineerd't was beiden wel gezellig
quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:25 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben zo fucking brak. Hele nacht niet geslapen. En nee, ben niet uit geweest, gewoon in m'n dooie eentje in m'n kamer naar m'n plafond staan staren. Jezuschristus, ik voel me echt 80.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik GotC nog in de AH, maar wist t niet zeker![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:02 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
als ik op de verdilaan een kwartiertje op mijn bus moet wachten duik ik ook altijd ff de AH in op zoek naar GotC.
![]()
op een dag ga ik haar op heterdaad betrappen...![]()
Ik wacht geduldig!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:02 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
als ik op de verdilaan een kwartiertje op mijn bus moet wachten duik ik ook altijd ff de AH in op zoek naar GotC.
![]()
op een dag ga ik haar op heterdaad betrappen...![]()
Als je een doedelzak hoort spelen in de AH deze week dan is dat mijn lokroep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig!Deze week zijn m'n uren:
Di: 14.00-18.00
Wo: 9.00-16.30
Do: 14.00-22.00
Vr: Freeedom! Maar waarsch. 14.00-18.00
Za:8.00-13.00(en daarna naar ajax
)
Nou, het zal me benieuwen!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:30 schreef dubidub het volgende:
Mijn codewoord zal zijn: 'De geit is gemolken!' Ik herhaal, de geit is gemolken!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Zometeen lekker een weekendje zuipen in het vakantiepark Esonstad. We moeten alleen wel een mysterie oplossen, want er schijnt een opblaaskrokodil te zijn ontvoerd!
http://nl.youtube.com/watch?v=05g7a4heopg
Theorie, zo simpelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:42 schreef dubidub het volgende:
projectdeadlinestress![]()
Ik zei gisteren nog tegen me ma dat ik vroeg van de scouting terug zou komen. Voor je het weet is het half 2 's nachtsBeetje verrot nu, maar door project gaat het nog wel
Trouwens, gister lekker me theoriebewijs gezakt2 ft te veel. Helemaal kut dat het aan het einde van me project. D'r moet superveel gedaan worden, en tussendoor nog even oersaaie autotheorie stampen.
Volgende week 'vakantie'. Werken op de tuin en werken aan eindrapport.
Overloperquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
oefenexamen ftw.
Weet nog wel dat ik theorie haalde enkele dagen voor praktijk![]()
Tevens: ik woon vanaf volgende week officieel in utrecht![]()
Ik heb 3 tentamens, maar het is standaard dat je een week vrij krijgt voor de tentamenweek, ook als je maar 1 tentamen hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:44 schreef Heinekenner het volgende:
Een week vrij zou ik ook wel is kunnen gebruiken.
De enige vrijde dagen die ik krijg dit jaar is de kerstvakantie + de standaard vrije dagen.
Heb jij veel tentamens dan die week? dat je een week ervoor vrij krijgt?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:29 schreef Thrackan het volgende:
Vakantie zou fijn zijn, school was veel makkelijker
Kut werk
Ja bladquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:33 schreef JortK het volgende:
Leuk ik zit met een hoop Westlanders op me werk
Ik ken ook een woordje Westlands: Pluk ie alllll??
Doen! Doen! Doen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het eerst volgende groepje scholieren/jongeren dat met ze 4-en naast elkaar fietst in het westland druk ik de zijkant in
Zo en tevens een tvp
Ik wist wel dat daar het een en ander aan de hand was, bij AH Honselersdijk, maar dat het zo erg wasquote:De gemeenteraad van Westland eist dat burgemeester Sjaak van der Tak onmiddellijk maatregelen neemt om de ongeregeldheden met Marokkanen in Honselersdijk in te dammen. De coalitiefracties van LPF en Gemeentebelangen hebben dat gisteren laten weten.
De welbekende druppel voor de fracties is het tumult na een inbraak in de Albert Heijn-winkel op de Koorndreef in Honselersdijk. Daar werd anderhalve week geleden ingebroken en in verband daarmee arresteerde de politie twee Marokkaanse jongens. Die werden evenwel weer vrijgelaten omdat de camerabeelden van de daders niet overeenkwamen met die van de arrestanten.
Schijnbaar uit woede over de arrestaties toog een dag later een groep Marokkaanse vrouwen naar de supermarkt om de schappen met winkelwagentjes aan gort te rijden. Ze werden door het personeel naar buiten gezet, waarna vijftig Marokkaanse jongeren met knuppels naar de winkel gingen en zich daar zo dreigend ophielden dat het personeel niet naar huis kon.
Omwonenden van de supermarkt zijn er van overtuigd dat de CDA-burgemeester een persstop heeft afgekondigd. De LPF-fractie heeft het college gevraagd of dit zo is en zo ja, waarom. Ook een CDA-raadslid eist dat burgemeester Van der Tak ervoor zorgt dat de relschoppers hun verdiende straf krijgen.
WIE WIE?? POK !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:10 schreef dubidub het volgende:
Raad Westland is rel-Marokkanen beu
[..]
Ik wist wel dat daar het een en ander aan de hand was, bij AH Honselersdijk, maar dat het zo erg was!
Tijd voor de honselersdwijkse teringmongole om in te grijpen, is wat ik je brom!
Dat gebeurt denkik toch wel, door de Westlanders, als het uit de klauwen gaat lopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:59 schreef vipergts het volgende:
Tijd om hard in te grijpen voordat ze Amsterdamse neigingen krijgen
Mn wiskunde gefaald, de eerste 7.5 ECTS liggen in de prullenmand, (of op het Gele Kasteel, zo je wilt)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:38 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo, net mijn Zweedse examens gehaald.. De eerste 7,5 ECTS van dit jaar zijn binnen
Wat gaf de examinator als reden dan? Ik benz elf in 1 keer geslaagd maar heb van vrienden echt de meest idiote redenen gehoord.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:59 schreef Toempf het volgende:
Gvd voor de 2e keer gezakt vanochtend, alles ging gewoon goed, de instructeur begreep er ook al niks van.![]()
Idd, ik ben dan niet geslaagd, maar als je wel 'es hoort waarvoor iemand zaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat gaf de examinator als reden dan? Ik benz elf in 1 keer geslaagd maar heb van vrienden echt de meest idiote redenen gehoord.
Ik zat op een 3-baans snelweg (bij een afrit) , en ik wou naar de middelste baan toe, dus ik kijk ( het was 's ochtends 9 uur, dus er waren in een straal van 50 meter geen auto's) Ik rij naar de middelste baan, toen ik daar reed, keek ik nog een keer in de achteruitkijkspiegel, zie ik ineens een opel corso die bijna in de achterkant duikt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat gaf de examinator als reden dan? Ik benz elf in 1 keer geslaagd maar heb van vrienden echt de meest idiote redenen gehoord.
Nope. Heb vroeger trouwens ooit nog een blauwe maandag op touwtrekken gezetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is er iemand vandaag nog naar touwtrekken in de kas geweest toevallig?
Toevallig wel, met mijn werk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is er iemand vandaag nog naar touwtrekken in de kas geweest toevallig?
Dat kan, wij stonden namelijk op baan 3. Pluischrysanten 1. we wonnen de aanmoedigingsprijs hahaquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh misschien heb ik je wel gezienHeb eigenlijk de hele middag aan de baan gestaan, in de hoek bij het springkussen
Pianobar en de Mirell zijn allebei leuke tentjes, je kunt er lekker eten en op een vrijdagavond/nacht kan het er akelig gezellig zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:23 schreef Ash het volgende:
Nou, de laatste dozen zijn uitgepakt en ben nu dus officieel woonachtig in Naaldwijk!
Mensen die nog leuke uitgaanstips hebben? waar kan je lekker uit eten? kan ik op een regenachtige dag hangend voor de buis nog lekker eten (spareribs) laten bezorgen? Of is het allemaal een dooie boel?
![]()
![]()
Pizza Prima 2 kon het sportpark in Naaldwijk niet vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Pianobar en de Mirell zijn allebei leuke tentjes, je kunt er lekker eten en op een vrijdagavond/nacht kan het er akelig gezellig zijn. Zitten allebei aan het Wilhelminaplein. Al wil je goeie pizza, bel dan 0174-648100, Pizza Prima 2, nummertje 19, Pizza Shoarma Speciaal, die is zeer goed te doen.
Welkom in Naaldwijk trouwens, waar heb je je stulpje gekocht?
Mijn huis welquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pizza Prima 2 kon het sportpark in Naaldwijk niet vinden.![]()
Bij http://www.eetcafewestgaag.nl/ hebben echt goede spareibs, probeer ook eens een keer de Westgaag-burger en een broodje bal. Die burger is zo groot dat Amerikanen er bang van worden, en die bal is ook gigantisch. En het is nog niet eens zo duur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:23 schreef Ash het volgende:
Nou, de laatste dozen zijn uitgepakt en ben nu dus officieel woonachtig in Naaldwijk!
Mensen die nog leuke uitgaanstips hebben? waar kan je lekker uit eten? kan ik op een regenachtige dag hangend voor de buis nog lekker eten (spareribs) laten bezorgen? Of is het allemaal een dooie boel?
![]()
![]()
Toffe websitequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bij http://www.eetcafewestgaag.nl/ hebben echt goede spareibs, probeer ook eens een keer de Westgaag-burger en een broodje bal. Die burger is zo groot dat Amerikanen er bang van worden, en die bal is ook gigantisch. En het is nog niet eens zo duur.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik zou maar veel gezelschapsspellen in gaan slaan als ik jou was
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Pianobar en de Mirell zijn allebei leuke tentjes, je kunt er lekker eten en op een vrijdagavond/nacht kan het er akelig gezellig zijn. Zitten allebei aan het Wilhelminaplein. Al wil je goeie pizza, bel dan 0174-648100, Pizza Prima 2, nummertje 19, Pizza Shoarma Speciaal, die is zeer goed te doen.
Welkom in Naaldwijk trouwens, waar heb je je stulpje gekocht?
Mooie site! Is het naast een eetrestaurant, dat je er ook kan bestellen voor bezorging? of is het puur dan alleen een catering voor bedrijven?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bij http://www.eetcafewestgaag.nl/ hebben echt goede spareibs, probeer ook eens een keer de Westgaag-burger en een broodje bal. Die burger is zo groot dat Amerikanen er bang van worden, en die bal is ook gigantisch. En het is nog niet eens zo duur.
Je kan gewoon eten van die bestellijst die ook op de site staat bestellen, maar ik weet niet of ze alleen bijj bedrijven bezorgen of ook gewoon thuis. Het is wel de moeite om even te bellen om te vragen of dat kan. denk ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef Ash het volgende:
Mooie site! Is het naast een eetrestaurant, dat je er ook kan bestellen voor bezorging? of is het puur dan alleen een catering voor bedrijven?
Opstal... al een keer verdwaald?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef Ash het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Bedankt!
M'n stulpje is trouwens gehuurd, een 5 kamer maissonette woning in de wijk Opstal. Volgens m'n buurvrouw zit ik aan de goede kant(je had haar gezicht moeten zien, toen ze dat zei
)
[..]
Mooie site! Is het naast een eetrestaurant, dat je er ook kan bestellen voor bezorging? of is het puur dan alleen een catering voor bedrijven?
wat een doolhof is datquote:
quote:
Geen schande, áls ik er moet zijn, rij ik er omheen en ga ik er aan de achterzijde in, daar moet ik nog wel 'es wezen.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
Geen schande, áls ik er moet zijn, rij ik er omheen en ga ik er aan de achterzijde in, daar moet ik nog wel 'es wezen.
maar echt, de stedelijk planoloog die dat heeft verzonnen, een nekschot zou nog te veel zijn
Ik ben er opgegroeid dus ken het als mijn broekzakquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
Geen schande, áls ik er moet zijn, rij ik er omheen en ga ik er aan de achterzijde in, daar moet ik nog wel 'es wezen.
maar echt, de stedelijk planoloog die dat heeft verzonnen, een nekschot zou nog te veel zijn
Woon je vlakbij de 's-gravenzandse weg? Ik namelijk ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:36 schreef Ash het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
EDIT:
Ik werk nog steeds in Den Haag en ik reis met het openbaar vervoer, en het wordt tegenwoordig al lekker vroeg donker in de avond.![]()
Dus dat werd een leuk reisje, als je net pas in Naaldwijk woont
Ik wist welke halte ik moest uitstappen ('s gravenzandse weg)
Dus ik dacht 's avonds laat dat ik de halte net had gemist, Ik naar de buschauffeur toe gestapt om te vragen of dat de halte net was, hij zei ja. Dus ik stap de volgend halte uit. Blijk ik in Gravenzande te zitten! (7 haltes te vroeg uitgestapt!)
Eenmaal weer de bus kunnen pakken (na een half uur wachten!) en eindelijk bij de juiste halte uitgestapt, En toen kon ik inderdaad niet zo snel m'n huisje vinden.![]()
Afijn +/- 2 uur later sinds mijn vertrek van werk, was ik eindelijk thuis.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:04 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik had ook wel weer een mooie busrit met de 86 vanmiddag naar Rotterdam. Ik zat rustig naar mijn iPod te luisteren, toen ik ineens een keiharde knal hoorde en daarna het geluid van "scheurend" glas. Tussen Maassluis en Vlaardingen vloog er dus ineens een zwaan tegen de voorruit van de bus. De hele voorruit was verbrijzeld. De glasscherven zaten in de haren van een jongetje wat voorin de bus zat. De buschauffeur dacht, laat ik de bus maar even op de vluchtstrook zetten, maar ja dat schoot ook niet op. Toen heeft ie ons maar verder gebracht naar Vlaardingen en konden we daar op de 126...
Lekker is dat...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:04 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik had ook wel weer een mooie busrit met de 86 vanmiddag naar Rotterdam. Ik zat rustig naar mijn iPod te luisteren, toen ik ineens een keiharde knal hoorde en daarna het geluid van "scheurend" glas. Tussen Maassluis en Vlaardingen vloog er dus ineens een zwaan tegen de voorruit van de bus. De hele voorruit was verbrijzeld. De glasscherven zaten in de haren van een jongetje wat voorin de bus zat. De buschauffeur dacht, laat ik de bus maar even op de vluchtstrook zetten, maar ja dat schoot ook niet op. Toen heeft ie ons maar verder gebracht naar Vlaardingen en konden we daar op de 126...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:28 schreef ThaRooP het volgende:
Woon je vlakbij de 's-gravenzandse weg? Ik namelijk ook
Esdoornquote:
Ons boertjes noemen, maar goed ik doe altijd lief tegen de gele busjes.. Maar nu even niet.. want ik zit in Sverigequote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeey westlandse boertjesdoen jullie eens lief tegen het gele busje voortaan
![]()
Wij telen oleanders op m'n werkquote:
Hey (wijk)buurvrouw!quote:
Ik kom uit Den Haag, en dit huisje kwam gewoon op m'n pad.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:34 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hey Ash, waar kom je vandaan trouwens? En waarom het Westland? bevalt het een beetje hier?
Snuifje hier, inteeltje daar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:26 schreef kassenbouwer het volgende:
http://www.nu.nl/news/129(...)tpartij_Monster.html
Wat is er nu weer aan de hand in Monster?
Polen die elkaar zat zijn geworden?quote:
Is dat een straat ofzo?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Strychnine het volgende:
Ruysdael?
wooquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Twee mensen doodgeschoten
Bij een schietpartij aan de Ruysdael in Monster zijn vrijdagmiddag twee mensen doodgeschoten. Het gaat om een echtpaar van 68 jaar oud dat is doodgeschoten door vermoedelijk hun ex-schoonzoon. Een familieruzie zou hiervan de oorzaak zijn.
Kort daarna meldde een 40-jarige man zich bij de politie. Hij vertelde de dader te zijn.
Na de melding rukte politie, 3 ambulances en een traumahelicopter uit.
Bizar lijkt me datquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:20 schreef Heinekenner het volgende:
Heel die straat is gelijk afgezet..
Volgens mij kwam ik die vrouw met haar hondje nog eergister tegen tijdens mijn loopje naar het bushokje.
Dat kan best, aangezien de dader een 40-jarige man uit Naaldwijk was.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:58 schreef ThaRooP het volgende:
Er zit er nou ook een op msn die in ze naam heb: "Blijkt je overbuurman een moordenaar te zijn".
Alleen die woont in Naaldwijk... dus ik weet niet of dat er mee te maken heb![]()
In het Westland los je meestal een familieruzie op met veel bier en dan ben je de volgende dag vergeten waarover de ruzie eigenlijk ging.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam voor een familieruzie hebben om tot moorden over te gaan!?
Maar goed, rare mensen hou je altijd natuurlijk.
Ja, dat verbaast me niks. Alhoewel je dan zou zeggen dat dat vermoorde echtpaar dan meer reden had om hem wat aan te doen, dan andersom...quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij schijnt z`n ex al tijdenlang mishandeld te hebben, twas dus sowieso al een gewelddadig mannetje
een van die kinderen woont nu tegenover mijn ouders..het litteken aan zijn keel is nog goed te zien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:25 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast me niks. Alhoewel je dan zou zeggen dat dat vermoorde echtpaar dan meer reden had om hem wat aan te doen, dan andersom...
Toch is het altijd weer anders als je dit soort dingen hoort, en het gebeurt in je buurt. Net als toen met die moord in een flat in Naaldwijk...
Heb je al opgeschoren zijkanten?quote:Op zondag 4 november 2007 17:22 schreef GotC het volgende:
Ik ben lekker wezen stampen gister in Zaandam! Damn, wat een geweldig feest
Nee Sjaakquote:
Welk feest was het?quote:Op zondag 4 november 2007 19:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee SjaakWel te goude foto's gemaakt, niet normaal hoe grappig
.
Trouwens, dat vermoordde echtpaar is familie van me, kwam ik drnet effe droog achter. Achterneef+achternicht, vreemd maar waar.
Outblast. Ging met m'n beste vriendin erheen, maar er was daar nog een groep die we bij Project Hardcore hadden ontmoet dus topppp gezellig!quote:Op zondag 4 november 2007 19:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Welk feest was het?
En dat 't familie van je is, maakt het nog veel vreemder
Over familie gesproken. Vorige week was er in het nieuws ook een verhaal over een 1,5 jarige peuter die verdronken was in een vijver in Berkel.quote:Op zondag 4 november 2007 19:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee SjaakWel te goude foto's gemaakt, niet normaal hoe grappig
.
Trouwens, dat vermoordde echtpaar is familie van me, kwam ik drnet effe droog achter. Achterneef+achternicht, vreemd maar waar.
ieder geval gecondoleerdquote:Op maandag 5 november 2007 20:25 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Over familie gesproken. Vorige week was er in het nieuws ook een verhaal over een 1,5 jarige peuter die verdronken was in een vijver in Berkel.
Dat blijkt dus het kind van een neef van mij te zijn... Nou moet ik zeggen dat ik die neef niet echt goed ken verder, maar toch wel naar om te horen...
Ik heb er al 30 van de 60 om het eerste jaar af te rondenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:50 schreef Heinekenner het volgende:
over studiepunten gesproken...
ik heb mijn eerste studiepunten (7) alweer te pakken.
Mag jij al eerder dingen af ronden? of is het zo dat jij gewoon een hele drukke eerste periode had dat je al zo op weg ben voor je P?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb er al 30 van de 60 om het eerste jaar af te rondenKwam er alleen gister achter dat ik voor Mechanica een dikke onvoldoende heb. Volgende week donderdag ff herkansen, gaat wel goed komen, me dunkt. Voor de rest alles 7,5 en hoger
Ik begon dit jaar met 30 puntenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:26 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Mag jij al eerder dingen af ronden? of is het zo dat jij gewoon een hele drukke eerste periode had dat je al zo op weg ben voor je P?
Van welk bedrijfquote:Op woensdag 7 november 2007 18:12 schreef Strychnine het volgende:
's-Gravenzande is weer eens in het nieuws
http://www1.nu.tv/video/show/7880
[ afbeelding ]
Als ik dat filmpje zo is bekijk is het een kostuumverhuur.quote:
da's dat nieuwe bedrijfje vlakbij de intratuin.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef Toempf het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zo is bekijk is het een kostuumverhuur.
Wat een slecht itemquote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef Toempf het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zo is bekijk is het een kostuumverhuur.
Da's nooit verkeerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:36 schreef Strychnine het volgende:
En vannacht nog flink onweer ook.
Diequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef ThaRooP het volgende:
Er is een ongeluk gebeurd op de kruising van de galgeweg/opstalweg... 2 ambulences en 2 politiewagens enzo![]()
tegen elkaar aanquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef ThaRooP het volgende:
Er is een ongeluk gebeurd op de kruising van de galgeweg/opstalweg... 2 ambulences en 2 politiewagens enzo![]()
Ik reed er net langs, 3 auto's op elkaar geknald. Very nice!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef ThaRooP het volgende:
Zonder al die buitenlanders was het westland allang failliet, maar goed ze verpesten het iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:13 schreef bvdkruk het volgende:
Ik ben Westlander maar ga helaas verhuizen naar kijkduin... Is een goede reden voor, dat mijn vader moet valideren.
Maar al die buitenlanders die het verpesten in het Westland, we zijn ze zat!...
Lekker ter hoogte van het politiebureau ookquote:Gewonden bij aanrijding Naaldwijk
Bij een aanrijding in Naaldwijk zijn aan het einde van de middag twee gewonden gevallen.
Het ongeval gebeurde ter hoogte van het politiebureau aan de Galgeweg. Twee personenauto's kwamen met elkaar in botsing.
Beide slachtoffers zijn met nekklachten naar een ziekenhuis vervoerd. De weg was enige tijd afgesloten in verband met technisch onderzoek.
en dan ga je naar Kijkduin/Den Haag verhuizen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:13 schreef bvdkruk het volgende:
Ik ben Westlander maar ga helaas verhuizen naar kijkduin... Is een goede reden voor, dat mijn vader moet valideren.
Maar al die buitenlanders die het verpesten in het Westland, we zijn ze zat!...
Svensson?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan ga je naar Kijkduin/Den Haag verhuizen..Sorry hoor, maar ik moest hem gewoon even maken
Oh wacht ik mag ook geen buitenlander grappen maken.. ik ben er nu zelf ook een...
Overigens vandaag een (bedrijfs-)presentatie in Zweden van een textielmaatschappij gehad... Komt er dus een plaatje van een kas te voorschijn en ging het 30 minuten lang over schermdoeken..
Begon de Zweedse die de presentatie gaf opeens over het Westland te praten en of ik ooit in een kas was geweest... Maar ze was een aantal keren in het Westland geweest.. maar keek een beetje raar aan toen ik 's-Gravenzande op zijn Nederlands uitsprak..
Yepquote:
Volgens mij is Svensson echt een wereldleider in schermdoek. Ziet bijna niet anders, wij hebben het ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep
Zou wel grappig zijn.. eerst een project doen bij een fabrikant van schermdoeken en daarna misschien afstuderen bij een kasdekconstructiebedrijf.. (maar dat is nog niet zeker..)
Helaas trokken wij het net verkeerde lootje.. dus ik zit nu bij een verzekeraar een project te doen..![]()
![]()
.
Niemand wou dat bedrijf hebben, omdat het zo lomp en statisch onderneming is en wij een veranderplan moet gaan schrijven.
de docent vroeg.. of het Westland het Mekka is voor de schermdoek industrie.. Ik wou bijna zeggen.. noem het nou niet het Mekka want dat ligt in het Westland nogal gevoelig..quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij is Svensson echt een wereldleider in schermdoek. Ziet bijna niet anders, wij hebben het ook![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de docent vroeg.. of het Westland het Mekka is voor de schermdoek industrie.. Ik wou bijna zeggen.. noem het nou niet het Mekka want dat ligt in het Westland nogal gevoelig..
Ik zei wel, dat ze wel milieuvriendelijk moeten zijn, als straks het klimaat gaat veranderen en de zeespiegel stijgt zijn ze een van hun core businesses kwijt
Winterslaap dan zeker? Ben trouwens vanmiddag na de 3e keer geslaagd voor mijn rijbewijsquote:
Gefeliciteerd ouwe, daar moet op gedronke worden!quote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Toempf het volgende:
[..]
Winterslaap dan zeker? Ben trouwens vanmiddag na de 3e keer geslaagd voor mijn rijbewijs![]()
Donderdag dan maar? Als het erg hard regent ga ik lekker met de autoquote:Op maandag 12 november 2007 22:07 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe, daar moet op gedronke worden!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Toempf het volgende:
[..]
Winterslaap dan zeker? Ben trouwens vanmiddag na de 3e keer geslaagd voor mijn rijbewijs![]()
Rijden met drank op moet je ook lerenquote:Op maandag 12 november 2007 22:37 schreef Toempf het volgende:
[..]
Donderdag dan maar? Als het erg hard regent ga ik lekker met de auto![]()
Mooi dat ik nu niet in het Westland benquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:58 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Rijden met drank op moet je ook leren
Zo is het, ik neem aan dat jij dat zaterdagnacht geoefend heb? Hoe ging het trouwens zondag met hændbal?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:58 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Rijden met drank op moet je ook leren
Ik was best fit voor die 3 uurtjes slaapquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zo is het, ik neem aan dat jij dat zaterdagnacht geoefend heb? Hoe ging het trouwens zondag met hændbal?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik was best fit voor die 3 uurtjes slaapWel verloren helaas, daarna nog met t 1e meedoen, weer verloren
Tussen die twee wedstrijden nog ff uurtje op bed gelegen
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:02 schreef Strychnine het volgende:
http://www.deroo-autoverhuur.nl/
Edit:
Vervelend trouwens van je vriendin, sterkte (voor haar vooral)
Mijn ouders hebben een partycentrum gehad in N'wijk heel lang, dus vandaar dat ik taxi de Roo best goed ken. Goede service, leuke chauffeurs, mooie auto's, en niet achterlijk duur. Helemaal
Kenne we tenminste patiencen!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:40 schreef dubidub het volgende:
Ik ben me toch een partij ziek, koppijn, koorts, buikpijn en een keel die als schuurpapier aanvoelt. Dat wordt dus geen herkansing maken vandaag, dus voor niets 2 dagen niet gewerkt
Ik moet zo naar honserlersdijkquote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Strychnine het volgende:
Mogelijk explosieven in Honselersdijk?
Foto'squote:Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik moet zo naar honserlersdijkff ramptoerist spelen onderweg
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Strychnine het volgende:
Ik kom er net vandaan, alles is afgezet met drankhekken, politie en vrijwillegers. Je mag nergens door. Als je vanaf naaldwijk kwam moet je perse de bloemenveiling op. Ook de training van mij in de sosefhal ging niet door, die hal dient als opvang voor de mensen die hun huis uit moeten.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Strychnine het volgende:
HET ZIJN HEUL GEEN DRANKHEKKEN, EN OOK GEEN LEGERS VRIJWILLIGERSquote:Op donderdag 15 november 2007 19:15 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, alles is afgezet met drankhekken, politie en vrijwillegers. Je mag nergens door. Als je vanaf naaldwijk kwam moet je perse de bloemenveiling op. Ook de training van mij in de sosefhal ging niet door, die hal dient als opvang voor de mensen die hun huis uit moeten.
goedzo 14.gifquote:Op donderdag 15 november 2007 19:31 schreef dubidub het volgende:
[..]
HET ZIJN HEUL GEEN DRANKHEKKEN, EN OOK GEEN LEGERS VRIJWILLIGERS![]()
quote:
Veel plezierquote:
Eigenlijk met Midden Delflandquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij Vlaardingers delen toch een deel van de Broekpolder met het Westland?
O ja, dat is waar ook. In dat geval kom ik nooit in het Westlandquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk met Midden DelflandMaar Midden Delfland valt nog wel onder de streek het Westland, niet onder de Gemeente Westland
Dat wist ik ook jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef dubidub het volgende:
Dat weet ik allemala niet, maar één ding weet ik zeker, is dat vlaardingen níet bij het Westland hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |