Mooi gezegd.quote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
Feyenoord staat bovenaan, dus ik ben blij.
Je bent niet de enige..quote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Die nummer 1 doet me pijn aan de ogen
quote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Malibu-06 het volgende:
omg je bent echt te triestquote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ach, jullie hebben nog geen topper gehad
tyf toch op joh.Feyenoorders haten joden,this just in.Ga nou niet zeiken over dat iets triest is,that's the way the cookie crumbles.Ken ik ook wel gaan zeiken over elke van enig niveau ontbrekende kakkerlak post die jij maakt.Alle ellende die die grafclub van jou overkomt is mij een pleziertje.En andersom verwacht ik niets anders.Mooi toch? Circle of live ofzo.quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Seress het volgende:
[..]
tyf toch op joh.Feyenoorders haten joden,this just in.Ga nou niet zeiken over dat iets triest is,that's the way the cookie crumbles.Ken ik ook wel gaan zeiken over elke van enig niveau ontbrekende kakkerlak post die jij maakt.Alle ellende die die grafclub van jou overkomt is mij een pleziertje.En andersom verwacht ik niets anders.Mooi toch? Circle of live ofzo.
Tip: gebruik alleen Engels als je het kan schrijven.quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Seress het volgende:
[..]
tyf toch op joh.Feyenoorders haten joden,this just in.Ga nou niet zeiken over dat iets triest is,that's the way the cookie crumbles.Ken ik ook wel gaan zeiken over elke van enig niveau ontbrekende kakkerlak post die jij maakt.Alle ellende die die grafclub van jou overkomt is mij een pleziertje.En andersom verwacht ik niets anders.Mooi toch? Circle of live ofzo.
quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Seress het volgende:
[..]
wegweze neus!quote:Op zondag 30 september 2007 21:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]Ik heb al genoeg gelachen om Feyenoord, dus dat is geen plezier meer geworden maar normaal
.
En Malibu eerst doe je stoer dat Feyenoord wel van Psv gaat winnen of gelijk spelen. Dan word je erg vernederd, en dan is het opeens weer goed. Yeah right, als het puntje bij paaltje komt gaan jullie weer de boot in. En als je gaat zeggen Psv gaat wel van Ajax winnen bla bla, dat zien we dan wel weer!
![]()
Ik kaffer iedere speler die een slechte wedstrijd speelt uit. Betekent niet dat ze niet kunnen voetballen. Bahia is een goede verdediger en top zal hij inderdaad nooit worden. Top zullen wij ook nooit krijgen. Of er moet de komende jaren iets gaan veranderen. Vlaar zal ook nooit een topverdediger worden. Denk dat Bahia gelijkwaardig is aan Vlaar. Zeker als Bahia de tijd krijgt om nog beter te worden.quote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik dacht dat jij ook niet zo'n fan was van hem.
Bahia is een beperkte verdediger die zich echter nog wel wat kan ontwikkelen naar Nederlands topniveau. Gisteren kon ie prima mee.
Maar als je volgend jaar weer Europees speelt dan zul je toch een andere centrale verdediger op z'n plek moeten zetten (Vlaar?), hij zal nooit een topverdediger worden.
De y is 1 teken minder en soms is dat handig bij het verzinnen van de topic titel. Verder vind ik het zelf ook niet zo boeiend of het nu een ij of een y is.quote:Op zondag 30 september 2007 14:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom is het tegenwoordig Feyenoord-topic en niet meer Feijenoord-topic? (goedkope tvp, ik weet.)
Hou nou eens op met je gezeur.quote:Op zondag 30 september 2007 21:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]Ik heb al genoeg gelachen om Feyenoord, dus dat is geen plezier meer geworden maar normaal
.
En Malibu eerst doe je stoer dat Feyenoord wel van Psv gaat winnen of gelijk spelen. Dan word je erg vernederd, en dan is het opeens weer goed. Yeah right, als het puntje bij paaltje komt gaan jullie weer de boot in. En als je gaat zeggen Psv gaat wel van Ajax winnen bla bla, dat zien we dan wel weer!
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 14:46 schreef renz0r het volgende:
Alves, Alves, Who the fuck is Alvest!
Laat je club maar in de steek!
Hijo de Puta (Spaans, maar oke, verstaat die wel)
Feyenoordfans kwamen mooi op voor Heerenveen op dit gebied
quote:De Telegraaf meldt dat Interim-directeur Peter Vogelzang binnen tien dagen een nieuwe algemeen-directeur hoopt te kunnen presenteren. Er is één overgebleven kandidaat. Aangezien deze een opzegtermijn heeft bij zijn huidige werkgever kan deze pas per 1 december of 1 januari 2008 aan de slag bij Feyenoord. „Met de Raad van Commissarissen heb ik afgesproken tot die tijd enkele dagen beschikbaar te blijven”, aldus Vogelzang. „Daarna trek ik de deur definitief achter me dicht, hoe leuk ik het ook vond.” Officieel liep Vogelzangs termijn gisteren af bij Feyenoord.
Buijs mag in de winterstop nog vertrekken.quote:Ondanks dat Danny Buijs tot twee keer toe te horen kreeg dat hij Feyenoord van hem afwilde, heeft Buijs alle duels gespeeld, weliswaar de meeste als invaller. Hij kan goed leven met die rol, al wacht hij af tot de winterstop. "Tsja, Feyenoord heeft aangegeven dat ze in de winter spelers erbij willen halen. Dan moet ik natuurlijk maar afwachten hoe de situatie wordt en wat de trainer met me van plan is. Maar tot die tijd blijf ik gewoon keihard mijn best doen. En ik heb gewoon de intentie om te blijven, dat moge duidelijk zijn. Want het blijft gewoon een verademing om hier te voetballen. En een prijs winnen met Feyenoord zou geweldig zijn. De beker? Nou, ik win liever die andere prijs", knipoogt hij, "Als dat lukt, ben ik een maand dronken."
"Natuurlijk ben ik teleurgesteld als ik op de bank moet beginnen, iedere voetballer wil immers elke wedstrijd spelen. Daar train je ook voor. Maar om er bij een club als Feyenoord af en toe naast te staan, is geen drama. Zeker niet in deze selectie, met al deze goede spelers. Bovendien zie ik het als een beloning dat ik tot op heden iedere wedstrijd gespeeld heb, variërend van vijf tot 88 minuten. Dat is voor mij een teken dat de trainer tevreden over me is en dat ik dicht tegen een basisplaats aan zit. Dat zag je deze week ook. Als er mensen wegvallen, krijg ik een basisplaats, zoals in de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht."
Zelfs dat kan ie niet (meer).quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Laat Danny blijven die kan tenminste bikkelen!!
quote:Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Op zoek naar een verklaring voor het tamme spel van zijn ploeg voor rust tegen Feyenoord (2-0), opperde Gertjan Verbeek dat het wellicht iets met Kuip-vrees te maken had.
De trainer van SC Heerenveen liet de term zaterdagavond haast achteloos vallen, alsof hij het over een griepje had. Zoiets als een verkoudheid, maar dan anders.
Kuip-vrees is uitgegroeid tot een bekende voetbalkwaal in Nederland. Talloze spelers gingen eraan ten onder; aan zwabberende benen, knikkende knieën en chaos in het hoofd. Oorspronkelijk is de term bedacht voor voetballers die mislukten in dienst van Feyenoord, zoals Maikel Aerts, Anthony Lurling of Gabor Babos in een recent verleden. Stuk voor stuk bezweken ze, zodra ze het imposante stadion betraden.
Dat Verbeek de kwaal aan zijn eigen spelers toewees, zegt wat over de status van het huidige Feyenoord. Kuip-vrees is tegenwoordig iets waar de bezoekers mee worstelen, het Rotterdamse stadion behoort weer toe aan de rechtmatige eigenaar.
Zaterdagavond zagen 47.000 mensen hoe Feyenoord met 2-0 van Heerenveen won, op basis van een uitstekende eerste helft. Er was geen stoel onbezet en het schijnsel van de lichtmasten zorgde voor een intiem, klassiek voetbalsfeertje. ,,Je voelt aan alles dat dit stadion iets speciaals heeft,’’ zegt Roy Makaay, de maker van het eerste doelpunt tegen Heerenveen. ,,De Allianz Arena in München was nog anderhalf keer zo groot, maar de Kuip heeft de historie, de uitstraling. Zodra je het veld oploopt, voel je je sterk. Ook omdat je weet dat het publiek massaal achter ons staat.’’
De cijfers van Feyenoord spreken dit seizoen voor zich. Vier thuiswedstrijden in de competitie en het bekertoernooi; twaalf goals voor en niet één tegen. In de voorbereiding wisten ook Liverpool, Chelsea en FC Porto niet te winnen in de Kuip.
,,En in die vier officiële wedstrijden heb ik elke keer gescoord,’’ glimlachte Makaay. ,,Al hadden het er vandaag nog wel wat meer mogen zijn. Voor rust hadden we met 4- of 5-0 voor moeten staan.’’
Feyenoord speelde een dik half uur indrukwekkend, met een serie mogelijkheden tot gevolg.
Al na drie minuten leidde dat tot een enorme kans voor Nicky Hofs, die na een vloeiende aanval op maat werd bediend door Luigi Bruins. De middenvelder miste van dichtbij. Na een kwartier werd Makaay weggestuurd door Bruins, maar de spits schoot hard op de paal.
Bij de derde grote kans was het wél raak. Uitblinker Bruins kroop in de 21ste minuut naar binnen en raakte de paal, Makaay benutte de rebound: 1-0. ,,We speelden voor rust misschien wel ons beste voetbal tot nu toe dit seizoen,’’ vond trainer Bert van Marwijk. Zes minuten na de treffer van Makaay was het 2-0, een tussenstand die feilloos in het spelbeeld paste. Giovanni van Bronckhorst kopte een voorzet van Jonathan de Guzman terug, Hofs scoorde nu wél.
De Kuip leunde ontspannen achterover en kwam voor rust alleen nog overeind toen Afonso Alves zich warm begon te lopen.
Pas in de tweede helft werd Feyenoord-Heerenveen weer wat meer een echte wedstrijd, toen Verbeek met Alves en Radoslaw Matusiak twee verse spitsen inbracht. Na een klein uur spelen moest Hofland een inzet van Beerens van de doellijn halen, maar meer gaf de thuisploeg niet weg.
Niettemin had Feyenoord moeite het overwicht te heroveren. Langs de zijlijn leidde dat af en toe tot irritatie bij Van Marwijk, die twee keer woedend werd toen Makaay de bal verspeelde. ,,Op dat soort momenten heeft de ploeg hem nodig,’’ aldus de coach, die zag dat zijn team snakte naar een rustpunt in het aanvalsspel. ,,Maar dat weet Roy zelf ook wel.’’
Makaay knikte instemmend: ,,Ik controleerde die ballen gewoon slecht.’’
Vind ik niet. Hij heeft zich walgelijk gedragen en ik hoop dat ie in elk stadion wordt uitgekotstquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:06 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het te lachwekkend voor woorden, wat heb ik met Alves te maken.
Support your own team!!
Alsof het niet beiden kan. Alves is gewoon een naar mannetje, mag best aangepakt worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:06 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het te lachwekkend voor woorden, wat heb ik met Alves te maken.
Support your own team!!
Ok, maar om dan bijna alleen maar anti Alves te zingen vind ik echt triest, wat boeit mij die Alves nou, hij speelt toch niet bij Feyenoord.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij heeft zich walgelijk gedragen en ik hoop dat ie in elk stadion wordt uitgekotst
Lekker laten blijven. Iemand beoordelen op een paar halve invalbeurten is ook onmogelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Buijs mag in de winterstop nog vertrekken.
Ik had gehoopt dat ie zou kunnen functioneren in een goed team, maar hij bakt er nog steeds elke keer weer niets van. Dus : Danny je bent een prima kerel en bedankt voor je 'diensten', maar je bent niet goed genoeg voor Feyenoord![]()
Alsof Buijs vorig seizoen niet bij Feyenoord speelde. Hij heeft echt nauwelijks een redelijke wedstrijd gespeeld. Ik snap niet waarom hij de hand boven het hoofd wordt gehouden, het is gewoon geen Feyenoord-niveau.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker laten blijven. Iemand beoordelen op een paar halve invalbeurten is ook onmogelijk.
Dat is anders met Lucius. Die speelt in de basis en is absolute bagger. Die mag opzeker vertrekken in de winterstop.
Wie speelde vorig seizoen wel goed dan? De Guzman?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof Buijs vorig seizoen niet bij Feyenoord speelde. Hij heeft echt nauwelijks een redelijke wedstrijd gespeeld. Ik snap niet waarom hij de hand boven het hoofd wordt gehouden, het is gewoon geen Feyenoord-niveau.
Vorig seizoen was iedereen kut, dus moet iedereen weg?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof Buijs vorig seizoen niet bij Feyenoord speelde. Hij heeft echt nauwelijks een redelijke wedstrijd gespeeld. Ik snap niet waarom hij de hand boven het hoofd wordt gehouden, het is gewoon geen Feyenoord-niveau.
De taktiek is daartussen op gebouwd. Misschien moet Van Marwijk het zo wel latenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef don-diablo het volgende:
Hofsnu hopen dat ie een heel seizoen fit blijft.
we kunnen wel stellen dat we middenvelders hebben met een goed scorend vermogen. (Bruins, Hofs en de Guzman)
Ze spelen dus wél slecht. Misschien 'niet slecht' in vergelijking met wat wat de afgelopen jaren hebben gezien bij Feyenoord, maar niet goed genoeg als je weer mee wilt doen om de titel volgend seizoen. De lat moet omhoog na dit seizoen, en Buijs en Lucius zijn de eerste die hopelijk snel vervangen gaan worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
Lucius en Buijs gewoon behouden, passen goed in het team. Duurt wel even voordat je dat soort chemie weer terug hebt met nieuwe spelers binnen een team. Ze spelen niet super maar zeker ook niet slecht, tonen veel inzet. En voor Lucius heb je nog niet echt een goede opvolger op de rechtsback positie.
Tiendalli? (mits fit)quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
Lucius en Buijs gewoon behouden, passen goed in het team. Duurt wel even voordat je dat soort chemie weer terug hebt met nieuwe spelers binnen een team. Ze spelen niet super maar zeker ook niet slecht, tonen veel inzet. En voor Lucius heb je nog niet echt een goede opvolger op de rechtsback positie.
Ik hoop dat Buijs gewoon normaal de tijd krijgt om zich in te passen binnen dit elftal. Buijs past ook prima binnen een kampioenselftal.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ze spelen dus wél slecht. Misschien 'niet slecht' in vergelijking met wat wat de afgelopen jaren hebben gezien bij Feyenoord, maar niet goed genoeg als je weer mee wilt doen om de titel volgend seizoen. De lat moet omhoog na dit seizoen, en Buijs en Lucius zijn de eerste die hopelijk snel vervangen gaan worden.
Tja, mits fit dat komt niet veel voor. Begint een beetje op Vincken te lijken. Plus had Tiendalli niet last van ''Kuip-vrees''?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:35 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Vak X heeft een actie op touw gezet tegen de hoge prijzen van de catering in de Kuip.
Stelletje azijnzeikers. Ik vind de prijzen opzich nog wel mee vallen.
Het enige waar over te klagen valt is het Bier. Ze noemen het "Amstel Lite"... Maar volgens mij zit er nog geen halve % alcohol in.
Ik weet alleen niet wat de regelementen van de KNVB zijn. Dus misschien kan daar wel niets aan veranderd worden.
Dat mag ie wel een keer laten zien dan. Je zag zaterdag gewoon heel het spel inzakken toen ie erin kwam. En dat lag niet alleen aan de speelstijl van Heerenveen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Buijs gewoon normaal de tijd krijgt om zich in te passen binnen dit elftal. Buijs past ook prima binnen een kampioenselftal.
dat had ie jah, maar goed.. hij is er nu een tijd uit en misschien kan die het alsnog waar maken. Ik hoop van wel natuurlijk, maar denk dat het beetje een babos/aerts enz verhaal gaat worden en dat ie het nie aankan. Opzich best een redelijke back verderquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Tja, mits fit dat komt niet veel voor. Begint een beetje op Vincken te lijken. Plus had Tiendalli niet last van ''Kuip-vrees''?![]()
Mee eens. Zeker wat hij zaterdagavond liet zien. Echt niets ging goed bij hem.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat mag ie wel een keer laten zien dan.
Hij hoeft niet eens geweldig te ballen, dat verwacht ook niemand van hem.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mee eens. Zeker wat hij zaterdagavond liet zien. Echt niets ging goed bij hem.
2001/02 Excelsior 4 1quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Buijs kan alleen in de weg lopen, het spel vertragen en domme overtredingen maken.
Zijn ze snel weer terug..quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Logisch dat ze nog geen punt hebben laten liggen, ze spelen een divisie lager
Je mag niet eens meer met een biertje langs de lijn staan bij het amateurvoetbal!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:43 schreef Staanplaats het volgende:
Volgens mij bepaald de gemeente over het alcoholbeleid..
Wat dat betreft is het gewoon helemaal een hoerenzooi overal. Zelf bij het amateurvoetbal mag er voor twaalf uur niet gerookt worden en moeten al het bier in plasticbekers..
Mensen je gvd je kinderen laat voetballen onder de rook van de botlek, wat zitten we dan te ouwehoeren over rokers in de kantine??!
Heb voor de rest niks met de dicussie te maken of wat dan ook, gewoon ff pure frustratie..
En dat kwam alleen door Buijsquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat mag ie wel een keer laten zien dan. Je zag zaterdag gewoon heel het spel inzakken toen ie erin kwam. En dat lag niet alleen aan de speelstijl van Heerenveen.
vind het wel goed zo. Anders gaat de magie toch een beetje verloren. Maar de Kuip 's avonds is echt imposantquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zag ergens iets over vaker op zaterdagavond................GOED PLAN!!
Idd dan kunnen we naar feyenoord gaan en zelf op zondags voetballen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zag ergens iets over vaker op zaterdagavond................GOED PLAN!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef snabbi het volgende:
Zaterdag
Gewoon lekker op zondag naar het stadion.
Zaterdagavond is perfect voor de meerheid volgens mij. Feyenoord had er vorig jaar toch onderzoek naar gedaan?? Maar waarom wil jij persee op zondag spelen??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef snabbi het volgende:
Zaterdag
Gewoon lekker op zondag naar het stadion.
Wat is het probleem dan??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:10 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. Net eens een tijdje contact gehad met de klantenservice van ons ...
Sjezus, mag de naam klantenservice niet eens dragen (kom ik na ieder contact achter)..
Mooi, met Lee, Slory en Greene straks terug, is de selectie tenminste weer wat breder.quote:Slory hervat looptraining bij Feyenoord
Uitgegeven: 2 oktober 2007 13:00
Laatst gewijzigd: 2 oktober 2007 13:02
AMSTERDAM - Andwélé Slory heeft dinsdag zijn rentree gemaakt op het trainingsveld van Feyenoord. De 25-jarige aanvaller beperkte zich tot een looptraining met een fysiotherapeut.
Het duurt volgens de club nog zeker een maand voordat Slory, die in de eerste competitiewedstrijd van het seizoen tegen FC Utrecht een middenvoetsbeentje brak, kan aansluiten bij de rest van de groep.
Feyenoord-trainer Bert van Marwijk kan de komende vijf weken ook nog geen beroep doen op Tim Vincken. De aanvaller kampt met een scheurtje in zijn hamstring. Vincken, die twee weken geleden geblesseerd uitviel in een wedstrijd van Jong Feyenoord, speelde dit seizoen nog niet in het eerste elftal.
Theo Lucius en Kevin Hofland trainden dinsdag weer volledig mee met de groep. Beide spelers hadden lichte blessureklachten.
Alleen Vincken is er nog eens 5 weken uit...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mooi, met Lee, Slory en Greene straks terug, is de selectie tenminste weer wat breder.
Die reken ik al niet eens meer mee met de selectiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alleen Vincken is er nog eens 5 weken uit...
Man doe nou eens niet zo zielig. Castelen rekende je wel mee en die deed ook maar een kwart seizoen per keer mee!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die reken ik al niet eens meer mee met de selectie
Heb 1 vraagje, door een foutje bij de toegangspoorten (en het overnemen van een kaart) ben ik nieuwsgierig of ik de punten voor FC Utrecht - Feijenoord heb gehad.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Man doe nou eens niet zo zielig.
Alleen het laatste seizoen, de 2 seizoenen daarvoor deed ie minimaal 3 kwart mee.quote:Castelen rekende je wel mee en die deed ook maar een kwart seizoen per keer mee!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Tim is niet heilig, dat zijn ze geen van alle maar je zeikt constant op Tim, word er moe van!!
Tim Vincken aka Mr luciferhoutjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Tim is niet heilig, dat zijn ze geen van alle maar je zeikt constant op Tim, word er moe van!!
Ik zeik niet op hem, ik zeik op het feit dat ie altijd geblesseerd is en het niveau lichamelijk niet aankan. Kan hij niets aan doen, maar misschien moet ie toch maar eens nadenken over z'n carierre.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Nadenken moet die zeker inmiddels.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zeik niet op hem, ik zeik op het feit dat ie altijd geblesseerd is en het niveau lichamelijk niet aankan. Kan hij niets aan doen, maar misschien moet ie toch maar eens nadenken over z'n carierre.
Jij moet sowieso al geen ene flikker zeggen, want je moet in het psv topic met je koevermans.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Tim Vincken aka Mr luciferhoutje![]()
Hij komt gewoon te kort waardoor die zo snel geblesseerd raakt.NEC is een betere optie voor hem .
Flikker op man. Vorig jaar had hij een geweldige periode, vervolgens kankert Koeman hem er ff doodleuk uit voor een halffitte Castelen die de rest van het seizoen alles weer bij elkaar mag prutsen. Hij is nu inderdaad een tijd geblesseerd aan het begin van het seizoen, te lang ja, maar Hofland heeft ook z'n pijntjes, hoor ik je ook niet over. Ekramy was nu ook voor de 2e keer geblesseerd dit seizoen, heb je er al over lopen janken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zeik niet op hem, ik zeik op het feit dat ie altijd geblesseerd is en het niveau lichamelijk niet aankan. Kan hij niets aan doen, maar misschien moet ie toch maar eens nadenken over z'n carierre.
Nee, ik vind het zo wel best een keer of 6 op zaterdag en de rest op zondag, maar wel om 14.30 uur. Ik speel namelijk zelf op zaterdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd dan kunnen we naar feyenoord gaan en zelf op zondags voetballen.
12.30 is gewoon een kut tijd want ik speel zelf altijd om 12.00
Feyenoord: krachtiger met kunstlichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zaterdagavond is perfect voor de meerheid volgens mij. Feyenoord had er vorig jaar toch onderzoek naar gedaan?? Maar waarom wil jij persee op zondag spelen??
Uuuuh ff gemist dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:13 schreef Tomasso het volgende:Flikker op man. Vorig jaar had hij een geweldige periode,
Hofland speelt tenminste meestal nog gewoon, en herstelt zich snel. Vinken is voordat ie uberhaupt fit is, steeds alweer opnieuw geblesseerd. Laat hem eens een half seizoen gewoon fit zijn.quote:vervolgens kankert Koeman hem er ff doodleuk uit voor een halffitte Castelen die de rest van het seizoen alles weer bij elkaar mag prutsen.[quote]Hij is nu inderdaad een tijd geblesseerd aan het begin van het seizoen, te lang ja, maar Hofland heeft ook z'n pijntjes, hoor ik je ook niet over. Ekramy was nu ook voor de 2e keer geblesseerd dit seizoen, heb je er al over lopen janken?
quote:Ow, en over nadenken bij andere personen ben jij wel de laatste die er over moet oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |