Mooi gezegd.quote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
Feyenoord staat bovenaan, dus ik ben blij.
Je bent niet de enige..quote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Die nummer 1 doet me pijn aan de ogen
quote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Malibu-06 het volgende:
omg je bent echt te triestquote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ach, jullie hebben nog geen topper gehad
tyf toch op joh.Feyenoorders haten joden,this just in.Ga nou niet zeiken over dat iets triest is,that's the way the cookie crumbles.Ken ik ook wel gaan zeiken over elke van enig niveau ontbrekende kakkerlak post die jij maakt.Alle ellende die die grafclub van jou overkomt is mij een pleziertje.En andersom verwacht ik niets anders.Mooi toch? Circle of live ofzo.quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Seress het volgende:
[..]
tyf toch op joh.Feyenoorders haten joden,this just in.Ga nou niet zeiken over dat iets triest is,that's the way the cookie crumbles.Ken ik ook wel gaan zeiken over elke van enig niveau ontbrekende kakkerlak post die jij maakt.Alle ellende die die grafclub van jou overkomt is mij een pleziertje.En andersom verwacht ik niets anders.Mooi toch? Circle of live ofzo.
Tip: gebruik alleen Engels als je het kan schrijven.quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Seress het volgende:
[..]
tyf toch op joh.Feyenoorders haten joden,this just in.Ga nou niet zeiken over dat iets triest is,that's the way the cookie crumbles.Ken ik ook wel gaan zeiken over elke van enig niveau ontbrekende kakkerlak post die jij maakt.Alle ellende die die grafclub van jou overkomt is mij een pleziertje.En andersom verwacht ik niets anders.Mooi toch? Circle of live ofzo.
quote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Seress het volgende:
[..]
wegweze neus!quote:Op zondag 30 september 2007 21:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]Ik heb al genoeg gelachen om Feyenoord, dus dat is geen plezier meer geworden maar normaal
.
En Malibu eerst doe je stoer dat Feyenoord wel van Psv gaat winnen of gelijk spelen. Dan word je erg vernederd, en dan is het opeens weer goed. Yeah right, als het puntje bij paaltje komt gaan jullie weer de boot in. En als je gaat zeggen Psv gaat wel van Ajax winnen bla bla, dat zien we dan wel weer!
![]()
Ik kaffer iedere speler die een slechte wedstrijd speelt uit. Betekent niet dat ze niet kunnen voetballen. Bahia is een goede verdediger en top zal hij inderdaad nooit worden. Top zullen wij ook nooit krijgen. Of er moet de komende jaren iets gaan veranderen. Vlaar zal ook nooit een topverdediger worden. Denk dat Bahia gelijkwaardig is aan Vlaar. Zeker als Bahia de tijd krijgt om nog beter te worden.quote:Op zondag 30 september 2007 12:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik dacht dat jij ook niet zo'n fan was van hem.
Bahia is een beperkte verdediger die zich echter nog wel wat kan ontwikkelen naar Nederlands topniveau. Gisteren kon ie prima mee.
Maar als je volgend jaar weer Europees speelt dan zul je toch een andere centrale verdediger op z'n plek moeten zetten (Vlaar?), hij zal nooit een topverdediger worden.
De y is 1 teken minder en soms is dat handig bij het verzinnen van de topic titel. Verder vind ik het zelf ook niet zo boeiend of het nu een ij of een y is.quote:Op zondag 30 september 2007 14:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom is het tegenwoordig Feyenoord-topic en niet meer Feijenoord-topic? (goedkope tvp, ik weet.)
Hou nou eens op met je gezeur.quote:Op zondag 30 september 2007 21:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]Ik heb al genoeg gelachen om Feyenoord, dus dat is geen plezier meer geworden maar normaal
.
En Malibu eerst doe je stoer dat Feyenoord wel van Psv gaat winnen of gelijk spelen. Dan word je erg vernederd, en dan is het opeens weer goed. Yeah right, als het puntje bij paaltje komt gaan jullie weer de boot in. En als je gaat zeggen Psv gaat wel van Ajax winnen bla bla, dat zien we dan wel weer!
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 14:46 schreef renz0r het volgende:
Alves, Alves, Who the fuck is Alvest!
Laat je club maar in de steek!
Hijo de Puta (Spaans, maar oke, verstaat die wel)
Feyenoordfans kwamen mooi op voor Heerenveen op dit gebied
quote:De Telegraaf meldt dat Interim-directeur Peter Vogelzang binnen tien dagen een nieuwe algemeen-directeur hoopt te kunnen presenteren. Er is één overgebleven kandidaat. Aangezien deze een opzegtermijn heeft bij zijn huidige werkgever kan deze pas per 1 december of 1 januari 2008 aan de slag bij Feyenoord. „Met de Raad van Commissarissen heb ik afgesproken tot die tijd enkele dagen beschikbaar te blijven”, aldus Vogelzang. „Daarna trek ik de deur definitief achter me dicht, hoe leuk ik het ook vond.” Officieel liep Vogelzangs termijn gisteren af bij Feyenoord.
Buijs mag in de winterstop nog vertrekken.quote:Ondanks dat Danny Buijs tot twee keer toe te horen kreeg dat hij Feyenoord van hem afwilde, heeft Buijs alle duels gespeeld, weliswaar de meeste als invaller. Hij kan goed leven met die rol, al wacht hij af tot de winterstop. "Tsja, Feyenoord heeft aangegeven dat ze in de winter spelers erbij willen halen. Dan moet ik natuurlijk maar afwachten hoe de situatie wordt en wat de trainer met me van plan is. Maar tot die tijd blijf ik gewoon keihard mijn best doen. En ik heb gewoon de intentie om te blijven, dat moge duidelijk zijn. Want het blijft gewoon een verademing om hier te voetballen. En een prijs winnen met Feyenoord zou geweldig zijn. De beker? Nou, ik win liever die andere prijs", knipoogt hij, "Als dat lukt, ben ik een maand dronken."
"Natuurlijk ben ik teleurgesteld als ik op de bank moet beginnen, iedere voetballer wil immers elke wedstrijd spelen. Daar train je ook voor. Maar om er bij een club als Feyenoord af en toe naast te staan, is geen drama. Zeker niet in deze selectie, met al deze goede spelers. Bovendien zie ik het als een beloning dat ik tot op heden iedere wedstrijd gespeeld heb, variërend van vijf tot 88 minuten. Dat is voor mij een teken dat de trainer tevreden over me is en dat ik dicht tegen een basisplaats aan zit. Dat zag je deze week ook. Als er mensen wegvallen, krijg ik een basisplaats, zoals in de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht."
Zelfs dat kan ie niet (meer).quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Laat Danny blijven die kan tenminste bikkelen!!
quote:Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Op zoek naar een verklaring voor het tamme spel van zijn ploeg voor rust tegen Feyenoord (2-0), opperde Gertjan Verbeek dat het wellicht iets met Kuip-vrees te maken had.
De trainer van SC Heerenveen liet de term zaterdagavond haast achteloos vallen, alsof hij het over een griepje had. Zoiets als een verkoudheid, maar dan anders.
Kuip-vrees is uitgegroeid tot een bekende voetbalkwaal in Nederland. Talloze spelers gingen eraan ten onder; aan zwabberende benen, knikkende knieën en chaos in het hoofd. Oorspronkelijk is de term bedacht voor voetballers die mislukten in dienst van Feyenoord, zoals Maikel Aerts, Anthony Lurling of Gabor Babos in een recent verleden. Stuk voor stuk bezweken ze, zodra ze het imposante stadion betraden.
Dat Verbeek de kwaal aan zijn eigen spelers toewees, zegt wat over de status van het huidige Feyenoord. Kuip-vrees is tegenwoordig iets waar de bezoekers mee worstelen, het Rotterdamse stadion behoort weer toe aan de rechtmatige eigenaar.
Zaterdagavond zagen 47.000 mensen hoe Feyenoord met 2-0 van Heerenveen won, op basis van een uitstekende eerste helft. Er was geen stoel onbezet en het schijnsel van de lichtmasten zorgde voor een intiem, klassiek voetbalsfeertje. ,,Je voelt aan alles dat dit stadion iets speciaals heeft,’’ zegt Roy Makaay, de maker van het eerste doelpunt tegen Heerenveen. ,,De Allianz Arena in München was nog anderhalf keer zo groot, maar de Kuip heeft de historie, de uitstraling. Zodra je het veld oploopt, voel je je sterk. Ook omdat je weet dat het publiek massaal achter ons staat.’’
De cijfers van Feyenoord spreken dit seizoen voor zich. Vier thuiswedstrijden in de competitie en het bekertoernooi; twaalf goals voor en niet één tegen. In de voorbereiding wisten ook Liverpool, Chelsea en FC Porto niet te winnen in de Kuip.
,,En in die vier officiële wedstrijden heb ik elke keer gescoord,’’ glimlachte Makaay. ,,Al hadden het er vandaag nog wel wat meer mogen zijn. Voor rust hadden we met 4- of 5-0 voor moeten staan.’’
Feyenoord speelde een dik half uur indrukwekkend, met een serie mogelijkheden tot gevolg.
Al na drie minuten leidde dat tot een enorme kans voor Nicky Hofs, die na een vloeiende aanval op maat werd bediend door Luigi Bruins. De middenvelder miste van dichtbij. Na een kwartier werd Makaay weggestuurd door Bruins, maar de spits schoot hard op de paal.
Bij de derde grote kans was het wél raak. Uitblinker Bruins kroop in de 21ste minuut naar binnen en raakte de paal, Makaay benutte de rebound: 1-0. ,,We speelden voor rust misschien wel ons beste voetbal tot nu toe dit seizoen,’’ vond trainer Bert van Marwijk. Zes minuten na de treffer van Makaay was het 2-0, een tussenstand die feilloos in het spelbeeld paste. Giovanni van Bronckhorst kopte een voorzet van Jonathan de Guzman terug, Hofs scoorde nu wél.
De Kuip leunde ontspannen achterover en kwam voor rust alleen nog overeind toen Afonso Alves zich warm begon te lopen.
Pas in de tweede helft werd Feyenoord-Heerenveen weer wat meer een echte wedstrijd, toen Verbeek met Alves en Radoslaw Matusiak twee verse spitsen inbracht. Na een klein uur spelen moest Hofland een inzet van Beerens van de doellijn halen, maar meer gaf de thuisploeg niet weg.
Niettemin had Feyenoord moeite het overwicht te heroveren. Langs de zijlijn leidde dat af en toe tot irritatie bij Van Marwijk, die twee keer woedend werd toen Makaay de bal verspeelde. ,,Op dat soort momenten heeft de ploeg hem nodig,’’ aldus de coach, die zag dat zijn team snakte naar een rustpunt in het aanvalsspel. ,,Maar dat weet Roy zelf ook wel.’’
Makaay knikte instemmend: ,,Ik controleerde die ballen gewoon slecht.’’
Vind ik niet. Hij heeft zich walgelijk gedragen en ik hoop dat ie in elk stadion wordt uitgekotstquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:06 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het te lachwekkend voor woorden, wat heb ik met Alves te maken.
Support your own team!!
Alsof het niet beiden kan. Alves is gewoon een naar mannetje, mag best aangepakt worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:06 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het te lachwekkend voor woorden, wat heb ik met Alves te maken.
Support your own team!!
Ok, maar om dan bijna alleen maar anti Alves te zingen vind ik echt triest, wat boeit mij die Alves nou, hij speelt toch niet bij Feyenoord.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij heeft zich walgelijk gedragen en ik hoop dat ie in elk stadion wordt uitgekotst
Lekker laten blijven. Iemand beoordelen op een paar halve invalbeurten is ook onmogelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Buijs mag in de winterstop nog vertrekken.
Ik had gehoopt dat ie zou kunnen functioneren in een goed team, maar hij bakt er nog steeds elke keer weer niets van. Dus : Danny je bent een prima kerel en bedankt voor je 'diensten', maar je bent niet goed genoeg voor Feyenoord![]()
Alsof Buijs vorig seizoen niet bij Feyenoord speelde. Hij heeft echt nauwelijks een redelijke wedstrijd gespeeld. Ik snap niet waarom hij de hand boven het hoofd wordt gehouden, het is gewoon geen Feyenoord-niveau.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker laten blijven. Iemand beoordelen op een paar halve invalbeurten is ook onmogelijk.
Dat is anders met Lucius. Die speelt in de basis en is absolute bagger. Die mag opzeker vertrekken in de winterstop.
Wie speelde vorig seizoen wel goed dan? De Guzman?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof Buijs vorig seizoen niet bij Feyenoord speelde. Hij heeft echt nauwelijks een redelijke wedstrijd gespeeld. Ik snap niet waarom hij de hand boven het hoofd wordt gehouden, het is gewoon geen Feyenoord-niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |