De taktiek is daartussen op gebouwd. Misschien moet Van Marwijk het zo wel latenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:52 schreef don-diablo het volgende:
Hofsnu hopen dat ie een heel seizoen fit blijft.
we kunnen wel stellen dat we middenvelders hebben met een goed scorend vermogen. (Bruins, Hofs en de Guzman)
Ze spelen dus wél slecht. Misschien 'niet slecht' in vergelijking met wat wat de afgelopen jaren hebben gezien bij Feyenoord, maar niet goed genoeg als je weer mee wilt doen om de titel volgend seizoen. De lat moet omhoog na dit seizoen, en Buijs en Lucius zijn de eerste die hopelijk snel vervangen gaan worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
Lucius en Buijs gewoon behouden, passen goed in het team. Duurt wel even voordat je dat soort chemie weer terug hebt met nieuwe spelers binnen een team. Ze spelen niet super maar zeker ook niet slecht, tonen veel inzet. En voor Lucius heb je nog niet echt een goede opvolger op de rechtsback positie.
Tiendalli? (mits fit)quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
Lucius en Buijs gewoon behouden, passen goed in het team. Duurt wel even voordat je dat soort chemie weer terug hebt met nieuwe spelers binnen een team. Ze spelen niet super maar zeker ook niet slecht, tonen veel inzet. En voor Lucius heb je nog niet echt een goede opvolger op de rechtsback positie.
Ik hoop dat Buijs gewoon normaal de tijd krijgt om zich in te passen binnen dit elftal. Buijs past ook prima binnen een kampioenselftal.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ze spelen dus wél slecht. Misschien 'niet slecht' in vergelijking met wat wat de afgelopen jaren hebben gezien bij Feyenoord, maar niet goed genoeg als je weer mee wilt doen om de titel volgend seizoen. De lat moet omhoog na dit seizoen, en Buijs en Lucius zijn de eerste die hopelijk snel vervangen gaan worden.
Tja, mits fit dat komt niet veel voor. Begint een beetje op Vincken te lijken. Plus had Tiendalli niet last van ''Kuip-vrees''?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:35 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Vak X heeft een actie op touw gezet tegen de hoge prijzen van de catering in de Kuip.
Stelletje azijnzeikers. Ik vind de prijzen opzich nog wel mee vallen.
Het enige waar over te klagen valt is het Bier. Ze noemen het "Amstel Lite"... Maar volgens mij zit er nog geen halve % alcohol in.
Ik weet alleen niet wat de regelementen van de KNVB zijn. Dus misschien kan daar wel niets aan veranderd worden.
Dat mag ie wel een keer laten zien dan. Je zag zaterdag gewoon heel het spel inzakken toen ie erin kwam. En dat lag niet alleen aan de speelstijl van Heerenveen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Buijs gewoon normaal de tijd krijgt om zich in te passen binnen dit elftal. Buijs past ook prima binnen een kampioenselftal.
dat had ie jah, maar goed.. hij is er nu een tijd uit en misschien kan die het alsnog waar maken. Ik hoop van wel natuurlijk, maar denk dat het beetje een babos/aerts enz verhaal gaat worden en dat ie het nie aankan. Opzich best een redelijke back verderquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Tja, mits fit dat komt niet veel voor. Begint een beetje op Vincken te lijken. Plus had Tiendalli niet last van ''Kuip-vrees''?![]()
Mee eens. Zeker wat hij zaterdagavond liet zien. Echt niets ging goed bij hem.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat mag ie wel een keer laten zien dan.
Hij hoeft niet eens geweldig te ballen, dat verwacht ook niemand van hem.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mee eens. Zeker wat hij zaterdagavond liet zien. Echt niets ging goed bij hem.
2001/02 Excelsior 4 1quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Buijs kan alleen in de weg lopen, het spel vertragen en domme overtredingen maken.
Zijn ze snel weer terug..quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Logisch dat ze nog geen punt hebben laten liggen, ze spelen een divisie lager
Je mag niet eens meer met een biertje langs de lijn staan bij het amateurvoetbal!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:43 schreef Staanplaats het volgende:
Volgens mij bepaald de gemeente over het alcoholbeleid..
Wat dat betreft is het gewoon helemaal een hoerenzooi overal. Zelf bij het amateurvoetbal mag er voor twaalf uur niet gerookt worden en moeten al het bier in plasticbekers..
Mensen je gvd je kinderen laat voetballen onder de rook van de botlek, wat zitten we dan te ouwehoeren over rokers in de kantine??!
Heb voor de rest niks met de dicussie te maken of wat dan ook, gewoon ff pure frustratie..
En dat kwam alleen door Buijsquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat mag ie wel een keer laten zien dan. Je zag zaterdag gewoon heel het spel inzakken toen ie erin kwam. En dat lag niet alleen aan de speelstijl van Heerenveen.
vind het wel goed zo. Anders gaat de magie toch een beetje verloren. Maar de Kuip 's avonds is echt imposantquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zag ergens iets over vaker op zaterdagavond................GOED PLAN!!
Idd dan kunnen we naar feyenoord gaan en zelf op zondags voetballen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zag ergens iets over vaker op zaterdagavond................GOED PLAN!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef snabbi het volgende:
Zaterdag
Gewoon lekker op zondag naar het stadion.
Zaterdagavond is perfect voor de meerheid volgens mij. Feyenoord had er vorig jaar toch onderzoek naar gedaan?? Maar waarom wil jij persee op zondag spelen??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:58 schreef snabbi het volgende:
Zaterdag
Gewoon lekker op zondag naar het stadion.
Wat is het probleem dan??quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:10 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. Net eens een tijdje contact gehad met de klantenservice van ons ...
Sjezus, mag de naam klantenservice niet eens dragen (kom ik na ieder contact achter)..
Mooi, met Lee, Slory en Greene straks terug, is de selectie tenminste weer wat breder.quote:Slory hervat looptraining bij Feyenoord
Uitgegeven: 2 oktober 2007 13:00
Laatst gewijzigd: 2 oktober 2007 13:02
AMSTERDAM - Andwélé Slory heeft dinsdag zijn rentree gemaakt op het trainingsveld van Feyenoord. De 25-jarige aanvaller beperkte zich tot een looptraining met een fysiotherapeut.
Het duurt volgens de club nog zeker een maand voordat Slory, die in de eerste competitiewedstrijd van het seizoen tegen FC Utrecht een middenvoetsbeentje brak, kan aansluiten bij de rest van de groep.
Feyenoord-trainer Bert van Marwijk kan de komende vijf weken ook nog geen beroep doen op Tim Vincken. De aanvaller kampt met een scheurtje in zijn hamstring. Vincken, die twee weken geleden geblesseerd uitviel in een wedstrijd van Jong Feyenoord, speelde dit seizoen nog niet in het eerste elftal.
Theo Lucius en Kevin Hofland trainden dinsdag weer volledig mee met de groep. Beide spelers hadden lichte blessureklachten.
Alleen Vincken is er nog eens 5 weken uit...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mooi, met Lee, Slory en Greene straks terug, is de selectie tenminste weer wat breder.
Die reken ik al niet eens meer mee met de selectiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alleen Vincken is er nog eens 5 weken uit...
Man doe nou eens niet zo zielig. Castelen rekende je wel mee en die deed ook maar een kwart seizoen per keer mee!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die reken ik al niet eens meer mee met de selectie
Heb 1 vraagje, door een foutje bij de toegangspoorten (en het overnemen van een kaart) ben ik nieuwsgierig of ik de punten voor FC Utrecht - Feijenoord heb gehad.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Man doe nou eens niet zo zielig.
Alleen het laatste seizoen, de 2 seizoenen daarvoor deed ie minimaal 3 kwart mee.quote:Castelen rekende je wel mee en die deed ook maar een kwart seizoen per keer mee!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Tim is niet heilig, dat zijn ze geen van alle maar je zeikt constant op Tim, word er moe van!!
Tim Vincken aka Mr luciferhoutjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Tim is niet heilig, dat zijn ze geen van alle maar je zeikt constant op Tim, word er moe van!!
Ik zeik niet op hem, ik zeik op het feit dat ie altijd geblesseerd is en het niveau lichamelijk niet aankan. Kan hij niets aan doen, maar misschien moet ie toch maar eens nadenken over z'n carierre.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Nadenken moet die zeker inmiddels.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zeik niet op hem, ik zeik op het feit dat ie altijd geblesseerd is en het niveau lichamelijk niet aankan. Kan hij niets aan doen, maar misschien moet ie toch maar eens nadenken over z'n carierre.
Jij moet sowieso al geen ene flikker zeggen, want je moet in het psv topic met je koevermans.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Tim Vincken aka Mr luciferhoutje![]()
Hij komt gewoon te kort waardoor die zo snel geblesseerd raakt.NEC is een betere optie voor hem .
Flikker op man. Vorig jaar had hij een geweldige periode, vervolgens kankert Koeman hem er ff doodleuk uit voor een halffitte Castelen die de rest van het seizoen alles weer bij elkaar mag prutsen. Hij is nu inderdaad een tijd geblesseerd aan het begin van het seizoen, te lang ja, maar Hofland heeft ook z'n pijntjes, hoor ik je ook niet over. Ekramy was nu ook voor de 2e keer geblesseerd dit seizoen, heb je er al over lopen janken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zeik niet op hem, ik zeik op het feit dat ie altijd geblesseerd is en het niveau lichamelijk niet aankan. Kan hij niets aan doen, maar misschien moet ie toch maar eens nadenken over z'n carierre.
Nee, ik vind het zo wel best een keer of 6 op zaterdag en de rest op zondag, maar wel om 14.30 uur. Ik speel namelijk zelf op zaterdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd dan kunnen we naar feyenoord gaan en zelf op zondags voetballen.
12.30 is gewoon een kut tijd want ik speel zelf altijd om 12.00
Feyenoord: krachtiger met kunstlichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zaterdagavond is perfect voor de meerheid volgens mij. Feyenoord had er vorig jaar toch onderzoek naar gedaan?? Maar waarom wil jij persee op zondag spelen??
Uuuuh ff gemist dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:13 schreef Tomasso het volgende:Flikker op man. Vorig jaar had hij een geweldige periode,
Hofland speelt tenminste meestal nog gewoon, en herstelt zich snel. Vinken is voordat ie uberhaupt fit is, steeds alweer opnieuw geblesseerd. Laat hem eens een half seizoen gewoon fit zijn.quote:vervolgens kankert Koeman hem er ff doodleuk uit voor een halffitte Castelen die de rest van het seizoen alles weer bij elkaar mag prutsen.[quote]Hij is nu inderdaad een tijd geblesseerd aan het begin van het seizoen, te lang ja, maar Hofland heeft ook z'n pijntjes, hoor ik je ook niet over. Ekramy was nu ook voor de 2e keer geblesseerd dit seizoen, heb je er al over lopen janken?
quote:Ow, en over nadenken bij andere personen ben jij wel de laatste die er over moet oordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |