hier is het toch best grijs buitenquote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ik was weer te laat.![]()
Geen rechten meer.
Marc, Ynske, Qu.![]()
![]()
Wat een heerlijk weertje buiten.
Hier ookquote:
een vuilniszak vol?quote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook
Zo maar ff een vuilniszak brood naar het park zeulen. De beesten zullen daar wel blij mee zijn.
Er zal wel een eend of 2000 zittenquote:
update-tijd!quote:Op zondag 30 september 2007 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
********************** CLEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! **************************
je moet het weer opnemen?quote:Op zondag 30 september 2007 17:44 schreef Ynske het volgende:feest...
vannacht is weer Helpdesk Live...
onzinprogramma van 1 uur dat pas rond kwart voor 1 begint
weer? nee altijdquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
weer? nee altijd
overigensik op meldingen als:
FOK!forum is momenteel in onderhoud, en daarom tijdelijk niet bereikbaar. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens.
Forum update zondag 30 septemberquote:Op zondag 30 september 2007 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
weer? nee altijd
FOK!forum is momenteel in onderhoud, en daarom tijdelijk niet bereikbaar. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens.
En hoe laat ben jij dan thuis?quote:Op zondag 30 september 2007 17:44 schreef Ynske het volgende:feest...
vannacht is weer Helpdesk Live...
onzinprogramma van 1 uur dat pas rond kwart voor 1 begint
T is meer dat er zo goed als niet gepost wordtquote:
misschien omdat er ge-updeet werdquote:Op zondag 30 september 2007 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat er zo goed als niet gepost wordt
Daarvoor ook al niet echt hequote:Op zondag 30 september 2007 18:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien omdat er ge-updeet werd
Maar t is idd rustig
Ja, stel je voor dat ze proberen om de boel wat te verbeterenquote:Op zondag 30 september 2007 18:00 schreef Ynske het volgende:
Proberen vooralquote:Op zondag 30 september 2007 18:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ze proberen om de boel wat te verbeteren.
handig om dat ook pas op die dag zelf te publicerenquote:
waarschijnlijk rond half 3quote:
dat vind ik niet erg, maar meld dat dan eerder dan op de dag zelfquote:Op zondag 30 september 2007 18:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ze proberen om de boel wat te verbeteren.
euh... jahquote:
quote:
quote:
Je hebt ooit in BeF gepostquote:Op zondag 30 september 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanou?
Eigenlijk niet.quote:
Wij zitten het ook te kijkenquote:Op zondag 30 september 2007 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ze moeten bij 'blik op de weg' het wel hebben van de Belgen zeg. Gelijk dokken.
Die twee jochies.quote:Op zondag 30 september 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij zitten het ook te kijken. Erg komisch weer.
Hilarisch. Je zou er spontaan van gaan huilen zo sneuquote:
Door de deur naar zijn kamer.quote:Op zondag 30 september 2007 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
waar ga je hem doorlaten
Is aderlaten geen beter idee
quote:Op zondag 30 september 2007 19:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfieuw.. Helldesk Live zeg maar, was dat niet een programma van de EO ofzo
Lanceren danquote:Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door de deur naar zijn kamer.Die Maastrichtenaar Belg weer. , "jullie waren aan het drukken. "
het lettertype vind ik dan wel weer mooi en lekker leesbaar, volgens mij is t Myriadquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Maar is nog gewoon terug te zetten
Even bij opties aanpassen dus
Ik heb de oude al weer dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Ynske het volgende:ook leuk als je op een subforum kijkt
staat dit:
" hieronder staan de sticky topics. deze bevatten belangrijke of nuttige informatie."
goh
ik wil ff stoeien ermeequote:
dr zitten best leuke opties in. en je kunt nu dmv knopjes bij jouw laatste post terug gaan naar je vorige postquote:
Het ziet er niet uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zitten best leuke opties in. en je kunt nu dmv knopjes bij jouw laatste post terug gaan naar je vorige post
Ik heb het net nog een kans gegeven. Maar het heeft slechts 5 minuten geduurd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:01 schreef leonieke het volgende:
Ik vind die nieuwe lay-out er wel leuk uitzienNu toch nog
![]()
En met Adblockplus is deze template helemaal gaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Kuukske het volgende:
Het laden duurt lang. Het werkt niet met FQR dus dat is al reteirritant. En alles staat op een nieuwe plaats.
Dat moet je in BUG melden hequote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En met Adblockplus is deze template helemaal gaar.
Ik heb de vijf minuten niet eens gehaaldquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het net nog een kans gegeven. Maar het heeft slechts 5 minuten geduurd.
als je de FQR uitzet kun je een heleboel QR opties aanzetten in de opties van de nieuwe layoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het net nog een kans gegeven. Maar het heeft slechts 5 minuten geduurd.
Hoiquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
ik behoud de nieuwe, vind die wel gaaf.
En nu in het Nederlands? FQR? QR?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je de FQR uitzet kun je een heleboel QR opties aanzetten in de opties van de nieuwe layout
Full Quick Reply en Quick Replyquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands? FQR? QR?
Forum quick reply???
Ik vind het super gemaakt, in de nieuwe layout.quote:
t is een manneke als je man aangegeven hebt en een vrouwtje als je vrouw aangegeven hebt. en een kruisje erdoor als men niet lkan zien of je online bentquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind alleen dat stomme tekentje naast mijn nickname niets.![]()
Als je aangeeft dat je niet wil laten zien dat je online bent, krijg je een leeg uhh ja wat is het eigenlijk.
welk niet zichtbare quote telen? vind dezequote:Het bijna niet zichtbare quote teken bij en quote vind ik ook mooi, forum ziet er echt strak uit nu.
In de post zelf, daar staat jouw tekst nu dus hier boven en daar linksboven in de hoek.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is een manneke als je man aangegeven hebt en een vrouwtje als je vrouw aangegeven hebt. en een kruisje erdoor als men niet lkan zien of je online bent
[..]
welk niet zichtbare quote telen? vind deze [afbeelding] best zichtbaar, deze ook trouwens [afbeelding]
Toen zat ik er al ruim 1,5 uurquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Al vroeg op je werk?Ligt er een stapel voor je klaar op je bureau?
Beginnen als je er zin in hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen zat ik er al ruim 1,5 uur
En meerdere stapels, moet er alleen nog steeds aan beginnen
Hoest met jou? Al klaar voor je gesprek?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
ik behoud de nieuwe, vind die wel gaaf.
Wel wennen hoorquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
Da's FOK!
Bevalt dat nou een beetje, dat telewerken vanaf de Seychellen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Toen zat ik er al ruim 1,5 uur
En meerdere stapels, moet er alleen nog steeds aan beginnen
schat die reclame kun je gewoon uitzetten in je optiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met peren
Nou ook al reclame onder iedere eerste post op een pagina
en al die lustobjecten uit die header moeten ook weg, ik krijg nogeens problemen op mn werk hier. Kut fok.
Grmbl
daar vragen al mer mensen om , dus misschien wel?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:08 schreef Ynske het volgende:
daar vragen al mer mensen om , dus misschien wel?
Oehquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bevalt dat nou een beetje, dat telewerken vanaf de Seychellen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
9e verdieping?
Heb je geen lift of zo?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
Naar de 9e verdieping
Kan dat niet met een lift?
Werk zequote:
11 uur, en dan lekker 3 dagen weekendquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk ze
Tot hoe laat moet je vandaag?
wat heb ik nu weer gemist?quote:
Ze is weer terug in Nederland want de VS wil haar beveiliging niet overnemen. jammer dan, krijg ze toch een kogel.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is weer terug in Nederland want de VS wil haar beveiliging niet overnemen. jammer dan, krijg ze toch een kogel.
mn moder had een receptje van Jamie Oliver geprobeerd.. viel niet zo in de smaak hier thuisquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Wat was je aan het maken qu?
Oepzquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn moder had een receptje van Jamie Oliver geprobeerd.. viel niet zo in de smaak hier thuis
Later Flashquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even koken. Dan eten, douchen en slapen. Tot zo
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:20 schreef qu63 het volgende:
mn moder had een receptje van Jamie Oliver geprobeerd.. viel niet zo in de smaak hier thuis
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg blarenMag ik al stoppen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
Wat lief dat je zo lang hebt zitten duimen.
Nee, hoor als het vanmiddag niet goed is gegaan, heeft morgen toch geen zin.quote:
Hunkemoller, ook verkoopster, maar dan relaxter, geen targets enz.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:40 schreef Ynske het volgende:
ben benieuwd Bengels.
Wat voor werk is het dat je voor gesolld hebt?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
Het is iig niet sneller geworden hier met dezelay out
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu niet meer dus
vanochtend ging het wel
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lijkt me nou zomaar iets waar jij verstand van hebt
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
leuk setje voor date's enzo. voortaan bij mij bestellen.![]()
Ga je mee stalkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Winkelcentrum-Passage Coriovallum, voor de rest van Nederland
zie jij eerst Gaia maar eens te vindenquote:
oa, bikini's, pj's enz.quote:
Joh, ik heb je dan toch wel in de gaten hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ooooh Fles was vanmiddag bij mij in de winkel
En weet je wat ie gekocht heeft?![]()
![]()
![]()
Nou nou, ik ben wel benieuwd wie....."
Dat doen we maar niet
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie jij eerst Gaia maar eens te vinden
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, hoor als het vanmiddag niet goed is gegaan, heeft morgen toch geen zin.![]()
[..]
Hunkemoller, ook verkoopster, maar dan relaxter, geen targets enz.
Natuurlijk wel winkel targets maar geen persoonlijjke, dus je bent geen concurent van je collega's
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, tranen van het lachen zijn weggeveegd.
Ik ging per ongeluk op mijn katertje zitten.
Kies darkquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
Het is iig niet sneller geworden hier met dezelay out
quote:
Arm beestquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, tranen van het lachen zijn weggeveegd.
Ik ging per ongeluk op mijn katertje zitten.
Van de week eerst hier nog een keer naar de zooquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie jij eerst Gaia maar eens te vinden
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de week eerst hier nog een keer naar de zoo
Nou nee tuurlijk niet.quote:
quote:
ligt aan de silver layoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:02 schreef marcb1974 het volgende:hoe vaak ik nou dat verbinding mislukt scherm al niet gezien heb
Het is hier ook retetraag en ik heb met de nieuwe lay-out ook al wat drinken in moeten schenkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt aan de silver layout
hier geen last van
yepzquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Bijna weekend al dan?
mn schoolgebouw kwam net in beeldquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker Yns
Ik heb de west wing hier weer opgezet
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, vandaag weer iemand jarig.. Dat wordt taart eten
Jij bent ECHT raarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:05 schreef leonieke het volgende:
geen alcohol gedronken en weer een houten kop.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
Dranklucht in bed? Je hebt je lakens gewassen in de wodka
Wodka ruik je niet, dat weet je bestquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
Donder eens een fles leeg over je bed en kijk morgen eens danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wodka ruik je niet, dat weet je best
Zonde van de wodkaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom niet, toch bang voor de stank?
Mwoa, dalekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
BIER!
Flessiequote:
Ik niet hoor. Maar verder alles tof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
KuukGoed hoor
![]()
Met jou? ALweer aan de pint zag ik?
Zo hou ik phille tevreden hequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
Je houdt hem tevreden door naar de drank te ruikenquote:
Toetjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:12 schreef Kuukske het volgende:
Toetjes zijn een geweldige uitvinding.
Yoghurtquote:
Succesquote:
Jahzekerquote:
Met vers fruit is het zeker wel lekker hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahzeker. Al die zoete meuk erdoorheen vind ik niks eigenlijk
.
Oja, dat is wel lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
Met vers fruit is het zeker wel lekker hoor
Ku's!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Het is rustig zonder Fles.
Take it easyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
wb Sjowhan.
Ik heb last van mijn rug, ben er weer vandoor.![]()
fijne avond nog.
sterkte!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
wb Sjowhan.
Ik heb last van mijn rug, ben er weer vandoor.![]()
fijne avond nog.
quote:
Truste!quote:Trusten.nu echt weg.
Hij is er weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Het is rustig zonder Fles.
is er dan verschilquote:
Fles werd even gebeld door belangrijk iemand. Als jullie dat vreselijk vinden? Mail de UNquote:
Belangrijk iemand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles werd even gebeld door belangrijk iemand. Als jullie dat vreselijk vinden? Mail de UN
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef Bengeltje het volgende:Moest deze even laten zien, iets voor fles. youngengineers .
Misschien kent hij die al.
weet jij het?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, dit is het 399e bordje van NL wat ik heb. Welke gaat nummer 400 worden?
[afbeelding]
Neequote:
Maar ben jij er wel klaar voor?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Er is van alles mogelijk. Purmerend Weidevenne, Heerlen de Kissel, Heerlen Woonboulevard, Utrecht Vaartscherijn, Woerden Molenvliet, Utrecht Majella, van alles mogelijk.
Die lijken me het meest waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Er is van alles mogelijk. Purmerend Weidevenne, Heerlen de Kissel, Heerlen Woonboulevard, Utrecht Vaartscherijn, Woerden Molenvliet, Utrecht Majella, van alles mogelijk.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ben jij er wel klaar voor?
Wanneer ging je naar zweden ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja hoor, veel verder dan dit wordt het toch niet. En anders maar wel
Dikke kans dat dit het laatste nieuwe NLse bordje was tot ik aan de 2000 ben
Hoe dat komt?
als het lukt hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer ging je naar zweden ?
Ik heb vandaag met buikpijn en hartkloppingen (een klein gedeelte van) mijn werk gedaan... Met alle moed die ik in me had 8 t/m 10 bezorgd, toen een ontzettende omweg gemaakt en 13 t/m 19 bezorgd. 11 (hond) en 12 (waar het gebeurde) lukte gewoon nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |