Hoiquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
ik behoud de nieuwe, vind die wel gaaf.
En nu in het Nederlands? FQR? QR?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je de FQR uitzet kun je een heleboel QR opties aanzetten in de opties van de nieuwe layout
Full Quick Reply en Quick Replyquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands? FQR? QR?
Forum quick reply???
Ik vind het super gemaakt, in de nieuwe layout.quote:
t is een manneke als je man aangegeven hebt en een vrouwtje als je vrouw aangegeven hebt. en een kruisje erdoor als men niet lkan zien of je online bentquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind alleen dat stomme tekentje naast mijn nickname niets.![]()
Als je aangeeft dat je niet wil laten zien dat je online bent, krijg je een leeg uhh ja wat is het eigenlijk.
welk niet zichtbare quote telen? vind dezequote:Het bijna niet zichtbare quote teken bij en quote vind ik ook mooi, forum ziet er echt strak uit nu.
best zichtbaar, deze ook trouwens
In de post zelf, daar staat jouw tekst nu dus hier boven en daar linksboven in de hoek.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is een manneke als je man aangegeven hebt en een vrouwtje als je vrouw aangegeven hebt. en een kruisje erdoor als men niet lkan zien of je online bent
[..]
welk niet zichtbare quote telen? vind deze [afbeelding] best zichtbaar, deze ook trouwens [afbeelding]
Toen zat ik er al ruim 1,5 uurquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Al vroeg op je werk?Ligt er een stapel voor je klaar op je bureau?
Beginnen als je er zin in hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen zat ik er al ruim 1,5 uur
En meerdere stapels, moet er alleen nog steeds aan beginnen
Hoest met jou? Al klaar voor je gesprek?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
ik behoud de nieuwe, vind die wel gaaf.
Wel wennen hoorquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
Da's FOK!
Bevalt dat nou een beetje, dat telewerken vanaf de Seychellen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Toen zat ik er al ruim 1,5 uur
En meerdere stapels, moet er alleen nog steeds aan beginnen
schat die reclame kun je gewoon uitzetten in je optiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met peren
Nou ook al reclame onder iedere eerste post op een pagina
en al die lustobjecten uit die header moeten ook weg, ik krijg nogeens problemen op mn werk hier. Kut fok.
Grmbl
daar vragen al mer mensen om , dus misschien wel?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:08 schreef Ynske het volgende:
daar vragen al mer mensen om , dus misschien wel?
Oehquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bevalt dat nou een beetje, dat telewerken vanaf de Seychellen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
9e verdieping?
Heb je geen lift of zo?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
Naar de 9e verdieping
Kan dat niet met een lift?
Werk zequote:
11 uur, en dan lekker 3 dagen weekendquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk ze
Tot hoe laat moet je vandaag?
wat heb ik nu weer gemist?quote:
Ze is weer terug in Nederland want de VS wil haar beveiliging niet overnemen. jammer dan, krijg ze toch een kogel.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is weer terug in Nederland want de VS wil haar beveiliging niet overnemen. jammer dan, krijg ze toch een kogel.
mn moder had een receptje van Jamie Oliver geprobeerd.. viel niet zo in de smaak hier thuisquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Wat was je aan het maken qu?
Oepzquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn moder had een receptje van Jamie Oliver geprobeerd.. viel niet zo in de smaak hier thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |