hier is het toch best grijs buitenquote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ik was weer te laat.![]()
Geen rechten meer.
Marc, Ynske, Qu.![]()
![]()
Wat een heerlijk weertje buiten.
Hier ookquote:
een vuilniszak vol?quote:Op zondag 30 september 2007 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook
Zo maar ff een vuilniszak brood naar het park zeulen. De beesten zullen daar wel blij mee zijn.
Er zal wel een eend of 2000 zittenquote:
update-tijd!quote:Op zondag 30 september 2007 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
********************** CLEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! **************************
je moet het weer opnemen?quote:Op zondag 30 september 2007 17:44 schreef Ynske het volgende:feest...
vannacht is weer Helpdesk Live...
onzinprogramma van 1 uur dat pas rond kwart voor 1 begint
weer? nee altijdquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
weer? nee altijd
overigensik op meldingen als:
FOK!forum is momenteel in onderhoud, en daarom tijdelijk niet bereikbaar. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens.
Forum update zondag 30 septemberquote:Op zondag 30 september 2007 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
weer? nee altijd
FOK!forum is momenteel in onderhoud, en daarom tijdelijk niet bereikbaar. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens.
En hoe laat ben jij dan thuis?quote:Op zondag 30 september 2007 17:44 schreef Ynske het volgende:feest...
vannacht is weer Helpdesk Live...
onzinprogramma van 1 uur dat pas rond kwart voor 1 begint
T is meer dat er zo goed als niet gepost wordtquote:
misschien omdat er ge-updeet werdquote:Op zondag 30 september 2007 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat er zo goed als niet gepost wordt
Daarvoor ook al niet echt hequote:Op zondag 30 september 2007 18:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien omdat er ge-updeet werd
Maar t is idd rustig
Ja, stel je voor dat ze proberen om de boel wat te verbeterenquote:Op zondag 30 september 2007 18:00 schreef Ynske het volgende:
Proberen vooralquote:Op zondag 30 september 2007 18:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ze proberen om de boel wat te verbeteren.
handig om dat ook pas op die dag zelf te publicerenquote:
waarschijnlijk rond half 3quote:
dat vind ik niet erg, maar meld dat dan eerder dan op de dag zelfquote:Op zondag 30 september 2007 18:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ze proberen om de boel wat te verbeteren.
euh... jahquote:
quote:
quote:
Je hebt ooit in BeF gepostquote:Op zondag 30 september 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanou?
Eigenlijk niet.quote:
Wij zitten het ook te kijkenquote:Op zondag 30 september 2007 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ze moeten bij 'blik op de weg' het wel hebben van de Belgen zeg. Gelijk dokken.
Die twee jochies.quote:Op zondag 30 september 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij zitten het ook te kijken. Erg komisch weer.
Hilarisch. Je zou er spontaan van gaan huilen zo sneuquote:
Door de deur naar zijn kamer.quote:Op zondag 30 september 2007 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
waar ga je hem doorlaten
Is aderlaten geen beter idee
quote:Op zondag 30 september 2007 19:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfieuw.. Helldesk Live zeg maar, was dat niet een programma van de EO ofzo
Lanceren danquote:Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door de deur naar zijn kamer.Die Maastrichtenaar Belg weer. , "jullie waren aan het drukken. "
het lettertype vind ik dan wel weer mooi en lekker leesbaar, volgens mij is t Myriadquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Maar is nog gewoon terug te zetten
Even bij opties aanpassen dus
Ik heb de oude al weer dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Ynske het volgende:ook leuk als je op een subforum kijkt
staat dit:
" hieronder staan de sticky topics. deze bevatten belangrijke of nuttige informatie."
goh
ik wil ff stoeien ermeequote:
dr zitten best leuke opties in. en je kunt nu dmv knopjes bij jouw laatste post terug gaan naar je vorige postquote:
Het ziet er niet uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zitten best leuke opties in. en je kunt nu dmv knopjes bij jouw laatste post terug gaan naar je vorige post
Ik heb het net nog een kans gegeven. Maar het heeft slechts 5 minuten geduurd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:01 schreef leonieke het volgende:
Ik vind die nieuwe lay-out er wel leuk uitzienNu toch nog
![]()
En met Adblockplus is deze template helemaal gaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Kuukske het volgende:
Het laden duurt lang. Het werkt niet met FQR dus dat is al reteirritant. En alles staat op een nieuwe plaats.
Dat moet je in BUG melden hequote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En met Adblockplus is deze template helemaal gaar.
Ik heb de vijf minuten niet eens gehaaldquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het net nog een kans gegeven. Maar het heeft slechts 5 minuten geduurd.
als je de FQR uitzet kun je een heleboel QR opties aanzetten in de opties van de nieuwe layoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het net nog een kans gegeven. Maar het heeft slechts 5 minuten geduurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |