Met vers fruit is het zeker wel lekker hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahzeker. Al die zoete meuk erdoorheen vind ik niks eigenlijk
.
Oja, dat is wel lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
Met vers fruit is het zeker wel lekker hoor
Ku's!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Het is rustig zonder Fles.
Take it easyquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
wb Sjowhan.
Ik heb last van mijn rug, ben er weer vandoor.![]()
fijne avond nog.
sterkte!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
wb Sjowhan.
Ik heb last van mijn rug, ben er weer vandoor.![]()
fijne avond nog.
quote:
Truste!quote:Trusten.nu echt weg.
Hij is er weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Het is rustig zonder Fles.
is er dan verschilquote:
Fles werd even gebeld door belangrijk iemand. Als jullie dat vreselijk vinden? Mail de UNquote:
Belangrijk iemand?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles werd even gebeld door belangrijk iemand. Als jullie dat vreselijk vinden? Mail de UN
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef Bengeltje het volgende:Moest deze even laten zien, iets voor fles. youngengineers .
Misschien kent hij die al.
weet jij het?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, dit is het 399e bordje van NL wat ik heb. Welke gaat nummer 400 worden?
[afbeelding]
Neequote:
Maar ben jij er wel klaar voor?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Er is van alles mogelijk. Purmerend Weidevenne, Heerlen de Kissel, Heerlen Woonboulevard, Utrecht Vaartscherijn, Woerden Molenvliet, Utrecht Majella, van alles mogelijk.
Die lijken me het meest waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Er is van alles mogelijk. Purmerend Weidevenne, Heerlen de Kissel, Heerlen Woonboulevard, Utrecht Vaartscherijn, Woerden Molenvliet, Utrecht Majella, van alles mogelijk.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ben jij er wel klaar voor?
Wanneer ging je naar zweden ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja hoor, veel verder dan dit wordt het toch niet. En anders maar wel
Dikke kans dat dit het laatste nieuwe NLse bordje was tot ik aan de 2000 ben
Hoe dat komt?
als het lukt hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer ging je naar zweden ?
Ik heb vandaag met buikpijn en hartkloppingen (een klein gedeelte van) mijn werk gedaan... Met alle moed die ik in me had 8 t/m 10 bezorgd, toen een ontzettende omweg gemaakt en 13 t/m 19 bezorgd. 11 (hond) en 12 (waar het gebeurde) lukte gewoon nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |