Wat doet je denken dat jij jouw documentaires niet kan zien of voor veel geld (dat laatste is overigens de status quo)? Betaal jij veel geld voor Discovery Channel?quote:Op zondag 30 september 2007 19:52 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het een heel superdoeper oké-e gedachte, hoor, vrije markt, vraag, aanbod. Ben het er helemaal mee eens. Tuurlijk. Maar als je dat op die documentaires van jullie gaat toepassen, dan betekent dat dat ik mijn specifieke documentaire niet kan zien, of voor veel geld, en dat geldt voor jullie ook. Dat kan, dat mag, maar dat is natuurlijk wel de consequentie.
Het lijkt mij een consequentie van vraag en aanbod. Weinig kijkers, is minder vraag, is een duurder programma of een die niet uitgezonden wordt.quote:Op zondag 30 september 2007 20:00 schreef Autodidact het volgende:
Wat doet je denken dat jij jouw documentaires niet kan zien of voor veel geld (dat laatste is overigens de status quo)?
Welnee.quote:Betaal jij veel geld voor Discovery Channel?
Ik lees zojuist van EchtGaaf dat Nederland 1 de best bekeken zender is. Klopt niet helemaal dus...quote:Op zondag 30 september 2007 20:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het lijkt mij een consequentie van vraag en aanbod. Weinig kijkers, is minder vraag, is een duurder programma of een die niet uitgezonden wordt.
nee.quote:Op zondag 30 september 2007 19:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Laten we het over leraren hebben..
De publieke zender Nederland 1? Hoe dan ook, ik had het niet over zenders...quote:Op zondag 30 september 2007 20:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik lees zojuist van EchtGaaf dat Nederland 1 de best bekeken zender is. Klopt niet helemaal dus...
LINGO L .... I ... N .... G .... Oquote:Op zondag 30 september 2007 20:08 schreef Autodidact het volgende:
Ik lees zojuist van EchtGaaf dat Nederland 1 de best bekeken zender is. Klopt niet helemaal dus...
Erm, de docu's op discovery zijn nou niet bepaald een toonbeeld van 'kwaliteit'. Stukjes infomercial van een kwartier die met veel herhalingen en een 'inverted pyramid' vertelstructuur worden opgerekt tot een uur.quote:Op zondag 30 september 2007 20:00 schreef Autodidact het volgende:
Wat doet je denken dat jij jouw documentaires niet kan zien of voor veel geld (dat laatste is overigens de status quo)? Betaal jij veel geld voor Discovery Channel?
Is er een niet-publieke zender Nederland 1quote:Op zondag 30 september 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
De publieke zender Nederland 1?
Als de zender goed bekeken wordt worden de programma's natuurlijk goed bekeken. Je kijkt niet naar een zwart scherm.quote:Op zondag 30 september 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
Hoe dan ook, ik had het niet over zenders...
Nou, volgens mij niet, maar het trekt veel kijkers vanwege de programma's, die ze kopen, met het geld van de overheid. Ik vind het een tamelijk slecht voorbeeld.quote:Op zondag 30 september 2007 20:11 schreef Autodidact het volgende:
AIs er een niet-publieke zender Nederland 1
Jij weet niet waar ik naar kijk, maar ik had het over die specifieke documentaire waar ik graag naar kijk, maar zo ongeveer de rest van Nederland niet.quote:Als de zender goed bekeken wordt worden de programma's natuurlijk goed bekeken. Je kijkt niet naar een zwart scherm.
Joris luyendijk die 50 minuten over TV sprak vond ik anders best prima om naar te kijken. Beter dan z'n zomergasten-presentaties.quote:Op zondag 30 september 2007 20:12 schreef Elseetje het volgende:
Ja.Daar hoor je gewoon naar te kijken.
Maar als dat zo is kun je het toch met een abonnementsysteem doen, zoals de krant? DIt lijkt een beetje op een situatie waar de staat 3 kranten steunt en de rest niet omdat je niet vertrouwt dat commerciele kranten kritisch of integer kunnen zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 20:11 schreef gronk het volgende:
[..]
'n docu hoeft niet duur te zijn, als er maar goed over is nagedacht. Helaas kost dat laatste blijkbaar teveel geld, of is daar een te kleine markt voor.
Vertel het me achteraf. Schijnt nogal een succes te zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 20:15 schreef Monidique het volgende:
The 4400, is dat wat?
Ik vond het wel een aardige serie. Sterk begin, maar na een paar seizoenen wordt het wel wat minder.quote:Op zondag 30 september 2007 20:15 schreef Monidique het volgende:
Maar allemaal heel tof, ik ga toch thee halen en drinken -etc.- en dan iets kijken. The 4400, is dat wat?
Ik ben er pas naar gaan kijken, ben nog maar bij seizoen 1 en dat heeft maar 5 afleveringen. Tot nu toe best vermakelijk, .... beetje hoog dramagehalte.quote:Op zondag 30 september 2007 20:15 schreef Monidique het volgende:
Maar allemaal heel tof, ik ga toch thee halen en drinken -etc.- en dan iets kijken. The 4400, is dat wat?
Ik denk dat ik de avro, tros, ncrv en kro nauwelijks zou missen.quote:Op zondag 30 september 2007 20:22 schreef Monidique het volgende:
Overigens, van mij mogen ze de publieke omroep ook wel afschaffen,, of sterk verkleinen. Daarover geen meningsverschil.
Ik denk dater vooral erg veel vervlakking zal komen. Je moet dan direct scoren met je programma in langere tijd een publiek opbouwen kan dan niet meer.quote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef Autodidact het volgende:
Probleem met PO is dat 90% bagger of overbodig is (wat doet sport daar uberhaupt) maar de pareltjes zou ik niet willen missen (desmet, boeken, tegenlicht, zembla, 3voor12 etc ) . Maar zonder PO zal dat ook wel komen, maar dan met reclame....zo'n kerel als Harry de Winter zou denk ik in het gat springen.
Je bedoelt dat je meteen iets degelijks moet bieden ipv. crap waar niemand naar kijkt en wellicht in verloop van tijd misschien eventueel wel wat wordt?quote:Op zondag 30 september 2007 20:42 schreef du_ke het volgende:
Ik denk dater vooral erg veel vervlakking zal komen. Je moet dan direct scoren met je programma in langere tijd een publiek opbouwen kan dan niet meer.
Chickyoghurtquote:Op zondag 30 september 2007 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet.
Chickyoghurt
Sinds wanneer is yoghurt doorzichtig?quote:
Daarom, lijkt me niet echt lekker als toetje.quote:Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef Autodidact het volgende:
Beetje vies hoor.
Jazeg, ik heb het niet bedacht.quote:Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is yoghurt doorzichtig?
ik had toch op z'n minst een rotten.com compilatie van foto's van vunzige afscheidingen down there verwacht
Dat is warme yoghurtquote:Op zondag 30 september 2007 20:53 schreef Elseetje het volgende:
Jazeg, ik heb het niet bedacht.Het is de vrouwelijke variant van wat bij mannen ook wel yoghurt wordt genoemd... Don't shoot the messenger.
Welkom.quote:Op zondag 30 september 2007 20:57 schreef Reya het volgende:
Ik word cultuurpessimist.
Lijkt me alles behalve ideaal. Mag je na elke keer alles schoonmaken... Die dames schieten ook nog s veulstever.quote:Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef Autodidact het volgende:
Beetje vies hoor. Die meisjes zitten gewoon op de bank te piesen.
De negatieve insteek.quote:Op zondag 30 september 2007 20:57 schreef Reya het volgende:
Ik word cultuurpessimist.
Laat maar vallen dan, het komt er toch wel van, het geeft niet of je rent.quote:Op zondag 30 september 2007 19:43 schreef Monidique het volgende:
Gewoon een bom erop.
Hoorde Irak tijdens de Koude Oorlog bij het westerse blok?quote:Op zondag 30 september 2007 21:11 schreef sigme het volgende:
Vroeger, toen de wereld nog verging.
Ik heb nog ergens een dagboekaantekening waarin de wereld eerdaags zou vergaan omdat Reagan Iran (toch? Niet Irak dacht ik) gebombardeerd had.
Ach, dat waren nog eens tijden.
Ja, vandaar de Amerikaanse hulp aan Saddam.quote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hoorde Irak tijdens de Koude Oorlog bij het westerse blok?
Zo te horen is-ie wel gelukkig. Mooi tochquote:
Hebben ze daar ook een Delft?quote:Op zondag 30 september 2007 21:25 schreef Gabry het volgende:
Het Saoedische schaakforum?
Laat ik jouw vraag met een wedervraag beantwoorden. Hebben ze een Delft op het Saoedische schaakforum?quote:
Zeg het dan ook niet.quote:Op zondag 30 september 2007 21:36 schreef kLowJow het volgende:
Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |