Vond het ook al zo'n rare gast....quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Fok heeft maar 1 Dennnis-fan, en dat is slechts een relfan...
das overlevingsdrangquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:55 schreef riri het volgende:
Heel gek...alle informatie die van buitenaf komt als negatief wordt meteen door deze club omgedraaid in positief voor henzelf
Het beeld wordt alla minute door ze aangepast...omdat men zo het idee van goed van zichzelf heeft dat alle andere informatie daar niet in past...ze willen dat niet erkennen
de enige die dat alleen nog een beetje kan is Jaap...voor de rest snap ik niets van deze ezels
Misschien kunnen we als FOK zijn Puch pimpen.?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:56 schreef noekje het volgende:
[..]
En of! Hij verdient zoveel beter dan een Dennis.![]()
Wat is het preciese verhaal achter die hooi........ik dacht altijd dat het op "mannie" der strobaal op der kop mee bedoeld werd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen jaloezie maar het feit dat "zak hooi" inmiddels wereldkundig is.![]()
nix en brain hebben nu ook wel door dat het geen "huub fandag" wasquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:55 schreef riri het volgende:
Heel gek...alle informatie die van buitenaf komt als negatief wordt meteen door deze club omgedraaid in positief voor henzelf
Het beeld wordt alla minute door ze aangepast...omdat men zo het idee van goed van zichzelf heeft dat alle andere informatie daar niet in past...ze willen dat niet erkennen
de enige die dat alleen nog een beetje kan is Jaap...voor de rest snap ik niets van deze ezels
daar maakt manda brian voor uit en die werd toen heel erg boosquote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat is het preciese verhaal achter die hooi........ik dacht altijd dat het op "mannie" der strobaal op der kop mee bedoeld werd.![]()
Amanda zei tegen Brian..."Zit er niet zo bij als een zak hooi"quote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat is het preciese verhaal achter die hooi........ik dacht altijd dat het op "mannie" der strobaal op der kop mee bedoeld werd.![]()
Amanda noemde Brian een zak hooi na een bepaald incident, dat is niet goed gevallen bij hem, , dat is eigen lijk nog een undertstatement maar te laat op de avond om hier uitgebreid op in te gaan.quote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian wilde niet mee doen met een bash-actie van de groep van 5.quote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian had nog maar 11 toch.quote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
Toch heeft Brian 18% en Dennis 8% in de popipoll.
Dus zó gehaat zijn ze niet, he.
Kort: Amanda vond dat Brian niet aktief genoeg meedeed en als een zak hooi reageerde tijdens een discussie over het bashen van Huub en Lieeke.quote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
ja de redactie/montage doet z'n bestquote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
daar maakt manda brian voor uit en die werd toen heel erg boos
Oke thanx....quote:Op zondag 30 september 2007 00:03 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda zei tegen Brian..."Zit er niet zo bij als een zak hooi"
Het is dus duidelijk van de fans in de richting van Brian bedoeld....
en op zich was dat niet zo erg........... maar hij ging er een heel drama van maken.... anders zou dit ook op de fora niet zo uitgemolken worden.quote:Op zondag 30 september 2007 00:03 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda zei tegen Brian..."Zit er niet zo bij als een zak hooi"
Het is dus duidelijk van de fans in de richting van Brian bedoeld....
Ik vind Amanda de laatste dagen verbazingwekkend rusting richting Lieke.quote:Op zondag 30 september 2007 00:03 schreef rooie3 het volgende:
En het commentaar van Brian zullen we zo weer niet horen.Die gaat zo naar bed en bespreekt daar alles met Amanda.We weten ook niet wat hij over gisteren tegen Amanda heeft gezegd.
Werd dat op de streams gezegd?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:59 schreef riri het volgende:
Wie werd er Mata Hari genoemd door de fans?
Linkje?quote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
Het grappige is, dat Brian er zelf een giga probleem van maakte en zwaar beledigd was door de "zak hooi" benamingquote:Op zondag 30 september 2007 00:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian wilde niet mee doen met een bash-actie van de groep van 5.
Amanda vond dat stom en ongezellig, en noemde hem daarom een Zak Hooi.Daar is hij dus een hele avond en ochtend chagerijnig om geweest.
(was zondag/maandag, geloof ik)
ZO. Hij ontploft bijna.quote:Op zondag 30 september 2007 00:04 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft z'n das er al voor gehangen![]()
[afbeelding]
Denk echt dat als Huub en Jaap samen de kooi uit zijn dat die heel veel samen overal uitgenodigd worden...die andere 4 kunnen dat vergetenquote:
Lol....gemist dusquote:Op zondag 30 september 2007 00:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian wilde niet mee doen met een bash-actie van de groep van 5.
Amanda vond dat stom en ongezellig, en noemde hem daarom een Zak Hooi.
Daar is hij dus een hele avond en ochtend chagerijnig om geweest.
(was zondag/maandag, geloof ik)
Zou er nog een baby speentje in dat bolle bekkie passen??quote:Op zondag 30 september 2007 00:04 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft z'n das er al voor gehangen![]()
[afbeelding]
O.a door mij maar volgens mij sloeg dit niet op Naad.quote:Op zondag 30 september 2007 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Werd dat op de streams gezegd?
Door wie?
Hier op Fok wordt Nadia dat soms genoemd.
Zooooo......... Huub 65% en Lieke bijna 21%quote:Op zondag 30 september 2007 00:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje?
Ik heb ook andere poll uitslagen.
O.a. deze.
http://www.dgkpoll.atweb.nl/poll.php?poll_id=7
Ik moest ook gelijk aan jou denken.quote:Op zondag 30 september 2007 00:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
O.a door mij maar volgens mij sloeg dit niet op Naad.
Ondertussen zit Fries aan de brokken vanwege enorme schaarste...quote:Op zondag 30 september 2007 00:07 schreef Dark het volgende:
[..]
er ook geen vrachtwagenS met hooi gestuurd![]()
Misschien is die info via Buffyjan binnengekomen, wie weet.quote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan jou denken.
Jaap en Huub hadden het zomaar opeens over Mata Hari. Wel toevallig hoor.
Jaap vroeg dat toen hij dingetjes van vanavond noteerde in zijn boekje...hij had het over Mata Hari en Huub legde uit wie dat was...ik denk dat Jaap die naam heeft gehoord vanavond tijdens die fan- bijeenkomstquote:Op zondag 30 september 2007 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Werd dat op de streams gezegd?
Door wie?
Hier op Fok wordt Nadia dat soms genoemd.
Ach jeequote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ondertussen zit Fries aan de brokken vanwege enorme schaarste...![]()
aha, Wat antwoorde Huub?quote:Op zondag 30 september 2007 00:12 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap vroeg dat toen hij dingetjes van vanavond noteerde in zijn boekje...hij had het over Mata Hari en Huub legde uit wie dat was...ik denk dat Jaap die naam heeft gehoord vanavond tijdens die fan- bijeenkomst
kerel die Dennix heeft gecast heeft veel SMStegoedquote:Op zondag 30 september 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar die 8% voor Dennis vandaan komt.
Ik doe mijn best, hoor, maar ik vind Amanda en Nadia nog interessanter / belangrijker dan Dennis.
Denk dat het voornamelijk de familie zal zijn. Zusje en haar vriendinnetjes ect.quote:Op zondag 30 september 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
Ik doe mijn best, hoor, maar ik vind Amanda en Nadia nog interessanter / belangrijker dan Dennis.
Mr. Schijnheil kan alleen nog maar verder dalen.quote:Op zondag 30 september 2007 00:07 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke had 18 en Brian iets van 11%
Het verbaasde mij ook al.... Want eigenlijk betekent dat als je die Huub lijpo's niet meetelt dat hij rete populair is.quote:Op zondag 30 september 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
Arm peerdquote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ondertussen zit Fries aan de brokken vanwege enorme schaarste...![]()
Dennix en zijn zusje zijn wel onwijze BN-wannabee's. Het zou me niets verbazen als zuslief haar gehele maandinkomen er doorheen sms-t.quote:Op zondag 30 september 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook al.... Want eigenlijk betekent dat als je die Huub lijpo's niet meetelt dat hij rete populair is.
quote:Op zondag 30 september 2007 00:09 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44942&sess=2832
je moet goed opletten als Huub over een zakhooi begint en dat Amanda Brian een knuffel wil geven
maar Brian trekt boos zijn arm terug 2.33 ofzo
Ik denk dat ze zullen stijgen vanwege het feit dat Huub en Lieke nu niet erg gebashed worden en daardoor minder symphatie stemmen krijgen.quote:Op zondag 30 september 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mr. Schijnheil kan alleen nog maar verder dalen.![]()
Je vergist je.............Fok! heeft 3 (DRIE!) fans van Dennis !!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Fok heeft maar 1 Dennnis-fan, en dat is slechts een relfan...
Waarschijnlijk spendeert z'n zusje Kelly tientallen euro's aan haar lieftallige broertje.....en natuurlijk zijn hele stoere vrienden.quote:Op zondag 30 september 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
Waar slaat dat nu op?quote:Op zondag 30 september 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook al.... Want eigenlijk betekent dat als je die Huub lijpo's niet meetelt dat hij rete populair is.
De notulen van de 5 gisteren waren anders behoorlijk triest. Ze moeten toch meer individueel gaan spelen want of het nu bashen of een overleg is, het zal ze geen stem opleveren.quote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zullen stijgen vanwege het feit dat Huub en Lieke nu niet erg gebashed worden en daardoor minder symphatie stemmen krijgen.
Kan, ik verwacht van niet. EInde is in zicht inmiddels. Wanneer gaat er weer een popupoll starten eigenlijk?quote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zullen stijgen vanwege het feit dat Huub en Lieke nu niet erg gebashed worden en daardoor minder symphatie stemmen krijgen.
Body language van Brian spreekt boekdelen.quote:
Ik kan alleen maar begrijpen dat wanneer je anti Huub bent een stem op nix uitbrengt.....quote:Op zondag 30 september 2007 00:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dennix en zijn zusje zijn wel onwijze BN-wannabee's. Het zou me niets verbazen als zuslief haar gehele maandinkomen er doorheen sms-t.
Jaquote:Op zondag 30 september 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Wat kijken ze eigenlijk? K1 ofzo?
't Lijkt wel een zak hooi ofzo.quote:Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Body language van Brian spreekt boekdelen.
Het feit alleen al dat Huub en Lieke hoog staan in de PoPo ondanks de knip en plakkunsten van de FEBO voor de TV uitzendingen moet toch genoeg zeggen imo.quote:Op zondag 30 september 2007 00:20 schreef noekje het volgende:
[..]
De notulen van de 5 gisteren waren anders behoorlijk triest. Ze moeten toch meer individueel gaan spelen want of het nu bashen of een overleg is, het zal ze geen stem opleveren.
Was meer cynisch bedoelt hoor.... je mag gewoon door blijven SMS-en...quote:
Disana, deze kloon heeft z'n langste tijd nu echt wel gehadquote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je vergist je.............Fok! heeft 3 (DRIE!) fans van Dennis !!!!!!![]()
(en ik ben ALLES BEHALVE een relfan !!!!!)
Das pas miljioenairs-likequote:Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef toempie het volgende:
Zit Amanda nou in een koffiekopje te assen??
quote:Op zondag 30 september 2007 00:09 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44942&sess=2832
je moet goed opletten als Huub over een zakhooi begint en dat Amanda Brian een knuffel wil geven
maar Brian trekt boos zijn arm terug 2.33 ofzo
Dat dat een spionne was tijdens de oorlog....ik denk dat een fan dat vanavond heeft geroepen en dat Jaap dat op schrijft....ik denk dat Jaap wel heeft gehoord wie ermee bedoeld word...(ik denk dus Nadia)quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je vergist je.............Fok! heeft 3 (DRIE!) fans van Dennis !!!!!!![]()
(en ik ben ALLES BEHALVE een relfan !!!!!)
Je bent gewoon jaloers omdat het je steeds duidelijker wordt dat Dennisquote:Op zondag 30 september 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Disana, deze kloon heeft z'n langste tijd nu echt wel gehadGrappig is 't allang niet meer.
maar wel op een onaangename, jennende manier.quote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef riri het volgende:
Jaap is een stuk vrolijker dan hij vandaag was....
quote:Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef toempie het volgende:
Zit Amanda nou in een koffiekopje te assen??
quote:Op zondag 30 september 2007 00:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat het je steeds duidelijker wordt dat Dennis
De Villa gaat winnen !!![]()
Dan toch eerder Brian?quote:Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar begrijpen dat wanneer je anti Huub bent een stem op nix uitbrengt.....
Het interessante hieraan is dat 't meestal alleen de "jongetjes" dit leuk vinden om naar te kijken. Zoiets als opkijken naar een idool (iets wat je zelf nooit zal kunnen worden).quote:Op zondag 30 september 2007 00:28 schreef lorence1 het volgende:
tot hoe laat duurt deze boksellende
Dus Huub weet niet dat Nadia daar mee bedoeld wordt?quote:Op zondag 30 september 2007 00:26 schreef riri het volgende:
[..]
Dat dat een spionne was tijdens de oorlog....ik denk dat een fan dat vanavond heeft geroepen en dat Jaap dat op schrijft....ik denk dat Jaap wel heeft gehoord wie ermee bedoeld word...(ik denk dus Nadia)
Wat zijn het ook een sukkels die SMS-ers...quote:
Zoiets als Dennix en Jaap hebben met Huubquote:Op zondag 30 september 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het interessante hieraan is dat meestal alleen de "jongetjes" dit leuk vinden om naar te kijken. Zoiets als opkijken naar een idool (iets wat je zelf nooit zou kunnen zijn).
Zo is het.quote:Op zondag 30 september 2007 00:30 schreef pullup het volgende:
Dennis krijgt nu zelfs zijn das niet meer over die bierbuik heen.
Voordeel voor Dgk_fan is wel dat er steeds meer van Dennis om te beminnen is.
Toen Jaap vanmiddag terugkwam van zijn testi ging hij volledig uit zijn plaat. Zette gabbermuziek op en begon te hakken, echt euforisch. Het was heel opvallend omdat hij de hele dag zo down was na zijn nederlaag van gisteren.quote:Op zondag 30 september 2007 00:27 schreef avonne het volgende:
[..]
maar wel op een onaangename, jennende manier.
Ik zat vanavond de COS CSI na te lezen.... echt geweldig, ik ga eens extra luisteren naar Amanda's verhaal over haar verledenquote:Op zondag 30 september 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus Huub weet niet dat Nadia daar mee bedoeld wordt?
Jammer
00.50quote:Op zondag 30 september 2007 00:29 schreef toempie het volgende:
Ik wil graag horen wat Jaap nog te vertellen heeft over de fandag.
Tot hoelang duurt dat K1 gedoe??/
Misschien dat Jaap het nog aan Huub verteldquote:Op zondag 30 september 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus Huub weet niet dat Nadia daar mee bedoeld wordt?
Jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |