Vond het ook al zo'n rare gast....quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Fok heeft maar 1 Dennnis-fan, en dat is slechts een relfan...
das overlevingsdrangquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:55 schreef riri het volgende:
Heel gek...alle informatie die van buitenaf komt als negatief wordt meteen door deze club omgedraaid in positief voor henzelf
Het beeld wordt alla minute door ze aangepast...omdat men zo het idee van goed van zichzelf heeft dat alle andere informatie daar niet in past...ze willen dat niet erkennen
de enige die dat alleen nog een beetje kan is Jaap...voor de rest snap ik niets van deze ezels
Misschien kunnen we als FOK zijn Puch pimpen.?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:56 schreef noekje het volgende:
[..]
En of! Hij verdient zoveel beter dan een Dennis.![]()
Wat is het preciese verhaal achter die hooi........ik dacht altijd dat het op "mannie" der strobaal op der kop mee bedoeld werd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen jaloezie maar het feit dat "zak hooi" inmiddels wereldkundig is.![]()
nix en brain hebben nu ook wel door dat het geen "huub fandag" wasquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:55 schreef riri het volgende:
Heel gek...alle informatie die van buitenaf komt als negatief wordt meteen door deze club omgedraaid in positief voor henzelf
Het beeld wordt alla minute door ze aangepast...omdat men zo het idee van goed van zichzelf heeft dat alle andere informatie daar niet in past...ze willen dat niet erkennen
de enige die dat alleen nog een beetje kan is Jaap...voor de rest snap ik niets van deze ezels
daar maakt manda brian voor uit en die werd toen heel erg boosquote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat is het preciese verhaal achter die hooi........ik dacht altijd dat het op "mannie" der strobaal op der kop mee bedoeld werd.![]()
Amanda zei tegen Brian..."Zit er niet zo bij als een zak hooi"quote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat is het preciese verhaal achter die hooi........ik dacht altijd dat het op "mannie" der strobaal op der kop mee bedoeld werd.![]()
Amanda noemde Brian een zak hooi na een bepaald incident, dat is niet goed gevallen bij hem, , dat is eigen lijk nog een undertstatement maar te laat op de avond om hier uitgebreid op in te gaan.quote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian wilde niet mee doen met een bash-actie van de groep van 5.quote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian had nog maar 11 toch.quote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
Toch heeft Brian 18% en Dennis 8% in de popipoll.
Dus zó gehaat zijn ze niet, he.
Kort: Amanda vond dat Brian niet aktief genoeg meedeed en als een zak hooi reageerde tijdens een discussie over het bashen van Huub en Lieeke.quote:Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Miraaa het volgende:
[..]
ja de redactie/montage doet z'n bestquote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
daar maakt manda brian voor uit en die werd toen heel erg boos
Oke thanx....quote:Op zondag 30 september 2007 00:03 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda zei tegen Brian..."Zit er niet zo bij als een zak hooi"
Het is dus duidelijk van de fans in de richting van Brian bedoeld....
en op zich was dat niet zo erg........... maar hij ging er een heel drama van maken.... anders zou dit ook op de fora niet zo uitgemolken worden.quote:Op zondag 30 september 2007 00:03 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda zei tegen Brian..."Zit er niet zo bij als een zak hooi"
Het is dus duidelijk van de fans in de richting van Brian bedoeld....
Ik vind Amanda de laatste dagen verbazingwekkend rusting richting Lieke.quote:Op zondag 30 september 2007 00:03 schreef rooie3 het volgende:
En het commentaar van Brian zullen we zo weer niet horen.Die gaat zo naar bed en bespreekt daar alles met Amanda.We weten ook niet wat hij over gisteren tegen Amanda heeft gezegd.
Werd dat op de streams gezegd?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:59 schreef riri het volgende:
Wie werd er Mata Hari genoemd door de fans?
Linkje?quote:Op zondag 30 september 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |