ik wil welquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten organiseren dan?![]()
Dat is zijn manier van mannelijkheid tonen, schelden en haar door de slaapkamer sleuren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:49 schreef noekje het volgende:
Noemde Dennis Nadia nu net, sneaky ass bitch?
Daarna draaide hij zich ook bij en ging geen foto's meer kijken.
Hij moet nu toch ook wel wat. Hij moet zichzelf overschreeuwen om maar te laten blijken dat het hem allemaal geen fuck doet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
Dat vreselijke geschreeuw van Dennix terwijl hij K1 kijkt, wat een loser.
Trap hem daar, raak hem daar, hij kan straks niet meer lopen.......pathetic, alsof dat stoer is.![]()
Het hangt van planning, tijd en eindspel af.... maar als publiek beslist moet Huub geloost worden wil ze kans maken en dat geldt ook voor Jaap. Ik zie Jaap op dit moment liever eerder vertrekken dan nix en Nadia.quote:
die heeft plannen met nix die nix niet zullen bevallenquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Fok heeft maar 1 Dennnis-fan, en dat is slechts een relfan...
Dat hebben ze allang door, waarom denk je dat jaap mee mochtquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:51 schreef farceman het volgende:
Zo he de FEBO is goed bezig.....330.000 kijkers gisteren...nieuw dieptepunt
Hoe lang zal het nog duren voordat ze doorhebben dat Jaap samen met die andere 4 tegen Huub en Lieke geen kijkers oplevert...
De Febo is "hardleerser" dan Amanda en Nadiaquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:51 schreef farceman het volgende:
Zo he de FEBO is goed bezig.....330.000 kijkers gisteren...nieuw dieptepunt
Hoe lang zal het nog duren voordat ze doorhebben dat Jaap samen met die andere 4 tegen Huub en Lieke geen kijkers oplevert...
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:53 schreef Desii het volgende:
[..]
er is maar 1 fan.....![]()
Het is wel een kanjer.... de Dennisfan dan hé
Ik doe meequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wil wel
eieren kosten 50 eurocent
rotte tomaten zelf meenemen
Dat is geen jaloezie maar het feit dat "zak hooi" inmiddels wereldkundig is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
De jaloezie druipt van Brian af![]()
![]()
[afbeelding]
Aiaiai, verkeerde quotequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
De jaloezie druipt van Brian af![]()
![]()
[afbeelding]
En voor eeeeeeeeeeeeuwig verbonden met zijn naam!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen jaloezie maar het feit dat "zak hooi" inmiddels wereldkundig is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |