hij zit in iedergeval opeens heel gezellig naast een huub en liekequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap zal zeker nog 'nagenieten'.... Dit gaat knagen...
Brrrian gaat het morgen ook allemaal ervaren: geen rijen gillende fans die zijn hadtekening willen hebben, maar een vrachtlading hooi op de stoepquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:41 schreef riri het volgende:
Het is niet zomaar zo dat Jaap op het laatst mee moest naar die fandag...dit is duidelijk door achter zo bedoeld geweest...zo van...Jaap moet zien hoe het in de buitenwereld leeft en hoe men denkt
Het is ook m'n grootste angst dat Jaap toch overloopt naar Huub en Lieke.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hij zit in iedergeval opeens heel gezellig naast een huub en lieke
Die kans is wel heel erg groot nu.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ook m'n grootste angst dat Jaap toch overloopt naar Huub en Lieke.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ook m'n grootste angst dat Jaap toch overloopt naar Huub en Lieke.
Dennis: donder op, man.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:46 schreef ricofromrio het volgende:
Hahaha die Jaap "je hebt beveiliging nodig brother" tegen Dennix
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:46 schreef ricofromrio het volgende:
Hahaha die Jaap "je hebt beveiliging nodig brother" tegen Dennix
Realisatiemomentje he...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Brian ziet er gespannen uit.
Nena's brief en vrachtwagen met hooi zitten hem niet lekker.
Brian is niet blij, ik ben benieuwd of hij de foto's ook nog gaat bekijken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Brian ziet er gespannen uit.
Nena's brief en vrachtwagen met hooi zitten hem niet lekker.
Wie zou dat moeten organiseren dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:46 schreef kybe het volgende:
Ik lach me rot die dennix denkt dat er allemaal fans komen op een Dennix fan dag.![]()
niet meer na de opmerling die jaap net maaktequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:46 schreef kybe het volgende:
Ik lach me rot die dennix denkt dat er allemaal fans komen op een Dennix fan dag.![]()
Dennix is sowieso nep en lachwekkendquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
Dat vreselijke geschreeuw van Dennix terwijl hij K1 kijkt, wat een loser.
Trap hem daar, raak hem daar, hij kan straks niet meer lopen.......pathetic, alsof dat stoer is.![]()
FOKquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten organiseren dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |