quote:Op zondag 30 september 2007 00:09 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44942&sess=2832
je moet goed opletten als Huub over een zakhooi begint en dat Amanda Brian een knuffel wil geven
maar Brian trekt boos zijn arm terug 2.33 ofzo

Ik denk dat ze zullen stijgen vanwege het feit dat Huub en Lieke nu niet erg gebashed worden en daardoor minder symphatie stemmen krijgen.quote:Op zondag 30 september 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mr. Schijnheil kan alleen nog maar verder dalen.![]()

Je vergist je.............Fok! heeft 3 (DRIE!) fans van Dennis !!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Fok heeft maar 1 Dennnis-fan, en dat is slechts een relfan...

Waarschijnlijk spendeert z'n zusje Kelly tientallen euro's aan haar lieftallige broertje.....en natuurlijk zijn hele stoere vrienden.quote:Op zondag 30 september 2007 00:12 schreef avonne het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar die 8% voor Dennis vandaan komt.
Ik doe mijn best, hoor, maar ik vind Amanda en Nadia nog interessanter / belangrijker dan Dennis.

Waar slaat dat nu op?quote:Op zondag 30 september 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook al.... Want eigenlijk betekent dat als je die Huub lijpo's niet meetelt dat hij rete populair is.

De notulen van de 5 gisteren waren anders behoorlijk triest. Ze moeten toch meer individueel gaan spelen want of het nu bashen of een overleg is, het zal ze geen stem opleveren.quote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zullen stijgen vanwege het feit dat Huub en Lieke nu niet erg gebashed worden en daardoor minder symphatie stemmen krijgen.

Kan, ik verwacht van niet. EInde is in zicht inmiddels. Wanneer gaat er weer een popupoll starten eigenlijk?quote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zullen stijgen vanwege het feit dat Huub en Lieke nu niet erg gebashed worden en daardoor minder symphatie stemmen krijgen.

Body language van Brian spreekt boekdelen.quote:

Ik kan alleen maar begrijpen dat wanneer je anti Huub bent een stem op nix uitbrengt.....quote:Op zondag 30 september 2007 00:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dennix en zijn zusje zijn wel onwijze BN-wannabee's. Het zou me niets verbazen als zuslief haar gehele maandinkomen er doorheen sms-t.

Jaquote:Op zondag 30 september 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Wat kijken ze eigenlijk? K1 ofzo?

't Lijkt wel een zak hooi ofzo.quote:Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Body language van Brian spreekt boekdelen.

Het feit alleen al dat Huub en Lieke hoog staan in de PoPo ondanks de knip en plakkunsten van de FEBO voor de TV uitzendingen moet toch genoeg zeggen imo.quote:Op zondag 30 september 2007 00:20 schreef noekje het volgende:
[..]
De notulen van de 5 gisteren waren anders behoorlijk triest. Ze moeten toch meer individueel gaan spelen want of het nu bashen of een overleg is, het zal ze geen stem opleveren.

Was meer cynisch bedoelt hoor.... je mag gewoon door blijven SMS-en...quote:

Disana, deze kloon heeft z'n langste tijd nu echt wel gehadquote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je vergist je.............Fok! heeft 3 (DRIE!) fans van Dennis !!!!!!![]()
(en ik ben ALLES BEHALVE een relfan !!!!!)

Das pas miljioenairs-likequote:Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef toempie het volgende:
Zit Amanda nou in een koffiekopje te assen??

quote:Op zondag 30 september 2007 00:09 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44942&sess=2832
je moet goed opletten als Huub over een zakhooi begint en dat Amanda Brian een knuffel wil geven
maar Brian trekt boos zijn arm terug 2.33 ofzo

Dat dat een spionne was tijdens de oorlog....ik denk dat een fan dat vanavond heeft geroepen en dat Jaap dat op schrijft....ik denk dat Jaap wel heeft gehoord wie ermee bedoeld word...(ik denk dus Nadia)quote:

quote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je vergist je.............Fok! heeft 3 (DRIE!) fans van Dennis !!!!!!![]()
(en ik ben ALLES BEHALVE een relfan !!!!!)

Je bent gewoon jaloers omdat het je steeds duidelijker wordt dat Dennisquote:Op zondag 30 september 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Disana, deze kloon heeft z'n langste tijd nu echt wel gehadGrappig is 't allang niet meer.

maar wel op een onaangename, jennende manier.quote:Op zondag 30 september 2007 00:18 schreef riri het volgende:
Jaap is een stuk vrolijker dan hij vandaag was....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |