quote:Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef toempie het volgende:
Zit Amanda nou in een koffiekopje te assen??
quote:Op zondag 30 september 2007 00:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat het je steeds duidelijker wordt dat Dennis
De Villa gaat winnen !!![]()
Dan toch eerder Brian?quote:Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar begrijpen dat wanneer je anti Huub bent een stem op nix uitbrengt.....
Het interessante hieraan is dat 't meestal alleen de "jongetjes" dit leuk vinden om naar te kijken. Zoiets als opkijken naar een idool (iets wat je zelf nooit zal kunnen worden).quote:Op zondag 30 september 2007 00:28 schreef lorence1 het volgende:
tot hoe laat duurt deze boksellende
Dus Huub weet niet dat Nadia daar mee bedoeld wordt?quote:Op zondag 30 september 2007 00:26 schreef riri het volgende:
[..]
Dat dat een spionne was tijdens de oorlog....ik denk dat een fan dat vanavond heeft geroepen en dat Jaap dat op schrijft....ik denk dat Jaap wel heeft gehoord wie ermee bedoeld word...(ik denk dus Nadia)
Wat zijn het ook een sukkels die SMS-ers...quote:
Zoiets als Dennix en Jaap hebben met Huubquote:Op zondag 30 september 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het interessante hieraan is dat meestal alleen de "jongetjes" dit leuk vinden om naar te kijken. Zoiets als opkijken naar een idool (iets wat je zelf nooit zou kunnen zijn).
Zo is het.quote:Op zondag 30 september 2007 00:30 schreef pullup het volgende:
Dennis krijgt nu zelfs zijn das niet meer over die bierbuik heen.
Voordeel voor Dgk_fan is wel dat er steeds meer van Dennis om te beminnen is.
Toen Jaap vanmiddag terugkwam van zijn testi ging hij volledig uit zijn plaat. Zette gabbermuziek op en begon te hakken, echt euforisch. Het was heel opvallend omdat hij de hele dag zo down was na zijn nederlaag van gisteren.quote:Op zondag 30 september 2007 00:27 schreef avonne het volgende:
[..]
maar wel op een onaangename, jennende manier.
Ik zat vanavond de COS CSI na te lezen.... echt geweldig, ik ga eens extra luisteren naar Amanda's verhaal over haar verledenquote:Op zondag 30 september 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus Huub weet niet dat Nadia daar mee bedoeld wordt?
Jammer
00.50quote:Op zondag 30 september 2007 00:29 schreef toempie het volgende:
Ik wil graag horen wat Jaap nog te vertellen heeft over de fandag.
Tot hoelang duurt dat K1 gedoe??/
Misschien dat Jaap het nog aan Huub verteldquote:Op zondag 30 september 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus Huub weet niet dat Nadia daar mee bedoeld wordt?
Jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |