Avond!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allen.
Wordt er al voor 100% geknald ondertussen?
Hello, men wacht tot Huub weg is en gaan dan los op Lieke.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allen.
Wordt er al voor 100% geknald ondertussen?
Het is werkelijk opmerkelijk hoevaak Nix een verhoginkje zoekt om zich meer "man" te kunnen voordoen. Als kleutertje wilde ik ook graag net zo groot zijn als mijn broer en zus (liefst groter). Dan ging ik ook op een stoel staan, of op de tafel, of de stoeprand, om nét wat groter te lijken en dus ook sereus genomen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Handig Dennix zo'n verhoging.
[afbeelding]
Lief ! dank je welquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
Katewalker. heb het ge-edit. Ging iets mis.![]()
daar gaan de snode plannen danquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Nadia vroeg net, zullen we party&co doen. Lieke zei nee!!
ze zijn ook leuk saampies.... jammer dat Jaap zo'n onbetrouwbaar stuk vreten isquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:02 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Wij zijn twee vrienden..jij en ik..
Mislukt plan nummer 1000.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:03 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
daar gaan de snode plannen dan![]()
wat een excuus truusquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:06 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia belt Kim om haar excuses aan te bieden
[afbeelding]
't Kwam ook zo "gemeend" over.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:09 schreef riri het volgende:
zo...mevrouw is weer van haar schuldgevoel af....
en de volgende keer weer gewoon op de oude voet verder natuurlijk
kakmadam
Een peuk en sterke koffie.Bingo..quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:08 schreef ruby het volgende:
Als Jaap maar niet enorm moet schijten door die peuk.
Amanda is het er niet mee eens, ze hebben haar niet eens uitgescholden.quote:
Amanda spoort niet. Je loopt tegen een muur op bij dat kind.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is het er niet mee eens, ze hebben haar niet eens uitgescholden.
Amanda's criterium voor gebasht hebben.
Verder vindt Amanda ook dat Kim slecht werkt: "Ik droog bijna uit als zij er is."quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is het er niet mee eens, ze hebben haar niet eens uitgescholden.
Amanda's criterium voor niet gebasht hebben.
Volgens mij zei ze alleen bedankt voor het telefoontje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:11 schreef riri het volgende:
en als je haar nu hoort praten erover met amanda...meent ze er geen donder van...ik had die excuses niet aanvaard
En dat zegt Amanda die geen poot uitsteekt. Nu is ze ook geen butler, maar buiten dat is het een aardslui mormel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Verder vindt Amanda ook dat Kim slecht werkt: "Ik droog bijna uit als zij er is."
Er komt geen butler vanavond, Melisa is ziek, zegt ze.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:11 schreef ruby het volgende:
Wie is er vanavond butler? Dimitri? Kan ie Dennix weer helemaal gek maken.
Nee, ze zei ook "excuses aanvaard".quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze alleen bedankt voor het telefoontje.
Brian heeft zo te zien zijn medicatie geslikt bij de FEBO.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef Dreamboy het volgende:
Brian denk na: ga ik wel of niet morgen naar Tamara?
[afbeelding]
Nog maar een pilletje dan..quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian heeft zo te zien zijn medicatie geslikt bij de FEBO.
ik zit ook te wachten tot hij weggaatquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef riri het volgende:
gaat huub niet meer weg?
Heel Nederland weet het maar Naad mag niks zeggen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie ze mogen niet zeggen dat die tent van kleine John failliet is.
Ik hoop het niet voor zijn fans, dat zou lullig zijn. Ik zou het wel een stunt vindenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef riri het volgende:
gaat huub niet meer weg?
10 minuutjes rijden, no worry's.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zit ook te wachten tot hij weggaat
Waarom dan, ik zie niet in wat er te lachen valt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor zijn fans, dat zou lullig zijn. Ik zou het wel een stunt vinden![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan, ik zie niet in wat er te lachen valt.![]()
Mensen van VOL doen hun best om een Meet en Greet te organiseren, iedereen aanwezig in de Witte Bergen en Huub komt niet?quote:
Moooooooooooooooooiquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Wat is Naad toch een kreng. Ze begint over de 8 uur van Brian buiten en de mogelijkheid dat Tamara er ook is.
Welkom.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:44 schreef carloe34 het volgende:
Hoi allemaal,
Ben nieuw hier maar ik lees al tijden mee.Stream heb ik niet vandaar.Ik volg wel alles met jullie en doe mee aan de akties.
Gisteren las ik een linkje naar Tas haar verhaal en heb daarop gereageerd. http://www.nujij.nl/vecht(...)n-kooi.1014457.lynkx
Ik kreeg daarop positieve punten maar wat kebeurtVanddag als enige verwijdert door de redaktie
Zijn zij nou zo dom of zei ik nou de waarheid
![]()
Nou ga ik weer verder lezen en waar nodig reageren.O ja mijn voorkeur gaat natuurlijk naar Huub.Hoe graag ik zou willen,ik kan gewoon nix goeds van de rest bedenken.
Greetz
Naad is evil!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Wat is Naad toch een kreng. Ze begint over de 8 uur van Brian buiten en de mogelijkheid dat Tamara er ook is.
Welkom, ik kan je bericht van gisteren gewoon lezen.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:44 schreef carloe34 het volgende:
Hoi allemaal,
Ben nieuw hier maar ik lees al tijden mee.Stream heb ik niet vandaar.Ik volg wel alles met jullie en doe mee aan de akties.
Gisteren las ik een linkje naar Tas haar verhaal en heb daarop gereageerd. http://www.nujij.nl/vecht(...)n-kooi.1014457.lynkx
Ik kreeg daarop positieve punten maar wat kebeurtVanddag als enige verwijdert door de redaktie
Zijn zij nou zo dom of zei ik nou de waarheid
![]()
Nou ga ik weer verder lezen en waar nodig reageren.O ja mijn voorkeur gaat natuurlijk naar Huub.Hoe graag ik zou willen,ik kan gewoon nix goeds van de rest bedenken.
Greetz
Ja zeg, niet zo dramaqueen hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mensen van VOL doen hun best om een Meet en Greet te organiseren, iedereen aanwezig in de Witte Bergen en Huub komt niet?
Dikke lol zeg.
Huub gaat toch pas later naar de meet. Op dit moment is er een optreden van Juf Judith. En Huub hoeft niet veel te vroeg te vertrekken, de reistijd is ongeveer 1 minuut ........quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mensen van VOL doen hun best om een Meet en Greet te organiseren, iedereen aanwezig in de Witte Bergen en Huub komt niet?
Dikke lol zeg.
Ze doet niets anders dan heel subtiel vuurtjes stoken in beide kampen. Ik ben er al heel lang van overtuigd dat ze zich dommer voor doet dan dat ze is. Ze is sneaky.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Yep, Mata Hari in optima forma.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:49 schreef Tissik het volgende:
[..]
Naad is evil!![]()
Zei ze dat nou tegen Amanda?
Haha Amanda gaat voor Gaas, eerst al al die waarschuwingen over "neuken voor back-up", en nu de heel reële kans dat Brian morgen Tamara gaat zien. Dat vindt Amanda vast niet leukquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Mata Hari in optima forma.
Dat denk ik dus ook, ze houden zich gewoon dom, en iedereen trapt erinquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ze doet niets anders dan heel subtiel vuurtjes stoken in beide kampen. Ik ben er al heel lang van overtuigd dat ze zich dommer voor doet dan dat ze is. Ze is sneaky.![]()
deze dag!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Is Huub al weg?
Onee, ik hoor de piano, dat zal Huub wel zijn.
Er is weinig aktie vanavond.
Waar zouden we zijn zonder BSOL, thanxquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaat toch pas later naar de meet. Op dit moment is er een optreden van Juf Judith. En Huub hoeft niet veel te vroeg te vertrekken, de reistijd is ongeveer 1 minuut ........
'ze houden'?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ze houden zich gewoon dom, en iedereen trapt erin![]()
Dank dankquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom, ik kan je bericht van gisteren gewoon lezen.
Absoluut, ik heb een oprechte hekel aan haar maar voor het spel is het leuk ( zolang ze niet met Dennix kleft )quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ze doet niets anders dan heel subtiel vuurtjes stoken in beide kampen. Ik ben er al heel lang van overtuigd dat ze zich dommer voor doet dan dat ze is. Ze is sneaky.![]()
Ik snap je enthousiasme maar het is nogal OT. Misschien kun je het hier kwijtquote:
Ik wou net zeggen, alleen maar beter. Hij kan dat altijd slecht hebben, de populariteitspoll vindt ie ook kut.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat jaap hoort dat ie een heleml foute beslissing heeft genomen met die 4 in zee te gaan
op zich is het goed dat ie met huub meegaat..kan die zien hoe mensen op huub reageren
Denk dat er weinig fans van Jaap zijn op vol.Hij word daar ook uitgekotst.Kan nog leuk worden.Eric,Ilona,Nena ,Lesley en juf Judith zijn er ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat jaap hoort dat ie een heleml foute beslissing heeft genomen met die 4 in zee te gaan
op zich is het goed dat ie met huub meegaat..kan die zien hoe mensen op huub reageren
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
Hou toch op, Jaap is niet te vertrouwen , nu niet, nooit niet, dat heb je zelf zo vaak verkondigd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
Dat zal hem heus wel duidelijk gemaakt worden.Misschien een goede zet van de redactie.Kweekt ook onrust bij de bende van 5.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:13 schreef riri het volgende:
ziet en hoort jaap met eigen ogen en oren dat ie niet moet doen wat die nu doet....ben blij dat die twee met elkaar gaan
Is dat Nederlands?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik ben hardleers, maar hij is harderleers"
Geweldige vonst in de Nederlands taal
Haha, nou dat vind ik nog best mooi klinken jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik ben hardleers, maar hij is harderleers"
Geweldige vonst in de Nederlands taal
Wat heeft Juf Judith daar nou mee te maken?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, Jaap is niet te vertrouwen , nu niet, nooit niet, dat heb je zelf zo vaak verkondigd.
Ik bedoel dit niet persoonlijk maar dit gaat me echt te ver dat Jaap plotseling mee mag, volgens mij zitten de fans van Huub daar niet op te wachten en JJ ook niet.
die is daar ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat heeft Juf Judith daar nou mee te maken?
JJ is daar aanwezig en heeft niet echt een goede band met Jaap na het eieren incident op de camping.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat heeft Juf Judith daar nou mee te maken?
Super dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:19 schreef Tissik het volgende:
Er is werkelijk niemand daar vanavond, die Jaap wil zien. Zal nog een heus "realisatieMOMENT" voor Jaap gaan worden...
Dat boek was vanmiddag toch alweer teruggevonden?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef riri het volgende:
hahaha...de dames willen op de bank gaan zitten met het boek van Victoria Beckham.....alleen waar is dat boek?????????????
En hopelijk blijft hij daar (wishfull thinking).quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:21 schreef StephanL het volgende:
Brian gaat morgen naar huis.
Wat een droomscenario als hij daar blijft!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:21 schreef StephanL het volgende:
Brian gaat morgen naar huis.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
JJ is daar aanwezig en heeft niet echt een goede band met Jaap na het eieren incident op de camping.
Dat had Jaap toch na het incident dezelfde avond gedaan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.
iemand die denkt dat dit 'plan' zou kunnen werken?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef HuubLiekeFan het volgende:
als nadia en dennix slim zijn bedenken ze een groot plan om samen te winnen en gaan ze stoken tussen brian en amanda (triogate, ex tamara, uitspraken in interviews) en laten ze amanda bij hen aansluiten. alliantie DAN dus. vervolgens stemmen ze brian eruit (daar doen lieke, jaap, huub wel aan mee), om vervolgens jaap eruit te stemmen (daar doen huub, lieke ook wel aan mee)... tot slot kunnen ze dan amanda dumpen en blijven er nog maar vier over.
ohja en denk nou niet dat ik hoop dat die twee zo ver komen want..
nadia![]()
dennix![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(net als amanda, NATASIA, brian en jaap)
Huub en Lieke![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:24 schreef Nomrc2 het volgende:
jaap vraagt om strooi kaarten
zou hij die nodig hebben ?
eensquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.
En daarna nogal vaak erg negatief over JJ gesproken. Zelfs gezegd dat hij die excuses niet oprecht had aangeboden maar was gewongen door de redactie.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:25 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dat had Jaap toch na het incident dezelfde avond gedaan?
Ja duhhh, JJ heeft al aangegeven dat ze nooit meer in de Kooi wil verschijnen, ik zie het nut niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.
Ah ok bedankt dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En daarna nogal vaak erg negatief over JJ gesproken. Zelfs gezegd dat hij die excuses niet oprecht had aangeboden maar was gewongen door de redactie.
denk dat jaap het zometeen een stuk minder leuk vindquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.
Drukt ie dat zelf zo uit? "een uur opofferen"?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef b.a.s. het volgende:
Brian offert een deel van z'n 8 uur op voor de fans... hoeveel minuten zou ie nodig hebben...
[afbeelding]
Huub zal Jaap wel weer onder zijn hoede nemen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat jaap het zometeen een stuk minder leuk vind
Over zichzelf?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:29 schreef 2live het volgende:
nadia maakt zich zorgen over wat Brian te horen krijgt.
Ik denk dat hij de volle 8 uur aan zijn fans besteed.Netty en zijn broerquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Drukt ie dat zelf zo uit? "een uur opofferen"?Wat ontzettend sneu en misplaatst arrogant.
In 2 minuten is hij klaarquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef b.a.s. het volgende:
Brian offert een deel van z'n 8 uur op voor de fans... hoeveel minuten zou ie nodig hebben...
[afbeelding]
quote:
Zou dit een poging van de Febo zijn Jaap te dumpen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:19 schreef riri het volgende:
ze horen het die 4....amanda's eerste reaktie...om ze te bonden
Dat is waar. Heeft Jaap eigenlijk ooit eerder een uitje gehad? (En nee, ik bedoel niet die ene keer dat hij een tentamen moest doen, in het begin van zijn aanwezigheid in dat hok, of die keer dat hij naar de tandarts moest).quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Deze kan ik ook niet echt waarderen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:33 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreemde humor heeft Lieke toch
Als Brian nog iets lomper richting Amanda doet, zodat zij zich realiseert dat-ie toch niet zo heel lief is, dan misschien wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:25 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
iemand die denkt dat dit 'plan' zou kunnen werken?
Twee keer Jensen, 'n keer naar Brielle (paspoort)quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is waar. Heeft Jaap eigenlijk ooit eerder een uitje gehad? (En nee, ik bedoel niet die ene keer dat hij een tentamen moest doen, in het begin van zijn aanwezigheid in dat hok, of die keer dat hij naar de tandarts moest).
Volgens mij, is dit het eerste uitje van Jaap?
Brian... Wake up and smell the coffee: Jij hébt helemaal geen fans!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef Prospera het volgende:
Nadia: ik wil zo graag naar huis, naar de pc
Brian: ik wil wel een uur opgeven van mijn 8 uur voor mijn fans. Dat kan niet met de beveiliging.
Zij gaan hun fandag krijgen,
Brian is wel pissed dat hij zijn fans kan niet toezwaaien![]()
Nadia: het is wel leuk schatje; iedereen kan je zien, echt iedereen![]()
ze kan nu in ieder geval tegen Jaap vertellen dat Dennis amper reageerde toen ze zei dat Jaap niet lekker geworden was....quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze kan ik ook niet echt waarderen.![]()
Yep, slapen in een hotel met Amanda, 3 x Jensen, met Amanda en ik dacht Dennix naar een disco in Rotterdam.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is waar. Heeft Jaap eigenlijk ooit eerder een uitje gehad? (En nee, ik bedoel niet die ene keer dat hij een tentamen moest doen, in het begin van zijn aanwezigheid in dat hok, of die keer dat hij naar de tandarts moest).
Volgens mij, is dit het eerste uitje van Jaap?
Misschien heeft ie het woord 'opgeven' gebruikt. Het kwam op mij in ieder geval arrogant over.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Drukt ie dat zelf zo uit? "een uur opofferen"?Wat ontzettend sneu en misplaatst arrogant.
Jensen idd! Straal vergeten!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Twee keer Jensen, 'n keer naar Brielle (paspoort)
Sjonge... Ik heb een heel selectief geheugen, blijkt nu wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, slapen in een hotel met Amanda, 3 x Jensen, met Amanda en ik dacht Dennix naar een disco in Rotterdam.
Edit: Gisteren nog met Jacco naar de studio.![]()
Eigenlijk is het dus gewoon een armoezaaier, och erm meiske........quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:41 schreef avonne het volgende:
Amanda zegt dat haar moeder geen 150.000 euro heeft?
Nergens voor nodig. Wat heb je nog aan AngstJaap?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd hoe het daar loopt op die meeting.Wat denken jullie zal Jaap nog omzwaaien naar Huub.
beter dan de gemiddelde aanrandpoging, vrouwonvriendelijke grappen van ons komisch duo nix en jaapquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze kan ik ook niet echt waarderen.![]()
5 ton boete toch?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:42 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. als ik win dan hou ik 7 ton over als de rente er af is.
( en de 3 ton boetes dan ?
Ik weet niet of dit vanaf het begin het plan is geweest. Zelf vond ik het al vreemd dat Huub alleen naar een fandag mocht. Dus ik denk ook niet dat Jaap dit gepikt had en de febo kiest voor de makkelijkste manier. En voor Huub is het ook mooi... die heeft een getuige van z'n verhalen en terwijl Jaap misschien alleen maar kan vertellen hoe hard ie uitgefloten is. Zelfs hier op Fok heeft er nog geen Jaap fan het aangedurft om onder z'n stoeptegel vandaan te kruipen dus die zullen er daar ook niet veel zijn...quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Boetes gaan alleen van de Jackpot af.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:42 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. als ik win dan hou ik 7 ton over als de rente er af is.
( en de 3 ton boetes dan ?
Dan heb je mooi meer winst dan de 2,4% rentequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:45 schreef b.a.s. het volgende:
Brian: Je maakt meer winst dan sparen als je bijvoorbeeld een auto koopt voor 10.000 euro en verkoopt voor 20.000 euro![]()
Da's waar! Maar ja hoe doet ie 'tquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je mooi meer winst dan de 2,4% rente![]()
Wist ik het maarquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:47 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Da's waar! Maar ja hoe doet ie 't![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:47 schreef Prospera het volgende:
amanda: de vriend, Ali,van mijn moeder als hij 5 of 10 krijgt verscheurt hij het.
Dat vindt ik niet normaal
Jawel, maar waar haal die auto's van 10.000 die je voor 20.000 kunt verkopen ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus Huub kan ook nog steeds 7 ton winnen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Boetes gaan alleen van de Jackpot af.
Je weet wel zo'n auto die van de vrachtwagen afgevallen is!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij ziet ook wel wat in een luchtlijntje tussen Belgïe en Colombia, lelelelelelele.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zet zijn miljoen niet op de bank, de rente is te laag. "Je kunt beter een auto kopen voor 10.000 en die verkopen voor 20.000, dan verdien je meer."
Ach, incassobureau Kubatz heeft zo z'n specialiteiten...quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:47 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Da's waar! Maar ja hoe doet ie 't![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
tssss.. wat een verspilling, zal de Ali mijn bankrek.nr wel ff geven... mag tie storten
![]()
Nee, dat is niet waar. Huub heeft het nagevraagd. De boete gaat gewoon van alle te winnen bedragen af.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Boetes gaan alleen van de Jackpot af.
Huub zei ook altijd ik hou niets meer overquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Huub heeft het nagevraagd. De boete gaat gewoon van alle te winnen bedragen af.
Aha vandaar de relatie met Amanda en z'n toekomstige 'rijke' schoonmoeder woonachtig in Belgiëquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij ziet ook wel wat in een luchtlijntje tussen Belgïe en Colombia, lelelelelelele.![]()
Huub kan 1 miljoen euro winnen minus de balstingen.... Dat is ook het vreemde aan het boetesysteem... deze geldt uiteindelijk en op de borg na alleen voor de winnaar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:49 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dus Huub kan ook nog steeds 7 ton winnen?
Brian maakt zich op voor zijn nieuwe backupquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:58 schreef Prospera het volgende:
Er gebeurt wat tussen Nadia en Brian
Ze lopen allebei steeds heel dicht langs elkaar heen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat , na gisteravond, Dennix weet wat voor vlees hij in de kuip heeft met Lieke.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu Huub weg is, is Dennix wel echt aan het knallen tegen Lieke .....![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:58 schreef Prospera het volgende:
Er gebeurt wat tussen Nadia en Brian
Ze lopen allebei steeds heel dicht langs elkaar heen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat , na gisteravond, Dennix weet wat voor vlees hij in de kuip heeft met Lieke.
Dennix kan alleen maar mensen napraten of reageren op een ander en dat schreeuwt hij dan ook nog uit.
Als hij het niet meer weer zoekt hij zijn heil bij Naad , gaat haar kussen of begint te zingen.
Ik haat Dennix.![]()
Ik denk dat zijn dominantemannetjestestosteronen Nadia wil pakken en zo een break komt tussen de stelletjes met aggressie en moordpartijen tussen de 4quote:
Zeg dat, zou er iets voorgevallen zijn ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:11 schreef Desii het volgende:
Ze zijn al weer terug.... dat is snel zeg
brian is not amusedquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:17 schreef b.a.s. het volgende:
Lachen om de vrachtwagen vol met hooi
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Een vrachtwagen vol hooi.....Brian is niet amused.
Het kadootje van BuffyJan is doorgekomen, een extention voor Amanda en een zakje hooi![]()
Het is de productietelefoon dus de FEBO, ik lig in een deuk hier.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:20 schreef lorence1 het volgende:
wie is brian aan het bellen?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Een vrachtwagen vol hooi.....Brian is niet amused.
Het kadootje van BuffyJan is doorgekomen, een extention voor Amanda en een zakje hooi![]()
Bij mij op de streams zit hij gewoon op de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:20 schreef lorence1 het volgende:
wie is brian aan het bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |