Avond!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allen.
Wordt er al voor 100% geknald ondertussen?
Hello, men wacht tot Huub weg is en gaan dan los op Lieke.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
Goedenavond allen.
Wordt er al voor 100% geknald ondertussen?
Het is werkelijk opmerkelijk hoevaak Nix een verhoginkje zoekt om zich meer "man" te kunnen voordoen. Als kleutertje wilde ik ook graag net zo groot zijn als mijn broer en zus (liefst groter). Dan ging ik ook op een stoel staan, of op de tafel, of de stoeprand, om nét wat groter te lijken en dus ook sereus genomen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Handig Dennix zo'n verhoging.
[afbeelding]
Lief ! dank je welquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
Katewalker. heb het ge-edit. Ging iets mis.![]()
daar gaan de snode plannen danquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Nadia vroeg net, zullen we party&co doen. Lieke zei nee!!
ze zijn ook leuk saampies.... jammer dat Jaap zo'n onbetrouwbaar stuk vreten isquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:02 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Wij zijn twee vrienden..jij en ik..
Mislukt plan nummer 1000.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:03 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
daar gaan de snode plannen dan![]()
wat een excuus truusquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:06 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia belt Kim om haar excuses aan te bieden
[afbeelding]
't Kwam ook zo "gemeend" over.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:09 schreef riri het volgende:
zo...mevrouw is weer van haar schuldgevoel af....
en de volgende keer weer gewoon op de oude voet verder natuurlijk
kakmadam
Een peuk en sterke koffie.Bingo..quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:08 schreef ruby het volgende:
Als Jaap maar niet enorm moet schijten door die peuk.
Amanda is het er niet mee eens, ze hebben haar niet eens uitgescholden.quote:
Amanda spoort niet. Je loopt tegen een muur op bij dat kind.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is het er niet mee eens, ze hebben haar niet eens uitgescholden.
Amanda's criterium voor gebasht hebben.
Verder vindt Amanda ook dat Kim slecht werkt: "Ik droog bijna uit als zij er is."quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is het er niet mee eens, ze hebben haar niet eens uitgescholden.
Amanda's criterium voor niet gebasht hebben.
Volgens mij zei ze alleen bedankt voor het telefoontje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:11 schreef riri het volgende:
en als je haar nu hoort praten erover met amanda...meent ze er geen donder van...ik had die excuses niet aanvaard
En dat zegt Amanda die geen poot uitsteekt. Nu is ze ook geen butler, maar buiten dat is het een aardslui mormel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Verder vindt Amanda ook dat Kim slecht werkt: "Ik droog bijna uit als zij er is."
Er komt geen butler vanavond, Melisa is ziek, zegt ze.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:11 schreef ruby het volgende:
Wie is er vanavond butler? Dimitri? Kan ie Dennix weer helemaal gek maken.
Nee, ze zei ook "excuses aanvaard".quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze alleen bedankt voor het telefoontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |