quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:54 schreef Nostalgist het volgende:
Om de sfeer weer te geven....
Buffy Jan van FOK gaat ook dus horen we het uit de eerste hand.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:56 schreef pasjesjen het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe het met huub gaat op de fandag
Thanks !quote:
YWquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks !Heb hem in de OP geplaatst; met bronvermelding uiteraard....
![]()
Het is ook moeilijk om uit te leggen waarom je een pathelogische leugenaar bentquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:00 schreef ricofromrio het volgende:
geen uitspraken meer van Jaap wat een lafaard
Dat lijkt me een beetje overdreven. VOL zal wel een verzoek hebben ingediend.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:55 schreef avonne het volgende:
Op zich is het dus weer enorm voer voor paranoia bij de 5.
Huub gaat naar de VOL-fandag, Lieke gaat een paar keer trainingen geven?
Ik kan me niet herinneren dat Huub en Lieke ooit para hebben gedaan over andermans bezoekjes. Dus op zich zou je dit kunnen beschouwen als een Febo-manipulatie.
In ieder geval kan Huub er niets aan doen dat hij naar VOL gaat. Dat heeft echt de Febo verzonnen en goedgekeurd.
Vanavond smullen van wat Huub er van vertelt
Hij zal wel weer eerst overleg moeten plegen met de FEBO eer hij iets mag/wil zeggen, lafaard.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:01 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat hij er niets over heeft te zeggen en dat hij uitspraken wil doen maar niet kan doen.
Ik vind het zo grappig.... Hij heeft Huub monddood proberen te maken.... nu durft ie zelf geen woord meer te spreken...quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:00 schreef ricofromrio het volgende:
geen uitspraken meer van Jaap wat een lafaard
Al komt er geen info... dat weet die groep van vijf natuurlijk niet. Dat terreur hoeft voor mij niet. Doe mij maar verbale discussies en met Huub z'n babbel is er geen terreur nodig.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:06 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoop dat ze bij VOL die H&L eens goed wakkerschudden, mooi veel info geven over de rest, zodat er weer wat terreur ontstaat
Ja magisch door het spelbederf!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Clank het volgende:
Huub verlaat het kantoor.
Jaap: Huub kwam met allemaal vragen... het enige wat ik heb gezegd is het magische antwoord.. ik heb er niets over te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |