abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 september 2007 @ 21:59:21 #101
192866 carloe34
Niets is wat het lijkt
pi_53577272
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Welkom, ik kan je bericht van gisteren gewoon lezen.
Dank dank

Ik heb er meerdere geschreven.Bij eentje staat nu verwijderd door de redaktie.

Ik weet niet meer precies maar wat een wereldwijf het is,dat feestjes zeker ook goed voor haar kinderen was,wat een kianjer ben je als je je tieten laat vullen je rijbewijs haalt en dan beweren dat daar je kinderen beter van worden.
dat haar vriendje Matt Hoorn ook zo lekker ventje is .Ze pasten goed samen want er zijn beiden een hoop mensen die hun wel eens zouden willen spreken.Verder moest ze maar eens wat minder schermen met haar vriendjes in de onderwereld,ik ken een paar mensen die daar niet zo blij mee zijn en daar kunnen haar huidige vriendjes niet aan tippen.Staan onder in de hieargie.Ze moest maar lekker naar Italie gaan en daar proberen een uitkering aanvragen.Die zullen net zo schateren als dat jij doet.

O ja,vriendje in Hongarije,daar is alles goedkoop dus dat zal een miljonair in eurocenten zijn.Zeker betaald uit oplichtingspraktijken.

Dat was het ongeveer
pi_53577279
pi_53577281

  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 22:00:46 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_53577306
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:51 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Ze doet niets anders dan heel subtiel vuurtjes stoken in beide kampen. Ik ben er al heel lang van overtuigd dat ze zich dommer voor doet dan dat ze is. Ze is sneaky.
Absoluut, ik heb een oprechte hekel aan haar maar voor het spel is het leuk ( zolang ze niet met Dennix kleft )

You've got PM.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53577315
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 22:03:55 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_53577363
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:59 schreef carloe34 het volgende:


Dat was het ongeveer
Ik snap je enthousiasme maar het is nogal OT. Misschien kun je het hier kwijt

Jurist van Natasia is een oplichter!!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53577378
Huub en Lieke praten een beetje over piano spelen
pi_53577390
pi_53577392
al dat gezeur over een vriend van je waarmee je slaapt

wat zo raar is...voordat je een relatie met iemand begint weet je dat soort dingen toch en doordat je iemand kent begin je toch een relatie...waarom achteraf allemaal zulke idiote gesprekken?

Ze lag de derde dag dat ze in dat huis was al met die vent in bed
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:05:38 #110
192866 carloe34
Niets is wat het lijkt
pi_53577404
Sorry BQ,ik wou het ff kwijt en hier zitten de meesten.Ik ga weer OT
pi_53577472
Amanda. Dennix loopt maar wat rond als hij net uit bed komt hij kan nog niet eens het bed op maken.

Dat moet Amanda zeggen.
pi_53577476
jaap gaat mee...met huub
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53577477
Ik hoor Huub zeggen dat Japio meegaat naar de VOL-meet
Keep the Sunny Side Up
pi_53577480
Jaap gaat ook mee.
pi_53577490
Amanda d'r stem klinkt weer als ik ga 'm kwijt raken
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 22:09:27 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_53577492
Wat krijgen we nou, Jaap gaat mee naar de fandag van Huub?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53577502
ik hoop dat jaap hoort dat ie een heleml foute beslissing heeft genomen met die 4 in zee te gaan

op zich is het goed dat ie met huub meegaat..kan die zien hoe mensen op huub reageren
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:10:49 #118
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_53577519
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:08 schreef riri het volgende:
jaap gaat mee...met huub
WAT?!
pi_53577533
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat jaap hoort dat ie een heleml foute beslissing heeft genomen met die 4 in zee te gaan

op zich is het goed dat ie met huub meegaat..kan die zien hoe mensen op huub reageren
Ik wou net zeggen, alleen maar beter. Hij kan dat altijd slecht hebben, de populariteitspoll vindt ie ook kut.
pi_53577541
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat jaap hoort dat ie een heleml foute beslissing heeft genomen met die 4 in zee te gaan

op zich is het goed dat ie met huub meegaat..kan die zien hoe mensen op huub reageren
Denk dat er weinig fans van Jaap zijn op vol.Hij word daar ook uitgekotst.Kan nog leuk worden.Eric,Ilona,Nena ,Lesley en juf Judith zijn er ook.
pi_53577547
pi_53577550
pi_53577566
Amanda : "Ik ben hardleers, maar hij is harderleers"

Geweldige vonst in de Nederlands taal
Keep the Sunny Side Up
pi_53577567
ziet en hoort jaap met eigen ogen en oren dat ie niet moet doen wat die nu doet....ben blij dat die twee met elkaar gaan
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53577575
Huub en Jaap zijn leuk en om een mooie show neer te zetten, hebben ze elkaar nodig ipv zoals het nu gaat.
Jammer dat Jaap dat niet inziet.

edit: te hopen dat hij op de fandag meekrijgt, dat hij Nix en Nada moet lozen... 2 spelers minder en hup de finale kan beginnen
pi_53577583
als nadia en dennix slim zijn bedenken ze een groot plan om samen te winnen en gaan ze stoken tussen brian en amanda (triogate, ex tamara, uitspraken in interviews) en laten ze amanda bij hen aansluiten. alliantie DAN dus. vervolgens stemmen ze brian eruit (daar doen lieke, jaap, huub wel aan mee), om vervolgens jaap eruit te stemmen (daar doen huub, lieke ook wel aan mee)... tot slot kunnen ze dan amanda dumpen en blijven er nog maar vier over.

ohja en denk nou niet dat ik hoop dat die twee zo ver komen want..

nadia
dennix

(net als amanda, NATASIA, brian en jaap )

Huub en Lieke
pi_53577586
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat jaap hoort dat ie een heleml foute beslissing heeft genomen met die 4 in zee te gaan

op zich is het goed dat ie met huub meegaat..kan die zien hoe mensen op huub reageren
Daar zat ik ook al aan te denken.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 22:14:18 #128
135305 beequeen
Lost.
pi_53577588
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat jaap hoort dat ie een heleml foute beslissing heeft genomen met die 4 in zee te gaan

op zich is het goed dat ie met huub meegaat..kan die zien hoe mensen op huub reageren
Hou toch op, Jaap is niet te vertrouwen , nu niet, nooit niet, dat heb je zelf zo vaak verkondigd.
Ik bedoel dit niet persoonlijk maar dit gaat me echt te ver dat Jaap plotseling mee mag, volgens mij zitten de fans van Huub daar niet op te wachten en JJ ook niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53577601
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:13 schreef riri het volgende:
ziet en hoort jaap met eigen ogen en oren dat ie niet moet doen wat die nu doet....ben blij dat die twee met elkaar gaan
Dat zal hem heus wel duidelijk gemaakt worden.Misschien een goede zet van de redactie.Kweekt ook onrust bij de bende van 5.
pi_53577614
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:15:26 #131
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_53577621
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik ben hardleers, maar hij is harderleers"

Geweldige vonst in de Nederlands taal
Is dat Nederlands?

pi_53577627
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik ben hardleers, maar hij is harderleers"

Geweldige vonst in de Nederlands taal
Haha, nou dat vind ik nog best mooi klinken ja
pi_53577634
dat wordt weer een nachtmerrie nacht voor Jaap komende nacht...dat trekt ie niet die reakties op deze fanavond
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53577646
Gaat Huub al?, straks zijn ze allemaal al weg.
pi_53577654
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hou toch op, Jaap is niet te vertrouwen , nu niet, nooit niet, dat heb je zelf zo vaak verkondigd.
Ik bedoel dit niet persoonlijk maar dit gaat me echt te ver dat Jaap plotseling mee mag, volgens mij zitten de fans van Huub daar niet op te wachten en JJ ook niet.
Wat heeft Juf Judith daar nou mee te maken?
pi_53577656
allemaal roepen...jaap.... je maakt een hele grote fout
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:17:58 #137
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53577671
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat heeft Juf Judith daar nou mee te maken?
die is daar ook
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53577686
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 22:18:42 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_53577687
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat heeft Juf Judith daar nou mee te maken?
JJ is daar aanwezig en heeft niet echt een goede band met Jaap na het eieren incident op de camping.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53577693
pi_53577696
Huub en Jaap gaan over 10 minuten
pi_53577698
ze horen het die 4....amanda's eerste reaktie...om ze te bonden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:19:49 #143
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_53577702
Er is werkelijk niemand daar vanavond, die Jaap wil zien. Zal nog een heus "realisatieMOMENT" voor Jaap gaan worden...
pi_53577717
hahaha...de dames willen op de bank gaan zitten met het boek van Victoria Beckham.....alleen waar is dat boek?????????????
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53577727
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:19 schreef Tissik het volgende:
Er is werkelijk niemand daar vanavond, die Jaap wil zien. Zal nog een heus "realisatieMOMENT" voor Jaap gaan worden...
Super dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53577728
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:21:14 #147
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_53577730
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef riri het volgende:
hahaha...de dames willen op de bank gaan zitten met het boek van Victoria Beckham.....alleen waar is dat boek?????????????
Dat boek was vanmiddag toch alweer teruggevonden?
pi_53577736
Brian gaat morgen naar huis.

en naar zijn appartement en de stad in, in Almere!!!!
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:22:18 #149
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_53577743
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:21 schreef StephanL het volgende:
Brian gaat morgen naar huis.
En hopelijk blijft hij daar (wishfull thinking).
pi_53577752
pi_53577755
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:23:08 #152
168951 STAP01
body and brain
pi_53577756
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:21 schreef StephanL het volgende:
Brian gaat morgen naar huis.
Wat een droomscenario als hij daar blijft!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_53577761
Jaap is helemaal in de war.Eigelijk best wel zielig.Hoop dat hij wakker word.
pi_53577766
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

JJ is daar aanwezig en heeft niet echt een goede band met Jaap na het eieren incident op de camping.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.
Keep the Sunny Side Up
pi_53577775
pi_53577779
jaap vraagt om strooi kaarten

zou hij die nodig hebben ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53577797
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.
Dat had Jaap toch na het incident dezelfde avond gedaan?
pi_53577798
ben heel benieuwd met wat voor verhalen hij terug komt
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53577804
Extra mannetje van de bewaking mee ........

Keep the Sunny Side Up
pi_53577806
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef HuubLiekeFan het volgende:
als nadia en dennix slim zijn bedenken ze een groot plan om samen te winnen en gaan ze stoken tussen brian en amanda (triogate, ex tamara, uitspraken in interviews) en laten ze amanda bij hen aansluiten. alliantie DAN dus. vervolgens stemmen ze brian eruit (daar doen lieke, jaap, huub wel aan mee), om vervolgens jaap eruit te stemmen (daar doen huub, lieke ook wel aan mee)... tot slot kunnen ze dan amanda dumpen en blijven er nog maar vier over.

ohja en denk nou niet dat ik hoop dat die twee zo ver komen want..

nadia
dennix

(net als amanda, NATASIA, brian en jaap )

Huub en Lieke
iemand die denkt dat dit 'plan' zou kunnen werken?
pi_53577812
zoveel fans heb je niet brian

alleen maar tbs patienten denk ik
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:26:27 #162
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53577820
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:24 schreef Nomrc2 het volgende:
jaap vraagt om strooi kaarten

zou hij die nodig hebben ?
Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53577821
pi_53577823
Brian offert een deel van z'n 8 uur op voor de fans... hoeveel minuten zou ie nodig hebben...
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:27:02 #165
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53577830
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.
eens
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53577832
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:25 schreef b.a.s. het volgende:

[..]

Dat had Jaap toch na het incident dezelfde avond gedaan?
En daarna nogal vaak erg negatief over JJ gesproken. Zelfs gezegd dat hij die excuses niet oprecht had aangeboden maar was gewongen door de redactie.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 22:27:12 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_53577834
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.
Ja duhhh, JJ heeft al aangegeven dat ze nooit meer in de Kooi wil verschijnen, ik zie het nut niet.
Het is toch opvallend dat er dingen zonder stemmingen plaatsvinden, ik ben het spoor bijster.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53577840
Nadia: ik wil zo graag naar huis, naar de pc

Brian: ik wil wel een uur opgeven van mijn 8 uur voor mijn fans. Dat kan niet met de beveiliging.
Zij gaan hun fandag krijgen,
Brian is wel pissed dat hij zijn fans kan niet toezwaaien

Nadia: het is wel leuk schatje; iedereen kan je zien, echt iedereen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_53577841
Huub tegen Lieke
De rest weet het nog niet.... zorg jij dat ze het te weten komen, dat Japie en ik samen weg zijn
pi_53577850
pi_53577852
wat kan je horen zegt nadia...niks

nou..ze moest eens weten
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53577854
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

En daarna nogal vaak erg negatief over JJ gesproken. Zelfs gezegd dat hij die excuses niet oprecht had aangeboden maar was gewongen door de redactie.
Ah ok bedankt dan heb ik niets gezegd
pi_53577859
Hoor ze stoer doen dennis en Brian.Ze kappen gesprekken over het spel af.Haha Brian schreef zelfs alles op.
pi_53577863
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.
denk dat jaap het zometeen een stuk minder leuk vind
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53577864
Dennix. ja toen ik het huis in ging zeiden 2 vrienden van mijn ook hee pas op met Brian.
pi_53577866
nadia maakt zich zorgen over wat Brian te horen krijgt.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_53577878
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef b.a.s. het volgende:
Brian offert een deel van z'n 8 uur op voor de fans... hoeveel minuten zou ie nodig hebben...
[afbeelding]
Drukt ie dat zelf zo uit? "een uur opofferen"? Wat ontzettend sneu en misplaatst arrogant.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:30:49 #178
192866 carloe34
Niets is wat het lijkt
pi_53577882
Dat Jaap meegaat lijkt me helemaal top.Krijgt nog meer klappen te verduren.Kijken hoe hij het dan gaat brengen de rest van de daltons
pi_53577883
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:28 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

denk dat jaap het zometeen een stuk minder leuk vind
Huub zal Jaap wel weer onder zijn hoede nemen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 22:30:57 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_53577886
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:29 schreef 2live het volgende:
nadia maakt zich zorgen over wat Brian te horen krijgt.
Over zichzelf?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53577900
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:30 schreef Taurus het volgende:

[..]

Drukt ie dat zelf zo uit? "een uur opofferen"? Wat ontzettend sneu en misplaatst arrogant.
Ik denk dat hij de volle 8 uur aan zijn fans besteed.Netty en zijn broer
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:32:03 #182
192866 carloe34
Niets is wat het lijkt
pi_53577906
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef b.a.s. het volgende:
Brian offert een deel van z'n 8 uur op voor de fans... hoeveel minuten zou ie nodig hebben...
[afbeelding]
In 2 minuten is hij klaar
pi_53577907
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Over zichzelf?
Daar heeft ze ook alle reden toe, zo positief heeft ze niet over Brian gesproken.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:32:14 #184
96599 SlagerKorrel
wat doe je daar?
pi_53577908
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:19 schreef riri het volgende:
ze horen het die 4....amanda's eerste reaktie...om ze te bonden
Zou dit een poging van de Febo zijn Jaap te dumpen?
Hij zit slecht in zijn vel, die 4 gaan nu denken dat-ie misschien gaat overlopen naar H&L.
Moet de Febo alleen nog geen zorgen dat Dennix Brian gaat vertrouwen, dan is Jaap echt overbodig...

Jemig, het programma zit echt in een impasse...
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_53577909
Brian heeft moeite om buiten te wonen.

Nadia: hoezo we zitten hier toch veilig?
DGK is een beschermde woonomgeving met hulp van een psycholoog.
Een soort van TBS.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_53577912
Lieke gaat naar het groepje toe.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:33:06 #187
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53577917
Lieke maakt een zieke grap....
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_53577921
Lieke: Jaap is opgehaald omdat hij niet meer kan lopen, hij zit achter.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:33:29 #189
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53577926
Wat een vreemde humor heeft Lieke toch
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:33:43 #190
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_53577929
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.
Dat is waar. Heeft Jaap eigenlijk ooit eerder een uitje gehad? (En nee, ik bedoel niet die ene keer dat hij een tentamen moest doen, in het begin van zijn aanwezigheid in dat hok, of die keer dat hij naar de tandarts moest).

Volgens mij, is dit het eerste uitje van Jaap?
pi_53577930
Lieke naar de kapsalon, ze probeert een grap uit te halen. "Jongens, Japio is niet lekker. Hij is opgehaald en met een auto naar 'achter' gebracht". Enkelen schrikken, maar jammer genoeg wist Brian dat hij meemocht naar de meet.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 22:34:05 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_53577937
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:33 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreemde humor heeft Lieke toch
Deze kan ik ook niet echt waarderen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53577950
Spoort ook niet.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:34:54 #194
96599 SlagerKorrel
wat doe je daar?
pi_53577952
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:25 schreef HuubLiekeFan het volgende:

[..]

iemand die denkt dat dit 'plan' zou kunnen werken?
Als Brian nog iets lomper richting Amanda doet, zodat zij zich realiseert dat-ie toch niet zo heel lief is, dan misschien wel.
Maar vooral heeft Dennis niet de guts om zelf iets te ondernemen. Anders waren we ook allang van Jaap afgeweest namelijk.
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_53577959
Was het een grapje dan
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_53577971
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:33 schreef Tissik het volgende:

[..]

Dat is waar. Heeft Jaap eigenlijk ooit eerder een uitje gehad? (En nee, ik bedoel niet die ene keer dat hij een tentamen moest doen, in het begin van zijn aanwezigheid in dat hok, of die keer dat hij naar de tandarts moest).

Volgens mij, is dit het eerste uitje van Jaap?
Twee keer Jensen, 'n keer naar Brielle (paspoort)
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:36:02 #197
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_53577974
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef Prospera het volgende:
Nadia: ik wil zo graag naar huis, naar de pc

Brian: ik wil wel een uur opgeven van mijn 8 uur voor mijn fans. Dat kan niet met de beveiliging.
Zij gaan hun fandag krijgen,
Brian is wel pissed dat hij zijn fans kan niet toezwaaien
Nadia: het is wel leuk schatje; iedereen kan je zien, echt iedereen
Brian... Wake up and smell the coffee: Jij hébt helemaal geen fans!!!!
pi_53577975
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:

[..]

Deze kan ik ook niet echt waarderen.
ze kan nu in ieder geval tegen Jaap vertellen dat Dennis amper reageerde toen ze zei dat Jaap niet lekker geworden was....
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 22:36:18 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_53577981
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:33 schreef Tissik het volgende:

[..]

Dat is waar. Heeft Jaap eigenlijk ooit eerder een uitje gehad? (En nee, ik bedoel niet die ene keer dat hij een tentamen moest doen, in het begin van zijn aanwezigheid in dat hok, of die keer dat hij naar de tandarts moest).

Volgens mij, is dit het eerste uitje van Jaap?
Yep, slapen in een hotel met Amanda, 3 x Jensen, met Amanda en ik dacht Dennix naar een disco in Rotterdam.
Edit: Gisteren nog met Jacco naar de studio.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53578004
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:30 schreef Taurus het volgende:

[..]

Drukt ie dat zelf zo uit? "een uur opofferen"? Wat ontzettend sneu en misplaatst arrogant.
Misschien heeft ie het woord 'opgeven' gebruikt. Het kwam op mij in ieder geval arrogant over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')