Meer purper:quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:31 schreef dutchie het volgende:
Voila, origineel:
[ afbeelding ]
Hallo purperen hei
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:13 schreef dutchie het volgende:
Jaja eigenwijs hč, maar toch proberen. Ik weet dat als je tegen de zon in fotografeert dat deze waas kan ontstaan. Maar dacht door de 'meervlaksmeting' (of hoe heet ook alweer) aan te passen dat ik met zonnekap erop toch een eind zou komen. Niet helemaal dus. Kan ik nog iets met deze foto in photoshop, om die waas iets minder te krijgen?
[ afbeelding ]
Juist. Ik had al een vermoeden dat dit gewenst was. Maar ja, beschrijven kost moeite.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:26 schreef dutchie het volgende:
Miver, purperen hei; heb je dat met verloop ofzo gedaan? Wel apart.
Bosfoto; ja zo is ie mooi!
Sluit me dan ook bij Noli aan, hoe heb je dat gedaan?
Correctie:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
OK. Ik zie de reakties. Toch maar even mijn -purperen heide- verhaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:26 schreef dutchie het volgende:
Miver, purperen hei; heb je dat met verloop ofzo gedaan? Wel apart.
Bosfoto; ja zo is ie mooi!
Sluit me dan ook bij Noli aan, hoe heb je dat gedaan?
Ik vind hem ook wel mooi.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:18 schreef depoelier het volgende:
goeiemiddag allemaal
dit is mijn eerste post hier! heb al een tijdje een dSLR liggen (olympus E-500), maar nooit echt de tijd voor gehad (lees: gemaakt) om er echt mee aan de gang te gaan. maar de afgelopen wat op het internet zitten zoeken (en vooral kijken) over fotografie en begint het nu toch wel weer te kriebelen!
ik geloof dat het in dit topic de bedoeling is om commentaar te geven op je voorganger, maar dat is geloof ik al aardig wat posts geleden
anyways: hier is een plaatje van mij, hij is al van een tijdje terug, maar ben wel benieuwd wat jullie er van vinden, vind hem zelf erg mooi!
[ afbeelding ]
groter
weescht gegroet
Dat is een kwestie van smaak natuurlijk, ik vind het juist warmer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:51 schreef depoelier het volgende:
he darkmanta, bedankt voor je tips.
ik moet zeggen, jou bewerking vind ik persoonlijk geen toegevoegde waarde. dan vind ik de originele, softe kleuren veel meer spreken.
foto van het meisje is mooi bewerkt, maar inderdaad erg jammer dat je zoveel kwaliteit verliest ...
Nu even een heel erg leken vraagjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:18 schreef depoelier het volgende:
goeiemiddag allemaal
dit is mijn eerste post hier! heb al een tijdje een dSLR liggen (olympus E-500), maar nooit echt de tijd voor gehad (lees: gemaakt) om er echt mee aan de gang te gaan. maar de afgelopen wat op het internet zitten zoeken (en vooral kijken) over fotografie en begint het nu toch wel weer te kriebelen!
*knip*
Ik heb een 2de versie gemaakt. Mij vorige was te extreem. En complex.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:18 schreef depoelier het volgende:
goeiemiddag allemaal
ik geloof dat het in dit topic de bedoeling is om commentaar te geven op je voorganger, maar dat is geloof ik al aardig wat posts geleden
anyways: hier is een plaatje van mij, hij is al van een tijdje terug, maar ben wel benieuwd wat jullie er van vinden, vind hem zelf erg mooi!
[ afbeelding ]
groter
weescht gegroet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef depoelier het volgende:
nice!
deze is wel goed gelukt! naja goed, blijf toch eigenwijs volhouden dat ik het origineel mooier vindwarme/softe kleuren enzo
maar hoe is het toch mogelijk dat het gras weer terug groen wordt? origineel is het (lijkt het) zowat zwart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |