Wel eens gehoord van blowen? Ik heb Jaap nog nooit zo gezien, zeker de laatste dagen niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja wat nou?! Ik kan niet tegen raadseltjes!![]()
Wat denk je dat Jaap bij de FEBO heeft ge....???
Benieuwd hoelang Amanda tegen de kop van Lieke aan kan kijken.. zoals ze dat zelf altijd zo aardig zegt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Btw: De wonderen zijn de wereld nog niet uit, Lieke en Amanda doen samen hun nagels.
Zou best kunnen, Nena, Brian, Nathanaël, Bart en Huub hebben een periode gehad waarin ze bijna dagelijks achter gingen blowen. Dat dat nog steeds gebeurt (maar dan meer verborgen), is wel te verwachten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van blowen? Ik heb Jaap nog nooit zo gezien, zeker de laatste dagen niet.
Btw: De wonderen zijn de wereld nog niet uit, Lieke en Amanda doen samen hun nagels.
Ach joh, dat is puberaal gedrag. Ze leert het nog wel, dat je soms geen keus hebt in het leven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang Amanda tegen de kop van Lieke aan kan kijken.. zoals ze dat zelf altijd zo aardig zegt.
Ze heeft het niet afgemaakt het kader, want ze had echt geen zin meer in school en toen zei haar moeder ga er maar vanaf. Daarna 3 jaar kappersopleiding ???? Iets klopt niet!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:00 schreef F04 het volgende:
De moeder van Amanda heeft VWO, en Amanda zelf VMBO kader. Beetje krom.
Ik zie het eerder omgekeerd, heb echt medelijden met Lieke dat ze dat slappe geouwehoer van Amanda aan moet horen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang Amanda tegen de kop van Lieke aan kan kijken.. zoals ze dat zelf altijd zo aardig zegt.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:
Leuk, Amandel als advocaat.
Ik zie het al helemaal voor me
"Ja Okeeee jonguhh, dat begrijp ik, maar zij heeft echt niks gedaan hoor! Ech nie jonguhhhh!!Aaahh joh!! Val dood!!
Je ziet er niet uit lul! Ben jij nou rechter??? Moet je je haar zien!!! En dan die jurk die je aan heb, je ben een manwijf, en tieten heb je ook niet!"
Yepquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Geheel off topic:
Brian lijkt op Jacobse (en van Es)
http://www.youtube.com/watch?v=qN7m2YMW3Dc
Dankjewelquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Geheel off topic:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:
Leuk, Amandel als advocaat.
Ik zie het al helemaal voor me
"Ja Okeeee jonguhh, dat begrijp ik, maar zij heeft echt niks gedaan hoor! Ech nie jonguhhhh!!Aaahh joh!! Val dood!!Sterruf jonguh.
Je ziet er niet uit lul! Ben jij nou rechter??? Moet je je haar zien!!! En dan die jurk die je aan heb, je ben een manwijf, en tieten heb je ook niet!"
Das leuker dan DGK om naar te kijken!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Geheel off topic:
daarvoor iigquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:12 schreef petraa het volgende:
Tijdens de opleiding worden de volgende onderdelen behandeld:
Vaktechnisch:
- Knippen
- Föhnen
- Permanenten
- Haaronderzoek en haarverzorging
Algemene kennis:
- Sociale, communicatieve en commerciële vaardigheden
- Hygiëne, arbo en milieu
- Maatschappelijke en culturele kwalificatie I
- Automatisering
- Sollicitatietechniek
Waar is Amanda voor gezakt!!!
Ja hoor, het is wel gezegd dat hij iemand mee mocht nemenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat hij iemand mee mocht nemen, er is gezegd dat hij zelf mag bepalen met wie hij deze 8 uur door mag brengen.
Ik zie het nu pas, geen idee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:03 schreef Starlie het volgende:
Wat is die pc bij lieke aan het doen..!?
waar haalt ze dat nou ineens weer vandaan, of is er ook hier weer door achter ingegrepenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef STAP01 het volgende:
Wtf! Heeft Naad het grote allesomvattende Victoria Beckham boek weer gevonden????
Hmzz haaronderzoek en verzorging toch ook wel denk ik!quote:
Zag ik het toch goed. FEBO misschien weer teruggelegd?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef STAP01 het volgende:
Wtf! Heeft Naad het grote allesomvattende Victoria Beckham boek weer gevonden????
Klopt, dat is op FOK gezegd maar verkeerd begrepen. Lees Villa Vandaag maar terug, niets van te vinden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het is wel gezegd dat hij iemand mee mocht nemen![]()
Spelbedervers!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zag ik het toch goed. FEBO misschien weer teruggelegd?
Ik weet niet zeker of dit hem is hoor maar lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet op dit filmpje (op 6 min 50)quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het is wel gezegd dat hij iemand mee mocht nemen![]()
Hadden Nadia en Amanda niet beide zon boek gehad?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lieke is dus de pineut als Huub weg is vanavond, hoe verrassend.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:18 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan plANNEN beramen
Dat weet ik dus niet, maar ja dan had dat geintje van Kim ook niets uitgehaald.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Hadden Nadia en Amanda niet beide zon boek gehad?
Wat dapper van groep 5.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
Ja ze gaan Lieke bashen vanavond!
Als Lieke na vanavond nog iets doet in dat hok voor anderen is ze voor mij hardstikke gek.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan met zijn 5en party en co doen, lieke wil dat spel graag doen en mag dan niet meedoen
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan met zijn 5en party en co doen, lieke wil dat spel graag doen en mag dan niet meedoen
Volgens het programma op VOL, verwachten ze Huub rond tien uur.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:20 schreef lorence1 het volgende:
hoe laat gaat huub weg vanavond en tot hoe laat mag die weg?
Ik ben er iedere keer weer verbaasd over, ze heeft het ook absoluut niet door dat ze absoluut geen tafelmanieren heeft ook al zeg je het haar duizend keer.quote:
ok tanxquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens het programma op VOL, verwachten ze Huub rond tien uur.
Hij gaat om 10 uur ofzo.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:29 schreef Dreamboy het volgende:
Gaat dat Fan gebeuren niet meer door?
En zijn kaken malen en malen. Hij is echt bang dat hij iets tekort komt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:29 schreef riri het volgende:
moet je dennix zien zitten...hij zit bijna bij jaap op schoot
Ik had het op de vorige pagina al gepost maar in dit filmpje wordt niet over mee nemen gesproken, maar gezegd dat Brian zelf mag weten met wie hij die tijd door brengt. (na 6 min 50)quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in de update genoteerd wat er is voorgelezen. Er is gezegd dat hij iemand mee mocht nemen.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:35 schreef DrsH het volgende:
OT drie nieuwe trekzakken gekocht 2x CF 1xGC van beroemde merken
Het lijkt me niet dat Brian iemand mag mee nemen. De acht uur naar buiten is alleen voor degene die één jaar in die kooi zit...hoezo zou Amanda ook 8 uur naar buiten kunnen alleen omdat ze met Brian neukt...echt nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:37 schreef Katewalker het volgende:
Het lijkt me niet dat Brian iemand mag mee nemen. De acht uur naar buiten is alleen voor degene die één jaar in die kooi zit...hoezo zou Amanda ook 8 uur naar buiten kunnen alleen omdat ze met Brian mee mag...echt niet
Hee..nou lijkt het net of ik dat heb geschreven...vind ik niet okee...kan je de quote ff veranderen..quote:
Ja, ik heb het nu ook bekeken en er wordt gezegd 'met wie', niet dat er iemand mee mag. Bedankt voor de correctie allebei.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het op de vorige pagina al gepost maar in dit filmpje wordt niet over mee nemen gesproken, maar gezegd dat Brian zelf mag weten met wie hij die tijd door brengt. (na 6 min 50)
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43131&sess=664
Hyper was ze iig wel! maar dat had niets met coke te maken denk ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef riri het volgende:
natas aan de coke...ze was niet voor niks zoveel afgevallen
Ze gaat binnenkort ook aan de coke d Azur wonenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef riri het volgende:
natas aan de coke...ze was niet voor niks zoveel afgevallen
Bij Naad moet de beer er flink overheen dat lost veel op voor haarquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Naad maar water drinken, ze zit tegen kotsen aan.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je posts verborgen zijn? Onder Opties, helemaal onderaan.![]()
Ze is al naar het toilet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Bij Naad moet de beer er flink overheen dat lost veel op voor haar
Ze is al van tafel weggelopen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Naad maar water drinken, ze zit tegen kotsen aan.
Trekzakken ? Is dat voor het kado voor Dennix ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:35 schreef DrsH het volgende:
OT drie nieuwe trekzakken gekocht 2x CF 1xGC van beroemde merken
Dat is een verzinsel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort ook aan de coke d Azur wonen
![]()
Huub zei ook net: haar kinderen zouden van haar moeten worden afgenomen! Helemaal mee eens! Vuil teringwijf!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:45 schreef riri het volgende:
nou...die beelden van die kop van natasia....champagne drinkend en helemaal over de top zich gedragend...met die hele rare ogen...het zei mij in ieder geval genoeg.....die zat vol met die troep
Nee daarvoor is hij niet muziekaal genoegquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Trekzakken ? Is dat voor het kado voor Dennix ?
Ik PM wel evenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
Zou je mij ook kunnen uitleggen hoe het werkt? Ik heb in mijn profiel onder opties gekeken maar ik word er niet wijzer van.![]()
Bovenaan de pagina "opties"quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
Zou je mij ook kunnen uitleggen hoe het werkt? Ik heb in mijn profiel onder opties gekeken maar ik word er niet wijzer van.![]()
Brrrrrian the ripper.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
En profile is het zo mogelijk nog erger.
[afbeelding]
Nou, ik wil het wel zien. Volgens mij eet Jaap ontzettend veel, namelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:48 schreef Katewalker het volgende:
Jaap wil Lieke aan het werk zetten om hem te helpen met afvallen..( Jaap: dan ga ik alleen nog eten wat jij me voorschoteld) als ze dat maar niet gaat doen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |