Ja hoor, het is wel gezegd dat hij iemand mee mocht nemenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat hij iemand mee mocht nemen, er is gezegd dat hij zelf mag bepalen met wie hij deze 8 uur door mag brengen.
Ik zie het nu pas, geen idee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:03 schreef Starlie het volgende:
Wat is die pc bij lieke aan het doen..!?
waar haalt ze dat nou ineens weer vandaan, of is er ook hier weer door achter ingegrepenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef STAP01 het volgende:
Wtf! Heeft Naad het grote allesomvattende Victoria Beckham boek weer gevonden????
Hmzz haaronderzoek en verzorging toch ook wel denk ik!quote:
Zag ik het toch goed. FEBO misschien weer teruggelegd?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef STAP01 het volgende:
Wtf! Heeft Naad het grote allesomvattende Victoria Beckham boek weer gevonden????
Klopt, dat is op FOK gezegd maar verkeerd begrepen. Lees Villa Vandaag maar terug, niets van te vinden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het is wel gezegd dat hij iemand mee mocht nemen![]()
Spelbedervers!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zag ik het toch goed. FEBO misschien weer teruggelegd?
Ik weet niet zeker of dit hem is hoor maar lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet op dit filmpje (op 6 min 50)quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het is wel gezegd dat hij iemand mee mocht nemen![]()
Hadden Nadia en Amanda niet beide zon boek gehad?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lieke is dus de pineut als Huub weg is vanavond, hoe verrassend.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:18 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan plANNEN beramen
Dat weet ik dus niet, maar ja dan had dat geintje van Kim ook niets uitgehaald.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Hadden Nadia en Amanda niet beide zon boek gehad?
Wat dapper van groep 5.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
Ja ze gaan Lieke bashen vanavond!
Als Lieke na vanavond nog iets doet in dat hok voor anderen is ze voor mij hardstikke gek.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan met zijn 5en party en co doen, lieke wil dat spel graag doen en mag dan niet meedoen
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan met zijn 5en party en co doen, lieke wil dat spel graag doen en mag dan niet meedoen
Volgens het programma op VOL, verwachten ze Huub rond tien uur.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:20 schreef lorence1 het volgende:
hoe laat gaat huub weg vanavond en tot hoe laat mag die weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |