quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ze was echt wel knapper dan zijn Amandelletje.....typisch jaloers![]()
testikelquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een testi?
Btw, wat ziet Brian eruit!!!![]()
Eeeeeeeeeew!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
En profile is het zo mogelijk nog erger.
[afbeelding]
Praten over dingen die in de uitzending komen en dat plakken ze er dan in.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Btw, wat ziet Brian eruit!!!![]()
Testimonial. Soort interview. Wordt in de uitzending gebruikt. Deden ze vroeger regelmatig in de kooi.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:24 schreef milk-shake het volgende:
[..]
testikel...sorry weet ook niet
Testimonial, een filmpje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:23 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Testimonial. Soort interview. Wordt in de uitzending gebruikt. Deden ze vroeger regelmatig in de kooi.
't zal niet door de appels komen ....denkquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:29 schreef fredfik het volgende:
[..]
hoe zou het toch komen dat als ik deze 2 zie aan de tokkie,s moet denken?????
En ongetwijfeld ook nog even langs Tamaraquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:31 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. bij mijn tante is veel familie en bij mijn broer ook en ik ga even naar mijn huis en ook nog even op mijn crosser rijden.
Okquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Testimonial. Soort interview. Wordt in de uitzending gebruikt. Deden ze vroeger regelmatig in de kooi.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Nomrc2 het volgende:
goh nix nog niet naar huis gestuurd wegens grove ovetreding van de regels ?
dat had ik nou niet verwacht van de febo
leuk zo'n multimediaspelletje
flensje heb ik al
Hij vindt het jammer dat hij net de TV uitzending van DGK niet kan kijken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:31 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. bij mijn tante is veel familie en bij mijn broer ook en ik ga even naar mijn huis en ook nog even op mijn crosser rijden.
op internet kan die ze net zo goed kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vindt het jammer dat hij net de TV uitzending van DGK niet kan kijken.
Waarom zou dat nu zijn oen?![]()
Maar wel 8 uur de tijd om een paar herhalingen te bekijken....quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vindt het jammer dat hij net de TV uitzending van DGK niet kan kijken.
Waarom zou dat nu zijn oen?![]()
Ik denk eerder dat het dodelijk saai is voor Huub en Lieke.. en dat is niet bepaald waar Huub op kicktquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:30 schreef riri het volgende:
Tis voor Lieke en huub hartstikken ontspannend nu...ze hoeven niks te doen...alleen maar wachten op een breuk in die club van 5....en zoveel mogelijk informatie in winnen
Ik weet niet precies wat de reden is dat hij nu alleen gaat er is gezegt dat hij iemand mee mocht nemen maar ik had al zoiets dan kan Amanda niet mee want dan zou hij niet naar Tamara kunnen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
En ongetwijfeld ook nog even langs Tamara![]()
Er gaan wél camera's meequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar wel 8 uur de tijd om een paar herhalingen te bekijken....
Ik mag toch hopen dat ze dat niet toestaan, er gaat een cameraploeg mee maar ik zal wel weer te naïef zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
op internet kan die ze net zo goed kijken![]()
Jaap: Niet hakkuh maar verkrachten.quote:
Ik vrees het wel. Het is wel de grote heilige Brian die op pad gaat. In DGK mag hij al alle regels overtreden, dat zal buiten DGK vast niet anders zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat niet toestaan, er gaat een cameraploeg mee maar ik zal wel weer te naïef zijn![]()
Heu... in welke context was die uitspraak?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap: Niet hakkuh maar verkrachten.![]()
Echt Geen idee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:29 schreef fredfik het volgende:
[..]
hoe zou het toch komen dat als ik deze 2 zie aan de tokkie,s moet denken?????
private ytje spelen is de laaste tijd een hobby van me(net als nix z'n connecties)quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Nomrc2 het volgende:
goh nix nog niet naar huis gestuurd wegens grove ovetreding van de regels ?
dat had nou niet verwacht van de febo
leuk zo'n multimediaspelletje
flensje heb ik al
Hij draaide het nummer van Gabber Piet: Strak, strak in mijn trainingspak.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:42 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heu... in welke context was die uitspraak?![]()
Er is niet gezegd dat hij iemand mee mocht nemen, er is gezegd dat hij zelf mag bepalen met wie hij deze 8 uur door mag brengen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:36 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de reden is dat hij nu alleen gaat er is gezegt dat hij iemand mee mocht nemen maar ik had al zoiets dan kan Amanda niet mee want dan zou hij niet naar Tamara kunnen.
Volgens mij noem je dit blufpoker, veel plezier verder Sherlock.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:43 schreef Nomrc2 het volgende:
vind het zol leuk dat de febo me vraagt mee te spelen
Het zegt vast wat over mijn niveau, dat ik dat nummer niet kenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij draaide het nummer van Gabber Piet: Strak, strak in mijn trainingspak.![]()
Dat is idd iets anders dan iemand mee mogen nemen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat hij iemand mee mocht nemen, er is gezegd dat hij zelf mag bepalen met wie hij deze 8 uur door mag brengen.
Waar ging dat over ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap: Niet hakkuh maar verkrachten.![]()
Toen mijn zoon 10 jaar was vond hij dat prachtig, vandaar dat ik het weet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:49 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het zegt vast wat over mijn niveau, dat ik dat nummer niet ken![]()
sorry je hebt gelijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij noem je dit blufpoker, veel plezier verder Sherlock.
Vandaar dat Huub niet tegen Lieke pas zei ik neem jou mee als het mijn tijd is om 8 uur er uit te gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat hij iemand mee mocht nemen, er is gezegd dat hij zelf mag bepalen met wie hij deze 8 uur door mag brengen.
Ja wat nou?! Ik kan niet tegen raadseltjes!quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen mijn zoon 10 jaar was vond hij dat prachtig, vandaar dat ik het weet.
Wat is er eigenlijk met Jaap? Hij was de hele dag hardstikke down en nu zo euforisch.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar zou hij bij de FEBO...............![]()
Hij was aan het hakken, pakte Naad en zong dat ineens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |