Die heeft ze heel creatief tot hotpants omgetoverd?quote:
Sjofele sjappie in da house.quote:Brian heeft straks een Testi, hij is op zijn mooist voor de TV uitzending.
Aha, ik begreep je verkeerd. Een brede jeans riem waarvan ze denkt dat het een rokje is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft ze heel creatief tot hotpants omgetoverd?
ach jah de popo komt er weer aan... dus het bashen gaat weer beginnen....quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:06 schreef Clank het volgende:
Volgens Jaap hebben ze wel gewonnen.. oa ... 'verharding'...
Ik ga er geen euro aan besteden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:10 schreef Desii het volgende:
[..]
ach jah de popo komt er weer aan... dus het bashen gaat weer beginnen....![]()
Aha. Die ene waar die binnenzak als een scheef maandverbandje naar buiten piept?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Aha, ik begreep je verkeerd. Een brede jeans riem waarvan ze denkt dat het een rokje is.
Dusquote:De Miljonairs kleden zich eindelijk eens een keer zoals een miljonair eruit zou moeten zien. Vandaag geen lage decolletés en te korte rokjes.
Hij begint op Dennix te lijken, alleen maar uitstellen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:09 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. hoe vond je die ontslagronde gisteren.
Jaap niets bijzonders.
Nix. ja ik vond het ook niet zo.
Jaap ik denk een paar dagen rust en dan opnieuw weer uithalen.
Onzin, dat bashen gaat al maanden achterelkaar non-stop door (met hier en daar een dag in de luwte). Er wordt niet meer of minder gebasht nav de popoll.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:10 schreef Desii het volgende:
[..]
ach jah de popo komt er weer aan... dus het bashen gaat weer beginnen....![]()
nou ze was echt wel knapper dan zijn Amandelletje.....typisch jaloersquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:15 schreef Dreamboy het volgende:
Brian vond Lesley niet zo aantrekkelijk als hij ze van dichtbij zag in de paardenbak.
Brian. ik zag ook dat ze gelijk naar Bart toe trok.
M.a.w., Brian wilde Lesley wel maar Lesly wilde Brian niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:15 schreef Dreamboy het volgende:
Brian vond Lesley niet zo aantrekkelijk als hij ze van dichtbij zag in de paardenbak.
Brian. ik zag ook dat ze gelijk naar Bart toe trok.
dat hoort rat morgen weer van zijn fam............wordt ie weer paraquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke tegen Huub wat je van Jaap en Dennix nu hoort is geen uitspraak
Huub. ik heb het ook al geprobeert maar mijn lukt het ook niet.
Lieke er komt vanzelf wel een breuk tussen die 5.
Huub. gewoon afluisteren
idd ja ...zo zat hetquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., Brian wilde Lesley wel maar Lesly wilde Brian niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |