Brian kijkt naar de camera achter hem en zegt hallo en krabbelt zich daarna onder zijn kin.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Hou op!!! Ik kan de spanning bijna niet aan!!!
Jepquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Buffy Jan van FOK gaat ook dus horen we het uit de eerste hand.
Ik vind het ook een vreemde regel. Omdat er geen onderscheid gemaakt word tussen persoonlijke vertrouwelijke documenten en een compleet IT systeem die bedoelt is om iemand kapot te maken. Al met al als je het bekijkt zou het spel nu gespeeld kunnen worden via documenten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind de gedoe over die brieven een hoop onzin.
Zowel Jaap als Huub hadden dit al nagevraagd bij de Febo.... toen mocht het allemaal wel (ik heb er ook totaal geen moeite mee)
Maar als Jaap, ongeveer dreigt te flippen en zelfs een boete had moeten hebben voor het verscheuren van Huub zijn brief, wordt er weer van alles veranderd.
Slappe instelling, maar "what else is new"![]()
Zijn hoofd opzij weg maar herstelde zich razendsnel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian kijkt naar de camera achter hem en zegt hallo en krabbelt zich daarna onder zijn kin.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
JepIk ben er klaar voor. Net bij mn paardje geweest en heb een pluk hooi en een grote hand stro van dr gepikt. Vond ze niet leuk maar ze begreep t uiteindelijk wel
![]()
Ik ga dr rond n uurtje of half 9 naar toe. En ik zal Huub uitleggen wat ik bedoel met de zak hooi. Mooi ook omdat ze gister tegen Lieke zeiden dat ze zo'n slechte relatie hebben![]()
En voor Mannie zal ik er 'nieuwe extensions' op zetten
moet er wel bij vertellen dat ik t stro UIT dr stal heb gepakt he, nix vers stro. Dat gun ik dat mokkel nietquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
JepIk ben er klaar voor. Net bij mn paardje geweest en heb een pluk hooi en een grote hand stro van dr gepikt. Vond ze niet leuk maar ze begreep t uiteindelijk wel
![]()
Ik ga dr rond n uurtje of half 9 naar toe. En ik zal Huub uitleggen wat ik bedoel met de zak hooi. Mooi ook omdat ze gister tegen Lieke zeiden dat ze zo'n slechte relatie hebben![]()
Jaap is goed gedrild door de Messias die zijn boekje zit te lezen op de bank in de kamer....hij hoeft niet eens toezicht te houden...quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Clank het volgende:
Huub verlaat het kantoor.
Jaap: Huub kwam met allemaal vragen... het enige wat ik heb gezegd is het magische antwoord.. ik heb er niets over te zeggen.
Brian is van houding veranderd, leunt nu voorover over het rood/wit gestreepte kussen heeft zijn boek op tafel gelegd en leest.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn hoofd opzij weg maar herstelde zich razendsnel.![]()
Zeg dan ook ff dat Jaap een grotere rat is dan Brian en dat ie hem in z'n eigen sop moeten laten gaarkoken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft die zwarte heks zelf ook wel eens verteld in de villaquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las gisteren in een stukje van Nowlive dat Natasja en Mevr. Pannenkoek elkaar al kende voordat die heks de Kooi in ging................
plezierig voor straks en hopelijk kan je uitleggen dat zak hooi het nieuwste koosnaampje van Amanda voor der dushi is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
moet er wel bij vertellen dat ik t stro UIT dr stal heb gepakt he, nix vers stro. Dat gun ik dat mokkel niet
het verklaart weer een aantal dingenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft die zwarte heks zelf ook wel eens verteld in de villa
Sloeg hij een vlieg dood?quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
Wat deed Brian nou ???
quote:
Als we deze 2 in de updates zetten dan is het voor iedereen gelijk duidelijk hoe boeiend het in de kooi is.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:49 schreef Lady-night het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gHW3Qoc0zE8
Wat was de reaktie van Dennix ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:59 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. als jij iedeen heb Dennix dan doe ik mee en anders niet.
Ik doe dan voorlopig niets meer.
Ben er ook bang voor maar ik ga mn best doen, zal foto''s maken en bukken op t moment dat er een camera op me gericht staatquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:53 schreef Clank het volgende:
Denk zomaar dat er weinig gelegenheid zal zijn om info of kadootjes uit te wisselen.. er zullen wel mannetjes/vrouwtjes met de neus bovenop staan.
Hoop toch dat je plannetje slaagt BuffyJanVeel plezier!
Gokje, hij zegt nixquote:
Dat sowieso, serieus.quote:
Ik denk dat ik ook maar moet gaan stoppen, want ik krijg de neiging de stomste dingen te melden!!! Saai, saaier, saaist.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat sowieso, serieus.
ik stop nu hoor, maar ik word hiet zo melig van :![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:59 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap:als jij ideen heb Dennix dan doe ik mee en anders niet.
Ik doe dan voorlopig niets meer.
De regels die de groep van 5 hebben opgesteld, zodat ze het vertrouwen inelkaar niet meer beschamen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:11 schreef ricofromrio het volgende:
kijk effe wat Jaap aan het typen is Dennix![]()
Brian lijkt zo sprekend op Kenneth, wat een pauper stel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |