Wel eens gehoord van blowen? Ik heb Jaap nog nooit zo gezien, zeker de laatste dagen niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja wat nou?! Ik kan niet tegen raadseltjes!![]()
Wat denk je dat Jaap bij de FEBO heeft ge....???
Benieuwd hoelang Amanda tegen de kop van Lieke aan kan kijken.. zoals ze dat zelf altijd zo aardig zegt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Btw: De wonderen zijn de wereld nog niet uit, Lieke en Amanda doen samen hun nagels.
Zou best kunnen, Nena, Brian, Nathanaël, Bart en Huub hebben een periode gehad waarin ze bijna dagelijks achter gingen blowen. Dat dat nog steeds gebeurt (maar dan meer verborgen), is wel te verwachten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van blowen? Ik heb Jaap nog nooit zo gezien, zeker de laatste dagen niet.
Btw: De wonderen zijn de wereld nog niet uit, Lieke en Amanda doen samen hun nagels.
Ach joh, dat is puberaal gedrag. Ze leert het nog wel, dat je soms geen keus hebt in het leven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang Amanda tegen de kop van Lieke aan kan kijken.. zoals ze dat zelf altijd zo aardig zegt.
Ze heeft het niet afgemaakt het kader, want ze had echt geen zin meer in school en toen zei haar moeder ga er maar vanaf. Daarna 3 jaar kappersopleiding ???? Iets klopt niet!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:00 schreef F04 het volgende:
De moeder van Amanda heeft VWO, en Amanda zelf VMBO kader. Beetje krom.
Ik zie het eerder omgekeerd, heb echt medelijden met Lieke dat ze dat slappe geouwehoer van Amanda aan moet horen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang Amanda tegen de kop van Lieke aan kan kijken.. zoals ze dat zelf altijd zo aardig zegt.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:
Leuk, Amandel als advocaat.
Ik zie het al helemaal voor me
"Ja Okeeee jonguhh, dat begrijp ik, maar zij heeft echt niks gedaan hoor! Ech nie jonguhhhh!!Aaahh joh!! Val dood!!
Je ziet er niet uit lul! Ben jij nou rechter??? Moet je je haar zien!!! En dan die jurk die je aan heb, je ben een manwijf, en tieten heb je ook niet!"
Yepquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Geheel off topic:
Brian lijkt op Jacobse (en van Es)
http://www.youtube.com/watch?v=qN7m2YMW3Dc
Dankjewelquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Geheel off topic:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:
Leuk, Amandel als advocaat.
Ik zie het al helemaal voor me
"Ja Okeeee jonguhh, dat begrijp ik, maar zij heeft echt niks gedaan hoor! Ech nie jonguhhhh!!Aaahh joh!! Val dood!!Sterruf jonguh.
Je ziet er niet uit lul! Ben jij nou rechter??? Moet je je haar zien!!! En dan die jurk die je aan heb, je ben een manwijf, en tieten heb je ook niet!"
Das leuker dan DGK om naar te kijken!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Geheel off topic:
daarvoor iigquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:12 schreef petraa het volgende:
Tijdens de opleiding worden de volgende onderdelen behandeld:
Vaktechnisch:
- Knippen
- Föhnen
- Permanenten
- Haaronderzoek en haarverzorging
Algemene kennis:
- Sociale, communicatieve en commerciële vaardigheden
- Hygiëne, arbo en milieu
- Maatschappelijke en culturele kwalificatie I
- Automatisering
- Sollicitatietechniek