Helemaal mee eens. Ze kunnen modieus kapsel hebben als het niet bij het gezicht past, ziet t er ook niet uit.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:17 schreef Aoristus het volgende:
dat hangt in grote mate af van het gezicht wat er bij hoort
doe maar nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:24 schreef Repelstela het volgende:
[afbeelding]
Heel mooi vind ik
[afbeelding]
http://www.haartrends.net/haarmode/lang_haar/index.html
Jupquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:17 schreef Aoristus het volgende:
dat hangt in grote mate af van het gezicht wat er bij hoort
Heel begrijpelijk. Het veranderd je uiterlijk veel te ingrijpend, en meestal niet op een positieve manierquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Mijn man ziet het graag lang. Hij wordt helemaal panisch als ik weleens opper om het kort te knippen.
Super vrouwelijk, en zo hoort 'tquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:47 schreef rene90 het volgende:
zoiets vind ik dan ook wel weer leuk:
[ afbeelding ]
stjil maar toch iets anders
[ afbeelding ]
ook niet verkeerd
het is gewoon spam, en dat is niet gewenstquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef Fashiongirl het volgende:
Ik heb niet gespamt.
Ik zie geen spam in mijn post.
Het is een relevant antwoord.
Kort haar bij vrouwen is ook gewoon echt kut. Niet hip, fris, trendy, kek, pittig of wat dan ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Mijn man ziet het graag lang. Hij wordt helemaal panisch als ik weleens opper om het kort te knippen.
Zoiets?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Blijkt toch lastiger dan verwacht. Dan maar een beschrijving:
Kort haar. Van voren plat in één bepaalde richting en van achteren hoger. Er is vast een naam voor, maar ik zou niet weten welke.
En HIP dat ze dat zelf vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk kort haar bestaat voor mij niet bij vrouwen. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die ik met kort haar mooier vond dan met lang haar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:00 schreef kwakveense het volgende:
ik vind dat er ook veel verschil is tussen leuk kort en zo'n naar krezip kapsel (plat voor en wild kort achter) rrrrrr
QFTquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk kort haar bestaat voor mij niet bij vrouwen. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die ik met kort haar mooier vond dan met lang haar.
ja, maar wat is dan je definitie van kort? voor mij is dat alles boven de oren, voor anderen is n boblijn al kort haar....quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk kort haar bestaat voor mij niet bij vrouwen. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die ik met kort haar mooier vond dan met lang haar.
Lang haar heeft bij mij toch wel de voorkeur. Tot het Bh-bandje dan, veel langer zorgt er vaak voor dat er geen model in zit of dat het vaak in een staart word gedragen. Toch ligt het wel aan het gezicht. Zo ken ik een aantal vrouwen waar ik lang haar, tot Bh-bandje, niet vind staan. Iets apparts met korter haar staat dan vaak veel beter. Korten dan een centimeter of 10 moet het toch ook weer niet worden. Het moet wel vrouwelijk blijven.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:25 schreef Dipkip het volgende:
Tuurlijk zullen de meesten roepen LANG LANG LANG maar er zijn zeker uitzonderingen. Een man die ik ken vind mijn lange haar afschuwelijk lelijk. Die houdt alleen maar van korte kapsels bij vrouwen, liefst nog een echt rattenkoppie ook.
Ik vraag me af wat de mannen hier de maximale is-nog-mooi lengte vinden? Schouders, BH-bandje, onderrug, bilnaad?
Er dan wel van uitgaande dat het haar mooi is he, als het zo slierterig en dood is van onder is korter altijd mooier
Kort haar neem je pas verplicht als je 40 bent. Daarvoor hoef je er toch niet vies en naar bij te lopen. Ik snap dat soort meisjes echtniet. (Uit onderzoek blijkt trouwens dat 99.9% van de mannen het met mij eens is.)quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef shroomer het volgende:
[..]
Kort haar neem je pas verplicht als je 40 bent. Daarvoor hoef je er toch niet vies en naar bij te lopen. Ik snap dat soort meisjes echtniet. (Uit onderzoek blijkt trouwens dat 99.9% van de mannen het met mij eens is.)
Die troela van 'Under my umbrella ella ella' (hoe heet ze nou?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Boblijn valt bij mij al onder kort jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, maar wat is dan je definitie van kort? voor mij is dat alles boven de oren, voor anderen is n boblijn al kort haar....
Ik? NEE natuurlijk niet ik kan jou niks verplichten!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Wie verplicht mij over een paar jaar kort haar te nemen? Jij? HAHAHAHA
Ik heb altijd bewondering voor vrouwen die gewoon lang haar houden als ze ouder worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef shroomer het volgende:
[..]
Kort haar neem je pas verplicht als je 40 bent. Daarvoor hoef je er toch niet vies en naar bij te lopen. Ik snap dat soort meisjes echtniet. (Uit onderzoek blijkt trouwens dat 99.9% van de mannen het met mij eens is.)
Rihannaquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die troela van 'Under my umbrella ella ella' (hoe heet ze nou?) heeft anders zó'n hoog voorhoofd dat ze er nu met kort Halle Berry-achtig kapsel met lok wat mij betreft beter uit ziet dan met haar langere kapsel.
Maar da's dan ook een van de weinige voorbeelden die ik kan noemen
Haar kapsel bij Don't stop the music vind ik nog steeds het allermooiste... Beetje middellang en achter wat korter.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef kwakveense het volgende:
voor dat hele korte had ze een middellang kapsel, dat vond ik t leukste...
Ja dank je! Ik vind haar korte kapsel echt erg mooi staan!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Rihanna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar jij bent dan ook een vrouwquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dank je! Ik vind haar korte kapsel echt erg mooi staan!
Het is gelijk niks meer met dat korte haarquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Rihanna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het met je date eensquote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef kwakveense het volgende:
ik meldde gisteren aan m'n date dat ik m haar misschien weer ging laten groeien (is nu een vrij lange bob, die achter wat korter is) en die meldde toch wel vrij standvastig dat ie dit leuker vond dan langer...
Ik vind het alleen wat krom dat iemand met zo'n smaak als jouw gaat zeggen wat wel of niet mooi is.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:39 schreef Synthesist het volgende:
Kleur maakt mij eigenlijk niet veel uit. Als het maar geen lelijke tinten zwart of blond zijn. Peper en zout blond is zoiets wat ik niet mooi vind. En bij zwart haar moet het ook echt #000000 zijn. Rood kan mooi zijn, maar dat oranje rood vind ik niet mooi.
+ krullen
+ (half)lang
- rechte pony (je buurmeisje van 6 staat het zelfs al niet, laat staan een volwassen vrouw)
- kort
- stekels (doen vooral dikke vrouwen en lesbo's om hun reeds aanwezige afstotelijkheid te versterken)
- dreadlocks (en dan vaak ook ongewassen, stinkend en uitgedroogd als wol)
- emo plofkophaar (http://8c.img.v4.skyrock.com/8c5/i-must-be-emo-girl/pics/1397536107.jpg)
Want immers, met een bepaalde smaak heb je geen recht tot spreken.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wat krom dat iemand met zo'n smaak als jouw gaat zeggen wat wel of niet mooi is.
Wat die negert zegt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alles behalve rattenkop-kort, rare kleurtjes en dreadlocks.
Vrouwen, meisjes moeten een paardenstaartje hebben en een rokje en een hockey stick een beetje met een rrrr spreken en...........bij de rabobank werkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:15 schreef Repelstela het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van mannen,
wat voor kapsels vinden jullie nu echt mooi voor vrouwen?
Kleur, model, lengte,
staartjes, speldjes, vlechtjes, kom breek los
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, lang haar staat haar veel beter.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dank je! Ik vind haar korte kapsel echt erg mooi staan!
alleen bij vrouwen met een mooie lange nek, en donkerbruin haar.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:00 schreef Elegy het volgende:
Ben ik de enige die een bobline bij vrouwen heel erg mooi vindt
Ok Yolanthe heeft echt lang haar. Maar wij mannen, als ik zo vrij mag zijn om het duidelijk te maken, verstaan onder schouderlengte en iets daarboven ook lang haar. (=mooi)quote:Op maandag 19 mei 2008 15:47 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind dit korte kapsel van Victoria Beckham en super,vind het haar dan ook veel mooier staan dan lang haar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook kort haar,lang haar kan wel heel mooi zijn maar ik vind dat 8 van de 10 nederlandse vrouwen geen mooi lang haar heeft,lang,dun en sliertig.Voor echt lang haar moet je echt dik ,mooi -Yolanthe Cabau van Kasbergen-haar hebben vind ik.Anders schouder-lengte of korter.
Dat haar op dat plaatjequote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef shroomer het volgende:
[..]
Ok Yolanthe heeft echt lang haar. Maar wij mannen, als ik zo vrij mag zijn om het duidelijk te maken, verstaan onder schouderlengte en iets daarboven ook lang haar. (=mooi)
bv: [ afbeelding ]
Daar zie ik nou echt niets bijzonders in, behalve dat het lijkt op uitgroeiquote:
Ik zeg ook niet dat ik dat haar heel bijzonder vind, gewoon mooi. Maar het ging dus om de lengte.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar zie ik nou echt niets bijzonders in, behalve dat het lijkt op uitgroei
Echt een generiek blond haar kapsel
Nee.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:00 schreef Elegy het volgende:
Ben ik de enige die een bobline bij vrouwen heel erg mooi vindt
Begrijp ook niet zo goed wat hier zo mooi aan is,en aangezien het voor de foto nog "mooi"gemaakt is moet je nagaan hoe dat er zo in het echt uit ziet,volgens mij gewoon droog geblondeerd haar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar zie ik nou echt niets bijzonders in, behalve dat het lijkt op uitgroei
Echt een generiek blond haar kapsel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |