Helemaal mee eens. Ze kunnen modieus kapsel hebben als het niet bij het gezicht past, ziet t er ook niet uit.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:17 schreef Aoristus het volgende:
dat hangt in grote mate af van het gezicht wat er bij hoort
doe maar nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:24 schreef Repelstela het volgende:
[afbeelding]
Heel mooi vind ik
[afbeelding]
http://www.haartrends.net/haarmode/lang_haar/index.html
Jupquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:17 schreef Aoristus het volgende:
dat hangt in grote mate af van het gezicht wat er bij hoort
Heel begrijpelijk. Het veranderd je uiterlijk veel te ingrijpend, en meestal niet op een positieve manierquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Mijn man ziet het graag lang. Hij wordt helemaal panisch als ik weleens opper om het kort te knippen.
Super vrouwelijk, en zo hoort 'tquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:47 schreef rene90 het volgende:
zoiets vind ik dan ook wel weer leuk:
[ afbeelding ]
stjil maar toch iets anders
[ afbeelding ]
ook niet verkeerd
het is gewoon spam, en dat is niet gewenstquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef Fashiongirl het volgende:
Ik heb niet gespamt.
Ik zie geen spam in mijn post.
Het is een relevant antwoord.
Kort haar bij vrouwen is ook gewoon echt kut. Niet hip, fris, trendy, kek, pittig of wat dan ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Mijn man ziet het graag lang. Hij wordt helemaal panisch als ik weleens opper om het kort te knippen.
Zoiets?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Blijkt toch lastiger dan verwacht. Dan maar een beschrijving:
Kort haar. Van voren plat in één bepaalde richting en van achteren hoger. Er is vast een naam voor, maar ik zou niet weten welke.
En HIP dat ze dat zelf vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |