Maar jij bent dan ook een vrouwquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dank je! Ik vind haar korte kapsel echt erg mooi staan!
Het is gelijk niks meer met dat korte haarquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Rihanna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het met je date eensquote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef kwakveense het volgende:
ik meldde gisteren aan m'n date dat ik m haar misschien weer ging laten groeien (is nu een vrij lange bob, die achter wat korter is) en die meldde toch wel vrij standvastig dat ie dit leuker vond dan langer...
.
.
Ik vind het alleen wat krom dat iemand met zo'n smaak als jouw gaat zeggen wat wel of niet mooi is.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:39 schreef Synthesist het volgende:
Kleur maakt mij eigenlijk niet veel uit. Als het maar geen lelijke tinten zwart of blond zijn. Peper en zout blond is zoiets wat ik niet mooi vind. En bij zwart haar moet het ook echt #000000 zijn. Rood kan mooi zijn, maar dat oranje rood vind ik niet mooi.
+ krullen
+ (half)lang
- rechte pony (je buurmeisje van 6 staat het zelfs al niet, laat staan een volwassen vrouw)
- kort
- stekels (doen vooral dikke vrouwen en lesbo's om hun reeds aanwezige afstotelijkheid te versterken)
- dreadlocks (en dan vaak ook ongewassen, stinkend en uitgedroogd als wol)
- emo plofkophaar (http://8c.img.v4.skyrock.com/8c5/i-must-be-emo-girl/pics/1397536107.jpg)
Want immers, met een bepaalde smaak heb je geen recht tot spreken.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wat krom dat iemand met zo'n smaak als jouw gaat zeggen wat wel of niet mooi is.
Wat die negert zegt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alles behalve rattenkop-kort, rare kleurtjes en dreadlocks.
Vrouwen, meisjes moeten een paardenstaartje hebben en een rokje en een hockey stick een beetje met een rrrr spreken en...........bij de rabobank werkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:15 schreef Repelstela het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van mannen,
wat voor kapsels vinden jullie nu echt mooi voor vrouwen?
Kleur, model, lengte,
staartjes, speldjes, vlechtjes, kom breek los
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, lang haar staat haar veel beter.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dank je! Ik vind haar korte kapsel echt erg mooi staan!
alleen bij vrouwen met een mooie lange nek, en donkerbruin haar.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:00 schreef Elegy het volgende:
Ben ik de enige die een bobline bij vrouwen heel erg mooi vindt
Ok Yolanthe heeft echt lang haar. Maar wij mannen, als ik zo vrij mag zijn om het duidelijk te maken, verstaan onder schouderlengte en iets daarboven ook lang haar. (=mooi)quote:Op maandag 19 mei 2008 15:47 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind dit korte kapsel van Victoria Beckham en super,vind het haar dan ook veel mooier staan dan lang haar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook kort haar,lang haar kan wel heel mooi zijn maar ik vind dat 8 van de 10 nederlandse vrouwen geen mooi lang haar heeft,lang,dun en sliertig.Voor echt lang haar moet je echt dik ,mooi -Yolanthe Cabau van Kasbergen-haar hebben vind ik.Anders schouder-lengte of korter.
Dat haar op dat plaatjequote:Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef shroomer het volgende:
[..]
Ok Yolanthe heeft echt lang haar. Maar wij mannen, als ik zo vrij mag zijn om het duidelijk te maken, verstaan onder schouderlengte en iets daarboven ook lang haar. (=mooi)
bv: [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |