quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Vakantie was top, ik heb nog droge fotos die ik gemaakt heb toen ik me stierlijk verveelde tijdens het rijden voor de liefhebbers?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En wb Bo, leuke vakantie gehad? En zin in de ring het weekend van de 13/14e?
pics? altijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vakantie was top, ik heb nog droge fotos die ik gemaakt heb toen ik me stierlijk verveelde tijdens het rijden voor de liefhebbers?![]()
Ik ben niet van de partij helaas.
heen weg geen last, terug weg was ik het bij Keulen al helemaal zat... wist niet meer hoe ik moest zitten enzo, dan ga je proberen te draaien in die stoel terwijl je nergens naartoe kanquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:00 schreef Paladijn het volgende:leuke repo Bo, maar hoe heb je dat in godsnaam uitgehouden in dat kuipstoeltje? :x
top.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:42 schreef Paladijn het volgende:
lexxx, mijn bijrijdersstoel is nog vrij (broertje moet werken...)
PTA is dit weekend dus modloosquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:35 schreef ThaFreak het volgende:
helemaal vergeten te melden maar ik ben der pas maandag/dinsdag weer![]()
wat is er met ons PTA stagairtje gebeurd?quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:29 schreef lipje het volgende:
[..]
wat is er met ons PTA stagairtje gebeurd?
Eén modactie teveel. Daar word de harde PTA mod kern niet vrolijk van. Dus die is kwijt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:29 schreef lipje het volgende:
[..]
wat is er met ons PTA stagairtje gebeurd?
Hij is door de brommerrijders afgetuigd?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén modactie teveel. Daar word de harde PTA mod kern niet vrolijk van. Dus die is kwijt.
Nee. Door een bijlige Fries en een Italiaan die net zo breed als lang is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij is door de brommerrijders afgetuigd?
foto'squote:Op zondag 30 september 2007 00:40 schreef compier het volgende:nu meng ik me officieel tussen de autorijders!
Heb sinds donderdag mijn rijbewijs (in de USA),
en sinds vandaag mijn auto officieel! (92 oldsmobile cutlass ciera s) met 173k op de teller.
Niet heel speciaal dusquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef lipje het volgende:
@ PAladijn, voorlopig 4 man
Behalve als BARA eens reageert op zijn hotmail![]()
Voor beide dagen:quote:Op zondag 30 september 2007 13:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Excuus ik was het hele weekend in Amsterdam
![]()
Maar die datum gaat helaas niet lukken, dus het zal bij 4 blijven.
je mag raden (hint: motormuis in opleiding)quote:Op zondag 30 september 2007 13:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor beide dagen:
Lip
lexxx
moi
nummer 4
Vlad wordt copper? :xquote:Op zondag 30 september 2007 14:10 schreef lipje het volgende:
[..]
je mag raden (hint: motormuis in opleiding)![]()
morgen examenquote:Op zondag 30 september 2007 14:10 schreef lipje het volgende:
[..]
je mag raden (hint: motormuis in opleiding)![]()
mja, je hebt geen zwarte kleuterperiode achter je liggen?quote:
Nee.quote:Op zondag 30 september 2007 18:29 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, je hebt geen zwarte kleuterperiode achter je liggen?
mja, kwam direct na de puberteit. Ik zeg doe die er ook maar bij, dan hebben we alles maar vastquote:Op zondag 30 september 2007 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij zit al in je midlife begreep ik?
Wat doet m'n oude avatar hierquote:Op zondag 30 september 2007 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
Wat doen die nummertjes achter m'n nick.
Dan heb je er veel te veel tijd ingestoptquote:Op zondag 30 september 2007 19:25 schreef ijsmeis het volgende:
tvp.
Ik heb mijn eerste huiswerk terug. Een 8..
ben je weer mod?quote:Op zondag 30 september 2007 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
Wat doen die nummertjes achter m'n nick.
van de pijn in me rug afquote:Op zondag 30 september 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:Wat wil je nog meer?
Wat gelukkig uit kanquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nieuwe lay-out, google-ads onder de OP
Absoluut. Volgens mij kost het meer ruimte per post en moet je derhalve meer scrollenquote:
oude_oude is tof inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom heb ik zoveel spaties onder m'n sig, brrrr.
Ik ga oud_oud weer aanzetten.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:14 schreef vlad het volgende:
gezakt voor theorieeen fout teveel en dertig euro naar de klote
![]()
Nergens, dichtsbijzijnde plek is London, je kan online bestellen, is met de huidige doller gunstig, dr is alleen 50 dollar verzendkostenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gekke kip
Waar verkopen ze Abercrombie in Nederland eigenlijk?
Onzin.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nergens, dichtsbijzijnde plek is London, je kan online bestellen, is met de huidige doller gunstig, dr is alleen 50 dollar verzendkosten
er zijn winkels met restpartijen, maar geen officiele verkooppuntenquote:
De Bijenkorf is inderdaad een echte restpartijen-winkel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
er zijn winkels met restpartijen, maar geen officiele verkooppunten
quote:Je IP-adres is 192.1.0.257. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
american today heeft soms wel eens wat liggen. Maar dat is rest shit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De Bijenkorf is inderdaad een echte restpartijen-winkel.
Maargoed, ik vroeg het aan o_g, want de Bijenkorf heeft het niet meer bij mijn weten.
Ik ga echt geen kleding kopen via internetquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:03 schreef ook_gek het volgende:
A&F kan je niet in de us meer kopen als nederlander. De douane houd dat gewoon lekker tegen.
Verzendkosten uit de us waren altijd 100 doller.
Je kan via ellen kopen.
http://fromus2eu.com/
je geeft gewoon door wat ze op de site van A&F moet bestellen. Jij maakt geld ove naar haar rekening in nl. Je krijgt een volledige prijs opgave en dat is het
in de UK kan je inderdaad ook A&F kopen. Weet alleen niet wat de kosten daar zijn.
Daar heb ik het idd ook wel eens zien liggen ja.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
american today heeft soms wel eens wat liggen. Maar dat is rest shit.
Voor de rest word het eigelijk niet verkocht in Nederland.
dangelquote:
Met vrienden op vakantie en dan kleding kopen? Ik weet niet hoe enorm gay jouw maten zijn, maar ik ga dat iig niet doen met vriendenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:14 schreef Fugie het volgende:
retourtje londen kost ook geen drol man. Neem een paar maten mee en je kan lekker pints zuipen en kleden kopen
WEES GODVERDOMME BLIJ DAT JE NIET VAN JE LUL AFSMELT!quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
EN WANNEER STOPT HET GODVERDOMME EENS MET DIE TYFUSREGEN?
nee? Ga jij niet met je Buddy's obderbroeken kopen bij de Zeeman?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met vrienden op vakantie en dan kleding kopen? Ik weet niet hoe enorm gay jouw maten zijn, maar ik ga dat iig niet doen met vrienden
Alhoewel ik onlangs wel nog in London ben geweest
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:14 schreef Fugie het volgende:
retourtje londen kost ook geen drol man. Neem een paar maten mee en je kan lekker pints zuipen en kleden kopen
Zit jij eigenlijk nog in Finland?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jammer alleen dat ze de US prijzen voor ponden verkopen, niet echt goedkoop dus.
Alles beter dan van je pik afvriezen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:59 schreef vlad het volgende:
[..]
WEES GODVERDOMME BLIJ DAT JE NIET VAN JE LUL AFSMELT!
Nee, sowieso heb ik het niet zo op die luiers.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:00 schreef vlad het volgende:
[..]
nee? Ga jij niet met je Buddy's obderbroeken kopen bij de Zeeman?![]()
* vlad zit rond kerst weer een weekje in Finlandquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles beter dan van je pik afvriezen.
Jij bent meer een typje voor de doorzichtige flosveters?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, sowieso heb ik het niet zo op die luiers.
jeps, nog tot vlak voor kerst, dan zit ik een maand of 7-8 in Nederlandquote:
Als je het via Ellen doet ( van de site die ik gegeven heb ) krijg je zeer snel je kleren binnen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga echt geen kleding kopen via internet
Dus binnenkort weer een nieuwe PTA mod?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
onze stagelopert staat weer op zwart.
Zodat we die weer binnen twee dagen elimineren?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dus binnenkort weer een nieuwe PTA mod?
Daarom verbaasde ik me uberhaupt al over de stagiair, of was dat zijn eigen aanbod?quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zodat we die weer binnen twee dagen elimineren?
Het gaat nu al bijna twee jaar goed met alleen TF en mij als mod, waarom zou er iemand bij moeten?
meningquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het gaat nu al bijna twee jaar goed met alleen TF en mij als mod, waarom zou er iemand bij moeten?
Zijn eigen aanbod. Er was hem toegezegd dat hij op het forum mocht modden, en hij wilde graag op PTA.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daarom verbaasde ik me uberhaupt al over de stagiair, of was dat zijn eigen aanbod?
En nee Vlad, a) geen tijd, b) geen behoefte meer aan om vrijwilligerswerk voor fok te verrichten, hoewel dat de afgelopen tijd aardig verbeterd schijnt te zijn. Oude koeien, verzuurd, /next etc.
gelukkig is de echte wereld groter dan smurfenlandquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
om TF te citeren
mening + blauw = feit
het is weer zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:30 schreef ijsmeis het volgende:
Het forum werkt voor mij trouwens echt maar voor de helft ofzo. Bij jullie ook?
Ik kijk 'm nog even aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
het is weer zo traag als dikke stront door een trechter![]()
die nieuwe layout heb ik ook binnen 15 minuten weer terug gezet naar het oude![]()
Hey die pda lay-out werkt welquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kijk 'm nog even aan.
Wel fijn, die nieuwe layout voor op PDA's en telefoons. Das wel snel. Of nouja, in ieder geval sneller.
Ik heb geloof ik per ongeluk een paar FA knopjes nuquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij was ik weer per ongeluk Games Redactie. Hehehe.
en als we een weekendje modloos zijn is er ook geen haan die er naar kraaitquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vlad je bent een DROPVETERquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:14 schreef vlad het volgende:
gezakt voor theorieeen fout teveel en dertig euro naar de klote
![]()
Nee prachtig he?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:41 schreef lipje het volgende:
[..]
en als we een weekendje modloos zijn is er ook geen haan die er naar kraait
kwikkwoot!quote:
quote:
Over twee weken mag jij die neger ontmoetenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee prachtig he?
[..]
kwikkwoot!
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:50 schreef lipje het volgende:
Vaseline verplicht![]()
En ik wist niet dat jij op Nu.nl stond
Ah, je had al contact gehad met frau Koch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:59 schreef lipje het volgende:
We gaan in een ander huis slapen, Sonja is een weekendje weg. Maar Johan schijnt er al eens geweest te zijn
mijn gedachtequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De SC teruglezen als je in de rimboe zit vind ik een tikkeltje erger
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeet!Wat een figuur is dat
Hij was bij de ONZ meet in Groningen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom dat dan ineens?
![]()
Hij post nooit meer toch of wel?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeet!Wat een figuur is dat
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij was bij de ONZ meet in Groningen!
Geniaalquote:paar gedenkwaardige uitspraken van hem daar (met ZWAAR accent)
"Ik ruk acht keer. Joah, op n dag dan he? Niet in n uur, dan wor ie schraal."
"leen, waarom duurde het plassen zo lang?"
"Ik kreeg mien kluusje nie dicht"
"Leen, waarom duurde het plassen zo lang?"
"Noh, ik had meteen even een pilsje gekocht"
"appelscha, machtig mooi man"
Wat heeft Paal gekocht?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:40 schreef lipje het volgende:
tegelijk met Paladijn?
[20:34] *** "Richard" signed off at Tue Oct 02 20:34:55 2007.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ah okeIk heb hem nog niet gehoord.
Will doquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef Alfisti het volgende:
Je mag ook even mailen, zelfde adres als in MSN
Ik heb hier zelfs last van WOGquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De SC teruglezen als je in de rimboe zit vind ik een tikkeltje erger
Wat heeft Peurac hier mee te maken?!quote:
Jeleest de SC bij, dus je hebt last van hem in de rimboe.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat heeft Peurac hier mee te maken?!
wel gaaf gedaan zoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:19 schreef lipje het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4087weer 8 van die
bakken minder
Zo dat wordt lekker in de file staan elke ochtendquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:30 schreef Fugie het volgende:
als het een beetje meezit ga ik het komende jaar bij t-mobile werken in den haag
waarom denk je dat ik naast het station ben gaan wonen pipoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat wordt lekker in de file staan elke ochtend
je bent je er van bewust dat het den haag centraal 1 grote bouwput is. En dat geen 1 tram of bus daar meer normaal rijd he?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik naast het station ben gaan wonen pipo
Wat moet je met Centraal als Holland Spoor er is?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je bent je er van bewust dat het den haag centraal 1 grote bouwput is. En dat geen 1 tram of bus daar meer normaal rijd he?
Omdat T-mobile vlak bij den haag CS zit dacht ikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet je met Centraal als Holland Spoor er is?
Ah dat is beterquote:
orange is van tmobile sinds kortquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dat is beter![]()
Dan ben ik in de war met orange.
maar blijven ze ieder een apparte profider of gaat het 1 bedrijf worden?quote:
Het blijft voorlopig nog apartquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar blijven ze ieder een apparte profider of gaat het 1 bedrijf worden?
Je zit een jaar lang elke dag op hetzelfde kantoor? Waarom heb je er niet meteen gesolliciteerd voor een hoger inkomenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik naast het station ben gaan wonen pipo
naja eerste instantie 3 maanden maar ze vragen wel commitment van een jaar gezien de redelijk complexe omgevingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zit een jaar lang elke dag op hetzelfde kantoor? Waarom heb je er niet meteen gesolliciteerd voor een hoger inkomen
van mijn huis naar de trein is wel een stukje lopen, van station naar werk is echt een halve minuutquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:52 schreef lipje het volgende:
lekker hendig Fugie. In een overvolle trein stappen en dan nog twee keer door de kou en de regen moeten lopen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja eerste instantie 3 maanden maar ze vragen wel commitment van een jaar gezien de redelijk complexe omgeving
[..]
van mijn huis naar de trein is wel een stukje lopen, van station naar werk is echt een halve minuutDus het valt wel mee
En beter dan elke dag een uur in de file
kabeltjesquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe speeltje is binnen
zwart is beterquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:25 schreef ook_gek het volgende:
1 heeft mijn zusje in het wit staan.
Is een zeer mooi kastje
wit paste beter in het huis van mijn zusje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
zwart is beter
1 heeft ook wat meer opbergruimte daarom heb ik die gekozen. Want het is vrij duidelijk dat opbergruimte het grootste probleme gaat worden
mja ik heb een zwarte tv, staat wel beter me zwart denk ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wit paste beter in het huis van mijn zusje.
zit zelf er ook aan te denken om er 1 te bestellen. En dan ook in het wit.
ik heb 2 grote witte plantenpotten overgekocht die aan weerszijde van dat meubel komen, lekker beetje contrast creerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik zat er net aan te denken. Zwarte kast met een zwarte TV valt niet extreem op. Maar een witte kast met zwarte tv wel. Dat is inderdaad wel minder denk ik.
Maar zwart staat totaal niet in mijn huiskamer![]()
En je moet natuurlijk ook zo een klein blad met 4 groter kaarzen zetten. Dat is hipquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb 2 grote witte plantenpotten overgekocht die aan weerszijde van dat meubel komen, lekker beetje contrast creeren![]()
ik doe niet aan hip, ik doe aan wat ik wil en mooi vindquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk ook zo een klein blad met 4 groter kaarzen zetten. Dat is hip![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:30 schreef Paladijn het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)t_second_opinio.html
Wat zijn er toch veel mensen te dom om te poepen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:30 schreef Paladijn het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)t_second_opinio.html
Wat zijn er toch veel mensen te dom om te poepen
tja jij hebt dat toch nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:48 schreef vlad het volgende:
[..]
"weet jij wat arbeidsvreugde betekend? " eeuuhh, neej, iets met werken ofzo?"
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
je krassertje
Is ze al bij je ingetrokken?
quote:
je hebt er zin in hèquote:
Mja, jij batst sowieso niet toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:57 schreef M5 het volgende:
[..]
doe ik niet aan.. dus helaasch voor jou.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, jij batst sowieso niet toch?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:40 schreef M5 het volgende:
Ben je een paar dagen voor je werk in het buitenland, is heel de layout van 't forum veranderd
Hoi BTW
en morgen ga ik kijken voor 'n andere auto
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, jij batst sowieso niet toch?
quote:
* vlad slikt onaardige opmerking inquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:33 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad slikt onaardige opmerking in![]()
Ga je volgende week ook naar dld?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
Nu ik fulltime werk heb ik trouwens net zo weinig geld te besteden als toen ik studeerde. Wat doe ik fout!
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
Dat je belachelijk veel aanvullende stufi kreeg
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
Dat je belachelijk veel aanvullende stufi kreeg
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:35 schreef vlad het volgende:
[..]
tijd kan je maken
Geld kan je jatten
![]()
Wat is je volgend excuus?![]()
dan ga je gewoonquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is geen excuus, want ik wil graag gaan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan net zo'n mooi weer is als vandaag.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ook. En ik hoop dat je komt!
Maar dat wist je al
je hoopt ook dat ze blijft slapenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ook. En ik hoop dat je komt!
Maar dat wist je al
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:49 schreef vlad het volgende:
[..]
hoe zit6 dat nou? heb je wel een aantal leuke vrouwen geregeld voor ons vermaak savonds?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege die schnitzels zeker.
Alhoewel, als ik niet meega, mogen jullie als jullie willen alsnog op de terugweg langskomen om échte schnitzels te eten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er woont een heel lief omaatje op de hoek. Alex heeft daar nog wel een foto van.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er woont een heel lief omaatje op de hoek. Alex heeft daar nog wel een foto van.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
zou pannenkoek met schnitzel lekker zijn?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
zou pannenkoek met schnitzel lekker zijn?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze bewoog nog en er kwam geluid uit.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
Als je ze hier in de SC post, zou ik dat prachtig vinden. Ik bedoel kijk wat het voor Fwnk betekend heeft.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
RIP voor de nabestaanden van onze geschoren partyfotograaf
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zal dan toch in een andere kamer zijn dan ik, dus waarom?
dan zie je r twee dagenquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, dat dan weer wel ja
De Visa is geprepareerd voor haar laatste rit![]()
Straks alleen nog even olie peilen, maar ze is helemaal versierd en zo...
En, leuk op zaterdagmiddag: ga naar de Aldi, koop iets voor 99 cent, en reken af met centen
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:56 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Ik heb wel weer iets beters te doen dan slotjes te zetten op kuttopics.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Welkom bij de verzuurde ex-mod club
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik mis het dus wel dat je gewoon edits kan lezen eh
* Paladijn rochelt iets over nieuw aangebrachte 'veiligheid':quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
wel fotos maken van de Langstreckenmeisterschaft
Die tijd is op zich prima, weet alleen niet hoe laat lexxx weg wilquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:57 schreef lipje het volgende:
ik neem het Aral Touristbuch Deutschland mee. Staan vast wel leuke dingen in de omgeving in.
Enne beantwoord je mail eens Johan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die tijd is op zich prima, weet alleen niet hoe laat lexxx weg wil
quote:Op zondag 7 oktober 2007 06:58 schreef compier het volgende:
net even een stukje gereden, totaal 200 mijl vandaag, de benzine is weer gezakt tot 2.41 per gallon dus het kon wel
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij had nog geluk dat die band niet klapte met 300km/h![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |