Zal de wal het schip dan toch doen keren? Ik denk dat het goed is dat de media niet langer meer uitgebreid op hun uitspraken ingaan. Ook Tweede Kameleden halen dus vaker hun schouders op.quote:Geert Wilders maakt onder moslims nauwelijks indruk met zijn opmerkingen over de islam. Dat zegt onderzoeker Martijn de Koning van de Radboud Universiteit in Nijmegen en het Islam Institute in Leiden.
afbeelding vergroten Geert Wilders.
Volgens de wetenschapper houdt de gemiddelde moslim zich niet bezig met Wilders.
Geert Wilders en ex-moslim Ehsan Jami vergeleken de profeet Mohammed gisteren in de Volkskrant met Adolf Hitler. ,,We moeten niet doen of er bij elke uitspraak weer tien moslims radicaliseren,’’ aldus De Koning.
In de Tweede Kamer werd gisteren ook nauwelijks gereageerd op het artikel van Wilders en Jami. Eerdere uitspraken van Wilders over de islam maakten wel veel reacties los. Na zijn recente oproep de koran te verbieden besloten veel politici al niet meer te reageren.
De Nederlandse Moslimraad stelt juist dat Wilders met zijn constante kritiek niet de extremistische, maar de gematigde, vredelievende moslim over het randje duwt. ,,Gewone moslims worden zo geprovoceerd, dat ze een keer ontploffen,’’ zegt Abdulmajid Khairoun van de Moslimraad.
,,Als je iemand elke dag tot op het bot beledigt, kan het lontje een keer opbranden. Ik ben vooral bang voor de grote groep gematigden waar een keer iemand zichzelf niet meer in de hand heeft.’’ Khairoun hoopt dat het nooit zover komt. ,,Dat schaadt Nederland en de hele moslimwereld. We moeten tonen dat we tegen kritiek kunnen. Maar Wilders mag ook wel fatsoenlijk naar ons toe blijven.’’
Gesprekken die het AD op straat hield met moslims lijken de visie te bevestigen dat het wel meevalt. ,,Ik heb wel wat beters te doen dan me druk maken om Wilders,’’ zegt Eren Yilmaz (18).
Het artikel gaat hier verder: http://www.ad.nl/binnenland/article1697279.ece
Het zijn ook net kleine kinderen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef ethiraseth het volgende:
Gewoon negeren. Werkt met kleine kinderen ook als ze aandacht willen.![]()
Er is ook een grijs gebied.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:33 schreef Burghardt het volgende:
Is dat nou een nieuwsbericht of gewoon een matig opiniestuk?
Zeker. Hij is tot geen enkel compromis bereid. En van nuance heeft hij al helemaal nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hij stelt zich buiten het systeem op; dit resulteert erin dat hij op den duur ook buiten het debat valt idd.
Verschil is dat die fundamentalistische moslims niet te negeren zijn, aangezien ze dan in alle rust aanslagen kunnen voorbereiden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:20 schreef Aurelianus het volgende:
Een debat is ook moeilijk aan te gaan met figuren die de absolute waarheid over de islam al in pacht menen te hebben en weinig ruimte laten voor enige dialoog. Onder die 'figuren' kunnen zowel fundamentalistische moslims als moslimbashers als Wilders onder vallen, mijns inziens.
Idd, zo werkt dat in andere gemeenschappen ook als je je buiten het systeem wilt opstellen. Ik noem Fok! bijv. maar even.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef Gladio het volgende:
[..]
Zeker. Hij is tot geen enkel compromis bereid. En van nuance heeft hij al helemaal nog nooit gehoord.
We zitten er al tot aan onze nek toe in toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Fritskesammy het volgende:
tuurlijk jongens....lekker negeren en denken dat alles goed gaat totdat je er tot je nek inzit en niet meer terug kan....heel dapper!
Je hebt liever dat moslims wel heftig reageren?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Fritskesammy het volgende:
tuurlijk jongens....lekker negeren en denken dat alles goed gaat totdat je er tot je nek inzit en niet meer terug kan....heel dapper!
Dat is hun goed recht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt liever dat moslims wel heftig reageren?
Ze worden in de eerste plaats al niet of nauwelijks betrokken in de discussie hè. Het 'debat' dat Wilders voert, vindt alleen plaats in de Tweede Kamer, waar hij zich buiten het systeem opstelt langzamerhand, en via opiniestukken in de Volkskrant. Hij wil niet in debat met moslimorganisaties en niet met de linkse journalistiek.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is hun goed recht.
Ze zullen alleen nooit een discussie winnen, aangezien ze niet met argumenten kunnen komen omdat de tekst in de Koran geen argument is.
Zeggen dat je ongelijk hebt zou een leugen zijn. Jammer dat het niet de hele waarheid is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verschil is dat die fundamentalistische moslims niet te negeren zijn, aangezien ze dan in alle rust aanslagen kunnen voorbereiden.
De echte discussie wordt nu genegeerd. Alle aandacht gaat naar het loze geschreeuw van Wilders. Dat is pas een kwalijke zaak. Wat mij betreft is er overigens ook plaats voor Wilders in het debat, het probleem is echter dat hij tot nu toe helemaal geen debat wil.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Fritskesammy het volgende:
Als dat eens konquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:25 schreef beerten het volgende:
[..]
Zeggen dat je ongelijk hebt zou een leugen zijn. Jammer dat het niet de hele waarheid is.
Er zijn ook groepen mensen, niet moslim, die op hun manier terreuracties voorbereiden en uitvoeren. Linkse dierenactivisten. Maar om nu in de trend van Wilders alle mensen die scharreleieren eten het land uit te zetten?
We hebben die rare uitspattingen van de muzelmannen jaren genegeerd...het heeft ons niets gebracht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef ethiraseth het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:53 schreef Bommenlegger het volgende:
Iemand zijn mening respecteren gebeurt pas als het dezelfde mening is al links Nederland.
Sweet dreams...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:55 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Als iemand daagelijks in mijn oor tettert ga ik hem ook uit de weg. Dus wat is het probleem? Als je goed leest zie je dat de hele kamer hem negeert. Inclusief VVD en Rita Verdonk.
Gaat het bij een discussie om winnen dan? Je neemt ze blijkbaar niet serieus als gesprekspartner.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is hun goed recht.
Ze zullen alleen nooit een discussie winnen, aangezien ze niet met argumenten kunnen komen omdat de tekst in de Koran geen argument is.
Ja, daarvoor moet je binnen het systeem zijn; althans voor Wilders geldt dat hij zich buiten het systeem plaatst en op de duur geen rol meer speelt in enig debat, hij wordt achtergrondruis. Maar aangezien moslims niet of nauwelijks deel nemen aan dit debat is de vraag natuurlijk of moslims in zijn algemeen ook niet buiten het systeem staan nochtans. Praten wij alleen over hen en niet met hen, en staan ze net als Wilders dus eigenlijk niet buiten het systeem?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaat het bij een discussie om winnen dan? Je neemt ze blijkbaar niet serieus als gesprekspartner.
Ik denk juist dat de discussie belangrijk is, het gesprek, de dialoog, whatever. Wilders wil dat echter niet.
Scherpquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef Chadi het volgende:
Wilders heeft de extremistische moslims harder nodig dan zij hem .
Als de vele problemen met moslims dan maar niet onder het tapijt worden geschoven, zoals men gewoon is te doen bij de PvdA en andere linkse partijen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:14 schreef Gladio het volgende:
[..]
Zal de wal het schip dan toch doen keren? Ik denk dat het goed is dat de media niet langer meer uitgebreid op hun uitspraken ingaan. Ook Tweede Kameleden halen dus vaker hun schouders op.
Dit lijkt mij de beste strategie om die twee totaal doorgeschoten trollen de nek om te draaien. Hoe dneken jullie hierover?
Het ouder riedeltje met het oude antwoord: De VVD (rechts) zit al jaren in het kabinet. Sterker nog het was hun idee om Moslims het land binnen te halen. Typisch, geschiedenis ontkenning.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:26 schreef Ippon het volgende:
[..]
Als de vele problemen met moslims dan maar niet onder het tapijt worden geschoven, zoals men gewoon is te doen bij de PvdA en andere linkse partijen..
dus Joustra praat idd gewoon poepquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef Chadi het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef ethiraseth het volgende:
Whehehe.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef Chadi het volgende:
Geweldige uitspraak trouwens; hij verwacht dat Moslims gaan ontploffen in Nederland.quote:,,Gewone moslims worden zo geprovoceerd, dat ze een keer ontploffen,’’ zegt Abdulmajid Khairoun van de Moslimraad.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Geweldige uitspraak trouwens; hij verwacht dat Moslims gaan ontploffen in Nederland.
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
dus Joustra praat idd gewoon poep![]()
Dat is de juiste conclusie uit de aanname idd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
dus Joustra praat idd gewoon poep![]()
Ik begin het welhaast te denkenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef SCH het volgende:
Leuk weetje Piet
Shit dan is m'n pizzaturk dus getrouwd met een meisje van 11.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik begin het welhaast te denken
je onderschat echter dat Janmaat een zak hooi was welk net een beetje charismatischer was dan die hufter van de Pedopartij.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je
Is ook een prima methode, maar werken doet het niet altijd. De Persboycot op Janmaat was niet erg succesvol, pas toen men in de pers liet zien wat voor een mensen dat nu eigenlijk waren in extreem rechts was het snel voorbij met de stemmen.
Ga jij eens www.parlement.com en kijk daar eens hoe de regeringen de afgelopen 40 jaar waren samengesteld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
40 jaar links beleid en wachten op een succesvolle integratie van allochtonen
Daar kan hij zich zo onderuit redeneren hoor. Voor hem zijn alle PP's links hè.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga jij eens www.parlement.com en kijk daar eens hoe de regeringen de afgelopen 40 jaar waren samengesteld.
Samengesteld zijn, of het beleid dat ze voeren/voerde..... Rutte is echt rechts hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga jij eens www.parlement.com en kijk daar eens hoe de regeringen de afgelopen 40 jaar waren samengesteld.
Wat is dan precies links of rechts beleid t.a.v. immigranten? Goedkope arbeiders binnenhalen en weigeren die te scholen want dat kost geld, dat is rechts neem ik aan? Proberen de intgratie op gang te krijgen lijkt me dan weer typisch links.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:32 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Samengesteld zijn, of het beleid dat ze voeren/voerde..... Rutte is echt rechts hoor![]()
Je schoolt jezelf maar lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is dan precies links of rechts beleid t.a.v. immigranten? Goedkope arbeiders binnenhalen en weigeren die te scholen want dat kost geld, dat is rechts neem ik aan? Proberen de intgratie op gang te krijgen lijkt me dan weer typisch links.
leg eens uit wat je echt bedoelt want je komt nu erg vaag over.
Veel moslims zijn geboren in Nederlandquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:52 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je schoolt jezelf maar lekker
Als je emigreert heb je zelf te zorgen voor je integratie...lukt dat je niet neem je maar een enkeltje terug naar vanwaar je kwam
En daar een boek schrijven, om maar even in de sfeer van Wilders zijn Godwins te blijven.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:56 schreef Tarantallegra het volgende:
en vanuit de cel zijn slachtofferrol een nieuwe dimensie geven.![]()
Prima dan hebben ze de mogenlijkheid naar school te gaan...en waar resulteert dit in idd dicriminatiequote:Op vrijdag 28 september 2007 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Veel moslims zijn geboren in Nederland
Maar hebben alsnog een dubbel paspoort, waarvan je de Nederlandse desnoods in kunt nemenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Veel moslims zijn geboren in Nederland
Je bent katholiek geworden en hebt een hekel aan Engelsen ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik spreek de talen, heb me aangepast aan de hier geldende normen en waarden
Alsof elke Ier zo is?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bent katholiek geworden en hebt een hekel aan Engelsen ?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hebt nu ineens een probleem met generalisaties ? Frapant.
Alle fundamentalisten waren toch terroristen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik altijd al problemen mee gehad, waar beweer ik van niet?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verschil is dat die fundamentalistische moslims niet te negeren zijn, aangezien ze dan in alle rust aanslagen kunnen voorbereiden.
Psst, dat geld ook voor de meeste Duitsers trouwens, en Fransen, Spanjaarden....quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Yep en als je hier woont krijg je al snel een bloedhekel aan Britten..... niet aan engelsenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is maar wat je als fundamentalist beschouwt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alle fundamentalisten waren toch terroristen?
quote:,,We moeten niet doen of er bij elke uitspraak weer tien moslims radicaliseren,’’
Er zijn ook moslims zonder dubbel paspoort. Maar wat is daar verder relevant aan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar hebben alsnog een dubbel paspoort, waarvan je de Nederlandse desnoods in kunt nemen
het probleem is niet het paspoort maar de polsquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn ook moslims zonder dubbel paspoort. Maar wat is daar verder relevant aan?
Dit zeg ik al tijden. En die linkse-intellectuelen weten het zelf ook drommels goed sinds Fortuyn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:14 schreef Gladio het volgende:
[..]
Zal de wal het schip dan toch doen keren? Ik denk dat het goed is dat de media niet langer meer uitgebreid op hun uitspraken ingaan. Ook Tweede Kameleden halen dus vaker hun schouders op.
Dit lijkt mij de beste strategie om die twee totaal doorgeschoten trollen de nek om te draaien. Hoe dneken jullie hierover?
Ik vraag me altijd af wat die bedreigingen nou concreet inhoude. Wilders vindt een felle rap al een bedreiging.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:30 schreef Toad het volgende:
Hehe speknek, dat is wel een goede. Maar volgens mij krijgt Wilders en ook Jami nog regelmatig bedreigingen.
Dus van jou mag je iemand alles toewensen wat je maar wilt, als het maar in een rapsong is?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat die bedreigingen nou concreet inhoude. Wilders vindt een felle rap al een bedreiging.
Je kunt het ook andersom zien : de PvdA laat z'n partijgenoot stikken, puur omdat ze bang zijn om stemmen te verliezen onder moslims.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Toad het volgende:
Jeetje, ik verbaas me echt over Jami. Zeggen dat je partijgenoot louter politiek-correct onzinproza uitkraamt. Wat doet hij nog bij de PvdA?
Er is net iemand tot een jaar cel en verplichte TBS veroordeeld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:20 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die bedreigingen nou concreet inhoude. Wilders vindt een felle rap al een bedreiging.
Maar Happy Corps kennen ze weer niet (Frohem Leichnam)quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Yep en als je hier woont krijg je al snel een bloedhekel aan Britten..... niet aan engelsen
Verdere is Ierland erg seculier maar we houden de tradities in ere. Hemelvaartsdag, Allerheiligen, Allerzielen,
Maar typerender dan de PUB ik heb een theeverslaving....
En om eens twee regels van de Wolfetones aan te halen
My heart is in Ireland & is cuirfid siad ruaig ar Ghallaibh
Ja hallo, iemand die meer dan 100 mails stuurt - iets anders dan een rappie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Er is net iemand tot een jaar cel en verplichte TBS veroordeeld.
Negeer de moslims ook maar - tot ze een mes op je nek hebben. Er is immers niets aan de hand, slaap rustig verder!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef ethiraseth het volgende:
Als we Wilders negeren dan zet hij ook een mes op onze keel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Negeer de moslims ook maar - tot ze een mes op je nek hebben. Er is immers niets aan de hand, slaap rustig verder!
Ben benieuwd eigenlijk, wel een interessante gedachte: wat als Wilders steeds minder en minder aandacht krijgt in de media...?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als we Wilders negeren dan zet hij ook een mes op onze keel?
Het kan best zijn dat hij zo dom is dat hij denkt dat hij dan nog harder moet gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd eigenlijk, wel een interessante gedachte: wat als Wilders steeds minder en minder aandacht krijgt in de media...?
Wordt hij dan nog extremer?
Nou hij propageert dat Koran gelijkgesteld kan worden aan Mein Kampf en verboden moet worden, politie moet op scherp kunnen schieten als Marokkaanse voetbalhooligans stampei maken, hoe extremer kan een mens nog gaan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:57 schreef Gladio het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat hij zo dom is dat hij denkt dat hij dan nog harder moet gaan schreeuwen
Ja, zo'n type is hij wel. Die Jami is trouwens net zo erg. Ook een ongeleid projetiel als Ayaan Hirsi Ali .quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou hij propageert dat Koran gelijkgesteld kan worden aan Mein Kampf en verboden moet worden, politie moet op scherp kunnen schieten als Marokkaanse voetbalhooligans stampei maken, hoe extremer kan een mens nog gaan?
Rotterdam bombarderen en de goeie moeten onder de kwaaien lijen???.
Ja, ik kan hem nog niet goed genoeg situeren die Jami. Ik vrees dat hij door zijn adviseur Ellian een beetje in een bepaalde richting wordt gestuurd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:05 schreef Gladio het volgende:
[..]
Ja, zo'n type is hij wel. Die Jami is trouwens net zo erg. Ook een ongeleid projetiel als Ayaan Hirsi Ali .
quote:Op zaterdag 29 september 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
Wilders is een clown en ik besteed al weer veel te veel tijd aan deze Xenofoob.
Hier ben ik al gestopt met lezen daar de frustratie er vanaf druipt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
Sjeeses, waarom zoveel tijd en aandacht spenderen aan de Partij Tegen de Vrijheid en die geblondeerde Mediageile slet?
Je bedoelt "ik ben gestopt met lezen omdat wat er gezegd word me niet bevalt".quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hier ben ik al gestopt met lezen daar de frustratie er vanaf druipt.
Heeft niemand je ooit verteld dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn? Reacties zoals de jouwe zijn wel één van de redenen dat Wilders zo'n hype is bij mensen. Een underdogpositie is lonend voor je populairiteit hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je bedoelt "ik ben gestopt met lezen omdat wat er gezegd word me niet bevalt".
Je fantastische taalgebruik nodigt echt uit om verder te lezen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je bedoelt "ik ben gestopt met lezen omdat wat er gezegd word me niet bevalt".
Mischien, maar als het nu nog niet duidelijk is dat het een mediageile attentionwhore is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft niemand je ooit verteld dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn? Reacties zoals de jouwe zijn wel één van de redenen dat Wilders zo'n hype is bij mensen. Een underdogpositie is lonend voor je populairiteit hoor.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je fantastische taalgebruik nodigt echt uit om verder te lezen.![]()
Wishful thinking.quote:
Oei, Zwagerman valt hier wel erg door de mand.quote:Jami en Wilders kunnen verder maar beter ietsje langer nadenken voor ze verwijzen naar ‘de jaren ’60 en ’70 van de vorige eeuw’. Ze stellen vast dat ‘christendom en Jezus Christus zwaar beledigd en bekritiseerd werden door onder anderen Gerard Reve’. Hier halen zij de broers Karel en Gerard door elkaar.
Zoals bekend bekeerde Gerard Reve zich tot het katholicisme en heeft hij erg veel gezegd – maar het bekritiseren van Jezus Christus?
Nou nee. Jami had beter moeten opletten op school en een landspoliticus die niet weet wat een van de grootste schrijvers van de vorige eeuw schreef, moet zich aanmelden voor een inburgeringscursus.
Joost Zwagerman, schrijver
Dus ?quote:Geert Wilders en ex-moslim Ehsan Jami vergeleken de profeet Mohammed gisteren in de Volkskrant met Adolf Hitler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |