blijkbaarquote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ok. [afbeelding]
[afbeelding]
Net alsof ik niets te doen heb.![]()
![]()
![]()
Ze zitten je gewoon te fucken manquote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Rib-i het volgende:
Ik moet een campagne bedenken voor een soort haargroeimiddel:
Neeman, dat was mijn inbreng vanmorgenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ze zitten je gewoon te fucken man![]()
Net een hele zak Lion Pop Chocs leeg gegeten, lekker maar nu wel misselijkVoel me net WB
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neeman, dat was mijn inbreng vanmorgen
Hoezo dat dan weer?quote:Woorden krijgen bij jou zo'n rare betekenins ineens![]()
Laten we meeten @ G'domequote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Cageon het volgende:
Hoe/wat/waar zondag?
Is cool, zijn er tijden bekend?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
Laten we meeten @ G'domerijden we vanaf daar naar H'wijk
![]()
@IOH: al een evt route bedachtis ri. Nieuwegein een optie
kunnen we Makster daar meeten met zen KTM
![]()
kan het nog cryptischerquote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Henk Bolleman![]()
![]()
doe anders ff een mail naar opm aap post punt com![]()
niet doorrijden naar Arnhem, maar gewoon halverwege stoppen bij Harderwijkquote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
zondag kan ik niet
kom pas 1 uur terug in Arnhem vanuit Groningen ende-zo
Nee, hij vind de aap en de punt lastig te ontcijferenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij is denk ik niet bekend met de heer Henk Bolleman
Voor:quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Rib-i het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
dat niet alleen snap niets van het e-mail adresquote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij is denk ik niet bekend met de heer Henk Bolleman
Morgen eerste brainstormsessie, ik zal jouw bijdrage zeker meeenemenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Of is 't niet voor vrouwen
dan mag opm me wel is accepterenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Morgen eerste brainstormsessie, ik zal jouw bijdrage zeker meeenemen
Mocht het aanslaan dan zal ik je via koffiekoekje aap hotmail punt com laten weten wanner je jouw kale poes mag meenemen
Get the hint Cageon![]()
koffiekoekje aap live punt nlquote:Op donderdag 27 september 2007 17:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Morgen eerste brainstormsessie, ik zal jouw bijdrage zeker meeenemen
Mocht het aanslaan dan zal ik je via koffiekoekje aap hotmail punt com laten weten wanner je jouw kale poes mag meenemen
Get the hint Cageon![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Bastogne koeken
Hoe is het met je zus, Geerd?
Nou, ik werk tot en met half vijf, maar ik zweet er nog van.quote:
Van Shiseido toevallig?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Rib-i het volgende:
Best een aardig begin voor WB.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef BazzieK het volgende:
Net een hele zak Lion Pop Chocs leeg gegeten, lekker maar nu wel misselijkVoel me net WB
![]()
2 van de 3 doen het, en een heb ik kapot gekochtquote:Op donderdag 27 september 2007 18:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Hoe is t trouwens met je auto?
doen ze t allemaal?
Dat je 1 kut auto koopt, oké snap ik. Fananciele situatie etc..... Maar 3[afbeelding]
Troost je, het worden er vanzelf drie van de drie.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 van de 3 doen het, en een heb ik kapot gekocht
Vanwaar het gevoel dat je je bij mij moet verantwoorden?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ik werk tot en met half vijf, maar ik zweet er nog van.
Een postje tussendoor blijft echter trekken. Nuttig is anders.![]()
[..]
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Troost je, het worden er vanzelf drie van de drie.![]()
ja, weet ikquote:Op donderdag 27 september 2007 18:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Troost je, het worden er vanzelf drie van de drie.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:55 schreef Rib-i het volgende:
Morgen eerste brainstormsessie
quote:
quote:
quote:Wees niet verbaast als u snel resultaat boekt met de nieuwe revolutionaire... van abbatoir Rib-i.![]()
Iemand met een TLR moet je serieus nemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:04 schreef Cageon het volgende:
Vanwaar het gevoel dat je je bij mij moet verantwoorden?
quote:Beste consumentenbond,
Ik heb naar aanleiding van een misleidende reclame een probleem.
Mijn man is al jaren helemaal gek van blondines met lang haar.
Nu kocht hij als cadeau aan mij de hele lijn produkten van abbatoir Rib-i.
Gelijk hebben we e.a. uitgeprobeerd, maar sindsdien durft ik het huis niet meer uit.
In afwachting van uw antwoord,
Loes.
ps. mijn man heeft inmiddels een vriendin.
waar accepterenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:57 schreef Cageon het volgende:
dan mag opm me wel is accepteren [afbeelding]
Lijkt me iets makkelijker communiceren
Dat zal zondag wel afgelopen zijn danquote:Op donderdag 27 september 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iemand met een TLR moet je serieus nemen.![]()
![]()
Heb je op msn toegevoegd, maar dat gebruik je niet?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar accepterenzo lastig is mijn mail niet te ontcijferen hee
zie hint rib
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:24 schreef Cageon het volgende:
Dat zal zondag wel afgelopen zijn dan![]()
* hierbovenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
touren als een 80jarige kan altijd nog als je 80 bent
![]()
![]()
had net nog gecheckt op msnquote:Op donderdag 27 september 2007 18:24 schreef Cageon het volgende:
Heb je op msn toegevoegd, maar dat gebruik je niet?
Leek mij iets makkelijker communiceren, maar kzal even mailen. [afbeelding]
ah daar zal het prob zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 18:24 schreef Cageon het volgende:
opm voluit of kort?
had ik...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ah daar zal het prob zijnkort idd --> opm
Weer hard gewerkt?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:52 schreef -XX- het volgende:
Goede avond allemaal.![]()
Wat een dag wat een dag..pff![]()
Natquote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef -XX- het volgende:
Wat voor weer is het morgen ochtend!
duidelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef ikookhier het volgende:
Henkie in het huisAl zal mn bijdrage van vandaag beperkt zijn
![]()
Info * meet volgt als de tijd gepast is![]()
Tja dat heb je wel eensquote:
Op escape drukkenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:50 schreef -XX- het volgende:
Me pc tript... hoe komt dat!
Effe niet hoor koffiekoek. !!!!!!!!
Tsjonge... weer iets dat ik niet wistquote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Op escape drukkendan stoppen de smilies
Kev ging zondag ook naar harderwijkquote:Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Tsjonge... weer iets dat ik niet wist![]()
ik iig welquote:Op donderdag 27 september 2007 20:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kev ging zondag ook naar harderwijk![]()
Oh, wanneer had ik dat gezegt??quote:Op donderdag 27 september 2007 20:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kev ging zondag ook naar harderwijk![]()
in je volgende berichtquote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Oh, wanneer had ik dat gezegt??![]()
Foto'squote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
BwwwwwwoooAAOAOAOAOOAAAAPppPPPPPppP![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ding is helemaal kenker gekEerste serieuze ritje gemaakt op de KTM, echt relaxed. BwwwOAOAoAPAPAppppp
![]()
![]()
Nu alleen nog leren rijden![]()
Leuk ook van de verkoper dat dat ding met benzine in de reservetank afgeleverd werd. Eerst vergeten de benzinekraan op "on" te zetten en de accu leeg gestartToen was ik al dat de benzine op "Off" stond
Later me helemaal suf getrap niet realiseren dat hij al op reserve moest. MAar eenmaal aan de gang, echt![]()
dikke shit hequote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat ding is helemaal kenker gekEerste serieuze ritje gemaakt op de KTM, echt relaxed. BwwwOAOAoAPAPAppppp
![]()
![]()
Leuk ook van de verkoper dat dat ding met benzine in de reservetank afgeleverd werd. Eerst vergeten de benzinekraan op "on" te zetten en de accu leeg gestartToen was ik al dat de benzine op "Off" stond
Later me helemaal suf getrap niet realiseren dat hij al op reserve moest. MAar eenmaal aan de gang, echt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto's.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BwoaaaapPP, waar kwam de koelvloeistof dan vandaan? Rechtstreek via super sonic sonar radar van BazzieK?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, eentje dan nog, ok tweequote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
dikke shit he![]()
![]()
JA echt relaxed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Wheely deluxequote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kvs kwam uit een of ander gaatje bij de waterpomp. Maar nu geen KVS meer gezien, morgen weer is checkenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Aah, weer heelijk gewerkt vandaag. [afbeelding]
Lekker hersenloos sloopwerk[/WB]
[..]
BwoaaaapPP, waar kwam de koelvloeistof dan vandaan? Rechtstreek via super sonic sonar radar van BazzieK?![]()
Pics
Pompje en/of keering vervangenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:25 schreef Makster het volgende:
[..]
De kvs kwam uit een of ander gaatje bij de waterpomp. Maar nu geen KVS meer gezien, morgen weer is checken
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar dus
Weet je wel zeker dat het kvs is dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef -XX- het volgende:
Nice Makster! !
Pff...bij mij spuit het koelvloeistof ook in de rondte.Nouja..
Overal blauwe spetters op me blok.
Maar me koelstof vaatje blijft constant lijkt wel. Achjaaa niets ernstigs..
Blijft stilowzquote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok, eentje dan nog, ok twee
[..]
[/spoiler]
JA echt relaxed ja![]()
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keerring iddquote:Op donderdag 27 september 2007 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pompje en/of keering vervangen![]()
Bij mijn brommerd lekte die daar ook uit, was blij dat ik het optijd zag anders dikke vastloperd![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef -XX- het volgende:
Nice Makster! !
Jep jep.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het kvs is dan?
Bevalt je nieuwe baan een beetje??quote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow kut vergeten![]()
Morgen meerijden met een gaswagen, godver 03:30 de wekker![]()
![]()
Dinsdag om 04:00 en dat was al kut, dit wordt een hel![]()
![]()
![]()
Check je mail nog ff, kuzzie en gaan slapenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow kut vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
squirting cooling liquidquote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef -XX- het volgende:
Nice Makster! !
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow kut vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja bestquote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe baan een beetje??![]()
Ai Ai captainquote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Check je mail nog ff, kuzzie en gaan slapen
quote:
Als je je waardigheid maar hoog houd en je naam goed schrijft.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Beter gaan volgende vakken wat beter te volgen zijn voor me
Morgen ga ik een 1 halentenminste, ik ga ervan uit dat je ook op de universiteit niet lager kan halen dan een 1
Hahaha, een 1 halen op de Universiteit.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Morgen ga ik een 1 halentenminste, ik ga ervan uit dat je ook op de universiteit niet lager kan halen dan een 1
n000000000hquote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef Roderick2085 het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Ook knap maar ok, jij bent een turk, dan is het normaalquote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef worldpimber het volgende:
Hhahaha, ik doe al 10 jaar VWO
(![]()
)
Baas boven Lotte Baas![]()
![]()
Voor zoiets moet je gewoon tijd maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja best
Alleen dit is ff zuur
[..]
Ai Ai captain
[..]
MAar geen tijd voor morgenochtend![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
NooOOoohoh
check de Aldi dan, mega gekke 2takt bladblazer. Leuk motortje voor de Kart, check die snelheid![]()
![]()
[afbeelding]
Slecht 199 en je hebt de gekste van de straat![]()
![]()
Met de vrachtwagen krijg je na het tanken altijd een gratis bakkie toch?quote:
Dat moet nog wel lukken denk ikquote:Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als je je waardigheid maar hoog houd en je naam goed schrijft.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hahaha, een 1 halen op de Universiteit.
Roderick is Uni onwaardig.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef worldpimber het volgende:
(![]()
)
![]()
Tja, zonder ooit afgezien van 3e jaar havo biologie te hebben gehad moet ik nu ineens in 4 weken tijd precies alles weten over het menselijk brein, welk deel waar zit, hoe ieder klein fucking puntje heet, waar die kleine kutpuntjes voor zijn en dan ook nog eens hoe die fucking cell biologie allemaal werkt, incl al die namen (afkortingen) van stoffen die erin voorkomenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
n000000000h
Dat zou echt te ernstig zijn hoor, een fucking 1. Op de middelbare school voor frans owkee (das ist so weil die verdamte fransozen nimmer ein normalspräche habben).
Maar op de uni![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Geloof me alles is haalbaarEn niks ergs als je is een keertje word weggestuurd van school. Heb in een halfjaar HEAO Breda ook 0 studiepunte gehaald. Vervolgens stuurde ze me van school
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ook knap maar ok, jij bent een turk, dan is het normaal![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef worldpimber het volgende:
(![]()
)
![]()
Morgen gaan we benzinepompen bevooraden dus ik mag godver hopen dat ze koffie geven anders klaag ik ze aanquote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Met de vrachtwagen krijg je na het tanken altijd een gratis bakkie toch?
Te jammere opmerkingen:quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Tja, zonder ooit afgezien van 3e jaar havo biologie te hebben gehad moet ik nu ineens in 4 weken tijd precies alles weten over het menselijk brein, welk deel waar zit, hoe ieder klein fucking puntje heet, waar die kleine kutpuntjes voor zijn en dan ook nog eens hoe die fucking cell biologie allemaal werkt, incl al die namen (afkortingen) van stoffen die erin voorkomen![]()
Daar heb ik wel ff wat meer tijd voor nodig, als ik het uberhaupt al kan leren
Welke firma?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Morgen gaan we benzinepompen bevooraden dus ik mag godver hopen dat ze koffie geven anders klaag ik ze aan![]()
ok, en nu![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Te jammere opmerkingen:
Ach bij een vrouw kunnen dat nooit meer dan 4 punten zijn, 1 voor iedere gaspit
Een man denkt toch alleen maar met zijn piem0l
Jij werkt bij een benzinepompquote:
Kan die ook zuigen?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
NooOOoohoh
check de Aldi dan, mega gekke 2takt bladblazer. Leuk motortje voor de Kart, check die snelheid![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Zo nu en dan jaquote:
Je snapt em niet hequote:Op donderdag 27 september 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wie steekt zijn afro kop tussen zijn benen. GEKKKKKKKKKK.
Je moet je muil houden Geerd.quote:
Ben dinsdag met een Shell wagen mee geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Je moet je muil houden Geerd.
[..]
Ben dinsdag met een Shell wagen mee geweestLAden pernis, lossen Ooirschot, laden Roermond en lossen Maastricht en terug
Also, lijkt me wel chill werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zoeken ze nog studenten die nog een vrachtwagenrijbewijs op kosten van hun willen halen en daarna in het weekend/vakantie af en toe willen beunen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Weet niet, vraag het pimber isquote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Also, lijkt me wel chill werk. Zoeken ze nog studenten die nog een vrachtwagenrijbewijs op kosten van hun willen halen en daarna in het weekend/vakantie af en toe willen beunen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Ben dinsdag met een Shell wagen mee geweestLAden pernis, lossen Ooirschot, laden Roermond en lossen Maastricht en terug
Hoe blijf je altijd wakker dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil altijd wakker blijven wel zo leuk/netjes voor de chauffeur, maarja immers hij kan het ook niet.
Slapen dan.Ik zwaai naar dieren.
[..]
[..]
Dus het is nu theoretisch mogelijk dat er binnenkort een kwakje van jou het blok van WB smeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe tof is dat![]()
Cursus driver fatiquequote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe blijf je altijd wakker dan?
Ik wil altijd wakker blijven wel zo leuk/netjes voor de chauffeur, maarja immers hij kan het ook niet.
Slapen dan.
Wakker blijven tijdens het rijden, wie gaat dat nou weer doen! Zelf ook vaak genoeg nokkie gegaan op de ring van Brussel. Scheelt zo 4 à 5 mensenlevens, maar daarna ben je wel weer klaarwakkerquote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef Geerd het volgende:
Hoe blijf je altijd wakker dan?
Slapen dan.
Op de ring van nürburg doe je ook weleens een nokkie ofniet?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wakker blijven tijdens het rijden, wie gaat dat nou weer doen! Zelf ook vaak genoeg nokkie gegaan op de ring van Brussel. Scheelt zo 4 à 5 mensenlevens, maar daarna ben je wel weer klaarwakker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Snelwagen op 27-09-2007 22:12:31 ]Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef Snelwagen het volgende:
Op de ring van nürburg doe je ook weleens een nokkie ofniet?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Op de ring van nürburg doe je ook weleens een nokkie ofniet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef Makster het volgende:
NooOOoohoh
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je snapt em niet hecheck merknaam
Als el 8-ball em maar snapt![]()
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foto van begin 2000![]()
Hej klote van je vader dat ie die rechtzaak heeft verlorenquote:
Verkeerd gegokt jongenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar om door jou voor mocro aangezien te worden beschouw ik dan weer wel als en compliment, als je dat neit erg vind.
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verkeerd gegokt jongen![]()
Ik had het over deze
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.
Deze website, inclusief de gepubliceerde informatie valt onder het auteurs- en databankenrecht van de Publieke Omroep. Verveelvoudiging en/of openbaarmaking, anders dan voor eigen niet-commercieel gebruik overeenkomstig onze gebruiksvoorwaarden, zijn zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de Publieke Omroep niet toegestaan (© Publieke Omroep, 2006).
Toch zwak dat je er niet voor uit durft te komen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb geen familie in Haskerdijken. Miedema is btw een van de meest voorkomende achternamen in Fryslân.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |