Weer hard gewerkt?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:52 schreef -XX- het volgende:
Goede avond allemaal.![]()
Wat een dag wat een dag..pff![]()
Natquote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef -XX- het volgende:
Wat voor weer is het morgen ochtend!
duidelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef ikookhier het volgende:
Henkie in het huisAl zal mn bijdrage van vandaag beperkt zijn
![]()
Info * meet volgt als de tijd gepast is![]()
Tja dat heb je wel eensquote:
Op escape drukkenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:50 schreef -XX- het volgende:
Me pc tript... hoe komt dat!
Effe niet hoor koffiekoek. !!!!!!!!
Tsjonge... weer iets dat ik niet wistquote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Op escape drukkendan stoppen de smilies
Kev ging zondag ook naar harderwijkquote:Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Tsjonge... weer iets dat ik niet wist![]()
ik iig welquote:Op donderdag 27 september 2007 20:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kev ging zondag ook naar harderwijk![]()
Oh, wanneer had ik dat gezegt??quote:Op donderdag 27 september 2007 20:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kev ging zondag ook naar harderwijk![]()
in je volgende berichtquote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Oh, wanneer had ik dat gezegt??![]()
Foto'squote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
BwwwwwwoooAAOAOAOAOOAAAAPppPPPPPppP![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ding is helemaal kenker gekEerste serieuze ritje gemaakt op de KTM, echt relaxed. BwwwOAOAoAPAPAppppp
![]()
![]()
Nu alleen nog leren rijden![]()
Leuk ook van de verkoper dat dat ding met benzine in de reservetank afgeleverd werd. Eerst vergeten de benzinekraan op "on" te zetten en de accu leeg gestartToen was ik al dat de benzine op "Off" stond
Later me helemaal suf getrap niet realiseren dat hij al op reserve moest. MAar eenmaal aan de gang, echt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |