blijkbaarquote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ok. [afbeelding]
[afbeelding]
Net alsof ik niets te doen heb.![]()
![]()
![]()
Ze zitten je gewoon te fucken manquote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Rib-i het volgende:
Ik moet een campagne bedenken voor een soort haargroeimiddel:
Neeman, dat was mijn inbreng vanmorgenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ze zitten je gewoon te fucken man![]()
Net een hele zak Lion Pop Chocs leeg gegeten, lekker maar nu wel misselijkVoel me net WB
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neeman, dat was mijn inbreng vanmorgen
Hoezo dat dan weer?quote:Woorden krijgen bij jou zo'n rare betekenins ineens![]()
Laten we meeten @ G'domequote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Cageon het volgende:
Hoe/wat/waar zondag?
Is cool, zijn er tijden bekend?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
Laten we meeten @ G'domerijden we vanaf daar naar H'wijk
![]()
@IOH: al een evt route bedachtis ri. Nieuwegein een optie
kunnen we Makster daar meeten met zen KTM
![]()
kan het nog cryptischerquote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Henk Bolleman![]()
![]()
doe anders ff een mail naar opm aap post punt com![]()
niet doorrijden naar Arnhem, maar gewoon halverwege stoppen bij Harderwijkquote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
zondag kan ik niet
kom pas 1 uur terug in Arnhem vanuit Groningen ende-zo
Nee, hij vind de aap en de punt lastig te ontcijferenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij is denk ik niet bekend met de heer Henk Bolleman
Voor:quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Rib-i het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
dat niet alleen snap niets van het e-mail adresquote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij is denk ik niet bekend met de heer Henk Bolleman
Morgen eerste brainstormsessie, ik zal jouw bijdrage zeker meeenemenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Of is 't niet voor vrouwen
dan mag opm me wel is accepterenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Morgen eerste brainstormsessie, ik zal jouw bijdrage zeker meeenemen
Mocht het aanslaan dan zal ik je via koffiekoekje aap hotmail punt com laten weten wanner je jouw kale poes mag meenemen
Get the hint Cageon![]()
koffiekoekje aap live punt nlquote:Op donderdag 27 september 2007 17:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Morgen eerste brainstormsessie, ik zal jouw bijdrage zeker meeenemen
Mocht het aanslaan dan zal ik je via koffiekoekje aap hotmail punt com laten weten wanner je jouw kale poes mag meenemen
Get the hint Cageon![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Bastogne koeken
Hoe is het met je zus, Geerd?
Nou, ik werk tot en met half vijf, maar ik zweet er nog van.quote:
Van Shiseido toevallig?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Rib-i het volgende:
Best een aardig begin voor WB.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef BazzieK het volgende:
Net een hele zak Lion Pop Chocs leeg gegeten, lekker maar nu wel misselijkVoel me net WB
![]()
2 van de 3 doen het, en een heb ik kapot gekochtquote:Op donderdag 27 september 2007 18:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Hoe is t trouwens met je auto?
doen ze t allemaal?
Dat je 1 kut auto koopt, oké snap ik. Fananciele situatie etc..... Maar 3[afbeelding]
Troost je, het worden er vanzelf drie van de drie.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 van de 3 doen het, en een heb ik kapot gekocht
Vanwaar het gevoel dat je je bij mij moet verantwoorden?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ik werk tot en met half vijf, maar ik zweet er nog van.
Een postje tussendoor blijft echter trekken. Nuttig is anders.![]()
[..]
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Troost je, het worden er vanzelf drie van de drie.![]()
ja, weet ikquote:Op donderdag 27 september 2007 18:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Troost je, het worden er vanzelf drie van de drie.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:55 schreef Rib-i het volgende:
Morgen eerste brainstormsessie
quote:
quote:
quote:Wees niet verbaast als u snel resultaat boekt met de nieuwe revolutionaire... van abbatoir Rib-i.![]()
Iemand met een TLR moet je serieus nemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:04 schreef Cageon het volgende:
Vanwaar het gevoel dat je je bij mij moet verantwoorden?
quote:Beste consumentenbond,
Ik heb naar aanleiding van een misleidende reclame een probleem.
Mijn man is al jaren helemaal gek van blondines met lang haar.
Nu kocht hij als cadeau aan mij de hele lijn produkten van abbatoir Rib-i.
Gelijk hebben we e.a. uitgeprobeerd, maar sindsdien durft ik het huis niet meer uit.
In afwachting van uw antwoord,
Loes.
ps. mijn man heeft inmiddels een vriendin.
waar accepterenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:57 schreef Cageon het volgende:
dan mag opm me wel is accepteren [afbeelding]
Lijkt me iets makkelijker communiceren
Dat zal zondag wel afgelopen zijn danquote:Op donderdag 27 september 2007 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iemand met een TLR moet je serieus nemen.![]()
![]()
Heb je op msn toegevoegd, maar dat gebruik je niet?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar accepterenzo lastig is mijn mail niet te ontcijferen hee
zie hint rib
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:24 schreef Cageon het volgende:
Dat zal zondag wel afgelopen zijn dan![]()
* hierbovenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
touren als een 80jarige kan altijd nog als je 80 bent
![]()
![]()
had net nog gecheckt op msnquote:Op donderdag 27 september 2007 18:24 schreef Cageon het volgende:
Heb je op msn toegevoegd, maar dat gebruik je niet?
Leek mij iets makkelijker communiceren, maar kzal even mailen. [afbeelding]
ah daar zal het prob zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 18:24 schreef Cageon het volgende:
opm voluit of kort?
had ik...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ah daar zal het prob zijnkort idd --> opm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |