dikke shit hequote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
BwwwwwwoooAAOAOAOAOOAAAAPppPPPPPppP![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ding is helemaal kenker gekEerste serieuze ritje gemaakt op de KTM, echt relaxed. BwwwOAOAoAPAPAppppp
![]()
![]()
Nu alleen nog leren rijden![]()
Leuk ook van de verkoper dat dat ding met benzine in de reservetank afgeleverd werd. Eerst vergeten de benzinekraan op "on" te zetten en de accu leeg gestartToen was ik al dat de benzine op "Off" stond
Later me helemaal suf getrap niet realiseren dat hij al op reserve moest. MAar eenmaal aan de gang, echt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat ding is helemaal kenker gekEerste serieuze ritje gemaakt op de KTM, echt relaxed. BwwwOAOAoAPAPAppppp
![]()
![]()
Leuk ook van de verkoper dat dat ding met benzine in de reservetank afgeleverd werd. Eerst vergeten de benzinekraan op "on" te zetten en de accu leeg gestartToen was ik al dat de benzine op "Off" stond
Later me helemaal suf getrap niet realiseren dat hij al op reserve moest. MAar eenmaal aan de gang, echt![]()
Foto's.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BwoaaaapPP, waar kwam de koelvloeistof dan vandaan? Rechtstreek via super sonic sonar radar van BazzieK?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, eentje dan nog, ok tweequote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
dikke shit he![]()
![]()
JA echt relaxed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Wheely deluxequote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kvs kwam uit een of ander gaatje bij de waterpomp. Maar nu geen KVS meer gezien, morgen weer is checkenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Aah, weer heelijk gewerkt vandaag. [afbeelding]
Lekker hersenloos sloopwerk[/WB]
[..]
BwoaaaapPP, waar kwam de koelvloeistof dan vandaan? Rechtstreek via super sonic sonar radar van BazzieK?![]()
Pics
Pompje en/of keering vervangenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:25 schreef Makster het volgende:
[..]
De kvs kwam uit een of ander gaatje bij de waterpomp. Maar nu geen KVS meer gezien, morgen weer is checken
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar dus
Weet je wel zeker dat het kvs is dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef -XX- het volgende:
Nice Makster! !
Pff...bij mij spuit het koelvloeistof ook in de rondte.Nouja..
Overal blauwe spetters op me blok.
Maar me koelstof vaatje blijft constant lijkt wel. Achjaaa niets ernstigs..
Blijft stilowzquote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok, eentje dan nog, ok twee
[..]
[/spoiler]
JA echt relaxed ja![]()
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keerring iddquote:Op donderdag 27 september 2007 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pompje en/of keering vervangen![]()
Bij mijn brommerd lekte die daar ook uit, was blij dat ik het optijd zag anders dikke vastloperd![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef -XX- het volgende:
Nice Makster! !
Jep jep.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het kvs is dan?
Bevalt je nieuwe baan een beetje??quote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow kut vergeten![]()
Morgen meerijden met een gaswagen, godver 03:30 de wekker![]()
![]()
Dinsdag om 04:00 en dat was al kut, dit wordt een hel![]()
![]()
![]()
Check je mail nog ff, kuzzie en gaan slapenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow kut vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
squirting cooling liquidquote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef -XX- het volgende:
Nice Makster! !
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef Makster het volgende:
Ow kut vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja bestquote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe baan een beetje??![]()
Ai Ai captainquote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Check je mail nog ff, kuzzie en gaan slapen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |