abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:01:40 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53536163
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:
TS, wat vind je van alle reacties tot nu toe?
Dat is nl ook het principe van een discussieforum, dat je jezelf nog laat zien na het neerplempen van je OP.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53536265
TS is denk een kloon ofzo?
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:17:49 #78
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53536402
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is nl ook het principe van een discussieforum, dat je jezelf nog laat zien na het neerplempen van je OP.
Ik denk dat hij het heeft uit gemaakt en dat zijn, nu ex, zijn computer heeft kapot gegooit uit wraak.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:43:11 #79
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_53536896
Ik houd het kort: create some backbone. Heel snel. Anders kun je binnenkort -of je dat nou wilt of niet- een ander vriendinnetje zoeken.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_53538705
Flirten maakt opzich toch niet zoveel uit! maar zoals de mensen hier ook zeggen je haalt het uit jezelf niet bij andere!.
Volledig mee eens

Toch zou ik het vreemd vinden als mijn vriendin een oude studie vriend laat slapen waar ze ook mee gekloot heeft.
Natuurlijk moet je elkaar kunnen vertrouwen... maar zoiets als dit! nee echt niet! laat die vriend mara van haar n hotelletje pakken ofzo
pi_53539737
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:47:07 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53539945
TS is gecrashed lijkt wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_53539983
wat een "relatie".

Ach, nu weet je tenminste voor de volgende keer dat je geen relatie meer moet aangaan met aandachtshoertjes.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:53:50 #84
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53540126
Relatie met borderliner beëindigen <--- zou dit dan een kllon zin van de TS van dit topic of anders om?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_53541739
Sorry voor de late reactie!

Gisteren de boel helemaal uitgepraat. In het kort komt het er op neer dat die jongen niet meer blijft slapen. Ik ken die studievriend helemaal niet, en daarom ga ik waarschijnlijk mee uit om hem ook een beetje te leren kennen. Dan kan ik ook zien hoe ze met elkaar omgaan verder.

Daarnaast ben ik van plan om meer mijn stempel op de relatie te drukken door beter te uiten wat ik wil. Dit heb ik vele malen teruggelezen in dit topic en daar ben ik het dik mee eens.

Het 'flirten' uit de OP hebben we het ook weer over gehad. Volgens haar is het heel onschuldig af en toe een praatje maken met iemand. We hebben daar afspraken over gemaakt en de bedoeling is dat zij vooral rekening houdt met mij als we samen uitgaan. Verder zal zij er aan blijven werken.

Ik voel me een stuk beter nu en heb er eigenlijk amper nog aan hoeven denken. Wel zal ik proberen verder te bouwen aan mijn zelfvertrouwen zodat ik minder last zal hebben van dergelijke onzekerheden.

In ieder geval bedankt voor alle reacties, ze hebben me erg geholpen

De groeten
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:56:49 #86
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_53541805
Dus als ze alleen uit gaat dan gaat ze los? Nou fantastisch. Doe mij zo'n vriendin.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:23:42 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53542536
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef testpiloot23 het volgende:
Sorry voor de late reactie!

Gisteren de boel helemaal uitgepraat. In het kort komt het er op neer dat die jongen niet meer blijft slapen. Ik ken die studievriend helemaal niet, en daarom ga ik waarschijnlijk mee uit om hem ook een beetje te leren kennen. Dan kan ik ook zien hoe ze met elkaar omgaan verder.

Daarnaast ben ik van plan om meer mijn stempel op de relatie te drukken door beter te uiten wat ik wil. Dit heb ik vele malen teruggelezen in dit topic en daar ben ik het dik mee eens.

Het 'flirten' uit de OP hebben we het ook weer over gehad. Volgens haar is het heel onschuldig af en toe een praatje maken met iemand. We hebben daar afspraken over gemaakt en de bedoeling is dat zij vooral rekening houdt met mij als we samen uitgaan. Verder zal zij er aan blijven werken.

Ik voel me een stuk beter nu en heb er eigenlijk amper nog aan hoeven denken. Wel zal ik proberen verder te bouwen aan mijn zelfvertrouwen zodat ik minder last zal hebben van dergelijke onzekerheden.

In ieder geval bedankt voor alle reacties, ze hebben me erg geholpen

De groeten
Klinkt goed .
Vrijheid
pi_53543084
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Klinkt goed .
klinkt als kop in het zand
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:45:10 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53543111
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Neh, zoals het daar staat klinkt het goed, of het ook zo is moet nog blijken voor hem natuurlijk.
Vrijheid
pi_53543150
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Neh, zoals het daar staat klinkt het goed, of het ook zo is moet nog blijken voor hem natuurlijk.
neh, zoals het daar staat klinkt als goedgelovig.

oh en dus als kop in het zand, bord voor de kop, deurmat, loop maar over me heen, wel zo pretttig!
pi_53543267
quote:

[..]

Inderdaad. Dat wijf is heus niet van het ene op het andere moment een heel ander persoon geworden. De schroeven zitten nog altijd behoorlijk los. Hou je parachute maar vast bij de hand want het is wachten tot de motor uitvalt, waarna de copiloot een noodlanding mag maken.
pi_53543307
Volkomen met Milagro en en Armageddon eens.
Ze heeft het verhaal zo doortimmert dat ze zorgeloos kan doen en laten wat ze wil als TS niet in de buurt is. Fijn dat TS zich gerustgesteld voelt, maar ze hebben weinig anders afgesproken dan dat de vriendin van TS zich inhoudt als TS in de buurt is. Juh, die griet boft met zo'n makkelijk omlulbare vriend.
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:56:45 #93
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53543431
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:46 schreef milagro het volgende:

[..]

neh, zoals het daar staat klinkt als goedgelovig.

oh en dus als kop in het zand, bord voor de kop, deurmat, loop maar over me heen, wel zo pretttig!
A convenient truth.

maar goed, wat verwacht je anders, de TS had al weinig ruggengraat en er zal niet veel bij zijn gekomen, tijdens het lezen van de reaktie....ach laten we het besten voor hem hopen...en voor haar uiteraard, zodat ze nog lang haar gang kan gaan zonder betrapt te worden.
pi_53543542
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef testpiloot23 het volgende:
...
...
Juh, en jij denkt dat ze zich dan hetzelfde gedragen als dat jij er niet bij zou zijn?

Ik ga je voorspellen dat je geen leuke avond hebt als de reden dat je meegaat is dat je dan kan zien hoe ze met elkaar omgaan. Als je geen wantrouwen hebt is het overbodig, als je wel wantrouwen hebt los je dat niet op door preventief mee te gaan - je wordt alleen maar het vijfde wiel aan de wagen als ze gezellig herinneringen ophalen en jij mee mag lachen met de mooie verhalen waar je part nog deel aan had...
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:08:06 #95
32599 Lethalis
Keep the soul!
pi_53543703
Zij mag alles wel en jij niet?

Oplossing: jij doet gewoon alles wat zij ook doet. Is wel zo eerlijk.

Dan leert ze het of snel af, of het gaat kapot.. maar in dat geval is het ook maar beter zo.
Here comes the bad rain..
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:14:16 #96
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53543850
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:08 schreef Lethalis het volgende:
Zij mag alles wel en jij niet?

Oplossing: jij doet gewoon alles wat zij ook doet. Is wel zo eerlijk.

Dan leert ze het of snel af, of het gaat kapot.. maar in dat geval is het ook maar beter zo.
Ja maar dat du..u..u..urft tie niet...want dan voelt hij zich zo schu..u..u..uldig....

Hou toch op!

TS, ga lekker zo door, tot dat ze of jou dumpt, met jou trouwt, omdat het wel lekker makkelijk is om een mak schaap als huisman te hebben of tot je haar een keer in bed betrapt met het halve voetbalteam.

En zoiets mag nog stemmen ook.
pi_53544171
Jemig wat een herkenning...gelukkig heb ik dan ook geen relatie meer. Volgens mij kun je in zo'n situatie er beter voor kiezen dat je het uitmaakt... je doet elkaar alleen maar pijn
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_53545977
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:27 schreef badgirl18 het volgende:
Jemig wat een herkenning...gelukkig heb ik dan ook geen relatie meer. Volgens mij kun je in zo'n situatie er beter voor kiezen dat je het uitmaakt... je doet elkaar alleen maar pijn
Ja heb ik toen ook gedaan! Wat een opluchting was dat zeg!
Je voelt die druk opeens niet meer... heerlijk... lekker vrijgeze
l
Kheb inmiddels een nieuwe vriendin en gaat perfect eigenlijk..
Helemaal geen gezeur over flirten of rare dingen met exen..
Op stap ook lekker gezellig met zijn allen....
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:56:18 #99
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53546531
klinkt alsof ze je heeft weten te paaien met mooie praatjes!

alsjeblieft ts, volgende keer als ze begint over dingen die zij wil maar jij niet mag.
Vraag haar dan gewoon letterlijk waar ze het idiote idee vandaan heeft gehaald dat jij dat wel ok zal vinden.

Je laat veel te veel over je heen lopen. Misschien ben je bang dat ze het uitmaakt als je een keer iets niet accepteert, maar als ze dat doet bevestigt dit slechts wat voor sletje het is. Uiteindelijk zal zij toch ook op zoek gaan naar een man die wat meer man is en niet alles pikt, en je moet dan niet gek opkijken als dat de zogenaamde studievriend blijkt te zijn.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_53547389
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef testpiloot23 het volgende:
Nu vind ik het dus helemaal niet erg om dingen op te geven voor haar en onze relatie, maar zij wil diezelfde dingen liever niet opgeven en 'verwacht' dit dus wel van mij. Ze is dus erg inconsequent en er onstaan zo scheve verhoudingen binnen de relatie.
Goede analyse.
En daar werk jij hard aan mee, zie:
quote:
Ik denk overigens wel dat een deel van het probleem bij mijzelf ligt. Enerzijds ben ik erg makkelijk, waardoor ik gemakkelijk toegeef aan haar. Anderzijds ben ik ook wat onzeker de laatste tijd (er gaan veel dingen veranderen in mijn leven), waardoor ik dit soort dingen mij meer aantrek.
Ze kijkt hoe ver ze kan gaan.
En dat is bij jou heel ver.

Wat er dus gaat gebeuren is dat ze zich minder tot jou aangetrokken voelt. Tenslotte, wat is de aantrekkingskracht van een deurmat?
En dat ze méér met anderen gaat doen.
En dat jij elke keer inbindt.

De oplossing is niet 'uitruilen' zo van 'als jij dit mag, mag ik het ook', maar bepalen wat een relatie inhoudt.
Het houdt o.a. in dat je het samen doet, en dus niet één van de wisselende partners bent.

Je kunt dat zien als inperking van je vrijheid; je kunt het ook zien als verdieping van je relatie.

De grap is: Als jij de volgende keer tegen haar zegt: "Dit gaat me te ver, het is uit" is het meteen afgelopen met die onzin.
En als jij zegt 'de volgende keer gaat het uit' ga je weer liggen en laat je over je heenlopen.

Ze heeft gewoon een beetje tegengas nodig; een beetje uitdaging. Als ze die niet van jou krijgt, blijft ze pushen om te zien wanneer jij eindelijk eens zegt 'tot hier en niet verder'.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Door elke keer toe te geven doe je je vriendin GEEN plezier en gaat ze NIET meer van je houden.
pi_53548707
quote:

[..]

ja, dat dus..

TS gaat d'r zeker weten eens betrappen
Ja doei.
pi_53550425
Aaaaah heerlijk om te zien dat ik niet de enige was

Mijn vriendin was net zo. Na 2,5 jaar kon ik er niet meer tegen dat zij nooit iets afstond voor de qualiteit van onze relatie en dat ik dat alsmaar deed. Kben nu dus weer 2 weken vrijgezel.

Bij ons was het meer zovan: zij mocht gebeld worden door jongens die wat van haar wilden (wat zij altijd ontkende maar wat achteraf altijd waar bleek te zijn), zij mocht gesmst worden door zo'n jongens, zij mocht daarmee uitgaan en rondhangen (1 van die jongens was ook haar ex waarmee ze dus ook had liggen rotzooien (niet tijdens onze relatie)) maar ja als ik dat deed waren de rapen gaar. Nu na 2 weken beseft ze dat ze fout zat en zegt ze toe te kunnen veranderen, maar dat had ze 4 breakups eerder ook al door kunnen hebben, dus helaas moest ik er een punt achter zetten. Kijken of deze 5e breakup wel volhoudt.
pi_53550620
Wat een manipulatief wijf is je vriendin zeg, TS. En jij nogal naief. Oh, en milagro.
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:32:51 #104
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53551831
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:49 schreef dawg het volgende:
Wat een manipulatief wijf is je vriendin zeg, TS.
En het probleem is: TS weet dat als hij haar dumpt, zij binnen een paar uur een ander batst (ze heeft er immers genoeg achter de hand), terwijl hij weer voor een tijdje veroordeeld is tot handkarren. Dus staat hij haar alles toe om haar maar te houden.
En zij weet dat hij dat weet. En maakt daar schaamteloos misbruik van!

Eigenlijk zou je haar gewoon moeten besnijden en sluieren!

[ Bericht 9% gewijzigd door sungaMsunitraM op 28-09-2007 19:39:21 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_53572722
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

En het probleem is: TS weet dat als hij haar dumpt, zij binnen een paar uur een ander batst (ze heeft er immers genoeg achter de hand), terwijl hij weer voor een tijdje veroordeeld is tot handkarren. Dus staat hij haar alles toe om haar maar te houden.
En zij weet dat hij dat weet. En maakt daar schaamteloos misbruik van!

Eigenlijk zou je haar gewoon moeten besnijden en sluieren!
Daar moet TS zich overzetten. Alsof hij niemand anders kan krijgen
Hij moet gewoon eens lekker naar een fok!meet komen, of met zijn vrienden eens lekker wat gaan drinken
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:59:37 #106
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53573018
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef thabit het volgende:
Bij gebrek aan goede vliegeniers gebruikt ze jou nu als testpiloot. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk de schietstoel gebruiken.
Indd
pi_53578679
quote:
Ik denk overigens wel dat een deel van het probleem bij mijzelf ligt. Enerzijds ben ik erg makkelijk, waardoor ik gemakkelijk toegeef aan haar. Anderzijds ben ik ook wat onzeker de laatste tijd (er gaan veel dingen veranderen in mijn leven), waardoor ik dit soort dingen mij meer aantrek.
Sterker nog, dat is het probleem. Als jij niet voor je belangen opkomt, doet niemand het. Ik zou het nog niet zozeer erg vinden dat zo iemand blijft slapen (als ze met 'm neukt hoor je het vanzelf wel en is het simpelweg voorbij), maar haar inconsequente gedrag vormt daarentegen wel een probleem. En met name jouw reactie daarop.

Pik dit niet langer. Als je haar één vinger geeft, pakt ze je hele hand. Zij is heus niet de enige in jullie relatie met gevoelens, of zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2007 01:54:54 ]
  zondag 30 september 2007 @ 01:15:28 #108
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_53580917
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:10 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Sterker nog, dat is het probleem. Als jij niet voor je belangen opkomt, doet niemand het. Ik zou het nog niet zozeer erg vinden dat zo iemand blijft slapen (als ze met 'm neukt hoor je het vanzelf wel en is het voorbij), maar wel haar inconsequente gedrag.

Pik dit niet langer, want als je één vinger geeft, pakt ze je hele hand. Zij is heus niet de enige in de relatie met gevoelens, of zo.
Mee eens.

Zoals de TS nu zijn verhaal vertelt ga ik er niet vanuit dat zijn vriendin bewust TS aan het manipuleren is, maar dat maakt voor hoe zijn reactie daarop moeten zijn verder weinig uit. Laat merken wat wel en niet acceptabel is voor jou, als zij daar moeite mee heeft (en bedoel ik moeite, niet het standaard tegengesputter wat je misschien gewend bent van haar), dan hoor je dat vanzelf wel.

Probleem is wel een beetje dat je vanaf het begin al te toegeeflijk bent geweest (ze mocht al flirten, en jij stemde ermee in dat je niet haar onzekerheid op de proef zou stellen door zelf te flirten). En grenzen verleggen in iemands nadeel is altijd erg lastig. Ze verwachten nl. dat je ze er niet echt aan zal houden, omdat je het eerder wel acceptabel vond.

Dus als het erop aankomt, laat het er dan ook op aan komen. Dus niet te snel inbinden.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')