quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:10 schreef Friek_ het volgende:[..]
Sterker nog, dat
is het probleem. Als jij niet voor je belangen opkomt, doet niemand het. Ik zou het nog niet zozeer erg vinden dat zo iemand blijft slapen (als ze met 'm neukt hoor je het vanzelf wel en is het voorbij), maar wel haar inconsequente gedrag.
Pik dit niet langer, want als je één vinger geeft, pakt ze je hele hand. Zij is heus niet de enige in de relatie met gevoelens, of zo.
Mee eens.
Zoals de TS nu zijn verhaal vertelt ga ik er niet vanuit dat zijn vriendin bewust TS aan het manipuleren is, maar dat maakt voor hoe zijn reactie daarop moeten zijn verder weinig uit. Laat merken wat wel en niet acceptabel is voor
jou, als zij daar moeite mee heeft (en bedoel ik
moeite, niet het standaard tegengesputter wat je misschien gewend bent van haar), dan hoor je dat vanzelf wel.
Probleem is wel een beetje dat je vanaf het begin al te toegeeflijk bent geweest (ze
mocht al flirten, en jij stemde ermee in dat je niet haar onzekerheid op de proef zou stellen door zelf te flirten). En grenzen verleggen in iemands nadeel is altijd erg lastig. Ze verwachten nl. dat je ze er niet echt aan zal houden, omdat je het eerder wel acceptabel vond.
Dus als het erop aankomt, laat het er dan ook op aan komen. Dus niet te snel inbinden.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world