quote:Op donderdag 27 september 2007 00:34 schreef bukgeit het volgende:
Voor de nacht dan wel ochtend: post vijf albumhoezen met 1 of meer palmbomen erop.
Mooi!quote:Op donderdag 27 september 2007 01:29 schreef knars het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bedoelt wie een cd uitbracht dat het best als bierviltje te gebruiken is?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:41 schreef knars het volgende:
Wie bracht een stevig bierviltje uit als cd?
Dat is bij deze cd ook het geval, en de hoes doet ook mee. Op de cd zelf staat de tekst "place beer here".quote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef MadMaster het volgende:
Amstel Bier heeft eens allerlei kroegliederen op een CD gezet waarbij de print op de CD die van het Amstel bierviltje was...
Ik ken (en heb) er ook nog wel wat jaquote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef ranja het volgende:
[..]
je bedoelt wie een cd uitbracht dat het best als bierviltje te gebruiken is?
daar weet ik er wel een paar van...
Een artiest is altijd maar 1 persoon.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:35 schreef knars het volgende:
dan hanteren wij een verschillende definitie van "artiest"
berkery +1
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:56 schreef knars het volgende:
neil young - heart of gold?
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:52 schreef MadMaster het volgende:
Hazes Sr & Jr
Nee, je moet zelf wel wat gaan doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef belsen het volgende:
Een automatische tokkelaar?
Ik ben benieuwd.
Het is niet specifiek een effect, maar je kan er wel een aantal basis-effecten mee uitvoeren (o.a. reverb, chorus, low/high pass en tremolo).quote:Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef Z het volgende:
Is het een effect of heeft het met het bespelen te maken?
Maar om muziek te maken heb je tegenwoordig helemaal geen 'echte' instrumenten meer nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:32 schreef n0r het volgende:
Is dat het leuke, dat lijkt me nou net het leukste aan muziek maken
Gezien de reakties denk ik niet dat iemand hier er al van gehoord heeft, dus ik ga dit goedkeuren.quote:
Je kunt je zelfgemaakte composities er ook mee opnemen en later weer afspelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:50 schreef n0r het volgende:
Oke dan, maar het is ook niet echt te gebruiken om echt mee te werken, puur voor vermaak zeg maar
Tikkie terug! MadMaster + 1quote:Op donderdag 27 september 2007 12:59 schreef MadMaster het volgende:
Willem Breuker
Goede hoek en het zijn ook tijdsgenoten.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef schaap001 het volgende:
Kool Moe Dee?
Euheu-Euheu-Euheu...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef Z het volgende:
Doug E Fresh.
Ja, doe er maar eenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ha die cafca ben je ook aan het wachten op een nieuwe vraag ?
Berkery krijgt een Ice cream for Crowquote:
zo langzamerhand wel jaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal wel een lamme arm krijgen van dat zwaaien...![]()
De crux is hier 'm.i.'quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:46 schreef MadMaster het volgende:
Kopt niemand deze m.i. simpele vraag in?
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
generation X
Ik zie alleen maar Wie? staan, heb via quoten gezien dat er een afbeelding stond..zelfs geen kruisje dus..quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Sigue Sigue Sputnik
Ben ik nou de enige die een rood kruisje ziet bij die vraag van n0r (of was dat juist de bedoeling met Generation X als antwoord)
Welk nummer van wie?quote:was a nonsense song recorded by the band
in 1984. It was a cover of a European 70's hit called
.
peaked at number 2 in the UK singles chart and spent 30 weeks in the UK Top 75.
knars +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:27 schreef knars het volgende:
scoor ik in de rebound met Living Doll?![]()
quote:Marian (zonder Roef) ondergaat metamorfose
Gepubliceerd op 28 september 2007, 15:40
Laatst bijgewerkt op 28 september 2007, 15:51
Nieuwe Pekela -
Na de ’scheiding’ van Roef en Marian was het Totalroef wat de klok sloeg. De mannelijke helft van het bij X-factor bekend geworden duo ging ’in de Jumpstyle ’, ging trouwen en ook weer niet en noemde zich een bekendere Nederlander dan Robert Jensen .
In Nieuwe Pekela, de woonplaats van Marian, bleef het stil. Tot nu! Komende week verschijnt de single van MZR (Marian zonder Roef), die een ware metamorfose heeft ondergaan. Klik hier voor de videoclip.
Check de foto! Waar is de bril? Waar is die roodzwarte countryblouse? Is dit echt Marian?
Nee, qua tijd zit je er niet heel ver vanaf.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:41 schreef cafca het volgende:
Vanity 6 - Nasty Girl?
Ah, de liefhebberquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:43 schreef MadMaster het volgende:
The Flirts - Passion
En dat voor een metal-liefhebber!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Linda Estelle, Desray, Anita Doth, Maggie McNeal, Marga Bult en Sandra Remer.
En de bovenste noemen zichzelf de Diva's of Dance en de onderste noemen zich de Dutch Diva's
Ik ben eigenlijk helemaal niet meer zo van de metal tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat voor een metal-liefhebber!!
Excusez moi dan, maar evengoed dank voor deze info.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet meer zo van de metal tegenwoordig
Sla maar op: mijn eerste album was State of the World Adress van Biohazard.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Excusez moi dan, maar evengoed dank voor deze info.
Mijn database met gegevens over de diverse Trivia-deelnemers werk ik sinds de vraag van Peaceman afgelopen week nauwkeurig bij...![]()
vooral handig tijdens top zoveel allertijden toernooienquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Mijn database met gegevens over de diverse Trivia-deelnemers werk ik sinds de vraag van Peaceman afgelopen week nauwkeurig bij...![]()
Massale vechtpartij tussen politie en aanhangers van 2 kandidatenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat gebeurde er na de finale van Idols in India?
Idols India mondt uit in knokpartijquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Massale vechtpartij tussen politie en aanhangers van 2 kandidaten
Als ik dat intyp geeft mijn virusscanner een waarschuwing...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sla maar op: mijn eerste album was State of the World Adress van Biohazard.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik dat intyp geeft mijn virusscanner een waarschuwing...
[afbeelding]
Dat vlakt joe Dimaggio uit, die MM wegkaapte voor een hoop neuzenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:18 schreef ranja het volgende:, Joe overleed in 1951 op 63 jarige leeftijd.
Zijn film over Lenny Bruce is ook erg intrigerend.quote:Op zaterdag 29 september 2007 04:41 schreef knars het volgende:
Dan moet ik die toch eens gaan zien. Die vond ik geweldig als "never hurt Charlie Babbit" Rain Man
The_Watcher +1quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:30 schreef the__watcher het volgende:
omkoping in the world series?
quote:Down in Louisiana Where the alligators grow so mean
There lived a girl that I swear to the world Made the alligators look tame
Tuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2007 11:12 schreef Mark het volgende:
Laat dat vraagteken maar weg
Is de line up met Vinnie Vincent
Edit: Oh, ze houden ook gewoon hun naam vast
Nu zie ik pas wat je bedoelt!quote:Op zondag 30 september 2007 11:12 schreef Mark het volgende:
Edit: Oh, ze houden ook gewoon hun naam vast
Nee, veel, veel en veel bekender.quote:Op zondag 30 september 2007 11:48 schreef bartrid het volgende:
Dee Snider?
quote:Op zondag 30 september 2007 11:59 schreef horned_reaper het volgende:
George Harrison
Nee, een punt per vraag en NBDBD de volgende.quote:
Jij mag een nieuwe doen.quote:Op zondag 30 september 2007 12:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vrees alleen dat je heel lang kunt wachten op het antwoord...
edit: trouwens, TWOW staat hier niet eens op
quote:Op zondag 30 september 2007 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
camels here, camels there
quote:Ik moet de zon inonder zien gaan
Ik moet heteens in bloei zien staan
Ik moet nog eens wat jatten van een
Ik moet nog zwemmen in de
Ik moet nogop de maan
Ik moet hier ooit nog eens vandaan
quote:komt voor het eerst sinds 2000 weer naar Nederland.
en consorten geven op dinsdag 18 maart een concert in Ahoy' in Rotterdam.
Waar is deze dialoog uit afkomstig en maak hem af.quote:I hope Mike returns quickly with the cure
No, it's not the Cure, this week it's![]()
Dat is deel 1 en de smiley is een hint.quote:Op zondag 30 september 2007 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik gok Young Ones, verder geen idee..
quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Madness?
quote:Op zondag 30 september 2007 15:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
margareth singana
heb 'm zowel op cd-single als op vinyl, om maar alle mixen te hebbenquote:
quote:
Ja, daar was ik al bang voor.quote:
misschien dat dit plaatje wat meer doet:quote:
quote:A seminal Bronx DJ during the 1970s,ascended to godfather status with
, the 1982 hip-hop classic which blended the beats of hip-hop with techno-pop futurism inspired by German pioneers Kraftwerk.
neleos +1quote:Op zondag 30 september 2007 16:00 schreef Neleos het volgende:
Afrika Bambaata?
Forum update zondag 30 septemberquote:Op zondag 30 september 2007 16:42 schreef bartrid het volgende:
Downtime?
Forum update zondag 30 septemberquote:Op zondag 30 september 2007 16:42 schreef bartrid het volgende:
Downtime?
quote:was written by Carl Sturken and Evan Rogers and technically samples Orgy's 1999 single 'Blue Monday', which was a cover version of the 1983 New Order song.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |