En dat voor een metal-liefhebber!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Linda Estelle, Desray, Anita Doth, Maggie McNeal, Marga Bult en Sandra Remer.
En de bovenste noemen zichzelf de Diva's of Dance en de onderste noemen zich de Dutch Diva's
Ik ben eigenlijk helemaal niet meer zo van de metal tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat voor een metal-liefhebber!!
Excusez moi dan, maar evengoed dank voor deze info.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet meer zo van de metal tegenwoordig
Sla maar op: mijn eerste album was State of the World Adress van Biohazard.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Excusez moi dan, maar evengoed dank voor deze info.
Mijn database met gegevens over de diverse Trivia-deelnemers werk ik sinds de vraag van Peaceman afgelopen week nauwkeurig bij...![]()
vooral handig tijdens top zoveel allertijden toernooienquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Mijn database met gegevens over de diverse Trivia-deelnemers werk ik sinds de vraag van Peaceman afgelopen week nauwkeurig bij...![]()
Massale vechtpartij tussen politie en aanhangers van 2 kandidatenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat gebeurde er na de finale van Idols in India?
Idols India mondt uit in knokpartijquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Massale vechtpartij tussen politie en aanhangers van 2 kandidaten
Als ik dat intyp geeft mijn virusscanner een waarschuwing...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sla maar op: mijn eerste album was State of the World Adress van Biohazard.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik dat intyp geeft mijn virusscanner een waarschuwing...
[afbeelding]
Dat vlakt joe Dimaggio uit, die MM wegkaapte voor een hoop neuzenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:18 schreef ranja het volgende:, Joe overleed in 1951 op 63 jarige leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |