Dat vroeg ik me ook af tijdens de aflevering. Het dagboek was zover ik weet van de 'echte' vrouw, het was alleen puur toeval dat zij ook een depressie en/of iets van stemmingswisselingen had.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef De_Hertog het volgende:
Zoals al meer is gezegd: briljante aflevering.
Wat ik me alleen afvraag: House had geconstateerd dat die vrouw depressief was door haar dagboek, dit bleek ook te kloppen met de vrouw die er lag, maar was hij dan ook het verkeerde huis binnen gegaan, of was dit gewoon 'toeval'?
De extra's van seizoen twee hebben een samenvatting van "it's not lupus" en in een aflevering van seizoen drie verstopt hij een flesje pillen in een boek over lupus, want "it's never lupus"quote:Op woensdag 26 september 2007 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Lupus opmerking van die conciërge
Blijkbaar hebben ze ook doorgehad dat ze teveel met die term hebben gesmeten
Je moet even het vorige topic erbij nemen, er waren 5 namen bekend die als eventuele minions van House zouden optreden..quote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Sc0tTy het volgende:
Huh , hoebedoel je bekend ?
house zei toch dat ze identificatie door familie nooit in twijfel trekken oid?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:35 schreef PieterBas het volgende:
Wat ik me dan wel afvroeg... waarom hadden ze geen DNA test gedaan![]()
Ah oke, mjah ik zie ze vanzelf wel verschijnenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet even het vorige topic erbij nemen, er waren 5 namen bekend die als eventuele minions van House zouden optreden..
dat had ie inderdaad wel gezegdquote:Op donderdag 27 september 2007 12:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
house zei toch dat ze identificatie door familie nooit in twijfel trekken oid?
wel een goede aflevering
Maar ik mis ze wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic![]()
Like House said: Half of all people are depressedquote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef De_Hertog het volgende:
Wat ik me alleen afvraag: House had geconstateerd dat die vrouw depressief was door haar dagboek, dit bleek ook te kloppen met de vrouw die er lag, maar was hij dan ook het verkeerde huis binnen gegaan, of was dit gewoon 'toeval'?
I second that...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Cuddy is geil
Daar wil ik me graag bij aansluiten. De laatste seconden beloofden ook weer veel goeds voor de volgende ep.quote:
Wat waren de laatste seconden ook al weer?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar wil ik me graag bij aansluiten. De laatste seconden beloofden ook weer veel goeds voor de volgende ep.
dat hij met die zaal vol artsen zatquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:46 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat waren de laatste seconden ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My bad
[ Bericht 10% gewijzigd door TylerMayhemStudios op 03-10-2007 08:55:29 ]In Tyler We Trusted
Have A Near Life Expience
Die gast was zo briljant in Harold & Kumar Go to White Castle..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:48 schreef tonks het volgende:
Super afleveringik haat alleen die kerel die er nu inzit die 'Taj' van 'Van Wilder' kut acteur
.
Hij speelt altijd saaie bijrollen hij zat ook al een keer in Law and Order.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die gast was zo briljant in Harold & Kumar Go to White Castle..![]()
In 24 speelde ie trouwens terrorist, maar daar vond ik em ook niet overtuigend..
Elke keer tijdens 24 moest ik aan die film en Van Wilder denken...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die gast was zo briljant in Harold & Kumar Go to White Castle..![]()
In 24 speelde ie trouwens terrorist, maar daar vond ik em ook niet overtuigend..
Zij speelde ook een supporting rol in The O.C.quote:
Whahahahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:07 schreef TC03 het volgende:
Vond het een beetje een flauwe aflevering. Heb liever gewoon dat House ouderwets debiele opmerkingen maakt jegens Australiër en Excuusnegert.
Zoals ie al zei, "She looks like a hooker". Dat blonde staat 'r niet..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke aflevering weer
Ik vind Raj ook geen goede keuze.. zeker niet voor een topserie als House.
Olivia Wild daarentegen is een perfecte vervanging van Cameron.. die er overigens verschrikkelijk uitziet met die blonde haren... bah times ten!!
Ach ja. Gelukkig kan ze wel goed acteren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:11 schreef Richardfun het volgende:
Ik vond Cameron wel prima met blond haar hoor
Blijft alleen jammer, zo'n mooi koppie, en dan het lichaam van een meisje van 12
maar in C&C3 moet je acteerprestaties niet al te hoog inschatten. Volgens mij is dat ook een beetje de grap erachter..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:15 schreef Richardfun het volgende:
In House wel ja, in Command & Conquer 3....not so much
Het stomme is, in het begin had ik al zoiets van "hee, hij neemt zijn pillen niet. Nou ja, misschien maar goed ook, wie weet wat ie nog meer naar binnen gestopt krijgt".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:02 schreef Breuls het volgende:
Beetje rommelig verhaal deze week. Wel weer een aantal briljante House momenten.
Volgende week geen House, overigens, ivm een MLB wedstrijd.
Wel een beetje typisch dat die hond op hetzelfde moment het loodje legde.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:41 schreef Jivis het volgende:
Leukere aflevering dan vorige week. Veel lachmomenten, maar ook ontroerende stukjes.
Met die hond
Ik hoop dat het snel is afgelopen met dat zweverige gedoe, of dat er in ieder geval een wetenschappelijke verklaring voor is. Er zijn wel vaker afleveringen geweest over het geloof/bovennatuurlijke zaken, maar daar was altijd iets mee aan de hand.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Prima aflevering!!
Ze gaan nu wel door met die 'afterlife angle' over 2 weken zag ik.. ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken, volgens mij krijgen we een hoop meer over House's jongere jaren te horen!
Heheh. Ik vind haar ook irritant, maar het is zeg maar de vogler/stacey/tritter van dit seizoen, iemand die hem dwingt zijn grenzen te verleggen omdat ie op weerstand stuit. Iemand die hem aan het denken zet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:01 schreef Tazmaniac het volgende:
laat Olivia (nr 13) er maar lekker inzitten.. perfecte vervangen voor het oog in plaats van cameron die er ECHT ECHT ECHT niet uitziet met dat blonde haar... bleeegh!
en die manipulatieve kut zie ik het liefst zo snel mogelijk vertrekken, maja tis wel duidelijk dat zij erin blijft voorlopig.. I can't have it all
ja ze hebben er idd wel vaker wat mee gedaan, ik vind het tot nu toe nog niet storend.. ben dan ook erg benieuwd hoe ze het nu verder laten gaan.. en House is idd echt sick.. wie doet nou zoiets, al helemaal als je zo'n belangrijke functie bekleed binnen een ziekenhuis!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel is afgelopen met dat zweverige gedoe, of dat er in ieder geval een wetenschappelijke verklaring voor is. Er zijn wel vaker afleveringen geweest over het geloof/bovennatuurlijke zaken, maar daar was altijd iets mee aan de hand.
maar jezus, house is echt gestoord, jezelf elektrocuteren om te zien of er echt "licht aan het einde van de tunnel" is...
Wel lief dat ie tegen Wilson zei dat ie van hem hield![]()
![]()
Er is nog hoop voor mij en Mavro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nou ja, de onderwerpen zijn zweverig, maar House zelf blijft nogal Down-to-earth. Hij zij ook op het laatst tegen de dode: 'I hate to say... I told you so', en volgens mij wil hij daarmee zeggen dat hij inderdaad niets zag tijdens zijn eigen 'near-death'.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel is afgelopen met dat zweverige gedoe, of dat er in ieder geval een wetenschappelijke verklaring voor is. Er zijn wel vaker afleveringen geweest over het geloof/bovennatuurlijke zaken, maar daar was altijd iets mee aan de hand.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja ze hebben er idd wel vaker wat mee gedaan, ik vind het tot nu toe nog niet storend.. ben dan ook erg benieuwd hoe ze het nu verder laten gaan.. en House is idd echt sick.. wie doet nou zoiets, al helemaal als je zo'n belangrijke functie bekleed binnen een ziekenhuis!!Like he cares!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wil gewoon puzzels oplossen en gelijk hebben, als ie onverhoopt doodgaat kan ie dat niet meer, pech gehad.
Wat Foreman betreft, er moet volgens mij wel meer gebeuren voor hij met hangende pootjes terugkomt. Als ie na een tegenslagje alweer bij House aanklopt, vind ik dat niet in zijn karakter passen."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Dat bedoelde House er idd mee! Ik ben ff zo vrij om Breuls te quoten..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, de onderwerpen zijn zweverig, maar House zelf blijft nogal Down-to-earth. Hij zij ook op het laatst tegen de dode: 'I hate to say... I told you so', en volgens mij wil hij daarmee zeggen dat hij inderdaad niets zag tijdens zijn eigen 'near-death'.
Trouwens, hoezo is de volgende aflevering pas over twee weken?
quote:Volgende week geen House, overigens, ivm een MLB wedstrijd.
Nee, dat boeit hem zeker niet!! maar ik wil daar maar ff mee aangeven hoe 'ziek' hij in z'n kop isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Like he cares!Hij wil gewoon puzzels oplossen en gelijk hebben, als ie onverhoopt doodgaat kan ie dat niet meer, pech gehad.
Wat Foreman betreft, er moet volgens mij wel meer gebeuren voor hij met hangende pootjes terugkomt. Als ie na een tegenslagje alweer bij House aanklopt, vind ik dat niet in zijn karakter passen.
De preview van de volgende aflevering ziet er wel vreemd uit, anders. (mag dat nou wel of niet zonder spoilers? Als je de aflevering kan downloaden, dan toch ook de previews wel??). En ja, die laatste zin was mooi, want hij had dus niemand verteld wat hij zag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, de onderwerpen zijn zweverig, maar House zelf blijft nogal Down-to-earth. Hij zij ook op het laatst tegen de dode: 'I hate to say... I told you so', en volgens mij wil hij daarmee zeggen dat hij inderdaad niets zag tijdens zijn eigen 'near-death'.
Trouwens, hoezo is de volgende aflevering pas over twee weken?
Goed punt, eigenlijk. Heeft die uberhaupt gereageerd? Ik ben het een beetje kwijt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik had wel wat meer heat van Cuddy verwacht over die actie!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed punt, eigenlijk. Heeft die uberhaupt gereageerd? Ik ben het een beetje kwijt.
Vond ook wel dat Wilson vrij bij elkaar geraapt voor de klas stond, zeg maar. Had wel verwacht dat ie meer geschrokken zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Oh ja. En dat was uiteindelijk niet eens zijn schuld. Wat is het toch een harteloze bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal shot trouwens als zowel House als Wilson haar nakijken, met hun hoofd een beetje scheef
Kan iemand daar een screenshotje van maken? *liefkijk*"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik denk dat dat niet zo nodig is, iedereen die hier geregeld kijkt weet dat de nieuwe aflevering in de loop van woensdag bij de meesten op de harde schijf zal staan. Ik heb dit topic vanmiddag ook vermeden, toen ik de aflevering niet gezien had.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoe zit het hier trouwens met spoilers, ik weet dat het na uitzending niet meer hoeft maar vanf nu toch maar ff invoeren tot 2dagen na de uitzending ofzo voor de mensen die hem om wat voor reden dan ook niet meteen hebben kunnen kijken... of?
Nou ja, het thema is inderdaad wel een beetje zweverig, maar ik denk dat de promo van House vs. God ook een bovennatuurlijk tintje liet zien, terwijl de uiteindelijke aflevering 'gewoon' down-to-earth verklaringen had. Ik denk dat er voor House altijd een Logische Oplossing zal zijn, al zal er best ruimte zijn voor alternatieve verklaringen voor mensen die wat zweveriger ingesteld zijn. Net zoals in het echte leven, eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
De preview van de volgende aflevering ziet er wel vreemd uit, anders. (mag dat nou wel of niet zonder spoilers? Als je de aflevering kan downloaden, dan toch ook de previews wel??). En ja, die laatste zin was mooi, want hij had dus niemand verteld wat hij zag.
quote:
Ja, dat bedoel ik dus. Zolang die logische oplossing er is, vind ik het best.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, het thema is inderdaad wel een beetje zweverig, maar ik denk dat de promo van House vs. God ook een bovennatuurlijk tintje liet zien, terwijl de uiteindelijke aflevering 'gewoon' down-to-earth verklaringen had. Ik denk dat er voor House altijd een Logische Oplossing zal zijn, al zal er best ruimte zijn voor alternatieve verklaringen voor mensen die wat zweveriger ingesteld zijn. Net zoals in het echte leven, eigenlijk
major league baseballquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zo nodig is, iedereen die hier geregeld kijkt weet dat de nieuwe aflevering in de loop van woensdag bij de meesten op de harde schijf zal staan. Ik heb dit topic vanmiddag ook vermeden, toen ik de aflevering niet gezien had.
Als je dingen over de bestaande aflevering óók in spoilers gaat zetten gaat iedereen die de aflevering van die week al kent alle spoilers klakkeloos lezen, en dan kun je zo maar per ongeluk iets over de volgende aflevering lezen
Oh, en wat is MLB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |